-
Polskie firmy a ekspansja na rynki zagraniczne
... (włączając IT) niezależnie od stopnia zaawansowania i złożoności oferowanych przez siebie produktów. Po drugiej stronie skali znajdują się firmy z branży telekomunikacyjnej, medialnej i energetycznej oraz przedsiębiorstwa handlowe, osiągające przeszło 90% swych przychodów na terenie Polski. Informacje o badaniu Próbę badawczą stanowiły ...
-
Firmy telekomunikacyjne w USA będą ujawniały dane klientów
... odpowiedzialnych za serię cyberataków na amerykańskie firmy. Źródła biznesowe utrzymują, że firmy amerykańskie operujące w Chinach zostały zaskoczone takim nie konsultowanym ... dniu 13 maja br. z Senacką Komisją ds. Wywiadu USA, aby zaprotestować przeciwko medialnej nagonce, według której Izrael prowadzi agresywne działania szpiegowskie wobec Stanów ...
-
Polska Ekstraklasa 2014
... biznesu”. Publikację tradycyjnie przygotowali eksperci z firmy doradczej EY i spółki Ekstraklasa S.A. Drugie miejsce na podium zajął Lech. Najsłabiej pod względem finansowym wypadły Widzew Łódź oraz Korona Kielce. Legia zajęła 1. miejsce w każdej z 3 kategorii rankingu: finansowej, marketingowo - medialnej oraz efektywności sportowej. Drugi za ...
-
Pierwszy kontakt z mediami
... . Telefon miał charakter prywatny. Telefonistka grzecznie zapytała o nazwisko i nazwę firmy. Błyskawicznie po tym kiedy usłyszała Pressence Public Relations ... dobrej polityki medialnej. Każda szanująca się organizacja jasno określa kto może się wypowiadać publicznie i na jaki temat. 3. Informuj pracowników o swojej polityce medialnej, wyjaśniaj ...
-
Media, technologie i telekomunikacja 2010
... sektora TMT w 2010 r. Dział Technologii, Mediów i Telekomunikacji (TMT) firmy doradczej Deloitte opublikował doroczne prognozy na najbliższy rok - "TMT Predictions 2010". W tegorocznym raporcie dominują trzy tematy: gospodarka, digitalizacja i czyste technologie. W przypadku branży medialnej raport TMT przewiduje, że 2010 r. będzie przełomowy dla ...
-
Biura podróży w social media
... wzmianek w tradycyjnych mediach oraz internecie. Kolejne miejsca na podium popularności medialnej zajmują Neckermann (15%) oraz Rainbow Tours (po 14%), biuro TUI (11%) ... i przede wszystkim - gdzie jest najbezpieczniej. naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzą firmy ubezpieczeniowe i oferują zabezpieczenie w razie ataku terrorystycznego - tzw. „polisę ...
-
Wybory samorządowe: prezydenci miast jak influencerzy?
... najlepiej wykorzystuje social media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport firmy doradczej PRCN. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak politycy wykorzystują ... w obydwu mediach internetowych. Niewątpliwym faworytem pod względem aktywności medialnej wśród samorządowców jest Rafał Trzaskowski – aktualny prezydent Warszawy, jak i kandydat ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... reklamowych IDMnet i Adnet. Do powstania raportu przyczyniły się także firmy Gemius SA, Netsprint.pl oraz PAP i Nielsen//NetRatings. Zapotrzebowanie na informację, rynek ... tylko 0,2 proc., jednak przyszły rok może przynieść wzrost jej popularności. O "wojnie medialnej" Gooru i Netsprint pisaliśmy w artykule "" "Zaczął się po prostu biznes" Michał ...
Tematy: -
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... sieci to inwestycja konieczna, a procedury z tym związane są nieskomplikowane i realizowane w ekspresowym tempie. Użytkownikom obiecywana jest kompleksowa pomoc ze strony pracowników firmy o każdej porze dnia i nocy oraz usługi o parametrach wręcz „skrojonych na miarę”. Czy rzeczywiście tak jest? International Service Check, wykorzystując metodę ...
-
Notebooki ASUS N46, N56 i N76
... weszły na rynek, już otrzymały nagrodę 2012 reddot za wyjątkowy i oryginalny design. Modele z serii N oferują użytkownikom metaliczną pokrywę z podświetlanym logiem firmy ASUS oraz unikalny wzór fal na głośnikach, symbolizujący dźwięk zapewniany przez technologię SonicMaster Premium. Potężniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej Notebooki z serii ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2015
... spadku sprzedaży. Także Chevrolet ogranicza swoja obecność na rosyjskim rynku. Obie firmy należą do amerykańskiego koncernu GM. W lutym Opel sprzedał w Rosji jedynie 912 ... zapłaci 584 miliony euro, ale przejmie też zadłużenie polskiej firmy medialnej. TVN to największa telewizyjna stacja komercyjna na naszym rynku o kapitalizacji wysokości 6,3 mld ...
-
Przemysł motoryzacyjny. Planu Marshalla 2.0 dla Europy nie ma
... w wysokości 370 miliardów dolarów, starają się przyciągnąć do siebie firmy z całego świata. Transformacja przemysłowa i energetyczna zostanie USA dzięki tej kwocie mocno wsparta. Z tym że niekoniecznie będzie to korzystne dla europejskiej motoryzacji. W przestrzeni medialnej już pojawiły się informacje o zwiększaniu inwestycji w USA, które stały ...
-
Phablet Lenovo PHAB PLUS
... baterię o pojemności 3500 mAh. Lenovo PHAB PLUS, który debiutuje na polskim rynku, to odpowiedź firmy na rozwijający się rynek phabletów - urządzeń pełniących funkcję zarówno smartfonów, jak i tabletów. Phablet firmy Lenovo wyposażony jest w 6.8-calowy ekran Full HD (1920x1080 pikseli) wykonany w technologii IPS, która ...
-
Konsola XBOX: polska premiera
... , niespodzianki, dobrą muzykę i zabawę dla całej rodziny. W programie imprezy przewidziano szereg turniejów indywidualnych i drużynowych. Do dyspozycji uczestników będzie 150 komputerów firmy Vobis wyposażonych w procesory Intel® Pentium® 4 z technologią HT oraz 50 konsol. Collin Mcrae Rally 2005, Star Wars Battlefront, Doom 3, Call of ...
-
Dzienniki telewizyjne IV 2009
... podejmując 259 spraw. Z kolei "Wydarzenia" przekazały widzom 254 tematy - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z raportu wynika, że trend związany z liczbą ... o wyroku skazującym zomowców, którzy zabili górników z kopalni Wujek. Obecna w przestrzeni medialnej była matka jednego z zamordowanych, która powiedziała, że nie uwierzy w ...
-
Spam w I kw. 2013 r.
... firmy Kaspersky Lab, w I kwartale 2013 r. ilość niechcianej korespondencji w ruchu pocztowym zwiększyła się nieznacznie (+0,53 ... Co ciekawe, błąd ten popełniają oszuści, którzy wysyłają fałszywe wiadomości wykorzystujące nazwiska takich gigantów w branży medialnej jak CNN czy BBC. Może to świadczyć o tym, że wszystkie te masowe wysyłki są ...
-
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... najmniej "na bakier" z wykorzystaniem nowych technologii dla upowszechnienia edukacji informacyjnej i medialnej. Wydaje się, że jest dla wszystkich oczywistym, iż rozwój edukacji ... środowisku oświatowym. Opiera się ona na bardzo wydajnym serwerze[6], darze firmy SUN dla polskiej oświaty. Serwer dzięki wsparciu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności ...
Tematy: -
Zwolnienia pracowników w mediach: rośnie liczba publikacji
... zwraca uwagę na coraz częściej pojawiające się w przestrzeni medialnej informacje o zwalnianiu pracowników bez wcześniejszego dialogu i odpowiedniego przygotowania kadry. ... Ważne jest, aby w tym okresie wzmacniać komunikację wewnątrz firmy. Regularne aktualizacje na temat kondycji firmy i przyszłych planów mogą pomóc złagodzić obawy pracowników. ...
-
Pierwsze urodziny Wirtualnemedia.pl
... Wirtualnemedia.pl można przeczytać wywiady ze znanymi osobami z branży medialnej m in. z Tomaszem Lisem, Kubą Wojewódzkim, Robertem Kozyrą, Dorotą Warakomską czy Kamilem Durczokiem. Od kilku tygodni organizowane są także konkursy, w których nagrody sponsorują firmy z branży medialnej m.in. TVN, RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011
... . Informowano o chęci wycofania się Chińczyków z budowy, sprawdzano wiarygodność i kondycję firmy COVEC, relacjonowano spor polsko-chiński, zastanawiano się, kto dokończy budowę autostrady. ... źródeł energii w Polsce oraz pomyśle na wydobycie gazu z łupków. Sporo przestrzeni medialnej, w związku z zakażeniami bakterią e-coli, poświęcono embargu Rosji ...
Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne, monitoring mediów, telewizja polska, TVP 1, TVP2, TVN, Polsat -
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... , dzięki której mogą walczyć o klienta. Największa liczba znaków towarowych została zgłoszona przez firmy z branży spożywczej, medialnej i paliwowej. W przypadku przemysłu spożywczego liczba zgłoszeń można uznać za konwencjonalną. Standardem jest, że firmy mają wiele produktów i marek, a każda z nich jest zabezpieczona przez kilka znaków towarowych ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... , mediami. Informacje o badaniu: PremiumBrand to ranking budowany w oparciu o badania konsumenckie. Reputacja marki oceniana jest na 5 wymiarach: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego. Badania prowadzone są metodą PAPI (kwestionariusze papierowe) oraz CAPI (wywiad bezpośredni ...
-
Bat na parabanki
... – KNF powinna koncentrować się na działalności nadzorczej, a nie na działalności medialnej, w tym na publikowaniu ogłoszeń w mediach. Obciążenie podmiotów nadzorowanych kosztami tego typu ... się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego ...
-
Ceny nieruchomości: co mówią doradcy?
... rynku mieszkaniowego to bezpośrednie przedruki analiz i prognoz prezentowanych przez np. firmy doradztwa finansowego. To powinno powodować zapalenie się czerwonej ostrzegawczej ... wrażeniu, że przekroczona została granica pomiędzy informacją a kreowaniem wirtualnej, medialnej rzeczywistości. Zaburzona została równowaga pomiędzy interesem czytelnika – ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2010
... utrudnień w działalności gospodarczej, które w 2009 roku i na początku obecnego zidentyfikowały firmy członkowskie i eksperci Lewiatana. Nie jest to zatem pełny katalog, a i tak ... przygotowania Listy jeszcze nie rozstrzygnął sprawy. W branżach telekomunikacyjnej i medialnej Brak działań umożliwiających uwolnienie i wykorzystanie pasma zajmowanego ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... sieć Orange zamierza sfinalizować rozmowy, które prowadzi z kilkoma podmiotami. Oprócz firm z branży medialnej i informatycznej, również banki pracują nad wdrożeniem projektów MVNO. Z czego ... . Warto zauważyć, że na liście potencjalnych MVNO są takie firmy jak największy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu czy właściciel RadiaZet, firma Eurozet ...
-
"Szara strefa" w gospodarce
... w ostatnich latach ok. 75% dochodów szarej strefy generują zarejestrowane podmioty gospodarcze. Firmy te pewną część własnych obrotów realizują w szarej strefie. Taka „przedsiębiorczość” ... w Polsce jest wiele rejonów po prostu biedy, ale ta rzeczywistość nie funkcjonuje w medialnej ani chyba w ogólnospołecznej świadomości. W tych rejonach ludzie za ...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
... to m.in. infolinie branży spożywczej, kosmetycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, medialnej i innych. Podział ten jest zbieżny z tym, co oferują poszczególne segmenty rynku, czyli prawdopodobnie im bardziej jest ta forma komunikacji rozwinięta i promowana przez firmy z danej branży, tym częściej jest wykorzystywana przez konsumentów. Źródłem ...
Tematy: -
Sektor TMT - prognozy 2013
... wzrośnie liczba firm stosujących politykę „własnego komputera” (BYOC - Bring Your Own Computer), a niektóre firmy odejdą od tego rozwiązania. Przewiduje się jednak, że ponad 50 proc ... Fortune 500 pozwoli pracownikom na korzystanie z własnych komputerów. Przygotowywane corocznie prognozy firmy doradczej Deloitte na dany rok dotyczące trendów na rynku ...
-
Obawa o bezpieczeństwo hamuje model BYOD
... : 37% respondentów nigdy nie słyszało o konteneryzacji (oddzieleniu danych firmy od danych osobistych). Niemal jedna trzecia nie korzysta z żadnej formy ... , dla którego indeks wynosi zaledwie 3,31. Co ciekawe, w branży medialnej występuje też ewidentnie największy odsetek zwolenników, a w branży usług finansowych ― najmniejszy. Natomiast największy ...
-
Telepraca nasza powszednia
... z produktywnością pracownika. Nie bez znaczenia są również nadal względnie wysokie koszty połączenia z internetem, jak i koszty wyposażenia stanowiska pracy. W Polsce istnieją firmy gdzie ta forma pracy jest wdrażana - głównie z branży IT, finansowej oraz medialnej i marketingowej.
-
Świat: wydarzenia tygodnia 27/2018
... światowego potentata wysokich technologii. Według Chińczyków nowe taryfy uderzą nie tylko w firmy chińskie, ale również zagraniczne, w tym amerykańskie. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Zgodnie ... soja będzie już oclona według nowych, wyższych stawek. W przestrzeni medialnej pojawia się także sporo wypowiedzi chińskich oficjeli czy bliskich władzy ...
-
Złośliwe oprogramowanie ransomware: płacisz okup, tracisz 2 razy
... oprogramowaniem typu ransomware najrzadziej doświadczały instytucje publiczne (jedynie 45%), a najczęściej – firmy z branży rozrywkowej, medialnej i rekreacyjnej (60%). Rozbieżność między obiegowym poglądem a rzeczywistą skalą może wynikać z faktu, iż firmy zazwyczaj nie podają informacji o atakach i starają się niwelować ich skutki wewnętrznie ...
-
Problemy z wynagrodzeniami: błędy w płacach to chleb powszedni?
... ponad jedna trzecia (38 proc.) przyznała, że w ciągu ostatnich kilku lat z ich firmy odeszło więcej niż 15 proc. specjalistów HR. Rotacje w zespołach HR ... : A Global Workforce View”, opóźnienia w wypłatach wynagrodzenia zdarzają się najczęściej w branży medialnej, w której aż 75,56 proc. pracowników przyznaje, że otrzymuje wynagrodzenie z opóźnieniem. ...
-
Czym zaskoczył rynek pracy IT w 2023 roku?
... pracy IT w 2023 roku wpłynęła też wydatnie na postawy rekrutacyjne pracodawców. Firmy poszukujące pracowników IT coraz świadomiej podchodziły do planowania procesów rekrutacyjnych i coraz ... rynek pracy, postawy kandydatów i firm. Odbił się on szerokim echem w przestrzeni medialnej. To bardzo ważne działania, animujące rynek pracy IT, dlatego ze ...