-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... rośnie z roku na rok" – komentuje wyniki Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i autorka badania. "W ramach projektu „Polski Rynek Mieszkaniowy – popyt i ... Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w ...
-
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
... źródłem informacji na temat rzetelności firm - to pierwszy wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta" przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Z kolei te przedsiębiorstwa, których produkty lub usługi łączą w sobie wysoką jakość w przystępnej cenie, są najchętniej wybierane przez ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... nieuczciwym dostawcą towarów lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania, ze zjawiskiem ...
-
Mama w pracy: które firmy przychylne?
... urlopu /Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim/. Do konkursu mogły zgłaszać się zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników), które wypełniły formularz zgłoszeniowy dostępny na stronach internetowych. Akcję współorganizuje dziennik „Rzeczpospolita", partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC.
-
Firmy turystyczne i gastronomiczne weryfikowane w sieci
... ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest też wykorzystywany przez konsumentów do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało ...
-
Polskie firmy budowlane 2012
... badania „Polskie firmy budowlane 2012. Badanie poziomu dojrzałości zarządzania projektami budowlanymi” była analiza poziomu dojrzałości zarządzania projektami budowlanymi w spółkach realizujących terminowe kontrakty budowlane w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2012 r. na zlecenie Deloitte przez firmę badawczą Millward Brown ...
-
Firmy europejskie i marketing
... Millward Brown ogłosiła wyniki europejskiego badania EuroMedia Trends 2005 na temat skuteczności mediów ... do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na osiąganiu krótkofalowych celów sprzedażowych niż na długofalowym budowaniu wartości swoich marek; • W ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... com wskazują 6 mitów o PR, w które najczęściej wierzą firmy. Mit 1. – PR nam ... Millward Brown, w ciągu najbliższych lat rola Public Relations w firmach ma wzrosnąć o 27 proc. Mit 3. – PR ma sprzedawać. Najlepiej od razu PR to nie reklama, nastawiona na szybkie skłonienie konsumentów do nabycia określonych towarów lub skorzystania z usług firmy ...
-
Jak firmy dbają o work-life balance?
... fundamentem przyjaznego i efektywnego środowiska pracy. Za poprawę jakości życia pracowników odpowiadają m.in. coraz częściej wdrażane przez firmy programy well-being oraz work-life balance. Badanie opracowane przez Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2016” dowodzi, że już ponad połowa ...
-
Niedobór pracowników blokuje rozwój firmy
... ” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 14-27 lipca 2017 r. Badanie ... dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Firmy i kandydaci pogubieni na rynku pracy
... marnowaliby czasu na rozmowy kwalifikacyjne z osobami, na które ich nie stać. Co więcej, firmy powinny w otwarty sposób komunikować więcej informacji o sobie, ale nie tylko na poziomie ... pomiaru dla całej próby pracujących to +/-4,4%. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown S.A. za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów ...
-
Rośnie liczba internautów
... firmy Millward Brown SMG/KRC wynika, że w Polsce przybyło internautów. Według sondażu 37,7 procent Polaków korzysta z Internetu. ... kilka razy w tygodniu lub raz na tydzień (10,6 procent). 1,4 procent ankietowanych surfuje w sieci raz w miesiącu. Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało zrealizowane w okresie marzec-maj 2006 na próbie ...
-
Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
... firmy Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego ... Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Wrzuta z 15,60 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od sierpnia 2013 do ...
-
Internet w Polsce I-XII 2013
... firmy Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. ... Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Ceneo z 19 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... staje się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... . „Prowadzone przez nas szacunki wartości marek to potężne narzędzie określające, w jakim stopniu poszczególne firmy są w stanie budować autentyczną i trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz nieustannym innowacjom Apple może ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... odporne na recesję. Silne marki dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... możliwości zmiany tej sytuacji. Typowy weekend a długi weekend Przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w maju 2012 roku reprezentatywne badanie Omnibus dowodzi, że spędzanie czasu wolnego ... Grillowanie jest popularnym sposobem spędzania wolnego czasu Wielu Polaków zakłada własne firmy i pracuje na własny rachunek Wielu Polaków wyjeżdża na wakacje ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
Nowe badanie TrustR firmy Millward Brown wskazuje, że w Polsce największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji cieszy się marka Nokia. TrustR to nowy wskaźnik wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką. Nowe wyniki badań konsumenckich opublikowane przez firmę Millward Brown wskazują, że głównymi ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... łącza deklaruje 67,1 proc. ankietowanych. Ciekawostką jest fakt, iż do modemu przyznaje się tylko 6,2 proc. badanych. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2006 roku na próbie 4547 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z internetu ...
-
Profil polskiego internauty 2007
... Millward Brown SMG/KRC w 2007 roku wynika, iż użytkownicy Internetu stanowili 41,5 proc. mieszkańców Polski, najczęściej ... . Na ostatniej, 10 pozycji z 14,5 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2007 roku na próbie 19 398 osób, które w ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... trzecim Onet.pl z 61 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 13,7 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie listopad 2007 roku - styczeń 2008 roku na próbie 5029 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... nasza-klasa.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 17,1 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2008 roku na próbie 5262 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... nasza-klasa.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Orange z 16,5 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2008 roku na próbie 5014 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... Onet.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie wrzesień - listopad 2008 roku na próbie 5644 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Orange z 15,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2008 - luty 2009 roku na próbie 5928 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku na próbie 5990 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2009 roku na próbie 5747 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 15,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie październik-grudzień 2009 roku na próbie 6044 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2009 roku na próbie 24 182 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... Onet.pl, Wirtualna Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję, zajął również portal Orange z 14,9 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2010 roku na próbie 6313 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Zablokować hazard online?
... Millward Brown, aż 75% Polaków deklaruje, że strony internetowe oferujące nielegalny hazard powinny być zablokowane na ... do budżetu państwa, nie mogą działać na rynku polskim” – mówi Grzegorz Kowalczyk, senior consultant z firmy Millward Brown. Nielegalni operatorzy gier losowych online stanowią 91% polskiego rynku zakładów wzajemnych. Ile traci na ...
-
Internet w Polsce II-IV 2014
... przez firmę Millward Brown na próbie 6 833 Polaków, pozwala śledzić zmiany w liczbie osób posiadających dostęp do Internetu na terenie ... drugiej pozycji znalazł się YouTube (65 proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje ... drugiej pozycji znalazł się YouTube (62 proc.), na trzeciej – Allegro (60,9 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od września do listopada 2014 roku na ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, ... pozycji znalazł się YouTube (64,3 proc.), na trzeciej – Allegro (61,4 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku na ...