-
Filantropia efektem ubocznym COVID-19?
... jest o 40% wyższa. Kobiety zdecydowanie chętniej korzystają z alternatywnych form wspierania, a na ich aktywność wpływają posty i zbiórki na Facebooku. Jako mieszkańcy CEE mamy wysokie oczekiwania od biznesu. Aż dwie trzecie z nas oczekuje, że firmy będą coraz częściej włączać się w działania odpowiedzialne społecznie. Istotną zachęta do ...
-
Dziś Światowy Dzień Mediów Społecznościowych. Jakie błędy popełniamy?
... na Facebooku, gdzie są proszeni o zmianę hasła, aby następnie zostać przekierowanym na sklonowaną stronę, z której hakerzy mogą ukraść tyle informacji, ile tylko zechcą). Ostatnio LinkedIn po raz pierwszy zdominował raport Brand Phishing firmy ...
-
7 kroków do uporządkowania swojego śladu cyfrowego
... , ile danych udostępniliśmy w przeszłości, zawsze możemy ograniczyć to, co inni ludzie i firmy mogą dowiedzieć się o nas z Internetu. Jest to niezwykle ważne, zwłaszcza ... postów na Facebooku, tweetów, pamiętając, że jeśli prywatność ważna jest dla Ciebie, to prawdopodobnie podobnie podchodzą do niej Twoi bliscy i przyjaciele, dlatego usuń zdjęcia, na ...
-
Tylko co 5. kierowca zawodowy nie rozważa zmiany pracy
... osoby do firmy – komentuje Tomasz Czyż, ekspert Inelo z Grupy Eurowag Kierowcę zawodowego zatrudnię od zaraz Przewoźnicy szukają pracowników na popularnych portalach z ogłoszeniami o pracę, ale również wstawiają swoje oferty pracy na forach branżowych czy grupach transportowych w serwisach społecznościowych, jak np. na Facebooku. Jakie informacje ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... na Facebooku. Jest to niezgodne z zasadą wolności, która ich zdaniem jest naczelną cechą mediów społecznościowych. Metodologia badania Omawiane jakościowe badanie mediów społecznościowych bazowało na celowo skonstruowanej prywatnej sieci kontaktów. Na jej podstawie przeprowadzono pogłębione dyskusje z setkami osób w wieku 18-50 lat w 9 krajach na ...
-
Google Plus goni Facebooka
... wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Facebook – sztywne reguły działania na portalu zniechęcają firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę ... usłana różami. Wiele firm już zainwestowało w obecność na Facebooku i nie będą skłonne szybko przenieść się na nowy grunt. W grę wchodzi także kwestia przyzwyczajenia. ...
-
Oczekiwania finansowe kandydatów zawyżone
... na zlecenie Pracuj.pl przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w dniach 29.02 - 09.04. 2012 na próbie 8067 osób. Ankieta internetowa wypełniana samodzielnie przez respondentów - studentów/absolwentów posiadających konto na portalu Pracuj.pl oraz do użytkowników serwisu Profeo. Sonda na stronie Pracuj.pl na Facebooku ...
-
ESET: zagrożenia internetowe II 2013
... firmy antywirusowej ESET opublikowali raport zawierający listę zagrożeń, które w lutym br. najczęściej infekowały komputery użytkowników na całym globie. Analitycy zagrożeń zwrócili uwagę na konia trojańskiego Win32/PSW.Fareit, który w ostatnim tygodniu lutego był wyjątkowo aktywny na ... się np. do konta na Facebooku. Tu z pomocą może przyjść wyłącznie ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... ; Poinformuj uczestników, że zwycięzca konkursu ogłoszony zostanie na twoim fan page’u na Facebooku. Zyskasz dzięki temu nowych fanów metodą organiczną, a ... firmy chcące zwiększyć zasięg komunikatów e‑mailowych Potrzebujesz 100 tys. nowych odbiorców twojego mailingu sprzedażowego. Na wczoraj. Znasz tę sytuację? Wielu marketerów wybiera wówczas na ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... mnie dokładnie wtedy, gdy rodzice dorosłych już dzieci zaczęli zakładać profile na Facebooku. Oznaczało to jedno – ci, którzy niegdyś wyznaczali trendy (rodzice, którzy ... maskotkami firm, a nawet występują na żywo. Tak stało się w przypadku Hatsume Miku, postaci anime, która na początku była maskotką produktu – syntezatora śpiewu firmy Yamaha. ...
-
Polska Ekstraklasa 2013
... o 5 pozycji. Zawisza i Cracovia w Ekstraklasie dają nadzieję na wyższe przychody z dnia meczu Eksperci z firmy doradczej EY zwracają uwagę na pierwszy od lat spadek przychodów wszystkich ... gromadziła 26,9% kobiet przed telewizorami. Najwięcej fanów na Facebooku ma również Legia Warszawa (284 tys. – stan na 30 czerwca kiedy były gromadzone dane do ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... na Facebooku. Okazało się, że globalnie około 20% respondentów stosuje te same hasła do logowania się do wszystkich kont internetowych. Można w takim razie założyć, że część posiadaczy telefonów z systemem iOS, używa tego samego hasła do logowania się zarówno w iTunes jak i na ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... na rynek wideo 360°, zarówno marki, jak i klienci dostrzegli bardzo duży potencjał tej formy przekazu. Wyjątkowe, interaktywne obrazy, dające możliwość ulepszania doświadczeń klientów sprawiły, że technologia 360° zaczęła zdobywać coraz większą popularność. Przyczyniły się do tego także możliwość umieszczania takich filmów na Facebooku ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... na temat globalnego ocieplenia. Według Cracked Lab w 2017 roku firma Acxiom dysponowała ponad 3000 jednostek informacji o 700 milionach ludzi, aby w 2018 zwiększyć ilość jednostek do 10 000 i zasięg – do 2,5 miliarda (sic!) konsumentów. Do najciekawszych jednostek informacji należały „aktywność na Facebooku ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... na Facebooku, będzie przekierowana na stronę WHO lub lokalnej organizacji zdrowia. Kto oblał test z digitalizacji podczas pandemii koronawirusa? Przykro się patrzy natomiast na ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... na co dzień zajmują się zakupem publikacji u influencerów, w różnych modelach zakupowych. Zdecydowana większość uczestników badania, bo aż 69,9 % ankietowanych nawiązuje współpracę bezpośrednio, poszukując partnerów w Google lub social mediach, a 35,6 % wyszukuje ich samodzielnie, za pomocą odpowiednich grup tematycznych (najczęściej na Facebooku ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... roku na rok dzięki rozwojowi social mediów, CMS-ów, czyli systemów do zarządzania treścią, a także samych algorytmów Google’a. Czy wystarczy więc napisać kilkadziesiąt postów na Facebooku, ... na ścieżce rozwoju każdej firmy i tylko profesjonalne i jakościowe działania pozwolą na uzyskanie wymiernych efektów. Te z kolei można osiągnąć tylko na ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... na rynku – mówi Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger, twórca badania. Zdecydowana większość uczestników badania, bo aż ponad 70% ankietowanych nawiązuje współpracę z influencerami bezpośrednio, poszukując partnerów w Google lub Social Mediach, a 34,5% wyszukuje ich samodzielnie, za pomocą odpowiednich grup tematycznych (najczęściej na Facebooku ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... na stronach na Facebooku i Twitterze zdecydowanie największe zaangażowanie zdobyły treści pro euro, publikowane przez media społecznościowe Stowarzyszenia Młodzi .Nowocześni. Sotrender zwrócił też uwagę na ... , zaangażowanie zgromadzone pod analizowanymi wzmiankami. W analizie firmy Sotrender wykorzystano algorytmy sztucznej inteligencji do oznaczania ...
-
Inżynieria społeczna i ChatGPT kluczowymi metodami hakerów?
... przykładów ataku socjotechnicznego było ujawnienie (na początku 2021 r) przez hakerów danych osobowych ponad 214 milionów kont na Facebooku, Instagramie i Linkedin. Hakerzy uzyskali dostęp do danych, włamując się do zewnętrznego kontrahenta o nazwie Socialarks, który był zatrudniony przez wszystkie trzy firmy i miał uprzywilejowany dostęp do ich ...
-
Zniżka za aplikację sklepu, czyli jak Polacy dbają o bezpieczeństwo smartfonów
... Play i Apple App Store. W szczególności należy uważać na propozycje pobrania aplikacji przesyłane na komunikatorach internetowych, takich jak WhatsApp – ostrzega Chester Wisniewski, ekspert firmy Sophos. Specjalista dodaje, aby uważać też na niebezpieczne linki na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Cyberprzestępcy coraz częściej umieszczają w sieci ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... z reklam na Facebooku, spróbuj nowych formatów, takich jak kampanie wideo na YouTube czy współpraca z influencerami na TikToku. Z kolei mailing i newslettery to świetny sposób na utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Sebastian Kopiej, prezes zarządu agencji public relations Commplace, podkreśla: „każdy rynek zmienia się dynamicznie. Firmy, które ...
-
Oszustwa internetowe: jak ich uniknąć?
... firmy działaniach mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa, które wymagają ponownego zalogowania się użytkownika). Po kliknięciu odsyłacza użytkownik trafia na sfałszowaną stronę internetową będącą doskonałą imitacją oryginału, na ... system, który wymaga loginu i hasła. Masz konto na Facebooku, Twitterze, nk.pl czy innych popularnych portalach ...
-
Urządzenia mobilne zagrożone w 2011
... na całym świecie. Smartphony mogą odtwarzać treści multimedialne, rejestrować zdjęcia i filmy, a jednocześnie zapewniają dostęp do Internetu – kont na Facebooku czy Twitterze oraz zakupów w sieci. Tym samym stały się atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców. Miliony użytkowników smartphonów nie posiadają praktycznie żadnej wiedzy na ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... na Facebooku, informowaniu klientów o promocjach, wyprzedażach oraz personalizacji prezentowanej oferty. Nie należy zapominać też o aktualnych trendach. F-commerce, aplikacje mobilne i niszowe sklepy satelitarne, choć niekoniecznie jeszcze przekładają się na ...
-
Marki piwa w Internecie
... przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy i najczęściej spożywany napój alkoholowy. Rocznie na głowę wypijamy średnio ... także kobiety. Spożywany w małych ilościach może mieć zbawienny wpływ na nasze zdrowie. Na świecie jest szczególnie ceniony i chwalony za swoją wyjątkowość. ...
-
Cloud computing: co z tą chmurą?
... e-mail oraz przechowywanie cyfrowych zasobów firmy. Spośród tych przedsiębiorstw niemal co drugie (46%) wykorzystywało cloud computing na bardziej zaawansowanym poziomie, np. ... Twitter z roku na rok powiększa swoją objętość blisko trzykrotnie. W każdej sekundzie na YouTube 800 mln użytkowników dodaje blisko godzinę nowych filmów. Na Facebooku w ciągu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2015
... na numer telefonu lub konto na Facebooku. Jak podkreśla Dorota Żak, te wymagania zmuszają banki do wdrażania na bieżąco nowoczesnych technologii. – Studenci to w dużej mierze innowatorzy, bardzo chętnie korzystają z nowinek technologicznych – podkreśla dyrektor w Banku Pekao SA. – To grupa, która wpływa na ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... na takich funkcjach smartfonów jak tap, swipe, slide i tym samym umożliwiające wykorzystanie w reklamie animacji, filmów wideo czy galerii zdjęć. Ogromny potencjał leży w reklamie natywnej, która często „wbudowana” jest w treść strony np. w aktualnościach dodawanych na Facebooku ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... na stronie – na zasadzie prepaidu. To zabezpiecza e-sklep przed nagłym wzrostem wydatków a jednocześnie przed problemami z dostępem do serwisu. – W obecnych czasach wystarczy jeden post na Facebooku ... na rynku reklamy online. Według raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ciągu najbliższych 2 lat, planuje zwiększyć wydatki na ten ...
-
5 rad, jak dbać o bezpieczeństwo dzieci w internecie
... Zrealizowane przez firmy F-Secure oraz Polkomtel badanie Bezpieczny smartfon dla dziecka dowiodło, że dbałość o bezpieczeństwo dzieci w internecie leży polskim rodzicom na sercu. ... 25% internautów przed 9 rokiem życia ma własne konta na Facebooku – pomimo tego, że minimalny wiek pozwalający na korzystanie z portalu to 13 lat. Jeżeli dzieci są ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 36/2018
... na Facebooku; 42 proc. ankietowanych wzięło w tym roku "urlop" od Facebooka i przez kilka dni lub tygodni nie zaglądało na portal; 26 proc. ankietowanych skasowało z telefonu aplikację Facebooka. Na ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... na Facebooku, aby zwiększyć zainteresowanie i skłonić użytkowników obecnych w sieci do oglądania programu. Chatbot na ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... internetowych. I nie chodzi tylko o to, że klient może rozpocząć zakupy na Facebooku czy Instagramie, a dokończyć w witrynie sklepu. Istotne jest także zbieranie informacji i ... cenie – dodaje. Co jednak z tych obydwu trendów wynika? Czy firmy powinny koncentrować się bardziej na sklepach on-line czy off-line? Odpowiedź brzmi: omnichannel! Jeśli sklep ...
-
Ochrona środowiska. Prawo do naprawy ratunkiem przed odpadami?
... na rzecz ochrony środowiska może przynieść wiele pozytywnych efektów. Obok naprawiania mamy również ideę ponownego użycia wpisującą się w podejście ograniczania ilości odpadów. W Szwecji powstała galeria oferująca towary z „drugiej ręki”, w Polsce pojawiają się sklepy społeczne łączące ideę „second handów” z pomocą potrzebującym, na Facebooku ...