-
Zwyczaje żywieniowe: na śniadanie kanapki
... firmy ACNielsen wynika natomiast, że wielkość sprzedaży płatków śniadaniowych w okresie czerwiec 2007 r. - maj 2008 r. wyniosła 43,5 tony, czyli o 4,3 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Największą popularnością cieszyły się zwykłe płatki śniadaniowe. Konsumenci kupili ich aż 86,9 tony, podczas gdy sprzedaż ... na Bałkany. Na drugim ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... w granicach 4-6, co oznacza, że pracodawcy nie kwalifikują na razie mediów społecznościowych jako narzędzi bardzo skutecznych, ani też nieskutecznych wcale ... W badaniu wzięło udział 1685 osób (72 firmy i 1613 kandydatów). Najszerzej reprezentowane były następujące branże: sprzedaż (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, ...
-
Firmy rodzinne nie chcą ludzi z zewnątrz. Pieniędzy też
... za kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa, jak np. sprzedaż czy promocja Niechęć względem zewnętrznej pomocy dostrzegalna jest także w procesie pozyskiwania kapitału na dalszy rozwój spółki - polskie firmy rodzinne za najatrakcyjniejszą formę finansowania uważają środki własne. Na kolejnych pozycjach znalazły się dotacje oraz leasing ...
-
Polski leasing: finansowanie firm na dużym plusie
... usługi na rzecz większych firm przewozowych na zasadach B2B w ramach jednoosobowych działalności gospodarczych. Co firmy leasingowe mówią o kolejnych miesiącach roku? Według kwartalnego odczytu badania koniunktury branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach leasingowych zrzeszonych w ZPL, ankietowane firmy ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... sprzedawcy powinni skupić się na optymalizacji tego parametru. Warto więc rozważyć wprowadzenie dodatkowych opcji dostawy, jak nowe firmy przewozowe. Ciekawym ... na ostateczny koszt zamówienia. Już dziś wiele z nich decyduje się na całkowite zniesienie takich opłat. 3. Personalizacja zwiększy sprzedaż i pomoże budować lojalność W nadchodzącym roku na ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie VII 2015
... Bernatek, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce. Wprowadzanie zmian strategicznych na liście priorytetów Aż 38% polskich firm rodzinnych i 41% firm ... raz pierwszy sukcesji, ciągle zwiększa się również odsetek przedsiębiorców planujących sprzedaż firmy inwestorowi zewnętrznemu – wzrost z 18% procent planujących zmiany strategiczne rok ...
-
Szara strefa większa niż się wydaje: sprzedaż bez paragonu powszechna
... także, czy umowa na prywatne zdjęcia (podawaliśmy przykład zdjęć ślubnych) mogłaby być rozliczona jako usługa reklamowa dla hipotetycznej firmy. Co dziesiąty fotograf ... usługi. Korepetycje, praca niani i działalność fizjoterapeutów tylko wyjątkowo bywa wykonywana na rzecz firmy. Dlatego od takich usługodawców bardzo rzadko wymaga się rachunków, które ...
-
Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy
... na licencjonowanie tworzonych rozwiązań. Jeszcze na początku lat 90-tych przychody z licencji wynosiły 30 milionów dolarów, by pod koniec osiągnąć wartość jednego miliarda, a dziś prawdopodobnie 1,5-2 mld dolarów. Ten sposób wykorzystywania IP przez firmę jest pożądany, bo przynosi bardziej stabilne zyski niż sprzedaż ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... na świecie, zostało po raz pierwszy przeprowadzone przez Accenture również w Polsce. Zrealizowano je na czterech płaszczyznach: planowanie inicjatyw cyfrowych (Plan), tworzenie produktów cyfrowych (Make), sprzedaż produktów i usług w sposób cyfrowy (Sell) oraz zarządzanie procesami wewnętrznymi (Manage). Wyniki badania 17 banków działających na ...
-
Firmy technologiczne: innowacyjność priorytetem
... sprzedaż firmy. Jednak ta odpowiedź została wybrana jedynie przez 3 proc. badanych. Wciąż jednak młode firmy technologiczne mierzą swój przyszły sukces utrzymaniem wysokiego tempa wzrostu przychodów. Jedna trzecia prezesów deklaruje, że w tym roku utrzyma to tempo na ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... . Na wizerunek możemy wpływać przez odpowiednie interakcje z otoczeniem, kreowanie opinii, odpowiednie zachowanie i sposób traktowania klientów. Bardzo pomocna jest także identyfikacja wizualna firmy i sposób jej prezentacji w Internecie. Wszystkie te działania są warte wysiłku, ponieważ dobry, spójny wizerunek pomoże Ci zwiększyć sprzedaż ...
-
Polskie firmy finansują wzrost PKB, ale na nim nie korzystają
... blisko szczytu cyklu koniunkturalnego – mamy rekordowo niskie bezrobocie, a do tego rośnie sprzedaż detaliczna i produkcja przemysłowa. Jednak polskie firmy raczej nie skorzystały na dobrej koniunkturze gospodarczej na co wskazują chociażby spadki notowań na warszawskiej giełdzie w pierwszej połowie roku (aczkolwiek w lipcu doczekaliśmy się hossy ...
-
Rośnie popyt na magazyny chłodnicze
... na odbiorze towaru od producenta, utrzymywaniu odpowiednich stanów magazynowych, zarówno od strony ilościowej, jak i rodzajowej, co zapewnia płynną sprzedaż ...
-
7 trendów w IT na 2022 rok wg 7N
... na rozwój IT kładły przede wszystkim firmy technologiczne. Teraz także mniej zdigitalizowane biznesy i instytucje - np. sądy czy urzędy - będą musiały skupić się na cyfryzacji ze względu na wzrost ilości danych i konieczność zarządzania nimi. Przeniesienie się z pracy w biurach na ... . polskich firm prowadzi sprzedaż swoich usług i produktów online, z ...
Tematy: IT, trendy IT, cyberbezpieczeństwo, konteneryzacja, m-commerce, Big Data, AI, machine learning, NLP, automatyzacja -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... , robiąc to w taki sposób, aby wyróżniać się na tle podobnych produktów rynkowych. Warto również podkreślić, że proces analizowania własnego przedsiębiorstwa musi zostać oparty na wielu wywiadach, i to nie tylko z zarządem czy najważniejszymi działami firmy, jak marketing, sprzedaż czy kadry. Doświadczenie nauczyło mnie, że bezpośrednia ...
-
Największe firmy budowlane na świecie: przychody rosną, wyzwania też
... sprzedaż pozostała stabilna i wyniosła 350 mln dolarów, gwałtownie jednak wzrosła rok do roku ich wartość giełdowa – o 26 proc. Pod względem przychodów, jak w ubiegłym roku, najlepiej wypadły francuskie: Vinci i Bouygues, oraz hiszpańska ACS, które znajdują się odpowiednio na 5, 8 i 7 pozycji w rankingu. Obecny również na ...
-
Hakerzy uderzą w Black Friday. Na celowniku m.in. Pandora
... firmie Alibaba rekordową sprzedaż - kwota 74 miliardów dolarów to dwukrotne przekroczenie wyniku z poprzedniego roku. Wzmożony ruch w sieci tradycyjnie już kusi cyberprzestępców. Specjaliści Check Pointa szacują, że w przeprowadzanych właśnie kampaniach phishingowych (związanych głównie z Black Friday) ofiary otwierają 1 na 826 wiadomości e-mail ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... sprzedaż online, na znaczeniu zyskuje też kwestia cyberbezpieczeństwa. Respondenci z Ameryki Północnej wskazali je jako najwyższy priorytet, w regionie Azji i Pacyfiku znalazł się na drugiej pozycji, w Europie – na trzeciej. Kolejnym segmentem branży, w którym pojawia się miejsce na ... ubezpieczeń na życie. Tymczasem, badanie amerykańskiej firmy J.D. ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... również męczącym dla użytkowników przewijaniem stron na smartfonach. Mówiąc o potencjalnych stratach sektora e-commerce: pieniądze te mogą trafić do innych sprzedawców lub konsument może zrezygnować z zakupu. Wiemy jednak, że można temu zapobiec, a polskie firmy mogą znacząco poprawić swoją sprzedaż w kanale mobilnym – mówi Piotr Kowalski ...
-
Polskie firmy 2014: warunki prowadzenia biznesu
... sprzedanej przemysłu w skali roku, poprawił się wyraźnie popyt na usługi transportowe, stabilnie rosła sprzedaż detaliczna. Wyższy poziom PKB zawdzięczamy prawdopodobnie większemu popytowi ... opisu geotechnicznego terenu a w kwestii zakładania firmy zlikwidowano wymóg rejestracji nowopowstałej firmy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej i W Państwowej ...
-
Wzrost gospodarczy i dalszy spadek bezrobocia – prognozy na 2016 rok
... zakupowych – sprzedaż detaliczna wzrosła w cenach bieżących minimalnie ... na rynku pracy odniosą przede wszystkim te firmy, które znajdą odpowiednią niszę na rynku pracy. W szczególności warto rozważyć politykę rekrutacyjną skierowaną do osób 45+, w tym kobiet. Ten trend już się zaczął. Na przykład, firmy przemysłowe, w dotąd męskich zawodach, np. na ...
-
Ataki na IoT. O tym się mówi w hakerskim podziemiu
... jak największe korzyści finansowe. Eksperci działu badań firmy Trend Micro postanowili przyjrzeć się temu, o czym mówi się na podziemnych forach dyskusyjnych. Pod lupę wzięto ... największej ilości ataków nastawionych na uzyskiwanie korzyści finansowych. Przedmiotem aktywności uczestników tych forów jest sprzedaż dostępu do różnego rodzaju urządzeń, ...
-
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... przychodów ze sprzedaży w tym regionie. Partnerami handlowymi dystrybutora na nowych rynkach będą lokalne firmy integracyjne, resellerzy z wartością dodaną (VAR) oraz subdystrybutorzy ... dystrybuowanych marek oraz ułatwia sprzedaż reasellerom. Veracomp będzie koordynatorem działań marketingowych na nowych rynkach. Dystrybutor przygotował wewnętrzną ...
Tematy: veracomp -
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne X 2012
... , a także potrzeba elastycznych usług finansowania opartego na zasadzie wypłacalności, pozwalających przedsiębiorstwom na elastyczne rozwiązania. Najważniejsze wnioski i statystyki: Obecny globalny ... kwestie stanowią największe wyzwanie dla małych i rozpoczynających działalność firm: sprzedaż (50 proc.) budowanie sieci kontaktów (43 proc.) zadania ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... na fakt umacniania się segmentu kosmetyków luksusowych. Według Euromonitor International, wydatki Polaków na kosmetyki z wyższej półki w tym roku sięgną blisko 330 mln złotych, oznacza to 3% wzrost względem roku ubiegłego. Najszybciej – w dwucyfrowym tempie – kosztem hiper- oraz supermarketów, rośnie sprzedaż ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... obecnych użytkowników e-sklepu. Polega to na kierowaniu dostosowanych przekazów reklamowych ... uzyskują ok. 5-10 proc. mniejsze zyski niż firmy korzystające z wielu kanałów sprzedaży. 5. Magia promocji i okazji Promocje ... „Dzień darmowej dostawy” lub wakacyjna wyprzedaż, zawsze poprawia sprzedaż produktów. W przypadku niektórych e-sklepów możliwe jest ...
-
Sprzedaż smartfonów napędzana rozwojem sieci 5G
... czemu firmy mogą uzyskać praktyczne i zintegrowane wnioski i szybko działać, aby stymulować zrównoważony rozwój. Platforma oferuje trzy konkretne moduły platform: gfknewron Market zawierający wiedzę o rynku i konkurencji, gfknewron Consumer pozwalający dogłębnie zrozumieć konsumentów i gfknewron Predict oferujący rekomendacje dla firm oparte na ...
-
Na tropie wysokich pozycji w Google, czyli jak dobierać frazy kluczowe?
... sprzedaż sprzętu RTV w sieci, bardziej relewantne dla Twojej strategii będą frazy „telewizory” lub „RTV”. W dalszej perspektywie przyniosą lepsze pozycje i pozytywnie wpłyną na wizerunek sklepu. Trop nr 7: uważaj na ...
-
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... sprzedaż i sprawić, że Polacy będą wydawać jeszcze więcej w sklepach internetowych. To tylko jeden z przykładów, a możliwości jest naprawdę dużo ─ dodaje Molicki. ─ Wyniki raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” jednoznacznie wskazują na ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... 28 proc. Niemców i dwie trzecie mieszkańców Indii. Jak zauważają eksperci firmy doradczej Deloitte, koronawirus zmienił priorytety Polaków. – Już przed pandemią wielu Polaków ... Internecie i potwierdził, że sprzedaż artykułów spożywczych w sklepach stacjonarnych będzie nadal dominującym kanałem – mówi Krzysztof Łagowski. Na artykuły spożywcze prawie ...
-
Parki handlowe w I kw. 2024 wciąż na celowniku inwestorów
... sprzedaż parku Handlowego Aniołów Park w Częstochowie. Inwestor, firma Terg, za obiekt o powierzchni 18 tys. m kw. zapłacił 25 mln EUR. Debiuty i stabilizacja rynku e-commerce Jak wskazują eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, pierwszy kwartał nowego roku to czas debiutów nowych marek w Polsce. Na ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
... na których trenowane są modele AI, są godne zaufania, trafne i wiarygodne. Czas na live streaming: Platformy do transmisji na żywo, takie jak Taobao Live, Douyin czy WeChat, docierają do połowy ludności w Chinach, a według niektórych prognoz sprzedaż w transmisjach na ... rozwoju na głównych rynkach świata. Ze względu na zmiany legislacyjne firmy będą ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... pomyśleć o odpowiedniej grupie docelowej projektowanego programu, doborze właściwych partnerów, zasadach ich wynagradzania i aktywizacji, a w końcu także o odpowiednich procedurach, które pozwolą zmaksymalizować sprzedaż bez narażania firmy na opóźnienia lub pogorszenie jakości. Tylko wtedy będziemy mogli mówić o pełnym sukcesie.
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży, firm o ponadprzeciętnych wynikach w sprzedaży (high performers) 1,5 razy częściej od firm poniżej średniej (underperformers) opierają prognozy sprzedażowe na ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... sprzedaż ograniczały się do wymiany witryn dwa razy do roku oraz sklepowych wywieszek na białym papierze formatu A4 z informacją handlową. Obserwacja klientów tej sieci dała wiele wskazówek na temat oczekiwań względem firmy ...