-
Nowe telefony z Windows Phone 7
... , na czym im najbardziej zależy. Różnorodne modele Windows Phone 7 będą oferowane przez takich producentów urządzeń, jak Dell, HTC, LG i Samsung dostępnych w największych sieciach komórkowych, a także znajdą się w ofercie polskich operatorów telefonii komórkowej. Wszystkie telefony Windows Phone 7 będą zawierać procesor Snapdragon firmy Qualcomm ...
-
Zarządzanie ryzykiem nadużyć coraz trudniejsze
... są wystarczające, aby skutecznie przeciwdziałać nadużyciom. Należy więc inwestować w nowoczesne technologie i metody zarządzania pozwalające efektywniej kontrolować narażone na ryzyko obszary działania firmy. A przede wszystkim należy używać analizy danych, która pomoże wyłapać liczne, niewidzialne dla typowych metod kontroli nieprawidłowości. Jak ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... czy zmywarek? Jak zmieniała się sprzedaż tego typu produktów rok do roku? Okazuje ... firmy Gorenje – NRK 6191 JX w promocyjnej cenie ok. 1499 zł. Klienci sklepu internetowego decydują się na chłodziarki o wysokości od 175 do 201 cm w cenie ok. 1420 zł, przy czym najpopularniejszy wymiar to 185 cm oraz klasa energetyczna A+. Sprzedaż zdominowały firmy ...
-
Rynek pracy specjalistów IV 2016
... branży handel i sprzedaż, co jest wynikiem o 1/5 wyższym od osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wysokie zapotrzebowanie na pracowników zgłosiły ... ) oraz łódzkim (29%). Największe firmy poszukują pracowników W kwietniu najczęściej zapotrzebowanie na nowych pracowników zgłaszały firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników, opublikowały ...
-
BIG InfoMonitor: polska gospodarka nieco drgnęła
... nie borykają się firmy składające zlecenia na ich usługi lub ... sprzedaż firm zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych. Mieści się tam wiele punktów obsługi klienta należących do firm telekomunikacyjnych, operatorów telewizji kablowej czy banków. Po drugie, zgodnie z naszymi oczekiwaniami, częściowe odmrożenie gospodarki podziałało również na ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... . Prawie trzy czwarte badanych w 2008 r. prowadziło sprzedaż na aukcjach, a około 40% wśród innych kanałów wymieniło sprzedaż hurtową i sklepy tradycyjne. Już prawie połowa polskich sklepów internetowych obsługuje zamówienia zagraniczne. Wyniki finansowe e-sklepów Z roku na rok firmy działające na polskim rynku e-commerce poprawiają swoje wyniki ...
-
Polscy przedsiębiorcy optymistyczni, lecz ostrożni
... wyłącznie na rynku polskim. Wysoka, jak na osłabienie gospodarcze, dynamika konsumpcji pozwoliła im zwiększać sprzedaż i poprawiać wyniki finansowe. Firmy te także w relatywnie mniejszym stopniu uczestniczyły w zmniejszaniu zatrudnienia i wynagrodzeń. Obraz, jaki rysuje się po 2009 r., jest zatem dość zróżnicowany. Duże firmy oraz firmy małe ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... : marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię na udoskonaleniu obsługi klienta i wizerunku marki. ... działów nie są konkretnie i jasno określone. 77% przebadanych firm skupia się na bieżących sprawach funkcjonowania firmy. 25% firm szuka swoich szans w niszy rynkowej, choć ...
-
Technologie mobilne w contact center
... myśleć o tym, jak ułatwić im życie, a nie o tym, jak zwiększyć sprzedaż naszej firmy” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. Mobilność wymaga od firmy umiejętności sprawnego reagowania na zmiany. Aplikacje muszą być stale aktualizowane pod kątem nowych produktów czy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2015
... na te cele przeznaczył już ok. 40 mld USD) oraz twórca Facebooka Mark Zuckerberg. Wartość rynkowa firmy Apple wyniosła 10 lutego 710,7 mld USD. Według Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu sprzedaż detaliczna w Japonii wzrosła w lutym o 0,7 proc. m/m (w styczniu spadła o 1,9 proc.). Licząc r/r sprzedaż ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... rok wcześniej sięgnął 6,8 proc. Mimo to 57 spółek zdołało zwiększyć swoją sprzedaż, a wartość zysku netto marek ujętych w rankingu TOP100 wzrosła o 8,8 proc. Średnia ... . W wielu branżach mamy teraz do czynienia z dezinwestycjami, dzięki którym firmy koncentrują się na swojej podstawowej działalności. W tym sektorze trend jest dokładnie odwrotny ...
-
Dysk SDD lamusa? Nie, to dopiero początek kariery
... Szacunki wskazują, że obecnie w dysk SSD wyposażonych jest tylko 15 procent komputerów na świecie. Idąc dalej, zaledwie 7,7 proc. komputerów bądź laptopów posiada wyłącznie SSD, a w ... Autorzy raportu przytoczyli w nim także prognozy firmy Statista, według których do 2021 roku dostawy SSD przewyższą sprzedaż HDD. Spadające ceny SSD będą główną ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... duży udział firm prowadzących sprzedaż przez Internet świadczy o dużej otwartości branży na nowe technologie, rozwój i trendy, jak choćby na dynamicznie zmieniające się ... branży kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. ...
-
Pornograficzny spam powraca
... w czerwcu było to 39 proc. Wzrosła natomiast liczba spamu oferującego bezpośrednią sprzedaż produktów i usług. W lipcu wynosił on 9.6 proc., natomiast w czerwcu jego ilość stanowiła ... "Spam Index" opracowywane są na podstawie raportów generowanych przez rozwiązania antyspamowe. Raporty te są przesyłane raz w tygodniu do firmy Clearswift przez 20 ...
-
Intel produkuje za mało
... . Niedobory produktów Intela przekładają się negatywnie także na spadek październikowej sprzedaży płyt głównych firmy Elitegroup Computer Systems i Micro-Star International. W najlepszym przypadku listopadowa sprzedaż płyt głównych większości tajwańskich producentów pozostanie na poziomie z października, a bardziej prawdopodobny jest spadek o 2-5 ...
-
Monitory LCD pokonały CRT
... na powrót przewagi ilościowej sprzętu CRT. W ostatnim kwartale roku spodziewana jest sprzedaż monitorów LCD na poziomie ... na tym rynku odgrywa BenQ – firma awansowała na piąte miejsce w rankingu producentów, kontrolując w trzecim kwartale 4,6% globalnej sprzedaży. W Japonii najlepiej sprzedają się monitory LCD firmy NEC, a w Chinach produkty firmy ...
-
Raport "Konsument i Media"
... do zakupu produktu od 35 do 53% klientów. Raport On Board PR wskazuje na kluczową rolę zarządzania kryzysem i trudności w odbudowie reputacji firmy. Określa też różną wrażliwość poszczególnych grup społecznych na przekazy dotyczące działań wizerunkowych przedsiębiorstw. „Niekorzystne informacje w większości przypadków silnie zniechęcają klientów ...
-
Nokia liderem rynku komórek
... zyskała najwięcej na rynku w drugim kwartale. Według analityków rynku światowa sprzedaż wzrosła w drugim kwartale o 26 proc. do 235 mln jednostek. "Rynek telefonów komórkowych rośnie do miliarda jednostek w tym roku. W pierwszej połowie roku zostało sprzedanych 461 milionów" - powiedział analityk Neil Mawston, z amerykańskiej firmy badającej ...
-
Monitory panoramiczne coraz popularniejsze
Analitycy z firmy badawczej iSuppli twierdzą, że monitory panoramiczne jeszcze przed końcem dekady staną się dominującym formatem w tym sektorze. Firma stworzyła raport, z którego wynika, że sprzedaż monitorów panoramicznych na świecie wzrośnie z 9,1 mln w 2006 do 35,8 mln w tym roku. iSuppli przewiduje, że sprzedaż osiągnie liczbę 102 ...
-
Producenci napojów a kryzys
... rynku, w pierwszym kwartale tego roku sprzedaż naszej wody mineralnej kształtowała się na bardzo wysokim poziomie. Sprzedaż Ustronianki w okresie od marca 2008 r. do lutego ... ponieważ firmy badawcze nie wydzielają tej kategorii z całego rynku, jednak według Ryszarda Piziora, kierownika działu handlu i marketingu OSM Włoszczowa, sprzedaż napojów ...
-
Będzie praca dla handlowca
... firmy Monnari, która między innymi dzięki przemyślanemu doborowi kadry w sklepach zdołała utrzymać sprzedaż w swoich salonach na satysfakcjonującym poziomie, nawet w najtrudniejszych chwilach dla firmy i dla handlu w Polsce. „Tacy pracownicy są na wagę złota i nic dziwnego, że przedsiębiorstwa o nich walczą”. Jak twierdzą przedsiębiorcy na rynku ...
-
Wzrost sprzedaży online w Polsce
... europejskich miastach, wpływając znacznie na ogólny wzrost poziomu sprzedaży detalicznej w Europie - wynika z ostatniego raportu firmy consultingowej CB Richard Ellis. ... w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez Internet jest niezbędna do ogólnego ...
-
Pracownicy fizyczni i specjaliści poszukiwani
... poszukiwania nowych pracowników na żadne stanowiska. Najczęściej są to przedsiębiorcy z następujących branż: przemysł (70%), finanse (67%) oraz sprzedaż (63%). Prawie ¼ firm planuje zatrudnianie specjalistów. Branżą, w której najczęściej planowane jest zatrudnianie lub rekrutacja na stanowiska związane z podstawową działalnością firmy jest branża ...
-
Znane marki a SEO
... się wykorzystać dobry czas na zwiększoną sprzedaż. Ostatnia strategia rozszerzająca w SEO będzie polegała na rozszerzeniu zakresu słów kluczowych - łączących okoliczności z produktem (np. kiełbasa na biwak, kosze biwakowe). Wydawać by się mogło, że popularność firmy i marki w świecie realnym zawsze przekłada się na popularność w Internecie. Taka ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... z obecnymi Klientami, niż na dużo droższym i obarczonym większym ryzykiem poszukiwaniu nowych. Może to wynikać także z mniejszego przygotowania specjalistów marketingu, a szczególnie PR do wchodzenia tak głęboko w procesy sprzedażowe firmy. Jak się okazało aż w 64% firm dział marketingu i PR wspiera sprzedaż głównie poprzez dostarczanie materiałów ...
-
Plebiscyt Złoty Płatnik 2014: branża produkcyjna liderem
... na zachowania płatnicze podmiotów tego sektora. Branża handlowa 35 proc. firm nagrodzonych Certyfikatem Złoty Płatnik 2014 to przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą. W tym sprzedaż hurtowa stanowi 28 proc. portfela wszystkich nagrodzonych, podczas gdy sprzedaż ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2016
... oraz firmy audytorsko-doradczej KPMG, w pierwszych trzech miesiącach 2016 roku bardzo dobrze radził sobie zarówno segment samochodów osobowych, jak i użytkowych. Nieco gorzej miała się produkcja sprzedana polskiego przemysłu motoryzacyjnego - w tym przypadku na spektakularne wyniki najwyraźniej należy jeszcze poczekać. Rekordowa sprzedaż Pierwsze ...
-
Sektor MŚP i leasing. Czy to już przyjaźń?
... doskonale rozumieją, że tej ostatniej nie można zaniedbywać, ponieważ to właśnie zadowolenie klienta jest czynnikiem przesądzającym o ponownym wybraniu danej firmy. Leasing na 6? - Wniosek płynący z tych danych jest jeden – branża leasingowa nie ustaje w staraniach o wypracowanie jak najwyższych standardów w zakresie sprzedaży i obsługi inwestycji ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w III kw. 2018
... 70 proc. rdr. Najniższy wskaźnik (+4,55 proc.) uzyskały większe firmy produkcyjne, zatrudniające powyżej 500 osób, małe i średnie firmy wypracowały wynik na poziomie 5,55 proc. Usługi lepiej radzą sobie z ... stanowiąc awangardę świata biznesu, a ogół rynku bierze z nich przykład. Wśród przebadanych branż należy wymienić: sprzedaż detaliczną, usługi, ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... informacji o pękających w szwach magazynach firmy, w której zalegać miał towar wart 4,3 mld USD. Finalnie jednak uruchomione wyprzedaże zdołały sprzedaż "rozbujać" . H&M zanotował ... wzrost o 14 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. W Polsce, z badań wynika, że już 3 na 4 Polaków deklarowało zakupy w tym dniu i jest to jeden z najwyższych wyników w ...
-
BIG InfoMonitor: motoryzacja długi miała już przed pandemią, będzie jeszcze gorzej
... zł i przypadają głównie na firmy zajmujące się sprzedażą. Najwyższy odsetek firm z zaległościami odnotowali jednak producenci ciężarówek – 18,9 proc. i samochodów osobowych - 13,5 proc. W handlu najwięcej ryzykownych firm ma sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych z wyłączeniem motocykli, oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna ...
-
BIG InfoMonitor: polska gospodarka przyspiesza po odmrożeniu
... jednak mniejsza niż zwykle. Na przełomie kwietnia i maja spadek sięgał blisko 50 proc., co pozwala zakładać, że o tyle też pikowała sprzedaż w przedsiębiorstwach. W ostatnim ... . Przedsiębiorcy mogą w nim również sprawdzić, czy długów nie mają firmy składające zlecenie na ich usługi lub towary. Po dwóch tygodniach działania sklepów zlokalizowanych w ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... Sebastian Religa, CEO Saly S.A. – firmy tworzącej platformę e-commerce B2B wspierającą sprzedaż i optymalizację procesów biznesowych – upatruje wzrostu zainteresowania sprzedażą B2B w jej digitalizacji. Jak przyznaje, ma ona ogromny wpływ na szybki rozwój tego typu biznesów i będzie na pewno postępować. Już teraz na rynku B2B w kanale e-commerce ...
-
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient?
... funkcji operacji podczas reagowania na zmienione prognozy Jak działa S&OP? S&OP działa w czterech krokach: Sprzedaż przygotowuje prognozę Planowanie oblicza ... aby wskazać im najprostszą ścieżkę do rozwoju intensywnego firmy. Autor kieruje ją do tych, którzy chcą rozwijać swoje firmy i szukają praktycznego punktu widzenia na S&OP. Podsumowanie ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... , ponieważ firmy inwestują w sponsorowane posty, tworzenie treści i kampanie specyficzne dla platformy, aby pozostać konkurencyjnym. Te dodatkowe koszty mogą być ryzykowne dla marż zysku, zwłaszcza jeśli oczekiwana sprzedaż się nie zmaterializuje. Podczas gdy potencjał przechwytywania nowych strumieni przychodów jest znaczny, presja na marże ...