-
Firmy w Europie Środkowej: nastroje I kw. 2010
... jest deklarowane przez spółki czeskie, słowackie i chorwackie. „Polska wyróżnia się pozytywnie także pod kątem zarządzania ryzykiem. Nasze firmy przodują w stosowaniu procedur określających działania na wypadek wystąpienia różnych rodzajów ryzyk (77%), posiadaniu zespołów audytu wewnętrznego (77%) oraz w korzystaniu z ubezpieczeń od potencjalnych ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... firmy Cisco, wykazały, że sprzedawcy detaliczni muszą zaspokajać potrzeby klientów indywidualnych o sporych umiejętnościach technicznych. Okazało się, że aby zwiększyć sprzedaż ... sklepie usługi wirtualnego doradcy wideo wyświetlającej treści internetowe na dużym ekranie lub na ekranie tabletu. Informacje o badaniu Badania zostały przeprowadzone przez ...
-
Firmy farmaceutyczne a zmiana ustawy refundacyjnej
... promocji produktu na promocję firmy. „Nowe regulacje mogą skłaniać firmy farmaceutyczne do przemyślenia statusu refundacyjno-cenowego swoich produktów, a w niektórych przypadkach nawet do rozważenia „wyjścia z systemu refundacji”. W szczególności może to dotyczyć podmiotów, które spodziewają się, że bardziej opłacalna będzie dla nich sprzedaż leku ...
-
Jaka powinna być nazwa firmy?
... sprzedaż a zarazem bezpiecznych prawnie. Jaka więc powinna być nazwa? Nazwa prosta Dobra nazwa musi być łatwa do zapamiętania, powtórzenia i zapisania. To, czy taka będzie, zależy od rynku, na ... bez negatywnych konotacji Estetyka brzmienia, czyli eufonia, wpływa na postrzeganie nazwy i firmy. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu różnych morfemów, ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... należy również w branżach: hobby i rozrywka oraz komputery i internet. Firmy z tych branż częściej przewidują poprawę sytuacji (hobby i rozrywka – 33,3 proc., komputery ... 10,5 proc.). Poziom sprzedaży i cen – w dół Na kiepskie nastroje przedsiębiorców bez wątpienia miała i nadal ma wpływ malejąca sprzedaż. Obniżenie sprzedaży na rynku krajowym w ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... (21%), dobra konsumpcyjne (22%), sprzedaż detaliczna (17%) i sprzedaż hurtowa (16%). Respondenci pełnili funkcję dyrektorów najwyższego szczebla lub osób bezpośrednio im podlegających, w tym dyrektorów feneralnych/prezesów/właścicieli firmy (10%), jak również różnego szefów różnego typu działów, na przykład informatycznych, handlowych, finansowych ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... Sprzedaż Grupy zmniejszyła się już w I kw. 2013 r. o blisko 4%. To znacząco przełożyło się na wyniki firmy - przychody spółki spadły o ponad 31 mln zł, do 685,83 mln zł. Nie zmieniło to jednak sytuacji rynkowej i Grupa Żywiec zachowała udziały w rynku na ...
-
Firmy farmaceutyczne: dokąd zmierzają po kryzysie?
... proces wprowadzania leków na rynek. Przykład tego stanowią polityki cenowe takie jak „Medycyna oparta na wartości” („Value Based Medicine”). Firmy farmaceutyczne muszą ... Eldorado europejskich firm farmaceutycznych. W przeciwieństwie do krajów rozwiniętych sprzedaż leków na rynkach wschodzących powinna odnotować dwucyfrowy wzrost do 2017 r. Ten ...
-
Polskie firmy 2017: plany, rozwój, finansowanie działalności
... i ogólnopolskie (30%). Co siódmy ankietowany działa na skalę europejską, a co dziesiąty – na skalę światową. – Polskie firmy świetnie sobie radzą z funkcjonowaniem w warunkach, ... o nowe rynki. – Znacząco wzrosło także zainteresowanie dywersyfikacją eksportu – rok temu sprzedaż na rynki azjatyckie rozważało 10% eksporterów, dziś – niemal 30%. ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... obok sklepów. Jak wskazuje raport Deloitte sprzedaż detaliczna dzięki najnowszym technologiom odzyskuje wigor. Wpływ na ten stan rzeczy mają Internet Rzeczy, ... pozostała najbardziej dochodowym sektorem. Z kolei detaliści FMCG to zdecydowanie największe firmy (średnie przychody detaliczne sięgające prawie 21,7 mld dolarów), a także najliczniejsze ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
... na sposób, w jaki postrzega dany temat. W przypadku sprzedawcy perswazja powinna przybierać kształt uczciwej, dobrze przekazanej informacji o produkcie – podkreśla. Dobre intencje to podstawa O skuteczności handlowca przesądza wiele kwestii: od predyspozycji i osobowości, poprzez merytoryczną wiedzę o produkcie i zaangażowanie w sprzedaż ...
-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... na rodzimym rynku? W Polsce usługi e-commerce znajdują się dopiero w początkowym stadium rozwoju. Przykłady? W 2017 r. w Polsce sprzedaż elektroniczną prowadziło zaledwie 10 proc. przedsiębiorstw zatrudniających co najmniej 10 osób, tymczasem w krajach starej Unii (UE15) na ... danych, jest niedocenianym narzędziem sprzedaży, przez co potencjał firmy ...
-
Czy są chętni na biura i nowe mieszkania w Katowicach?
... przesunięte na 2023 rok. Będzie to zależało w dużej mierze od sytuacji na rynku najmu w drugiej połowie 2021 r. i na początku 2022 r., a ta jest uzależniona od rozwoju sytuacji epidemicznej w kraju oraz przyjętych przez firmy strategii powrotu pracowników do biur - komentuje Dorota Gruchała, ekspertka JLL. Rekordowa sprzedaż na rynku ...
-
EY: firmy rodzinne odporne na pandemię
... firmy rodzinne generują 2,5 bln USD przychodów i zatrudniają ponad 6 milionów ludzi. Siedem z 10 największych na świecie to firmy amerykańskie z Walmartem czy Fordem na czele. Azjatyckie firmy ... na prowadzenie biznesu. Nierzadko zdarza się więc, że wyjściem z sytuacji jest podział linii biznesowych, czy wręcz sprzedaż firmy, aby uzyskać fundusze na ...
-
Restrukturyzacja a rozwój firmy
... złem samym w sobie, ale jest odpowiedzią na pogarszającą się sytuację firmy. Jeśli zatem działania naprawcze zostaną podjęte odpowiednio wcześnie przedsiębiorstwo będzie miało o wiele większe szanse na przetrwanie. Jako, że restrukturyzacja jest procesem kompleksowym, mającym znaczny wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa, plan działania powinien być ...
-
Dania gotowe: sprzedaż wyhamowała
... i warzywnych. W 2009 r. konsumenci wydali na ukryte pod zakrętkami potrawy ponad 366 mln zł. Czołowymi graczami branży są trzy firmy: Heinz (marka Pudliszki), Pamapol oraz ... sprzedaż dań gotowych instant (suchych) oraz rynek mrożonek, które notują wzrosty w ujęciu wartościowym na poziomie odpowiednio 26,5 procent i 25,5 procent. Mając to na uwadze, ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł. Pomimo większych wzrostów w kategorii OTC, na poziom dla całego rynku wpłynie negatywnie sytuacja leków refundowanych. Główny powód to ograniczenia wydatków państwa na refundacje. Według badań Kantar Media branża wydała na ...
-
Małe firmy z optymizmem i determinacją
... się natomiast te przedsiębiorstwa, których sprzedaż obejmuje rynki zagraniczne. Deklarują one częściej wzrost sprzedaży za granicą (28,1 proc.) niż jej spadek (18,3 proc.). 53,6 proc. przedsiębiorstw chce utrzymać sprzedaż na rynku międzynarodowym na tym samym poziomie. W obliczu kryzysu – małe firmy mobilizują swój potencjał Ogólne spowolnienie ...
-
Rynek domen internetowych w 2014 r. w Polsce i na świecie
... sprzedaż domeny Whisky.com za 3,1 miliona dolarów. Co ciekawe, informacja na ten temat trafiła do mediów dopiero w marcu, ze względu na warunki umowy poufności. Przewidywała ona trzymiesięczną karencję na ... (np. Rick Schwartz, Frank Schilling, Kevin Ham). Z kolei firmy wydające krocie na domeny z różnych względów nie chcą chwalić się podobnymi ...
-
Sprzedaż leków stabilna
... sprzedaż leków Rx, którym udało się odnieść lepsze wyniki niż produktom OTC (sprzedaż leków refundowanych wzrosła o 7%, a produktów OTC – tylko 2%). Czym było to spowodowane? Odpowiedzialność za taki obrót spraw ponoszą wprowadzenie na ... r. w MZ trwały prace na projektami 21 ustaw. Czytaj także: - Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2016 - Kontrowersyjne ...
-
Polskie firmy i Big Data, czyli cyfrowe upośledzenie
... przedsiębiorstw. Dla porównania, na Malcie takich firm jest 42%, w Danii i Finlandii 40% a u naszych południowych sąsiadów – Słowaków i Czechów – odpowiednio 24% i 22%. Najczęściej firmy ... potrzeby klienta i tym samym znacząco zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych i sprzedaż produktu. Widzimy także rosnące zainteresowanie analizą danych ze strony ...
-
Średnie firmy planują inwestycje 2x częściej niż mikroprzedsiębiorstwa
... Sprzedaż napędza cały sektor MŚP Nieco inaczej sprawy mają się w obszarze sprzedaży. Tutaj, niezależnie od wielkości firmy, grupy spodziewające się w I kwartale większych zamówień na ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... na produkcie i uzyskać dostęp do danych, jakie firma zbiera na wszystkich etapach produkcji (o jakości produktu, procesie produkcji i dostawy). Wykorzystując możliwości przesyłu danych w czasie rzeczywistym, firma zyskuje większe zaufanie klientów. Partnerstwa i łączenie różnych branż Sprzedaż ... na ofertę rozrywkową galerii. Oznacza to, że firmy ...
-
Sektor MŚP gotowy na II falę pandemii. Czego boją się firmy?
... firmy nie przespały ostatnich miesięcy i przedsięwzięły kroki, które przygotowały je na nadejście drugiej fali pandemii. Gotowość na kolejne zmierzenie się z koronawirusem deklaruje 6 na ... związane z kontynuacją działalności 64,8% firm uważa, że pandemia wpływa na ich produkcję, sprzedaż bądź świadczenie usług. To może skutkować spadkiem przychodów w ...
-
Wpływ pandemii na biznes. Są przegrani, nie brakuje wygranych
... firmy, które wcześniej płaciły za takie lekcje dla swoich pracowników, a także oszczędności gospodarstw domowych, które odczuwały niepewność zatrudnienia. Branże, które „przechorowały i nabyły przeciwciała” ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH SPRZEDAŻ ... które nie chorowały na COVID: KONSERWACJA I NAPRAWA ...
-
Sprzedaż i produkcja piwa spada, zaległości rosną
... firmy analitycznej CMR wynika, że piwo stanowi 12 proc. obrotów pod względem wartości i 24 proc. pod względem liczby transakcji w sklepach do 300 mkw. W przypadku supermarketów jest to odpowiednio 3,5 proc. oraz 12 proc. Sprzedaż ... z bieżącymi zobowiązaniami finansowymi i podstawowymi wydatkami. W takich warunkach na liście zakupowych priorytetów ...
-
Wyszukiwarka na stronę www od NetSprint
... przez korporacje jak i firmy z sektora MSP. NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą wyszukiwarka witryn jest skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe - od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc ...
-
Sprzedaż telefonów komórkowych na świecie
... sprzedaż telefonów komórkowych osiągnie miliard w przyszłym roku, ale lata intensywnego wzrostu ma już za sobą - wynika z opublikowanego właśnie raportu. Według firmy ... lub udostępnianie w Internecie. Polepszone oprogramowanie umozliwiające użytkownikom wysyłanie zdjęć prosto na stronę mobilnego bloga (moblog), pomoże napędzić rynek. Chociaż ...
-
Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing
... często firmy tego sektora outsourcują także usługi HR, dystrybucję i logistykę. Co czwarta firma paliwowa i energetyczna outsourcuje również finanse, sprzedaż oraz badania ... Co więcej, 13% korzysta z wynajmu urządzeń higieny oraz odzieży roboczej, co wskazuje na duży potencjał branży czystościowej”. Raport wskazuje, że główną motywacją do korzystania ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... inwestycją, bo pojawia się bezpośrednia zależność między alokowaniem środków na markę a efektami biznesowymi firmy. Jak kształtować unikalny wizerunek firmy? Wizerunek firmy to odwzorowanie niepowtarzalnych i charakterystycznych dla firmy atrybutów. Każdy element oznakowania lub komunikacji firmy, począwszy od nazwy, przez symbol, logo, kolorystykę ...
-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... usługi firm windykacyjnych, m.in. monitoring płatności, windykację na zlecenie, sprzedaż wierzytelności, pieczęć prewencyjną itd. Coraz więcej firm windykacyjnych udostępnia narzędzia przygotowane specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorców, tj. np. Elektroniczny System Windykacji EGB Finanse. Firmy z sektora MSP mogą dzięki takim rozwiązaniom ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Sprzedaż tych dwóch marek oscyluje na blisko 11% rynku i jest na poziomie 22 000 aut. Ich wspólny udział w wydatkach reklamowych w tym roku wyniósł ponad 10%. Hyundai znalazł się na 10 pozycji, a Kia się na 11. Koreańczycy powoli budują siłę swoich marek na ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... do ich potrzeb”, podkreślił Maciej Michalski, Business Product Manager marki Colorovo. Badani prognozują, że liderami sprzedaży tabletów będą w 2014 r. trzy firmy: Samsung, Apple i Asus. Na wzrost sprzedaży tabletów marki Colorovo liczą przede wszystkim najwięksi resellerzy.
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... na poziomie 14 mln zł) w maju, czyli miesiąc później niż w roku ubiegłym. Jak kształtuje się przyszłość? W związku z ożywieniem na rynku nieruchomości, przewiduje się wzmożoną sprzedaż ... przyczynić się do transferu wizerunku na promowaną markę. Podobną strategię zastosował polski oddział amerykańskiej firmy Whirlpool, która jest silnie wspierana przez ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: Polska na czele regionu
... – Wschodniej. W Polsce doradzaliśmy przy 19 transakcjach o łącznej wartości ponad 1,41 mld euro przyczyniając się do tak dobrego wyniku firmy w regionie. Ten rezultat wskazuje na rosnące zainteresowanie inwestorów Polską i Europą Środkowo – Wschodnią. Potwierdzeniem tej aktywności jest też bardzo duża liczba spotkań i prezentacji dla ...