-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku wydali także producenci żywności (Nestle i Dr. Oetker) i właściciele sieci handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu ... To wynik dużego rozdrobnienia rynku i ograniczania wydatków reklamowych przez mniejsze firmy. Lekki spadek odnotowuje także branża motoryzacyjna. Citroen, Toyota, Peugeot wydały w ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... firmy: Skyshowtime Limited, Kino Świat i Amazon. Na drugim miejscu pod względem wolumenu wzrostu wydatków uplasował się sektor żywność. Producenci żywności w 2023 r. przeznaczyli na reklamę o 142,8 mln zł więcej niż w 2022 r. (dynamika 16,3%). Liderami inwestycji w tym przypadku są: Ferrero Polska, Nestle ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę o blisko 84 mln zł więcej, co stanowi 41,1 proc. więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Ferrero Polska, Nestle ... reklamowe w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków odnotowaliśmy w sektorze czas wolny. Firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę więcej o 0,38 mln zł (dynamika 57 ...
-
Najsilniejsze marki internetowe
... ’s, wyprzedzając Coca-Colę, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w internecie marki to eBay, HP, Dell, Mini i UPS. „Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie wizerunku firmy w sieci” – podsumował Ben Coppin ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... wydatków o prawie 45%). Drugim sektorem o największych wydatkach reklamowych jest sektor żywnościowy. W tym świetle może dziwić pozycja lidera firmy Ferrero Polska, który zwiększył wydatki o 68% dystansując Nestle Polska – lidera z ubiegłego roku. Aż na 6 miejsce spadł Danone, który w ubiegłym roku zajmował pozycje wicelidera. Trzecie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2013
... 2013 roku wypracował 5 proc. zysk i jest to jeden z dziesięciu najlepszych kwartałów dla tej firmy. Ostatni raport wskazuje, że w portfelu papierów wartościowych o 28 proc. wzrosły ... inwestycje w rządowe obligacje skurczyły się z 35,5. Najwięcej posiadanych przez fundusz akcji to udziały w Nestle i Royal Dutch Shell oraz w nieruchomości. Według ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... głowy, czy robią sobie nawzajem zdjęcia za pomocą smartfona znanej firmy. Marki nie pozostają dłużne wobec widzów – organizują konkursy i fundują nagrody. ... Bank Polski S.A. i Bank Zachodni WBK), farmaceutyczna (np. Aflofarm), elektroniczna (Grupa Samsung) i dziecięca (Nestle Polska). Najwięcej na reklamę w bloku reklamowym Mam Talent wydała Grupa ...
-
Sezon na lody w social media
... boku znanego aktora w przyszłorocznym sezonie reklamowym. W publikacjach na facebookowym profilu firmy chętnie udzielają się internauci, a pojawiające się komentarze budują coraz ... miejscu z 36-procetnowym udziałem. Nieco rzadziej wspominano o markach Algida (15%), Nestle (10%) czy Häagen-Dazs (2%). O lodach można było usłyszeć najczęściej na ...
-
Poznaj cyfrowe przepowiednie Deloitte. Co czeka konsumentów?
... obrazu, techniki przetwarzania języka naturalnego albo techniki uczące się, firmy mogą gromadzić i analizować ogromne ilości danych o zachowaniach klientów, a następnie ... klientem należy, m.in. branża hotelarska, turystyczna czy motoryzacyjna. Dobrym przykładem jest firma Nestle, która przy okazji promowania swojej marki Nescafe wykorzystała VR, by ...
1 2