-
Rejestracja pojazdów do 3,5 t w VII 2010
... odpowiednio o 1,6 tys. i 800 szt, pozostałe dwie marki to Renault (+400 szt.) i Nissan (+10 szt.). Największą popularnością wśród osób fizycznych cieszą się Fiat Punto (4,6 tys.), Skoda Octavia (4,2 tys.) i Opel Astra (3,7 tys.). Firmy zarejestrowały w lipcu 14,4 tys. pojazdów, czyli 1,3 tys. sztuk więcej niż rok ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2014
... firmy) będą posiadać równe udziały w koncernie. Dongfeng zapowiedział też zacieśnienie współpracy z Peugeotem w dziedzinie technologii, badań i prac rozwojowych a także produkcji i sprzedaży samochodów. Dongfeng to jeden z największych producentów samochodów w Chinach. Warto dodać, że chińska firma już montuje samochody japońskich firm Nissan ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... w samych fabrykach u dostawców produkcyjnych czy w firmach z tzw. otoczenia motoryzacyjnego (firmy logistyczne, dostawcy materiałów, catering etc.). Wartość eksportu przy każdej pozyskanej ... sensacyjne doniesienia o negocjacjach FSO w sprawie produkcji kolejnej marki. A to Nissan, a to luksusowe Infiniti, to znowu Tata Motors i Chińczycy – żadne z ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2019
... trafia do samochodu elektrycznego. Wcześniej, w 2018 roku takim laurem uhonorowany został Nissan Leaf. Motoshow w Genewie potwierdził, że dziś praktycznie każda marka ... Z drugiej strony, zapotrzebowanie na personel zgłaszane przez klientów – organizacje, firmy czy instytucje – dotyczą w większości prac, które chcą wykonywać właśnie panie (pracownicy ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
... wypuści na rynek kolejnej partii aut. Sami producenci również borykają się z problemami. Nissan przekazał, że zamknie fabrykę w Barcelonie, a pracę straci 3 tys. pracowników. To ... Na razie nie widać jakiegoś wyraźnego trendu w tym obszarze, ale niewątpliwie firmy motoryzacyjne staną przed wyzwaniem czy i w jaki sposób sprzedawać auta, może online? ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen. Ostatnie pozycje rankingu przypadły markom Rossman, Honda i Volvo ...
1 2