-
Rynek przemysłowy i logistyczny w Polsce 2014
... Łysomicach, gdzie chętnie lokują się producenci z branży elektroniki i telekomunikacji oraz firmy z sektora FMCG. Obecne zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej tego regionu to nieco ponad 87 tys. ... w Lublinie - pierwsze budynki zostaną oddane do użytku najemcom na początku 2015 r. Atutem regionu wobec innych rynków są niskie koszty gruntów oraz ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... dla wszystkich wskaźników w kategorii nie ominęły liczby nabywców. Chłodzone dania gotowe, od marca 2014 r. do lutego 2015 r., skłoniły do zakupu aż 81 proc gospodarstw domowych. Jest to równoznaczne ze wzrostem o 2,5 punktu proc. ... domowych, zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... rynek biurowy, ale i rynki regionalne. Jak podają analitycy Walter Herz w 2015 roku w aglomeracjach poza Warszawą wynajęte zostało ponad 550 tys. m ... są usługi związane ze wsparciem sprzedaży. Z tych ostatnich najchętniej korzysta branża FMCG, elektro, finansowa, farmaceutyczna, telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już ...
-
Na majonezy i ketchupy wydaliśmy 1,3 mld zł
... , którego udział w zakupach całego segmentu wyniósł w ubiegłym roku 11 proc. (w porównaniu z 4 proc. w roku 2015). Najbardziej popularne niezmiennie pozostają tzw. sosy uniwersalne. Jeżeli chodzi o zwyczaje zakupowe nabywców produktów z segmentu ... zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Przemysł 4.0. Automatyzacja to nie tylko zwolnienia, ale i rekrutacja
... inne sektory: automatyka przemysłowa, FMCG, branża opakowań, automatyki przemysłowej i in. Zapotrzebowanie na specjalistów Należy też podkreślić, że co 5. zakład produkcyjny myśli o tym, aby w perspektywie kilku lat w pełni zautomatyzować zarządzanie produkcją. W wyniku tego, w ciągu ostatnich 2 lat, od końca 2015 roku, dynamicznie wzrosło ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... z okazji Czarnego Piątku. Co warte podkreślenia, w 2015 roku, kiedy popularność akcji wyprzedażowych związanych z Czarnym Piątkiem nie była jeszcze zbyt duża, nie można było jednoznacznie stwierdzić „wyprzedażowego” wpływu kampanii. Niestety podobne wzrosty sprzedaży nie mają miejsca w branży FMCG. Z analiz GfK wynika, iż w ostatnich ...
-
Gdzie podąża logistyka miejska w Polsce?
... najemców z sektorów logistyki, sprzedaży detalicznej i branż pokrewnych, takich jak FMCG, żywność i elektronika. Niemniej jednak, firmy produkcyjne, starając się korzystać z ... miejskimi wśród inwestorów, pozwalają patrzeć w przyszłość z dużą dozą optymizmu. Od 2015 roku magazyny miejskie stanowiły około 11% wartości transakcji w sektorze magazynowym. ...
-
Zachowania konsumentów: na celowniku marki własne
... wynosi już penetracja zakupu marek własnych wśród polskich nabywców. Po produkty FMCG sygnowane logotypem sieci detalicznych sięga już niemal każdy z nas, a udziały „ ... w przypadku tej grupy sklepów ich udziały były jeszcze większe (ponad 50 proc. w 2015 roku). Najrzadziej po omawiane produkty sięgamy z kolei w małoformatowych sklepach sieciowych ...
1 2