-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... poziomie całego rynku). Największe cięcia budżetów mediowych w sektorze FMCG dotknęły reklamy w Internecie, której udział spadł z 4,6% w Q4 2014 do 2,6% w Q4 2015 ... internecie (o 19%). W porównaniu całego roku 2015 i 2014 największą dynamikę wzrostu inwestycji odnotowała reklama kinowa (+40%) oraz reklama w magazynach (+35%). Producenci branży FMCG ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... , TVN Style, National Geographic Channel. Znaczący wzrost nakładów na promocję w magazynach Ponad 9,5 miliona złotych (co stanowi 4% udziału SOS), branża FMCG przeznaczyła na komunikację w Internecie. Spadek inwestycji aż o 42% w stosunku do poprzedniego roku, może oznaczać zarówno faktyczny spadek inwestycji w promocję online jak i przesunięcie ...
-
Sprzedaż w internecie sposobem na przetrwanie kryzysów?
... prowadzących sprzedaż w internecie przekroczyła 250 tys. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie firmy najczęściej poszerzają swoją podstawową działalność o sprzedaż w internecie, ... konkurencję - komentuje Rafał Gadomski, CEO Advox Studio - Zamawianie artykułów FMCG przez Internet, do czego Polacy jeszcze w 2019 r., podchodzili niechętnie, jest ...
-
Branża FMCG poszukuje pracowników
... podała internetowa giełda pracy infoPraca.pl. „Co szóste ogłoszenie rekrutacyjne zamieszczone w polskim Internecie jest skierowane do osób szukających pracy na stanowiskach związanych ze ... , że firmy z branży FMCG będą obecne na rynku pracy w zakresie podobnym, jak w roku minionym. Nadal rozwija się rynek zakupów i handlu w Internecie, planowane są ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... przez Internet w ubiegłym roku stanowiła ok. 0,1 proc. wartości rynku spożywczego w Polsce. Na innych - bardziej dojrzałych rynkach - udział sprzedaży artykułów FMCG w Internecie w stosunku do wartości sprzedaży ogółem jest wielokrotnie większy. Przeciętnie sięga na Zachodzie 1,5 proc., w USA oscyluje w okolicach 1,0 proc., a w Wielkiej Brytanii ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... się złotówka. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w listopadzie w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1487 - Jobs.pl ... w badanych ogłoszeniach. Wśród pozostałych branż zanotowano wzrost liczby ogłoszeń. Nie były to wzrosty spektakularne - w FMCG na przykład pojawiło się 27 ofert więcej niż w ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... na zakupy w sieci. W 2005 roku Polacy wydali na zakupy w Internecie 3,1 miliarda złotych. Wydatki w Internecie stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 ... reklamy internetowej w 2005 roku był wzrost znaczenia reklamodawców z branży FMCG (z 15 do 19 proc.). Tradycyjne największe nakłady na reklamę online utrzymała ...
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
... zakupów online, mają dziś znaczący wpływ na rozwój polskiej branży e-commerce. Coraz więcej sklepów i sieci detalicznych, w tym z branży FMCG, decyduje się na rozszerzenie dystrybucji w internecie. Z kolei zapracowani i zabiegani klienci coraz częściej doceniają wygodę zakupów online, a sklepy, walczą o zamówienia oferując im rabaty, czy ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Internet wg IAB w 2004
... aktywność jego użytkowników. W 2004 roku średnia miesięczna liczba odsłon w polskim Internecie wynosiła około 7,5-8 mld. Czas, jaki w ciągu tygodnia polscy Internauci poświęcają Internetowi jest jednym z ... na poziomie 27 proc. Rok 2004 to także rok branży FMCG w Internecie. Wydatki tej branży podwoiły się w porównaniu do roku 2003. Jednym z ...
-
W e-commerce produkty spożywcze droższe o 6% r/r
... decydowali się na zakupy w internecie. Także te spożywcze. Z "Badania i Raportu Koszyk Zakupowy" autorstwa ASM Sales Force ... Raporcie Koszyk Zakupowy® przeanalizowano ceny przykładowego koszyka zakupowego, w którym znalazły się najpopularniejsze artykuły FMCG z podstawowych kategorii (tj. nabiał, mięso i wędliny, napoje, słodycze, alkohole, chemia ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2003
... o przyznanie zasiłków dla bezrobotnych. Praca w Internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w lipcu w Internecie w poszczególnych portalach: - topjobs - 300 - jobs.pl - 347* ... z prywatnych klinik medycznych. Pracodawcy trzeciej najbardziej aktywnej branży - FMCG, zamieścili w lipcu 11,7% ogłoszeń. Sektorowi temu sprzyja wyjątkowo ...
Tematy: -
Branża turystyczna a Facebook
... na Facebooka rosną, ale nie sa to wydatki takie jak w branży FMCG - analizuje Anna Zielińska z agencji Socializer, obsługującej wiele wiodących fan page’y. Tymczasem ... aktywności. - W branży travel w Polsce występuje efekt ROPO (Polacy szukają informacji w internecie,a kupują w tradycyjnych biurach podróży). Ważne jest, aby profil marki w mediach ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... na dynamikę wzrostu znaczenia handlu online dla różnych kategorii produktów FMCG. Nielsen sprawdził chęć ich zakupu w sieci pomiędzy rokiem 2011 i 2014. ... na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2004
... także na rynku europejskie. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w kwietniu w internecie w poszczególnych portalach: - topjobs - 350 - cv.online - 174 - jobpilot ... spadła. Ten typ stanowisk cieszył się zainteresowaniem branż usługowej, FMCG i przemysłowej. Na najwięcej ofert z tej grupy mogli liczyć specjaliści ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2004
... przybyło 288.000 nowych etatów. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w kwietniu w internecie w poszczególnych portalach: Topjobs - 400 Jobs.pl ... z branż FMCG (9% udział we wszystkich ogłoszeniach), finansach i bankowości (8%), mediach i reklamie (6%). Jeśli chodzi o sektor dóbr szybkozbywalnych (FMCG) polepszają ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2004
... sierpniu sprzedano tylko 20 309 aut. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w lipcu w internecie w poszczególnych portalach: Aaaby.pl - 999 Jobs. ... ) niż w lipcu. Najwięcej wakatów oferowały firmy z sektora dóbr szybko zbywalnych (FMCG), a więc produkujące kosmetyki, papierosy, alkohol oraz inne artykuły spożywcze. ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... wzrostu PKB. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1504 - Jobs.pl - ... oraz sektora publicznego. Na stabilnym poziomie kształtowała się liczba ogłoszeń w FMCG (7% udział we wszystkich ogłoszeniach) i motoryzacji (3% udział). W tej ostatniej pogarszają ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2005
... być on krótkotrwały. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: • Aaaby.pl - 2473 • Jobs.pl - ... podobnym do marcowego poziomie kształtowała się liczba ogłoszeń w branżach IT&Telecom, farmacji oraz FMCG. Spośród badanych branż tylko dwie zanotowały spadki liczby ogłoszeń ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2005
... sytuacji spadła z 26% do 16%. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w maju w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2782 - Jobs.pl - 1354 - ... zasadzie na niezmienionym poziomie. Niewielkie wzrosty odnotowała branża mediów i reklamy oraz FMCG. Dla tej drugiej sezon letni jest okresem wytężonej pracy i ...
-
Jest praca w marketingu
... nowe wakaty. Marketing Internetowy w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. „Pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę jak ważne dla firmy są przemyślane działania promocyjne w Internecie, dlatego wiele nowych stanowisk jest ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... w których operują sieci wyniosła 10,4. Podobnie jak w poprzednim roku sektor FMCG stanowi ponad 50 proc. wszystkich detalistów w zestawieniu. Jednak największy wzrost przychodów ... w odniesieniu do poszczególnych regionów geograficznych, kategorii produktów, aktywności w Internecie i innych czynników. Przedstawia również 50 największych internetowych ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003
... sąsiada wyniosła w listopadzie tyle samo co w październiku – 10,5%. Praca w internecie: - topjobs - 300 - cv.online - 100 - jobpilot - 1489 - pracuj.pl - 995 - onet.pl ... także tłumaczyć okresem przedświątecznym, gdy wiele firm – szczególnie z sektora FMCG organizuje świąteczne kampanie reklamowe swoich produktów. Zwiększenie w tym okresie ...
Tematy: -
SEO copywriting
... stron internetowych w wyszukiwarkach. Dwa rodzaje tekstów SEO w Internecie – wartościowe i spam W przypadku SEO w Internecie natrafimy na dwa rodzaje tekstów. Pierwszy to teksty ... większym stopniu powinniśmy odwoływać się do racjonalnej strony konsumenta. Natomiast w branży FMCG w większym stopniu do emocjonalnej natury klienta. Warto także pamiętać ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... sygnałem dla rynku jest dodatnie saldo wydatków na reklamę sektora FMCG (więcej o 1,6 mln złotych, dynamika +0,2%), choć to wciąż niewielki wzrost. Z czterech składowych sektorów ... do telewizji i Internetu, a także radia. Najbardziej stabilnie zachowuje się reklama w Internecie, a formatem reklamy, który stanowi czynnik wzrostu tego rynku jest wideo ...
-
Ratując budżet domowy, 2/3 Polaków zaciska pasa
... , decyzjach i zachowaniach zakupowych na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług, w tym usług i produktów bankowych. Pierwszą falę badania zrealizowano w dniach 20-23 marca metodą CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na losowo-kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... i pielęgnacji. Spadają natomiast wydatki reklamowe największych graczy z branży FMCG – Unilevera i P&G, oraz firm telekomunikacyjnych. Nakłady na reklamę ... są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 roku wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy po raz pierwszy wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... lokujących znaczną część budżetów w telewizji – FMCG i telekomunikacyjnej. Dlatego w 2012 roku spodziewany ... Internecie. Analitycy ZenithOptimedia przewidują, że do 2014 te proporcje wzrosną do 40%. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 16% w 2011 do 21,4% w 2014. Wydatki na reklamę w Internecie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... wpływają na sytuację na rynku reklamy. Budżety zmniejszyli reklamodawcy z branży FMCG, do ograniczenia wydatków zmuszona jest także branża farmaceutyczna, która ... są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w gazetach, a w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... zmniejszając inwestycje w media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i ... są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w dziennikach ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... w Internecie. Najczęściej kupowane w ten sposób są odzież/bielizna/buty, książki oraz kosmetyki. Oczywiście procent poszukujących przed zakupem informacji w Internecie ... wieku 15-75 lat. Pod uwagę branych jest kilkanaście grup produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz pokaźna grupę produktów z kategorii dóbr trwałego użytku (Durables). Oprócz ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
... , zanotowano również ożywienie przemysłu wytwórczego w stanie Nowy York. Praca w internecie: - topjobs - 300 - jobs.pl - 440* - cv.online - 176 - jobpilot - 460 - pracuj.pl - 965 ... rzeczywisty wzrost (po wyeliminowaniu czynników sezonowych). Druga z kolei branża FMCG - trzyma się mocno i odnotowała jedynie niewielką jednoprocentową stratę. Liczba ...
Tematy: -
Rekrutacja pracowników głównie online
... z usług Urzędu Pracy. Specjaliści poszukiwani Respondenci najczęściej wskazywali ogłoszenia w Internecie, jako sposób poszukiwania specjalistów (56%). Z własnej strony internetowej ... kategoria była wskazywana przez firmy z branży finansowej (67%) oraz IT i FMCG (po 50%). Na umiejętności pracy w zespole wskazało 26% badanych, niewiele mniej, 25 ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... kategorię produktu, są coraz bardziej popularne. - W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie ...
-
GfK: 6 na 10 Polaków spodziewa się 2. fali pandemii
... , decyzjach i zachowaniach zakupowych na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług, w tym usług i produktów bankowych.Czwartą falę badania zrealizowano w dniach 8-11 maja metodą CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na losowo-kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej ...
-
GfK: Polacy coraz mniej boją się o zdolność spłaty rat kredytu
... , decyzjach i zachowaniach zakupowych na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług, w tym usług i produktów bankowych w trakcie pandemii. Piątą falę badania zrealizowano w dniach 5-8 czerwca metodą CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na losowo-kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo ...