-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... zdobył aż 164 tysiące opinii. W przeważającej większości pozytywnych. – Kupujący online stanowią dzisiaj ponad połowę wszystkich internautów w Polsce. Jednak motorem napędzającym sprzedaż ... Od planszowych klasyków z dzieciństwa, po nieprzebraną liczbę odmian gier karcianych, figurkowych czy logicznych - pojęcie “gry” jest naprawdę szerokie. A ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... online. Innym świadczeniem dodatkowym zapewniającym rozrywkę pracownikom może być benefit w postaci kodów aktywacyjnych do gier ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka na zakupy w sklepie online. Wyzwaniem dla graczy – stworzenie idealnego wnętrza zbudowanego z oferty ... mówi Przemysław Kłosiński. Oczywiście reklamodawca nie jest zobligowany do tworzenia własnych gier i pozyskiwania do nich graczy. Może wykorzystać już istniejące scenariusze i wykupić ...
-
Polscy gracze to nie tylko młodzież. Na znaczeniu zyskuje silver gaming
... w tym czasie do lamusa, a zamiłowanie do gier przestało być uznawane za wstydliwe hobby. W ... online z innymi ludźmi. „Od zawsze uważaliśmy, że granie jest dla wszystkich, niezależnie od wieku, a w tym trudnym okresie kwarantanny coraz więcej osób sięga po taką rozrywkę. Osoby 55+ to rosnąca grupa konsumentów i ciekawa szansa dla branży produkcji gier ...
-
Gaming, czyli jak gramy w gry?
... 10 Polaków spotkało się z pojęciem streamingu gier, najczęściej za pośrednictwem platformy ... gier wyprodukowanych według światowych standardów – komentuje Michał Dębek, szef badań rynku i analiz w firmie Try Evidence. O badaniu Badanie zostało zrealizowane we wrześniu 2022 r. na reprezentatywnej próbie 1005 dorosłych Polaków metodą CAWI (sondaż online ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... nich to, że – jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania - YouTube, promocje online, za których emisję się płaci, generują dodatkowy „darmowy” bonus w postaci ... w pełni interfejs większego urządzenia, jakim jest iPad. Prawdopodobny jest również wzrost popularności gier społecznościowych przy założeniu, że twórcy tacy jak Zynga będą w stanie ...
-
Szkodliwe programy 2012 i prognozy na 2013
... ze sobą przy użyciu cyberszpiegostwa, największe firmy zajmujące się rozwojem oprogramowania i gier, takie jak Adobe, Microsoft, Oracle czy Sony, organy ścigania oraz ... bankowych, robienia zakupów oraz utrzymywania kontaktów towarzyskich online. Za każdym razem, gdy zakładamy konto online, wymaga się od nas podania informacji dotyczących nas samych, ...
-
Bezpieczeństwo IT w 2030 roku
... ścieżek transmisji. Będzie to ogromna szansa dla kogoś, kto potrafi stworzyć światy gier, które są wystarczająco interesujące, aby przyciągnąć innych graczy, którzy ... na przykład w celu zapewnienia bezpieczeństwa wiadomościom e-mail oraz transakcjom bankowości online). Nie ma wątpliwości, że rootkity, trojany oraz ataki phishingowe nadal będą ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... na urządzenia mobilne i desktop. Także video online, dostępne teraz na wielu urządzeniach: smartfonach, tabletach, konsolach do gier i w podłączonych do internetu telewizorach, daje reklamodawcom szereg nowych możliwości dotarcia do konsumentów. Zdaniem analityków ZenithOptimedia wydatki na reklamę video online będą rosły o 24,2% rocznie do 2016 ...
-
YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci
... gier, filmów oraz muzyki dzieci często szukały stron internetowych zawierających treści dla dorosłych. W przypadku zablokowania takich stron przez rodziców (np. przy pomocy produktu firmy Kaspersky Lab) próby te kończyły się niepowodzeniem. Wśród dzieci dały się również zauważyć tego lata obawy o prywatność online ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... ma być właśnie takim “next big thing” w biznesie i jest wykorzystywana szczególnie w reklamie online i firmowych systemach analitycznych. Zebrane na firmowych serwerach dane są wykorzystywane ... dużo? Najpopularniejszy obecnie dysk twardy montowany w laptopach czy konsolach do gier ma pojemność 1 terabajta, a to mniej więcej tyle ile miliard takich ...
-
Laptopy Acer Chromebook Plus Spin 714 oraz gamingowy Acer Chromebook Plus 516 GE
... audio i wideo, zapewniającą doskonałą jakość obrazu i głosu podczas rozmów online. Wrażenia dźwiękowe poprawiają także podwójne mikrofony i głośniki DTS® Audio. Wyposażony został w Wi-Fi 6E ... (CBG516-2H) oferuje zupełnie nowy sposób grania dzięki usłudze gier w chmurze NVIDIA GeForce NOW, a także najnowszej technologii i najwyższej klasy konstrukcji ...
-
Cyberzagrożenia w I półroczu 2024 roku
... tuż za nią Francja (7%) i Stany Zjednoczone (6%). Miłośnicy gier namierzani Rośnie także liczba ataków wymierzonych w entuzjastów gier komputerowych. W badanym przez ESET okresie zaobserwowano m.in. że niektóre zhackowane gry wideo i narzędzia służące do oszustw w grach online w trybie multiplayer zawierały złośliwe oprogramowanie , takie jak Lumma ...
-
Spam w IV 2012 r.
... battle.net szkodliwi użytkownicy mieli dostęp do jego kont dla popularnych gier, takich jak World of Warcraft oraz Starcraft, które wciąż cieszą się ... jest jedynym robakiem z pierwszej 10, który potrafi wysyłać żądania do zasobów online, a następnie pobierać szkodliwe programy. Warto wspomnieć o pojawieniu się trojana skryptowego Trojan-Downloader.JS ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... , że nie zamierza obniżać swoich zachowań zakupowych online, natomiast 13% wskazywało, że będzie kupować online więcej niż wcześniej. Do zakupów w internecie motywuje ... oraz segment zdrowia i urody (51%). Najmniej w zwracanych jest natomiast zabawek, książek i gier (43%). Póki co na polskim rynku nie obserwujemy tak znaczącego odsetka zwrotów ...
-
G DATA Total Care 2008
... jest wyposażony w filtr spamu, który rozpoznaje wiadomości w 10 językach. Kolejną nowością jest firewall zoptymalizowany dla 20 najpopularniejszych gier PC. W momencie rozpoczęcia sesji online, zapora przełącza się na tryb Autopilota i automatycznie sprawdza ustawienia użytkownika. Zabezpieczenia są praktycznie niewidoczne dla gracza, dzięki czemu ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2011
... oryginał. Ponadto, oszuści rzetelnie przygotowują się na „wyjście” nowych wersji popularnych gier. Na przykład, gdy pojawił się Diablo III w trzecim kwartale 2011 r., ... Google uplasowała się na ósmym miejscu (+1,34 punktów procentowych). Darmowa gra online Runescape wyprzedziła opartą na subskrypcji World of Warcraft w rankingu phisherów. Runescape ...
-
Legalna branża bukmacherska: obroty 2013
... część rynku z korzyścią dla przychodów budżetowych” – mówi Konrad Łabudek, prawnik firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie. Polacy mają wyrazisty pogląd na blokowanie dostępu do nielegalnego hazardu w Internecie. ... operatorów i nie generował żadnych wpływów do państwowej kasy. Natomiast w roku 2011 podatki z tytułu gier losowych online wynosiły ...
-
Globalny ruch IP 2014-2019
... z pobieraniem gier, który będzie napędzany przez większą dostępność przestrzeni dyskowej w konsolach do gier oraz rozwój połączeń światłowodowych. Rosnąca popularność usług: – udostępnianie i strumieniowanie muzyki będzie najszybciej rosnącą usługą wśród użytkowników domowych. Liczba użytkowników serwisów muzycznych online wzrośnie z 1,2 mld ...
-
Cyfryzacja. Poznaj opinie Polaków
... z różnych rodzajów sprzętu elektronicznego (np. smartfona, tabletu, smart TV, smartwatcha, czytnika e-booków, konsoli do gier); oraz różnorodności usług cyfrowych, z których korzystają badani (np. zakupy online, media społecznościowe, streaming muzyki i filmów, rezerwowanie ofert turystycznych). Dzięki takiej analizie udało się wyodrębnić cztery ...
-
Ataki DDoS w II kw. 2018 r. Drukarki, e-sport oraz kryptowaluty
... Atrakcyjny cel nadal stanowią platformy gier, szczególnie podczas zawodów e-sportowych. Ponadto, według Kaspersky Lab, ataki DDoS uderzają nie tylko w serwery gier (których celem jest ... na żywo transmisje gier wideo. Konkurencja w tym segmencie jest zacięta, a wykorzystując ataki DDoS, cyberprzestępcy mogą ingerować w transmisje online i — co za ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2018
... żyje około jedna piąta ludności całego świata. To jest także ogromny rynek gier wideo. Zasygnalizowany sukces biznesowy na rynku gier został odniesiony w warunkach surowych przepisów dotyczących mediów i treści online w tym kraju. Rynek gier wideo to jedno z najbardziej udanych dzieci początku XXI wieku. Ta branża ...
-
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
... że jedynie 16 proc. z tych produktów miały ceny obniżone więcej niż 5 proc. Dotyczyło to szczególnie elektroniki i gier komputerowych – mówi Jakub Kot, Prezes Dealavo. Ceny połowy analizowanych produktów wzrosły natomiast średnio o 6,2 proc ... zakresie cen. Łącznie przebadano ponad 400 produktów, które znajdują się w ofercie ponad 1 000 sklepów online ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... przebadano 412 produktów, które znajdują się w ofercie 1026 sklepów online. Ceny w górę, ceny w dół Podobnie, jak w ubiegłych latach „Świąteczny Barometr Cenowy ... poszczególnych sklepach jest naprawdę duża. Największe rozbieżności dało się zaobserwować w kategorii gier, gdzie różnice w czasie Black Friday pomiędzy ceną maksymalną a minimalną sięgały ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... haseł i innych poufnych informacji wprowadzanych z klawiatury. W rezultacie, w ręce cyberprzestępców mogą wpaść kody PIN i numery kont w systemach płatności online, hasła do kont gier internetowych, adresy e-mail, nazwy użytkowników, hasła poczty elektronicznej itd. Jak tylko cyberprzestępca zdobędzie poufne dane użytkownika, bez trudu może przelać ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... Białoruś (3%), Brazylia (3%) itd. Rozkład atakowanych stron według typu i aktywności online Czołową pozycję utrzymał segment handlu online (sklepy internetowe, aukcje, portale do zamieszczania ... gier. Pod względem liczby ataków tuż za nimi uplasowały się serwery (w większości posiadane przez piratów oprogramowania) oferujące różne gry online. ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... kwartału 2019 r. Najwyższe zyski z e-commerce odnotowała branża artykułów gospodarstwa domowego (51%), gier i zabawek (34%) i odzieży sportowej (31%). Ruch w sieci zwiększył się średnio o ... kilkudziesięcioprocentowy wzrost odwiedzin w swoim sklepie internetowym, a w Grupie CCC sprzedaż online, która w marcu 2019 r. stanowiła 25% ogółu sprzedaży, ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... spektakularne wzrosty zanotują usługi rozrywki domowej - czyli dostęp do filmów, muzyki, gier i książek, ale też np. rynek wyposażenia wnętrz. Kolejną grupę będą stanowiły ... , że już co trzeci polski internauta deklaruje, że obecnie częściej kupuje online. Kategorie, które w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to głównie ...
-
TikTok, Roblox i gry wideo - tego szukały dzieci w sieci
... na temat muzyki, jakiej słucha ich dziecko, ulubionych vlogerów czy gier może pozwolić rodzicom na wzmocnienie relacji i zabezpieczenie dzieci przed potencjalnymi zagrożeniami online – powiedziała Anna Larkina, ekspertka ds. analizy zawartości online w firmie Kaspersky. Porady bezpieczeństwa Firma Kaspersky zaleca rodzicom następujące działania ...
-
Adobe Acrobat 8
... adresu WWW, który jest przypisywany do indywidualnej przestrzeni spotkań w trybie online. Z przestrzeni tej, za niewielką miesięczną opłatą, może korzystać bez ograniczeń ... do tworzenia niestandardowych aplikacji interaktywnych, np. symulacji i gier edukacyjnych. Przedsiębiorstwo może wdrożyć oprogramowanie Acrobat Connect Professional we własnym ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... w wyposażeniu gospodarstw domowych w telewizję cyfrową (51,5 proc.) oraz konsole do gier (51,6 proc.). W okresie pierwszego kwartału 2006 roku pracę z komputerem deklarowało 14 ... drogą elektroniczną. Bez względu na wielkość osiągniętych przychodów ze sprzedaży online, 11 proc. firm wykorzystujących komputer realizowało sprzedaż z wykorzystaniem ...
-
Cloud computing a bezpieczeństwo
... poprawi sytuację systemów DRM - umożliwiając "producentom treści" oferowanie filmów, gier i muzyki bezpośrednio klientowi. Takie treści będą tworzone w taki sposób, aby mogły ... sytuacji jest bezpieczeństwo "in-the-cloud". Konieczność bycia przez cały czas online wciąż uważana była za minus w porównaniu ze standardowymi rozwiązaniami bezpieczeństwa ...
-
E-learning: edukacja na odległość
... dydaktycznych (np. filmów, animacji, prezentacji multimedialnych), ebooków i audiobooków, gier edukacyjnych, e-testów, wideokonferencji, czatów, podcastów, blogów itd. ... kilku kursów polegających na samodzielnej nauce i wzięcie udziału w kilku sesjach online. Pracownicy techniczni brali również udział w egzaminie praktycznym. Z powodu braku ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2013
... liście kontaktów ofiary. 5. RiskTool.AndroidOS.SMSreg.cw. Ten moduł płatności jest szeroko rozpowszechniony w Chinach. Jest elementem różnych gier, w których stanowi moduł umożliwiający dokonywanie zakupów online za pośrednictwem SMS-ów w ramach aplikacji. Usuwa on, bez wiedzy użytkownika, wiadomości potwierdzające z systemu rozliczeń. Ofiary nie ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... firm wzrósł trzykrotnie (o 200%), a odsetek przedsiębiorstw przyjmujących zamówienia online wzrósł w tym okresie o 81%. Także liczba konsumentów kupujących przez ... online szytych przez siebie sukni ślubnych, polska spółka TogetherData już jedną piąta przychodów czerpie z zagranicy, a platforma Kinguin, specjalizująca się w handlu kodami do gier ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia