-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2019
... medytują, jak sformułować nowe przepisy podatkowe, by zmusić amerykańskie giganty technologiczne jak Google, Facebook, czy Amazon do płacenia podatków w Europie. Teraz trwają dyskusje jaki przyjąć ... r.ż. (10 proc.). Najmniejszą grupą są osoby starsze – 61 lat i więcej (2 proc.). W informacji wykorzystano wyniki dane Grupy Progres za 2017 r. i 2018 r. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2019
... Page, współzałożyciel Google - 50,8 mld dol. Porażka polityki handlowej D. Trumpa z Chinami w 2018 roku. Walka z deficytem handlowym w wymianie handlowym z Chinami była jednym z głównych celów amerykańskich taryf celnych. Wielu ekonomistów poddaje w wątpliwość wyznaczenie sobie tego celu i przykładanie do niego tak dużego znaczenia. Wyniki w 2018 ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... największych mediach społecznościowych - na Facebooku i Instagramie, choć popularne są również Google Adwords. Właściciele sklepów wskazują również na prowadzenie atrakcyjnej ... . właścicieli sklepów jest zdania, że atrakcyjny wygląd witryny sklepowej poprawia ich wyniki sprzedażowe, ale mimo to 41 proc. pracowało nad jego poprawieniem w 2018 r., a ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2019
... Ich konsekwencją są wysokie kary pieniężne. Ostatnio Komisja Europejska poinformowała, że Google zostało ukarane trzecią już karą grzywny, tym razem w wysokości 1,69 ... narzędzi online i możliwości dawanych przez e-commerce bezpośrednio przekłada się na dobre wyniki sprzedaży. Europejskie firmy korzystające z PayPal są zdecydowanie bardziej aktywne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 13/2019
... polityka gospodarcza oraz silny sektor bankowy. Bazą dla tych pozytywnych ocen są wyniki za 2018 rok. A szczególnie dobra sytuacja fiskalną budżetu państwa w 2018 r. Jako jedną ... BLIK-a. W ostatnim czasie na rynku pojawiły się nowe usługi, takie jak Google Pay i Apple Pay, które są dzisiaj kwintesencją tego, co możemy nazwać wygodą w przypadku „ ...
-
Szkodliwe treści w internecie ogląda co 3. nastolatek
... już co trzeci polski nastolatek w wieku 13-15 lat. Przed nami wyniki raportu Patotreści w internecie - wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Rzecznika ... Olender, menadżer ds. polityk publicznych i relacji rządowych dla regionu centralnej i wschodniej Europy w Google. - Odpowiedzialność za to, czy internet będzie miejscem bardziej ...
-
Czy warto inwestować w 5G i inne technologie?
... zaliczane są Facebook, Apple, Amazon, Netflix i należąca do holdingu Alphabet spółka Google. Sektor technologii to jednak znacznie więcej niż tylko kilku gigantów. Choć z podekscytowaniem obserwujemy wydarzenia mające wpływ na wyniki dużych przedsiębiorstw, przyglądamy się także mniej znanym spółkom, które odgrywają ważną rolę ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 40/2019
... obejmie największe przedsiębiorstwa takie jak tzw. GAFA (skrót od Google, Amazon, Facebook, Apple) które mają siedziby w USA, a podatek miałby wynosić ... nowych zleceń otrzymanych przez polskich producentów spadł jedenasty miesiąc z rzędu. Najnowsze wyniki badań wskazują na znaczne obniżenie poziomu nowych kontraktów z Polski i z zagranicy. (z rynków ...
-
Rozwiązania chmurowe potrzebują fachowców
... jedno z wyzwań napotkanych przy adaptacji rozwiązań chmurowych. Autorzy przytaczają również wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Flexera, od ponad 30 lat rozwijającą narzędzia ... , które łączą doświadczenia pracy z głównymi dostawcami chmury, jak: Azure, Amazon, Google i innymi. To swego rodzaju “poligloci chmurowi”. Od 2017 roku obserwujemy ...
-
Bezpieczeństwo cybernetyczne - prognozy na 2020 r.
... wpływania na wyniki wydarzeń politycznych lub powodowania ogromnych zakłóceń i szkód, stwarzających zagrożenie dla tysięcy ludzi. Ataki stale rosną: w ciągu ostatniego roku nasz ThreatCloud blokował prawie 90 miliardów prób naruszeń dziennie – liczbą astronomiczną w porównaniu do sześciu miliardów codziennych wyszukiwań w Google - mówi Gil ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... telekomunikacja. O BADANIU W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na ... CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... ich klientόw może stanowić czynnik ograniczający rozwój firm jeśli te nie zachowają ostrożności. Wyniki badania wskazują wręcz, że konsumenci oczekują iż do 2030 nastąpi dalsze ... reality”. 8 na 10 osόb oczekuje, że będą korzystać z tzw. inteligentnego asystenta (Google Home, Amazon Alexa, itp.) przy dokonywaniu zakupόw on-line czy zarządzaniu tzw. ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... polski grunt. To oczywiście napędziło zakupowe szaleństwo i przełożyło się na wyniki finansowe. - Intensywna komunikacja o Black Friday pomaga sklepom, ale tworzy też ... się w tzw. digitalu. I w tam właśnie prowadzimy dziesiątki różnych kampanii: od Google i Facebook Ads, poprzez programy afiliacyjne, zakup programatyczny, porównywarki cen, mailingi ...
-
Przeglądarki blokują powiadomienia push. Będziemy tęsknić?
... go wcale, czego wyraźnym dowodem był eksperyment zrealizowany przez Firefox. „Jego wyniki pokazały między innymi, że aż 99 proc. wyświetlających się powiadomień nie ... bazuje na silniku Chromium – takim samym, jak wykorzystywany przez przeglądarkę Google’a. Zwracają oni też uwagę, że najwcześniej powiadomienia push zostały ograniczone w przeglądarce ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... zakupami online można zauważyć również w Google Trends. W przypadku różnych fraz powiązanych z tematem (np. „kaufland online”, „artykuły spożywcze online” lub „zakupy spożywcze online”), nierzadko mamy do czynienia z tzw. przebiciem, czyli wzrostem popularności hasła o co najmniej 5000%. Wzrosły również wyniki poszczególnych branż, sklepów, usług ...
-
Czy darmowy antywirus ci wystarczy?
... przelewy niesie za sobą podwyższone ryzyko. Warto w tym miejscu przytoczyć wyniki tegorocznych testów przeprowadzonych przez AV-Test na próbkach 0-day. W styczniowym badaniu Windows ... swoich użytkowników, dotyczące m.in wyszukiwania czy zakupów, takim klientom jak Google, Microsoft czy Pepsi. Wprawdzie Avast oficjalnie poinformował, iż kończy tego ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... pandemii? Kto w największym stopniu może obawiać się utraty pozycji? Przed nami wyniki zrealizowanego przez REACHaBLOGGER.pl badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”. ... bo aż dwie trzecie ankietowanych, nawiązuje współpracę bezpośrednio, poszukując partnerów w Google lub social mediach, jedna trzecia poszukuje samodzielnie, za pomocą grup ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... zmuszeni do zmiany nawyków zakupowych. Rosnącą popularność e-commerce dobrze obrazuje Google Trends. Na poniższym wykresie obejmującym czas od 4 kwietnia 2019 do 4 kwietnia ... klientów oraz ich zdolności finansowe, co bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe wielu branż i produktów. Sytuacja na rynku e-commerce jest niezwykle dynamiczna i ...
-
Aplikacje zdrowotne: ochrona zdrowia czy ochrona danych?
... działalność w poniedziałek, dostosowują się do szeregu restrykcji. Bez tłumów Pierwsze wyniki odwiedzalności centrów pokazują, że znaczna część osób ostrożnie podeszła ... powie? Inne rozwiązanie technologiczne śledzenia kontaktów zostało zaproponowane przez Apple i Google, których systemy operacyjne obsługują praktycznie wszystkie smartfony. Ma to ...
-
Chmura obliczeniowa superbohaterem pandemii. Tylko co z tego...
... Kompetencji, Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo, Polskie Towarzystwo Informatyczne, komentując wyniki badania. – Tylko co piąta firma dysponuje zespołem ... specjalistyczne kwalifikacje, takie jak umiejętność zarządzania architekturami i platformami chmurowymi typu Google Cloud, Amazon Web Services czy Microsoft Azure, zarządzanie workloadami ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... bądź stacjonarnie. Dla porównania, rok temu na zakupy omnichannel wskazywało 54% internautów. „Wyniki badania pokazują wyraźnie, że zachowania konsumentów uległy wyraźnej zmianie. Pandemia koronawirusa ... płatniczą - 30%, a zbliżeniowo - 26%. Płatności typu Apple Pay i Google Pay wykorzystuje co 8. badany. Ich popularność wzrosła o +3p.p. Zapytani o ...
-
Czy szkoły zdały egzamin ze zdalnego nauczania?
... (Facebook, Messenger, Youtube) oraz programy do komunikacji i telekonferencji (np. Skype, Microsoft Teams, Google Hangout), wskazywane odpowiednio przez 38% i 35% respondentów. Natomiast według co ... podczas lekcji. Czy nauka online zostanie z nami na stałe? Jak pokazały wyniki przeprowadzonego przez NEXERĘ sondażu, aż 54% rodziców przyznało, że ...
-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
... odbiorców. Potwierdzają to doniesienia płynące z najnowszego z rankingu Top Marka 2020. Przed nami wyniki Top Marka 2020. Na potrzeby najnowszej odsłony rankingu jego autorzy – magazyn „Press” i ... : Motorola - 560 010 pkt., Honor - 522 943 pkt., Nokia - 329 798 pkt., Google Pixel - 276 505 pkt. i Sony Xperia - 221 531 pkt. Publikacje na temat ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... parametry jak: temperatura, tętno czy saturacja. Urządzenie automatycznie wykonuje pomiary, a wyniki przesyła na platformę telemedyczną i wskazanej najbliższej osobie. Zajęcia sportowe online są kolejnym benefitem, który nabiera teraz na znaczeniu. Analitycy Google Trends wskazują, że w marcu 2020 popularność wyszukiwania haseł „ćwiczenia w domu ...
-
2020 rokiem zakupów internetowych i płatności elektronicznych
... wszystkie płatności elektroniczne, jak zbliżeniowe kartą (53%, +2p.p.), a także BLIKIEM (+7p.p.), zbliżeniowe z Google Pay (+4p.p.) czy Apple Pay (+2p.p.). Stało się ... będą wymagać od e-commerce, także polskiego, coraz więcej. Nasze dane potwierdzają wyniki raportu „Płatności cyfrowe 2020”. Polscy konsumenci coraz chętniej płacą kartą w internecie. ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... (+15%). Formaty te są obecnie kluczowymi motorami rozwojowymi reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama natywna ... , CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... półkach zaczęło brakować papieru toaletowego, makaronów oraz środków do dezynfekcji, a wyniki wyszukiwania frazy „zakupy online” gwałtownie poszybowały w górę. I wprawdzie faktem ... Marketing Manager Shoper. 2. Imponujące wzrosty zakupów - zwłaszcza w kwietniu Statystyki Google Trends pokazują, że szczyt popularności hasła “zakupy online” przypadł na ...
-
Wideokonferencje. Czy pracownicy pogodzili się z nową codziennością?
... pracowników szybką szkołą technicznej sprawności i organizacji w nowych okolicznościach. Mimo wszystko wyniki badań zaskakują optymizmem. Przedłużająca się pandemia i brak „realnego” ... Pamiętajmy też, że część usterek wynika z przeciążenia samych narzędzi takich jak np. Zoom, Google Meet czy Microsoft Teams, na co ani pracodawca, ani pracownik ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... nawet w tej nowej grupie e-klientów – oporów, aby płacić w nowoczesny sposób. Wyniki badania jasno pokazują, że klienci oczekują maksymalnej wygody w zakresie płatności ... rok popularność płatności kartowych podczas zakupów offline, a w ostatnim czasie także płatności Google Pay i Apple Pay. Płatność kartą za najwygodniejszą w tym zakresie uznało 31% ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... co jeszcze warto zamówić, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki, jaki jest stan gotówki w kasach i wiele więcej. Właściciel sklepu nie musi ... dla konkretnych promocji. Apka mobilna w sklepie tradycyjnym? W erze Apple’a, Google’a i Facebook’a spędzamy godziny w wirtualnym świecie smartfona. Duże sieci handlowe ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... otwarcia sklepów stacjonarnych - sugeruje, że firmy będą osiągać w tym kanale coraz lepsze wyniki. Rosnącą popularnością cieszy się handel mobilny (m-commerce), który ma ... internetowym, a potem szuka go w sieci lub w sklepie stacjonarnym. Z pomocą przychodzi wszechmocny Google. To sprawia, że pojawienie się na różnych platformach, zwiększa szansę na ...
-
4 błędy przy tworzeniu strategii e-commerce
... odpowiednich systemów e-commerce, ale także rozwiązań, które pozwolą wspierać sprzedaż i generować wyniki. Konkurencja w sieci jest bardzo duża i tak naprawdę samo stworzenie sklepu ... sklepu to proces, który wymaga czasu jak i działania nie tylko w ramach Google, ale i w innych kanałach sprzedaży. Dobra znajomość branży i grupy docelowej to jeden z ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... pierwsze wyniki od czasu rebrandingu na Meta i nie dorównał oczekiwaniom analityków. W czwartym kwartale 2021 r. w sprawozdaniu finansowym Meta Inc. zanotowała zwiększenie globalnych przychodów reklamowych o 20,1%, w Europie o 19,8%. Przychody wyniosły odpowiednio 32,6 mld USD na świecie i 8,2 mld USD w Europie. Lepsze dynamiki notuje Google ...
-
Dzieje cyberprzestępczości: czas na zorganizowane grupy hakerskie
... CWS, był pierwszym narzędziem, które pozwalało cyberprzestępcom na przechwytywanie wyników wyszukiwania z Google i nałożenie na nie „wyników” pochodzących od samych hakerów. CWS był ... atak pojawił się kilka lat później, w 2007 roku. W jego efekcie przestępcy przechwytywali wyniki wyszukiwania z serwisu eBay. Został on wykryty, gdy pewna kobieta ze ...
-
Jak cyberprzestępcy kradną dane kart płatniczych?
... eksperta cyberbezpieczeństwa ESET zjawisko phishingu stale przybiera na sile. Dowodem tego są wyniki ostatniego raportu ESET Threat Report T1 2022, według którego zagrożenia e-mail ... lub wyłudzonych haseł. Pobieraj aplikacje tylko z legalnych sklepów (Apple App Store, Google Play). Jeśli robisz zakupy online, rób to tylko na stronach z protokołem ...