-
Megapanel XI 2013
... realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2013 r. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 89,92 proc., drugie miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 77,28 proc. Na ...
-
Megapanel II 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92,09 proc., drugie miejsce bez zmian zajmuje witryna facebook.com ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... globalnych zakłóceń gospodarczych. Google i Microsoft uzupełniają pierwszą trójkę, a marki technologiczne po raz kolejny są najliczniej reprezentowane w Top 100 i mogą pochwalić się największym udziałem w rankingu marek pod względem wartości. Martin Guerrieria, dyrektor badania Kantar BrandZ, stwierdził: Tegoroczne wyniki – pomimo spadku ...
-
Komputery zombie IV-VI 2008
Wyniki analizy przeprowadzonej przez Laboratorium Panda Security i Commtouch są zatrważające. W ... dotąd przez cyberprzestępców sposoby są nadal bardzo skuteczne. W ostatnim kwartale głośno było o ataku wymierzonym w Google Adwords. Usługa Google już wcześniej była wykorzystywana do realizacji ataków typu phishing. Tendencja ta nie uległa zmianie. ...
-
Megapanel VI 2013
... realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2013 r. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 88,78 proc., drugie miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 79,81 proc. Na ...
-
Megapanel IX 2013
... realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2013 r. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 90,34 proc., drugie miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 77,39 proc. Na ...
-
Megapanel XII 2013
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2013. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 89,04 proc., drugie miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 76,28 proc ...
-
Megapanel III 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014. W rankingu TOP20 wydawców wg zasięgu miesięcznego w marcu 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92 proc., drugie miejsce bez zmian zajmuje witryna facebook.com z zasięgiem 75 ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
... o tym, co będzie za chwilę emitowane i przewodnikiem po świecie telewizji – komentuje wyniki badania dr Albert Hupa, prezes IRCenter, socjolog i badacz sieci społecznych. Internauci nie tylko ... kluczowe w tej kategorii – filmy online lub seriale online – są wyszukiwane w Google średnio ponad 300 tys. razy miesięcznie, czyli znacznie rzadziej niż ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... wyniki rankingu najcenniejszych marek świata na rok 2011. W tegorocznym zestawieniu znalazło się 19 marek z rynków wschodzących. Najcenniejszy okazał się Apple, wyprzedzając Google ... ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. Analizie poddano ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... niezwykle istotną rolę odgrywają technologie w naszym codziennym życiu. Marka Apple zastąpiła Google’a na szczycie rankingu, stając się najcenniejszą marką na świecie. Ten producent ... dla określenia ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W ...
-
Rośnie innowacyjność przedsiębiorstw. Liderem ciągle Apple
... dziesiątki najbardziej innowacyjnych firm stoją Apple, Google, Amazon i Samsung. Jednak z pierwszej dziesiątki innowatorów jedynie trzy - Google, Samsung i Microsoft – znalazły się jednocześnie w ... Ponad ¾ liderów innowacji (76%) objętych badaniem wskazuje, że osiągają obecnie lepsze wyniki niż 10 lat temu. Niemal taki sam odsetek jest przekonanych ...
-
Szybka strona internetowa - dlaczego ma znaczenie?
... klientów. Lepsze wyniki w wyszukiwarkach Google premiuje szybkie strony ... Google PageSpeed Insights, GTmetrix czy Pingdom, aby na bieżąco sprawdzać czas ładowania strony i identyfikować elementy do poprawy. Podsumowanie Szybkość ładowania strony to podstawa współczesnego internetu. Wpływa na wszystko: od zadowolenia użytkowników, przez wyniki ...
-
Najbardziej wpływowe marki świata
Internetowy gigant Google znów przegonił Apple w rankingu najbardziej wpływowych marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku ...
-
Darmowy StarOffice
... współpracy obu firm, wszystkie produkty StarOffice uzyskały możliwość szybkiego przeszukiwania Internetu. Wystarczy zaznaczyć jakiś termin w edytorze tekstu, aby zostały wyświetlone wyniki wyszukiwania. Oczywiście, dzieje się to za pośrednictwem Google.
-
Trendy IT 2014 wg Cisco
... i ocenia najnowsze osiągnięcia i trendy w IT. Poniżej przedstawiamy wyniki tegorocznej prognozy – trendy, które wg Cisco zdefiniują IT w roku 2014. 1. Wideo z ... tego typu inicjatyw w świecie elektroniki konsumenckiej. Bez wątpienia przewodzi im Google pracując nad Google Now czy wyszukiwaniem głosowym, jednak również inne, mniejsze firmy zaczynają ...
-
Megapanel IV 2014
... badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za kwiecień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w sieci. W kwietniowym rankingu Top20 wydawców stron www i aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów, w dalszym ciągu na pierwszym miejscu Grupa Google z zasięgiem 92 ...
-
Megapanel V 2014
... Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za maj 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w sieci. W majowym rankingu Top20 wydawców stron www i aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów, w dalszym ciągu na pierwszym miejscu Grupa Google z zasięgiem 93%. Drugą ...
-
Zegarek Samsung Galaxy Gear - narzędzie do szpiegowania?
... gadżety te mogą wpłynąć na prywatność i bezpieczeństwo ludzi. Google Glass i atak przez Wi-Fi Okulary Google Glass umożliwiają korzystanie z internetu na dwa sposoby: poprzez połączenie ... podłączyli okulary do monitorowanej sieci i sprawdzali przesyłane przez nie dane. Wyniki analizy pokazały, że nie cały ruch między urządzeniem a punktem dostępowym ...
-
Idealny Pracodawca 2014 wg studentów
... w dziedzinie employer brandingu. Studenci kierunków inżynieryjnych również postawili na Google. Na podium znaleźli się również Microsoft oraz BMW Group. Lista ... atrybuty związane z wynagrodzeniem i możliwościami awansu są dużo ważniejsze, niż u reszty studentów. Analizując wyniki wyraźnie widać, że nacisk, jaki studenci kładą na wynagrodzenie jest ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje się, ... wskazali jako odwiedzone przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 90,2 proc. spośród korzystających z sieci zadeklarowało odwiedzanie wyszukiwarki google.pl. Na drugiej pozycji znalazł się YouTube (62 proc.), ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 64,4 proc. Polaków, przy czym 51 proc. z nich stanowiły kobiety. Największą popularnością cieszył się serwis Google. Łącznie 64,4 proc. Polaków posiadało dostęp ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... experience), uzyskały szczególnie duży wzrost, czego najlepszymi przykładami są Google, Amazon i Facebook. Dominującym trendem była umiejętność twórczej ingerencji w status quo (disruption ... które pojawiają się w rankingu BrandZ Top 100, stale osiągają lepsze wyniki finansowe niż marki pozostające poza rankingiem, a tym samym przynoszą akcjonariuszom ...
-
E-booki, gry, wideo. Jak konsumujemy e-produkty?
... wyniki wspólnego badania PayPal oraz SuperData Research, którego autorzy pochyli się nad zwyczajami Polaków ... jest salon (79%), sypialnia (70%), a także transport publiczny (64%). Najpopularniejsze muzyczne serwisy w Polsce to Google Play Music (56% użytkowników kupiło muzykę z tego serwisu w ciągu ostatnich 3 miesięcy) i Spotify (49%), a także Apple ...
-
Internet mobilny w Europie i na świecie
... wyniki swojego ostatniego badania pt."Mobile Tracking Study", które ujawniło znaczące różnice między Amerykanami i Europejczykami w ... pokazało także najpopularniejsze wśród użytkowników mobilnego Internetu strony internetowe. Na czele uplasowały się Google, Yahoo! i MSN. Jednak atrakcyjne dla użytkowników, szczególnie w Europie, okazały się być także ...
-
comScore: najlepsze strony internetowe
... wyniki badań na temat odwiedzin w Internecie w maju, ujawniając najnowsze światowe rankingi czołowych ... . Trzy najpopularniejsze strony internetowe osiągnęły średnią wynoszącą więcej niż 20 wizyt przypadających na każdego użytkownika w maju: Google ze średnią 27, Microsoft 23 i Yahoo! 22. Najszybciej rozwijającą się spośród 10 najczęściej ...
-
Profil polskiego internauty 2007
... domu za pomocą stałego łącza. Stronami najczęściej odwiedzanymi przez polskich internautów były Google, Allegro i Onet. Jeśli chodzi o częstość korzystania z Internetu to aż 65,7 ... osoby w wieku 40-59 lat (27 proc.) i 60 lat lub więcej (3 proc.) Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów stanowiły osoby ze średnim wykształceniem (42 ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... wyniki wyszukiwania dostosowane były do lokalizacji, w której aktualnie się znajdują. Także w naszym ... proc. przedsiębiorstw. Co muszą zrobić rodzime firmy, by móc monetyzować ruch mobilny? Najnowsze badania konsumenckie Google jasno wskazują potrzeby użytkowników mobilnych. Według nich, właściciele smartfonów pozytywnie reagują na reklamy powstałe w ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... Polska. W zestawieniu pojawiły się 3 młode marki, a 2 z nich zagościły nawet na podium (Google – 1. miejsce, YouTube – 3. miejsce, Allegro – 6. miejsce). Jak mówi Monika Kowalewska, stworzenie ... Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N=15035, w dniach 4-30 września 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... przyjrzeli się m.im. : wspomaganej znajomości marki, skłonności do polecenia marki oraz kapitałowi marki Wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział ... - dodaje. Pierwsze trzy miejsca zajęły te same marki, co w ubiegłym roku – Google, Lego i YouTube. Co ciekawe do T20 wkroczyła marka Apple, nieobecna w czołówce w 2014 ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, google, YouTube, Tymbark, Lego -
Strona www musi ładować się szybko: sprawdź swoją
... nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu – to wyniki analizy na grupie niemal 3 tysięcy polskich stron www, wykonanej przy pomocy ... Skoro więc nie byłeś zainteresowany przebywaniem na takiej stronie www, dlaczego Google miałoby wyróżnić serwis, którego szybkość ładowania kuleje? Trzy czynniki spowalaniające twoją stronę ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... ,5 mld USD) i Google (nr 3, wartość: ... wyniki następująco: „Fenomenalny wzrost wartości marki Amazon o niemal 108 mld dolarów w ostatnim roku poskazuje, że marki są obecnie coraz mniej przywiązane do poszczególnych kategorii czy regionów. Widzimy zacieranie się granic, ponieważ dzięki doskonałej znajomości technologii marki takie jak Amazon, Google ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... jest liderem już trzeci rok z rzędu, a za nią uplasowały się Google, Microsoft i Amazon. Miejsce w pierwszej piątce utrzymał także McDonald’s – sukces tej marki wynika z ... zakresie dostępności produktów, a także wrażliwość cenowa na zmieniające się zachowania konsumentów zapewniły doskonałe wyniki markom takim jak Lowe’s, Aldi czy TJ Maxx oraz ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, google, Amazon, Microsoft -
Internet w Polsce VIII-X 2009
... jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (28 proc.), a na końcu z podstawowym i zasadniczym (odpowiednio 16 i 15 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a na końcu z podstawowym i zasadniczym (odpowiednio po 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane ...