-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze polsatowskiego Nowego Dnia oraz Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski - dziennikarze Szkła Kontaktowego. To już kolejna odsłona realizowanego przez Dom mediowy Lowe Media rankingu najbardziej „dochodowych ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... Marek Zając. Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata Tadla - (Dzień na Żywo - TVN 24) – 59,8 mln zł Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... gry jest łatwiejsze niż kiedykolwiek” – mówi Grzegorz Miller, CEO w Monday PR. Porównując wyniki badania społecznego i analiz medialnych zaprezentowanych przez Monday PR i SW Research można dostrzec rozdźwięk pomiędzy wizerunkiem medialnym polskiego rynku gier komputerowych a świadomością marek gamingowych i ich postrzeganiem przez respondentów ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... mogą generować lepsze marże oraz przywiązywać konsumentów do marek dostępnych tylko u nich. Z kolei producenci lokalnych marek znajdują się pod coraz większą presją, gdyż zostaje coraz mniej miejsca pomiędzy silnymi międzynarodowymi markami oraz markami własnymi – mówi Grzegorz Przytuła, Associate Partner EY-Parthenon, ekspert Sektora Handlu ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Bogdan Rymanowski oraz Jan Ordyński i Przemysław Szubartowicz. Anna Kalczyńska/ Anna Jędrzejowska/ Danuta Kondratowicz/ Beata Tadla/ Jarosław Kuźniar (TVN 24 - Dzień na Żywo) - 28,9 mln zł Grzegorz Miecugow/ Tomasz Sianecki/ Wojciech Zimiński/ Grzegorz Markowski ...
-
Lojalność e-klienta
... Rys.1. Częstotliwość uaktualniania oferty sklepów internetowych przez firmy Opracowanie: Piotr Drygas, Grzegorz Leszczyński, badania internetowe: "Polski e-commerce". - propagowanie zawsze aktualnych ... czas, - ciągłe doskonalenie świadczonych usług. Oferowanie silnych marek Odnoszenie spektakularnych sukcesów na arenie internetowej może być wynikiem ...
Tematy: -
Trzęsienie franka – wersja polska
... frankowy szok był Grzegorz Bierecki, senator Prawa i ... Grzegorz Bierecki był nie tylko pierwszym politykiem, który zabrał głos w sprawie franka, ale też jedynym, który mówił o tym problemie otwarcie i nie zakpił z Polaków. Po wystąpieniu Biereckiego doszło do prawdziwego festiwalu ignorowania problemu frankowiczów. Pierwszy na scenę wkroczył Marek ...
-
Optymalizacja kosztów - trendy w Polsce
... Świadczy to o proaktywnym podejściu firm do optymalizacji kosztów” – dodaje Grzegorz Sencio, menedżer z grupy telekomunikacyjnej w dziale konsultingu Deloitte. Dodatkowym ... firm bazujących wyłącznie na analizie wewnętrznej osiągnęła taki poziom oszczędności” – dodaje Marek Chlebus z Deloitte. Równie ważnym elementem, na który powinno się zwracać ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... — to dynamiczny i nowoczesny instrument budowania wspaniałej marki. Podkreśla to Grzegorz Kosson, inspirujący strateg marki: „Elegancko wydany album o marce to ... i nikogo nie przyciągnie.” W księgarniach można znaleźć wiele albumów różnych marek: muzycznych (Rolling Stones, U2, Metallica), filmowych (Władca Pierścieni, Harry Potter), konsumpcyjnych ...
-
Plan Mateusza Morawieckiego, czyli ucieczka z pułapki na myszy
... wspierane stabilną sytuacją na rynku pracy i rosnącymi wynagrodzeniami. Dr Grzegorz Baczewski, dyrektor departamentu dialogu społecznego i stosunków pracy Konfederacji Lewiatan ... na trwały rozwój i skuteczne konkurowanie na globalnym rynku. Droga ucieczki Marek Dietl widzi rozwiązanie w koncentracji wysiłku badawczego w ramach wybranych dziedzin i ...
-
Krystyna Pawłowicz - mistrzyni przerywania
... najczęściej wystawiali: Rafała Wójcikowskiego (49 wystąpień), Krzysztofa Sitarskiego (31) oraz Andrzeja Maciejewskiego (17). Z sali sejmowej najczęściej odzywali się Marek Jakubiak (38 razy), Grzegorz Długi (31) i Błażej Parda (15 razy). W imieniu Nowoczesnej z mównicy sejmowej podczas najważniejszych debat wypowiadali się: Joanna Scheuring-Wielgus ...
-
Marki wiernych wyznawców
... . Czasami nie potrafię oprzeć się wrażeniu, że chorobliwe uzależnienie od marek jest wprost proporcjonalne do zaniku osobowości. Zaś – jak podkreśla Baudrillard – ... zaspokojenie, a nie zbawienie. Biada tym, którzy pomylą jedne z drugim. Autor: Grzegorz Kosson, Senior Account Planner, warszawski oddział agencji reklamowej Just. grzegorz.kosson@just. ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... , zaś osobom odpowiedzialnym za dystrybucję podejmować decyzję o dystrybucji określonych marek (np. premium lub economy). Dla działów marketingu wiedza taka to znak, ... Development Manager, Geomarketing Research & Consulting przemyslaw.dwojak@gfk.com Grzegorz Adamczyk, Business Development Manager, Geomarketing Research & Consulting grzegorz.adamczyk@ ...
-
Najsłynniejsze afery finansowe
... na tym 334 mln złotych. Proces sądowy trwał kilkanaście lat, w rezultacie Grzegorz Żemek został skazany na 9 lat za defraudację publicznego mienia, a jego zastępca Janina ... in.: były trener piłkarski i poseł Samoobrony Janusz Wójcik, były minister w rządzie SLD Marek Ungier oraz ludzie kultury (m.in. Tadeusz Drozda). Piotr Osuch, czyli najsłynniejszy ...
-
Ocena ryzyka krajów wg Coface VI 2014
... zredukowanym kosztom pracy i subsydiom uruchomionym przez państwo. W portfelu odbiorców znajdują się fabryki Seata i pozostałych marek grupy Volkswagen oraz lokalne montażownie Peugeota i Nissana - dodaje Grzegorz Sielewicz. PRZYPADEK WIELKIEJ BRYTANII Brytyjska gospodarka, dotknięta recesją w 2009 r. bardziej niż inne kraje europejskie z powodu ...
-
Usługi IT w Polsce mają się dobrze. Będą kolejne wzrosty
... świadczy o dużym zainteresowaniu Polską ze strony globalnych, prestiżowych inwestorów – komentuje Grzegorz Śniadała, ABSL IT Club lider, Global Business Services IT-Global ... bardziej specjalistyczne projekty biznesowe prowadzone na rzecz globalnych i uznanych marek – komentuje Janusz Górecki, Head of Research, ABSL. Zdecydowana większość realizuje ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... , a nie prowadzenie biznesu dla samej przyjemności bez zysków – zwraca uwagę Grzegorz Błażewicz, CEO SALESmanago. Z raportu SMSAPI wynika, że e-commerce najczęściej komunikuje ... pozytywnie nastawieni do otrzymywania tą drogą różnego rodzaju komunikatów od marek. Najchętniej otrzymywalibyśmy oferty za pomocą SMS-a, w dalszej kolejności: e-maila i za ...
-
Ulice handlowe odzyskają dawny blask?
... JLL), doceniamy galerie handlowe, koncentrujące w jednym miejscu sklepy wielu marek i możliwości rozrywki. – Możemy tam skorzystać z różnorodnych rozrywek, coraz szersza oferta ... ekspert z JLL. Władze miast nie wspierają kupców Jak przyznaje Grzegorz Stiasny, wiceprezes Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP), żeby ulice handlowe odzyskały ...
-
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
... , hasła reklamowego, wiersza, opowiadania… - mówi Grzegorz Kobryń z platformy NagrodyB2B.pl. – Zakres ... Grzegorz Kobryń z platformy NagrodyB2B.pl. – Zakup nagród może się odbywać jak w sklepie internetowym, do którego dostęp mają tylko firmy. W przypadku współpracy z nami, klienci biznesowi mogą wybierać nagrody spośród ok. 1500 produktów 80 marek ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... osoba będzie mogła w niebanalny sposób spędzić swój wolny czas – mówi Grzegorz Kobryń z platformy NagrodyB2B.pl, z której korzystają liczne programy lojalnościowe z ... system pozornie funkcjonuje, ale klienci zupełnie się nim nie interesują. Niestety, wiele marek zmaga się z taką rzeczywistością. Aby jej zapobiec lub ponownie zaktywizować klientów, ...
-
Jak pandemia zmieniła centra handlowe i konsumentów?
... poprawę, aczkolwiek wciąż mieliśmy do czynienia ze spadkiem – 23%, – komentuje Grzegorz Chmielak, Partner Zarządzający i Dyrektor Działu Wycen na region Europy Środkowo-Wschodniej ... była również najbardziej zainteresowana nowymi sklepami, które powstawały w ramach marek wchodzących dopiero do Polski. Przyglądając się bliżej wynikom pod kątem ...
-
EY: jak zmieniają się nastroje i zachowania konsumentów?
... zakupowych i pesymistycznych nastrojów Polaków jest zwiększone zainteresowanie zakupami produktów marek własnych sklepów – 26% respondentów chce częściej kupować tego typu produkty, ... elektronika, gdzie 17% konsumentów deklaruje, że w ogóle zrezygnowało z zakupów – mówi Grzegorz Przytuła. Tendencje te mogą się utrwalić w dłuższej perspektywie: 68 ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... badanie Grzegorz Przytuła, Partner EY-Parthenon, ekspert ds. sektora handlu i produktów konsumenckich. Rosnące wykorzystanie nowych narzędzi cyfrowych stwarza wielu firmom duże możliwości poszerzenia ich obecności w e-commerce i wypracowania efektywnej metody zdobywania przez klientów nowych doświadczeń związanych ze sprzedażą konkretnych marek ...
-
Najpopularniejsi w Sieci - Podsumowanie 2002
... są wymieniane w podobnych zestawieniach wyszukiwarek globalnych. Telefony komórkowe i samochody Wśród marek w polskim Internecie swoją supremację utrzymuje Nokia, wyprzedzając innych producentów ... ekonomistów w zestawieniu znalazło się dwóch odwiecznych antagonistów Grzegorz Kołodko i Leszek Balcerowicz, z których minimalnie lepszy okazał się ten ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... , opisywanie algorytmów działania usługi i właściwe komunikowanie wartości - mówi Grzegorz Młynarski, dyrektor generalny Nanovo Consulting. Klient doświadcza, technologia ... Handlowych. Doświadczenia klienta są obecnie ważnym elementem w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek. Etap, kiedy w tym celu używano produktów, ich cech, funkcjonalności ...
-
Panattoni Europe buduje kolejny park logistyczny w Warszawie
... marek kosmetycznych. Wybór parku logistycznego City Logistics Warsaw III, położonego tuż przy zachodniej części Ekspresowej Obwodnicy Warszawy ,był strategiczną decyzją dla firmy, którą komentuje Grzegorz ... trzy budynki o łącznej powierzchni 15 000 m kw. Jak komentuje Marek Dobrzycki, Managing Director w Panattoni Europe: „ Magazyny w miastach ...
-
Branża PR w mediach III 2005
... w kontekście PR wyróżnia się Piotr Tymochowicz, cytowany czterokrotnie w kontekście wizerunku polityków. Kolejne miejsca w tym rankingu (po 3 materiały) zajmują: Marek Wróbel i Grzegorz Ziemniak. W marcu nie ma zdecydowanego lidera wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR firm, organizacji i instytucji; 2 razy cytowano: Grupę ...
-
Nowa galeria handlowa w Olsztynie
... funkcji handlowo-usługowej, ze sklepami odzieżowymi i obuwniczymi znanych marek, delikatesami, kawiarniami, restauracjami, klubem fitness, kręgielnią, kinem i ... badania rynkowe, które pokazały nam oczekiwania klientów co do projektu - powiedział Grzegorz Pękalski, prezes firmy Libra Project, inwestora galerii, którego większościowym udziałowcem jest ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... ogromne ilości zaawansowanych urządzeń do kontroli i pomiaru procesów produkcji - mówi Grzegorz Rogaliński, prezes SAP Polska. Istotne jest, aby zastosowany ... przypominałoby szukanie informacji w wirtualnej rzeczywistości bez internetowej przeglądarki - porównuje Marek Grzebyk, dyrektor departamentu wdrożeń w Hogart Business Intelligence. Firma niby ...
-
Łasztownia: SGI Baltis zbuduje biurowiec
... zaplanowane jest na maj. Rozpoczęliśmy również rozmowy z potencjalnymi najemcami budynku” – powiedział Grzegorz Kawecki, Wiceprezes SGI Baltis. Projekt inwestycji opracowany został przez szczecińską pracownię Orłowski, ... dawnej ul. Spichrzowej, która w okresie przedwojennym biegła prostopadle do ul. Zbożowej” – wyjaśnia Marek Orłowski, projektant ...
-
Finansowanie OZE w Polsce - zmiany
... Bazując na planie "technologicznej ścieżki rozwoju OZE" podanej w KPD Grzegorz Wiśniewski, prezes Instytutu Energetyki Odnawialnej, dokonał oceny wstępnej skali ... długo to będzie trwało, jednak wicedyrektor departamentu energetyki w Ministerstwie Gospodarki, Marek Kucharski, powiedział, że projekt ustawy o odnawialnych źródłach energii (OZE) ...
-
Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010
... współpracy z dostawcami. W ramach programu sieć wybiera i promuje najlepszych producentów marek własnych Intermarché w oparciu o następujące kryteria: spełnienie wysokich norm ... prof. Anna Giza-Poleszczuk (Fundacja Stocznia), Dariusz Szwed (Zieloni 2004), dr Grzegorz Makowski (Instytut Spraw Publicznych), Lidia Kołucka-Żuk (CEE Trust) i Zbigniew ...
-
Centrum M1 Zabrze rozbudowane
... materiałów w urządzaniu domu i ogrodu. Od czerwca w M1 zagości ponad dwadzieścia nowych marek. Rozbudowa centrum M1 rozpoczęła się w lipcu ubiegłego roku. Wpisując się w panujące ekologiczne ... musimy dbać o standardy i podnosić jego potencjał handlowy" - mówi Pan Grzegorz Mojszczak, Dyrektor Centrum Handlowego M1 w Zabrzu. Dodatkowo 1 lipca Centrum ...
-
Sprzedaż nowych samochodów spada
... koszty (wysoki jest tzw. próg wejścia, m.in. z powodu wymogów współpracujących marek odnośnie standardu salonów i serwisów. - Naturalne jest więc to, iż nie myślą o ... wysyłanych do salonów samochodach (zachowanie własności do momentu zapłaty) – mówi Grzegorz Hylewicz, Dyrektor Windykacji w Euler Hermes Collections, Grupa Allianz. - Ponieważ dealerzy ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... ograniczonym zaufaniem, o czym świadczy choćby dobór produktów – komentuje Grzegorz Wójcik, prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej. Marzena Feldy, doktor SGH i ... , że Polacy mają swoje ulubione e-supermarkety. Zapytani o spontaniczną znajomość marek sklepowych oferujących zakupy w sieci najwięcej badanych wymieniło Almę (18 proc.), Tesco ...