-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
Handel to nie tylko sama transakcja. Sprzedając produkt czy usługę dbamy o to, aby nasz klient był pozytywnie zaskoczony. Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz dokonali zakupu i nie wrócili więcej ...
-
Zakupy w sieci coraz popularniejsze. Rośnie też skala problemów
... , którzy napotykali problemy przy zakupie lub na etapie realizacji zamówienia. Handel w sieci znajduje coraz szerszą rzeszę swoich zwolenników. Potwierdzeniem tego jest ... nigdy do nich nie dotarła i nie udało się odzyskać pieniędzy. „Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Nasze badania wskazują, że coraz więcej internautów ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... podczas pandemii rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, wartość obrotów e-commerce B2B w Polsce, obejmującego zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią ... dedykowanych obsłudze e-commerce. Kolejnym trendem jest personalizacja oferty. Handel internetowy B2B charakteryzuje się dużymi zamówieniami, na ogół ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... internetowy, doskonale rozwiązany system dostaw, magazynowania, płatności i wysyłki towaru to czynniki decydujące o powodzeniu sprzedaży w sieci. Jak te problemy dobrze rozwiązać, to najczęściej zadawane pytania przez początkujących e - handlowców. E – commerce w Polsce w 2010 roku Sprzedaż przez Internet w Polsce ... aby wybrać handel na portalach (na ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... zakładali Zalando (2008 rok), w Niemczech praktycznie nie istniał handel online, zwłaszcza na rynku odzieży i obuwia. Sklep internetowy Zalando od początku różnił się od sklepów ... określone metody płatności. Pierwszymi krokami przy otwieraniu Zalando w Polsce była rekrutacja specjalistów posiadających wiedzę ta temat polskiego rynku. Jednocześnie ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, a polskie firmy rozwijają się dynamiczniej dzięki ... 2009 r. W ramach akcji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... wzrosty rzędu kilkunastu i więcej procent. Według szacunków opartych o raport E-commerce w Polsce 2015 r., w 2014 r. za pośrednictwem sieci sprzedano produkty i usługi o wartości 27 ... niezbyt duży sklep internetowy może kosztować kilka czy kilkanaście tysięcy złotych. To duże kwoty, zwłaszcza dla osób rozpoczynających handel w biznesie, dlatego Idea ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... silikon i pędzel z półki sklepowej. Paweł Szewczyk, Wiceprezes Zarządu merce.com Handel w sieci rósł w Polsce od kilku lat około 10 proc. rok do roku ... mogą być ogólne nastroje konsumenckie i spowolnienie gospodarcze. Należy pamiętać, że handel tradycyjny i internetowy to naczynia ściśle połączone. Natomiast nie widać barier poza ogólnogospodarczych. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2015
... praw własności intelektualnej, małe i średnie przedsiębiorstwa, handel surowcami i energią oraz zrównoważony rozwój. ... Voice over Internet Protocol) w segmencie B2B w Polsce w ciągu ostatnich lat nieprzerwanie notuje wzrost ... r. światowe przychody z tytułu biznesowych usług opartych o protokół internetowy będą rosnąć 7 proc. rocznie. Zainteresowanie ...
-
Przestępstwa gospodarcze - raport 2014
... handel detaliczny (49%), telekomunikacja (48%), sektor publiczny (41%), turystyczny (41%), przetwórczy (36%) i ubezpieczeniowy (35%). Jak polscy przedsiębiorcy wykrywają nieprawidłowości? Jak wynika z badania 42% nadużyć w Polsce ... między sierpniem a październikiem 2013 r. Na kwestionariusz internetowy odpowiedziało 5128 respondentów z 99 krajów na ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... że handel transgraniczny i biorący ... Polsce pomiędzy 7 i 31 października na próbie 787 użytkowników, w Wielkiej Brytanii pomiędzy 9 i 19 września na próbie 800 użytkowników, w Niemczech pomiędzy 16 września i 3 października na próbie 793 użytkowników, w Rosji pomiędzy 6 i 31 października na próbie 793 użytkowników. Metodologia obejmowała internetowy ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... ok. 19,8% (1,1 bln). Cały handel detaliczny w internecie osiągnie z kolei wartość 5,56 bln ... Polsce model zakupowy – wardrobing. Jest to praktyka polegająca na zamawianiu towaru ze sklepu internetowego, używaniu go, a następnie odsyłaniu do sprzedawcy w regulaminowym terminie z żądaniem zwrotu wpłaconych środków. W takim ujęciu sklep internetowy ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About You. Oprócz handlu wyróżniły się ... Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w outdoor były handel, media i telekomunikacja. Dobry trzeci ... , Dyrektor Generalnej Starcomu: W trzecim kwartale wartość rynku reklamy w Polsce wzrosła o 8,0%. Łącznie po dziewięciu miesiącach ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według szacunków wartość rynku zakupów online w Polsce na koniec ... . O ile pandemia wywołała wstrząs, o tyle tradycyjny handel już od dawna zmagał się z wyzwaniami związanymi ... skomplikowane gdy chcemy uruchomić duży sklep internetowy, wówczas nieodzowne jest przygotowanie kampanii promocyjnej uwzględniającej ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... około 20% rocznie, a więc 7 razy szybciej niż handel tradycyjny. Konkurencja jednak nie śpi. Z ... Również raport Platformy SerwerSMS.pl „Komunikacja SMS w Polsce 2016/2017” wskazuje, że 79,5 % osób, które otrzymały ... komunikacji prywatnej. Odbiorca wiadomości nadanej przez sklep internetowy także może wykonać dowolnie zaplanowaną akcję – udzielić ...