-
Polacy a III filar emerytalny
... do oszczędzania środków na przyszłą emeryturę. Jest to kolejne z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań komunikacyjnych.
-
Odzyskiwanie należności problemem gmin
... za opłaty lokalne” – podsumowuje Marcin Ledworowski, Wiceprezes BIG InfoMonitor Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził pod koniec stycznia ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 208 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem ...
-
Sytuacja materialna Polaków pogorszyła się
... . W pierwszej kolejności Polacy regulują opłaty za wodę, prąd, gaz oraz czynsz za mieszkanie. Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził w połowie lutego ogólnopolskie badanie, którego celem było sprawdzenie, jak Polacy widzą siebie jako płatników różnych zobowiązań, a także jak oceniają ...
-
Ubezpieczenia OC/AC ma tylko 1/4 Polaków
Na zlecenia portalu AlertFinansowy.pl, instytut badania opinii publicznej Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie dotyczące wykorzystania przez Polaków ubezpieczeń OC/AC. Jak się okazało przeważająca większość (prawie 65 proc.) właścicieli aut posiada ...
-
BIG: sytuacja finansowa gmin V 2010 r.
... ” – podsumowuje Mariusz Hildebrand, Prezes Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor. Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 200 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem badania było ...
-
Karty płatnicze przegrywają z gotówką
... badań Instytutu Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie Banku Zachodniego WBK wynika, że Polacy wciąż są bardzo zachowawczy korzystając z kart i choć uważają karty za najbezpieczniejszą ...
-
Studia za granicą to atut na rynku pracy
... . - mówi Krzysztof Bartosik z Polish Open University. Informacje o badaniu Badanie na zlecenie Polish Open Universtiy zrealizowane zostało przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w lipcu 2011 roku na losowej próbie polskich maturzystów (rocznik 2011) oraz studentów (I i II rok studiów). Wielkość próby to 1100 osób ...
-
Polscy pracownicy mało mobilni
... Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 5 sierpnia 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkośćć próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
Co 4 Polak nie ma czasu na posiłki w pracy
... 9% pracowników decyduje się na spożywanie w pracy niezdrowych fast foodów. Większość przygotowuje posiłek w domu (61%). Z tegorocznych badań Instytutu Badania Opinii Publicznej Homo Homini wynika, że 39,7% pracowników żywi się kanapkami. Zaledwie 5% ankietowanych przez Praca.pl respondentów zamawia do pracy lunch dbając o to, by ...
-
Utrata pracy niestraszna Polakom
... Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniku Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1041 osób, a błąd ...
-
Poszukiwanie pracy trwa miesiąc albo rok
... się oficjalne ogłoszenie – dodaje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1041 osób, a błąd ...
-
Filantropia w Polsce
... wynikają z badania postaw filantropijnych wśród najzamożniejszych Polaków - "Filantropia w Polsce. Jak pomagają najzamożniejsi Polacy?" - przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Homo Homini na zlecenie Fundacji dla Polski. Wśród pobudek powodujących postawy filantropijne badani darczyńcy najczęściej wymieniają: chęć niesienia pomocy, satysfakcję ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... do miejsca pracy zamiast do domu pozwala odebrać przesyłkę odpowiednio wcześniej. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Opinii Homo Homini. Metoda badawcza: Standaryzowane wywiady kwestionariuszowe, realizowane technice CATI- wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo. Jednostka badania: populacja dorosłych mieszkańców ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
Najlepszym źródłem informacji o produktach finansowych dla większych firm sektora MSP jest doradca banku - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. Dla firm małych i mikroprzedsiębiorstw kluczowym źródłem informacji jest Internet. W dalszej kolejności przedsiębiorcy czerpią informacje o produktach ...
-
28% Polaków liczy na podwyżkę wynagrodzenia
... Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 stycznia 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
Spóźnienie do pracy to problem 20% Polaków
... 10 boisk typu Orlik – podsumowuje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 stycznia 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
System emerytalny - co wiedzą Polacy?
Jak wynika z badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini, większość Polaków ma świadomość zmian planowanych w systemie emerytalnym (70,2 proc.). To samo badanie pokazało jednak, że respondenci, niezależnie od wieku ...
-
Polskie kobiety a piłka nożna
... się wielkimi krokami Mistrzostwa Europy.” Informacje o badaniu Badanie polskich kibiców zostało przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini w dniach 13-15 marca 2012 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI) na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie ...
-
Kim jest polski kibic?
... komórkowymi w technologii MasterCard Mobile.” Informacje o badaniu Badanie polskich kibiców zostało przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini w dniach 13-15 marca 2012 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI) na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej ...
-
Polscy pracownicy a Majówka 2012
... Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 7 maja 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1076 osób, a błąd oszacowania 3%. Wyniki ...
-
Rośnie mobilność zawodowa Polaków
... , Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 7 maja 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1076 osób, a błąd ...
-
Polskie media a Euro 2012
... znalazły się: Orange (68) Castrol (63) Hyundai-Kia (42) Continental (24) Sharp (20) Canon (13) Warto w tym miejscu przytoczyć wyniki raportu Homo Homini dla Dziennika Gazety Prawnej (02.07.12, str. 1), według którego marką najbardziej kojarzoną z Euro2012 jest Biedronka (sponsor reprezentacji Polski). Na ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów, stadiony, prasa -
Polscy pracownicy niepewni o miejsca pracy
... Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 30 lipca 2012 r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd ...
-
Polski Internet a "drugie exposé" premiera
... tematu we wrześniu – gdy przedstawili prognozę najważniejszych zagadnień, które powinny pojawić się w wystąpieniu oraz opublikowali wyniki badań przeprowadzonych we współpracy z Homo Homini na temat oczekiwań Polaków, a także w październiku, gdy data expose oraz zarys zagadnień przedostały się do mediów. Do czterech wybranych do ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... w pierwszym roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing w dniach 12-20 września 2012 r. na celowej próbie mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Wielkość próby wyniosła 300 ...
-
Praca za granicą ciągle atrakcyjna
... wymagającej niskich kompetencji, pomimo atrakcyjnego wynagrodzenia – nie jest kuszącą perspektywą. Informacje o badaniu Badania zostały przeprowadzone w marcu 2013 r. przez Instytut Badań Homo Homini na zlecenie Work Service. Na pytania odpowiadali wyłącznie respondenci czynni zawodowo.
-
Zmiana pracy: jakie zarobki przekonają?
... z dążeń do osiągnięcia sukcesu zawodowego i wysokich zarobków. Informacje o badaniu Badania zostały przeprowadzone w marcu 2013 r. na zlecenie Work Service (Instytut Badań Homo Homini). Na pytania odpowiadali wyłącznie respondenci czynni zawodowo.
-
Długi weekend coraz częściej poza domem
... wybrać się za granicę na dłuższe wakacje w lato – dodaje Krzysztof Ingot. Informacje o badaniu Badania na zlecenie Work Service przeprowadzone przez Homo Homini w maju 2013 r.
-
Sprzedaż bezpośrednia: portret sprzedawcy
... do 250 tys. mieszkańców, dobrze wykształcone. Praca w sprzedaży bezpośredniej może być zarówno głównym, jak i dodatkowym źródłem dochodów. Wyniki badań Homo Homini pokazują, że sprzedaż bezpośrednia konsoliduje zawody. Sprzedaż bezpośrednia daje możliwości zarobkowania, zarówno w formie pracy dodatkowej, jak i na zasadzie samozatrudnienia. Dla ...
-
Ile trwa poszukiwanie pracy?
... kierunek zmian na rynku pracy w przyszłości – podsumowuje Tomasz Hanczarek. Informacje o badaniu Badania na zlecenie Work Service przeprowadzone przez Instytut Badań Homo Homini w lipcu 2013 r. na próbie reprezentatywnej 1100 osób
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... masowymi. Tak wynika z badania "Polak 3.0 – czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?" przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini. To pierwszy sondaż, w którym zbadano stopień zainteresowania Polaków korzystaniem z rozwiązań cyfrowych w kontakcie z dostawcą usługi. Wyniki badań zaprezentowane zostały podczas ...
-
Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo
... przesyłkami pocztowymi drogą elektroniczną. Z badania „Polak 3.0 – czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?” przeprowadzonego dla Poczty Polskiej przez Instytut Homo Homini wynika, że za sprawą Internetu i mediów społecznościowych dokonuje się prawdziwa rewolucja w komunikacji. – Dostawcy usług masowych muszą dopasować do tego swoje ...
-
Polskie firmy planują inwestycje w rozwój
... jak kredyt na energooszczędne inwestycje –mówi Andrzej Krzemiński. Informacje o badaniu: Badanie Deutsche Bank PBC zostało zrealizowane w sierpniu 2013 r. przez Instytut Homo Homini na losowej próbie, składającej się z 200 firm osiągających obroty od 5 do 10 mln zł rocznie, oraz firm osiągających obroty od ...
-
Satysfakcja z pracy: Polacy zadowoleni
... jest duża, bo wynosi zaledwie 5 proc. – podsumował temat Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie Work Service zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Homo Homini na reprezentatywnej próbie n=1104 respondentów
-
Utrata pracy nie przeraża
... Informacje o badaniu Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ogólnopolskie, zrealizowane 6 września 2013 r., na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ...