-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
... i oferowane przez super- i hipermarkety. W 2011 roku zdecydowana większość tych sklepów posiadała w ofercie co najmniej jeden rodzaj produktu oznaczony marką własną. ... z substancji zwiększających zdolność mięsa do wiązania wody. Ponadto kwestionowano zawyżoną ilość glazury (otoczki z lodu) w filetach z mintaja (zamiast 10 proc. stwierdzono 26 proc ...
-
Rynek magazynowy w Europie Środkowej 2011
... wynosi ok. 5%, co wskazuje na brak równowagi na tym rynku. W Rumunii ilość pustostanów zmniejszyła się w ujęciu rocznym o 10% do poziomu poniżej 5%. Wolumen powierzchni ... zwiększania efektywności zajmowanej powierzchni magazynowej w celu zapewnienia dostaw do sklepów. Ponadto może wzrosnąć popyt na powierzchnie produkcyjne dzięki powiązanym z ...
-
Konkursy na Facebooku - błędy
... plasuje się za Niemcami i przed Rumunią. Wraz liczbą użytkowników rośnie również ilość wszelakich konkursów, którymi marki kuszą swoich fanów. I choć konkursów wciąż przybywa, ... niektórzy mają ten zakaz w serdecznym poważaniu. Obserwuję fan page jednego ze sklepów internetowych, na którym cały czas organizowane są konkursy. Jeden po drugim i ...
-
Pierwsza Komunia: liczą się pieniądze i prezenty
... rowerami. Tylko w marcu, w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku ilość zapytań wzrosła o 100 procent. Z kolei kwiecień przyniósł wzrost zainteresowania konsolami. W ... od kilkudziesięciu złotych wzwyż. - Bliższe przyjrzenie się ofercie sklepów internetowych w naszej porównywarce pokazuje, iż ciekawy i dobry jakościowo prezent spełniający ...
-
Zakupy online - typy klientów
... znaczący sposób zmieniać przyszłe decyzje konsumenta – np. znacznie ograniczając ilość rozważanych opcji. Badania pokazują, że marketingowcy często przeceniają znaczenie etapu ... zakupu w sklepie internetowym. Każdy z użytkowników sporządził listę zakupów i rozpoczął odwiedzanie sklepów. Warto wspomnieć, że każdy z badanych otrzymał pewną kwotę ...
-
Polacy a kupno opon zimowych
... starczają nam opony, zależy od bardzo wielu czynników (technika jazdy, ilość przejechanych kilometrów, warunki atmosferyczne, rodzaj nawierzchni, obciążenie opon to tylko ... zainteresowanie tematem jest co najwyżej średnie. Dotyczy to zarówno tradycyjnych sklepów z oponami jak i wulkanizatorów, hurtowników, a także dostawców internetowych. Bo to ...
-
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
... Jeronimo Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo Martins polega na otwieraniu ... opiera się oczywiście na polityce niższej ceny. Masowy klient, duża ilość sprzedanych usług, niższe koszty działania przez wykorzystanie powierzchni w tańszych lokalizacjach pozwalają ...
-
Skuteczność reklamy
... zachowująca zalety starego, do wszystkich, ale tak, żeby trendsetterzy też natychmiast pobiegli do sklepów. Niestety, nie można mieć wszystkiego. Nie można zjeść ciastka i mieć ciastko. Musimy ... czy ktoś jest studentem, emerytem czy młodą matką – odbiorcy reklam uważają, że ilość problemów i odcieni szarości na co dzień jest tak duża, że każdy z nas ...
-
Cisco: bezpieczeństwo w Internecie 2012
... odwiedzanych przez rzesze użytkowników, takich jak wyszukiwarki internetowe, strony sklepów detalicznych czy platformy mediów społecznościowych, a nie – jak było jeszcze ... % Wlk. Brytania 4,07% Turcja 2,63% Holandia 2,27% Irlandia 1,95% Trendy w rozsyłce SPAMu Ilość rozsyłanych niechcianych wiadomości (SPAMu) spadła o 18 procent, jeżeli porównamy rok ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... i strony internetowe są źródłem zagrożeń dla firm i konsumentów W ubiegłym roku ilość złośliwego oprogramowania mobilnego zwiększyła się o 58%, przy czym 32% ... zainfekowane destrukcyjnym kodem. Najczęściej dotyczy to stron firmowych i technologicznych oraz sklepów internetowych. Symantec uważa, że zjawisko to jest spowodowane nieusuwanymi lukami ...
-
Nieruchomości biurowe i handlowe w Warszawie I kw. 2013
... latach 1998 i 2000 oddano w Warszawie do użytku więcej biur. W pierwszym kwartale 2013 roku ilość powierzchni biurowej na rynku warszawskim wzrosła o 76.200 m.kw. i osiągnęła łącznie ... handlowe, bo w zeszłym roku weszło na rynek ponad 30 nowych sklepów, a w samym tylko pierwszym kwartale 2013 roku wejście do Polski zapowiedziało kolejnych ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... innych ograniczeń, które de facto sprawiają, że konsumenci odchodzą do konkurencyjnych sklepów lub sięgają po konkurencyjne marki. Klientom przeszkadzają różne rzeczy: trudno dostępny ... co tracimy w przeliczeniu: średni paragon dla branży odzieżowej 60 zł. x 10 osób x ilość dni w miesiącu, bagatela jakieś 18 tys. złotych. To oczywiście umowne, ale ...
-
Upadłości firm I-VI 2013
... , będące dotychczas domeną ich podwykonawców. Rozbicie prac na większa ilość placów budowy to nie tylko wymóg chwili (mało jest dużych ... największe ex quo bankructwa w woj. mazowieckim dotyczyły w czerwcu firmy informatycznej oraz prowadzącej sieć sklepów z obuwiem, obydwie o obrocie ponad 30 mln złotych. Nie można jednak zbytnio generalizować – ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II kw. 2013
... do leczenia serwerów zombie i zdemontowania nowego botnetu. Nadal rośnie ilość mobilnego szkodliwego oprogramowania Stały wzrost jakości, ilości i różnorodności Android ... . Przepakowane aplikacje są następnie ponownie wrzucane do zasobów, zwłaszcza sklepów z aplikacjami. Cyberprzestępcy wykorzystują w szczególności popularne aplikacje, żerując na ...
-
Dynamiczny remarketing
... domów mediowych, które chcą wzmocnić kompetencje w obszarze reklamy spersonalizowanej, jak i sklepów internetowych, które chcą szybko i efektywnie poprawić wyniki sprzedaży produktów na ... efektywność i skuteczność, a co za tym idzie nastawienie na jakość, a nie na ilość. Dlatego możemy spodziewać się że PRP i RTB będą coraz częściej wykorzystywanymi ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Anti-Virus 2014
... znacznie rozszerzonej listy zaufanych stron bankowości online, serwisów płatniczych i sklepów internetowych. Kolejną istotną innowacją w Kaspersky Internet Security mult-device jest ... atakować ich użytkowników w celu kradzieży danych, tożsamości i pieniędzy, a ilość szkodliwego oprogramowania na komputery Mac wzrasta. Firma Kaspersky Lab dostarcza ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 50/2013
... umów telefonicznie. Telesprzedaż będzie teraz istotnie ograniczona. Pojawi się taka ilość obowiązków formalnych, administracyjnych do spełnienia, że zawieranie umów przez ... się liczyć teraz z wydatkami na adaptację systemów informatycznych i regulaminów swoich sklepów – zapowiada Porębski. – Moim zdaniem dyrektywa niestety wpisuje się w taką tendencję ...
-
Branża RTV i AGD: dynamiczne wzrosty to już przeszłość?
... usługi magazynowo-logistyczne świadczone na rzecz bardzo wielu podmiotów – dużych sklepów internetowych, sieci handlowych, przedstawicieli producentów. Czego spodziewać się w najbliższej ... RTV i AGD – po wspomnianych upadłościach hurtowni producenci skierowali większą ilość sprzętu do pozostałych podmiotów, aby utrzymać swój poziom sprzedaży – ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... z tym nie zgodzić, zwłaszcza w odniesieniu do wspomnianej wcześniej statystyki prezentującej ilość szkodliwych programów pisanych dla konkretnych systemów mobilnych. Nie ... urządzeniu mobilnym, nie pobieraj oprogramowania z nieautoryzowanego źródła (jedynie z oficjalnych sklepów), przed instalacją programu sprawdź, do jakich zasobów chce mieć dostęp ...
-
Jak napisać informację prasową?
... w 300 dpi. Co to jest dpi? Można powiedzieć, że jest to ilość pikseli zdjęcia, która ma przypadać na jeden cal wydruku. Zdarza się, ... Sailorman już otwarty” lepiej napisać: „Nowy sklep dla żeglarzy w Bytomiu” albo „Powstaje sieć sklepów dla żeglarzy – pierwszy w Bytomiu”. Lead to inaczej streszczenie całego komunikatu. Powinien odpowiadać na pytania ...
-
Wielkanoc 2014: Polacy rozpoczęli przygotowania
... . Przede wszystkim dobór talerzy nie powinien być kwestią przypadku - ich ilość w serwisie obiadowym powinna być dopasowana do liczby gości. Znani ... przypadków jest nieokreślony. Wiele ozdób wykonywanych jest ręcznie w domowym zaciszu na zamówienie sklepów. Niekwestionowanym liderem wśród artykułów nawiązujących do świątecznej symboliki są jajka. ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... klasycznych banerów, w których opierano się na założeniu, że większa ilość wyświetlonych reklam da lepszy efekt. Takie reklamy przestały zdobywać uwagę internautów. ... reklamy osobistej jest możliwa dzięki analizie m.in. danych z systemów CRM sklepów internetowych, ścieżek zakupowych użytkowników oraz odwiedzanych przez nich stron. Mechanizm ...
-
Aplikacje mobilne zmieniają jakość życia?
... nastąpi co najmniej 5% wzrost sprzedaży produktów tego typu. W ofercie wielu sklepów są również dostępne phablety, czyli niewielkie tablety, które umożliwiają wykonywanie ... uczy motywacji i dyscypliny, szczególnie jeśli celem jest poprawa kondycji fizycznej. Ogromna ilość aplikacji mobilnych sprawia, że każdy użytkownik smartfona czy tabletu może ...
-
M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?
... przygotowane z myślą o grupie potencjalnych klientów lub konkretnym użytkowniku. W przypadku sklepów, warto więc przesyłać powiadomienia o promocjach na produkty, które ... Od dłuższego czasu możemy obserwować trend, zgodnie z którym firmy ograniczają ilość komunikatów reklamowych wysyłanych do użytkowników. W zamian wysyłając tylko wartościowe ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... też brak ścisłej współpracy czy integracji z działami IT. 1 na 3 twierdzi dodatkowo, że ilość danych do analizy jest zbyt duża. Spraw, by Big Data stały ... Wyszyński z Sociomantic Labs. Big Data w komunikacji marketingowej cieszą się największą popularnością wśród sklepów internetowych. Na dużą skalę korzystają z nich też sieci handlowe, które do ...
-
Upadłości firm XI 2014
... i niskie ceny owoców i innych surowców nie są w stanie zrównoważyć złej kondycji niektórych producentów), 3 firmy z branży tekstylnej, 3 firmy produkujące meble i wyposażenie sklepów i biur. Opóźniona, gdyż dopiero październikowa fala popytu na art. odzieżowe i obuwnicze ratuje obecnie wyniki ich dystrybutorów (nie było już ich ...
-
Masz mobilne konto bankowe? Lepiej uważaj
... (np. instrukcja z serwera może określić tekst wiadomości do wyświetlenia na ekranie, ilość pól do wprowadzania danych, itp.). Adres głównego serwera zarządzającego ... może być zmieniana w zależności od bieżących potrzeb twórców wirusa. W szczególności klienci banków i sklepów internetowych, które zezwalają na zarządzanie kontem z użyciem SMS-ów, muszą ...
-
Nie ma e-commerce bez nowoczesnych płatności online
... na smartfona. Jeśli chodzi o rodzimy rynek, posiadamy już pewną ilość aplikacji mobilnych, z których każda posiada innowacyjną funkcję. Przykładowo, aplikacja IKO PKO ... na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie konsumentów korzystających z usług sklepów internetowych oraz finalizacji zakupów poprzez dokonywanie płatności online. Z Badań ...
-
Centra handlowe w Europie w 2014 r.
... o niższym wskaźniku nasycenia, między innymi Włoch i Hiszpanii. We Włoszech ilość powierzchni w centrach handlowych w przygotowaniu na kolejne dwa lata jest ... w większym stopniu koncentrują się na optymalizacji istniejącej sieci niż otwieraniu kolejnych sklepów, które mogą nie odnieść sukcesu ekonomicznego. Jednak stabilny poziom sprzedaży detalicznej ...
-
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
... sprawy. Zdaniem Pawła Kucharzaka, prezesa zarządu Opineo.pl, negatywna opinia na wiele sklepów internetowych działa jak kubeł zimnej wody. Bardzo często to ... te pochlebne w oczach internautów wyglądają na bardziej wiarygodne. Istnieje jednak punkt, w którym ilość negatywnych opinii może zapalić czerwoną lampkę w głowie konsumenta. Zakłada się, ...
-
Pozycjonowanie: abonament czy płatność za pozycję fraz?
... dla firmy pozycjonującej, ale w równym stopniu także dla klienta. Stała ilość środków otrzymywanych przez agencję od samego początku współpracy oznacza bowiem, ... czynników w obrębie funkcjonowania firmy. Taka możliwość szczególnie przydatna jest w przypadku sklepów internetowych, w których często zmieniają się dostępne w ofercie produkty, czy też ...
-
Spam w III kwartale 2015 r.
... lub sklepów internetowych. Państwa atakowane przy użyciu zainfekowanych wiadomości e-mail Kilka istotnych zmian odnotowano wśród trzech państw najczęściej atakowanych przy użyciu szkodliwego spamu. Na pierwszym miejscu utrzymały się Niemcy (18,47%), mimo że ich udział zmniejszył się o 1,2% w stosunku do II kwartału. Ilość ...
-
Upadłości firm XI 2015
... firmy średniej wielkości – regionalni dystrybutorzy niemogący skalą działalności konkurować z największymi podmiotami, także z powodu coraz gorszej kondycji swoich odbiorców – małych sklepów. Ogółem w hurcie, nawet duże w swoim asortymencie firmy – czyli zazwyczaj spółki publiczne na kłopoty reagują wyniszczającą wojną cenową o rynek, wniosek ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... w budowaniu relacji, a więź jest podstawą lojalności, tak istotnej dla wszystkich sklepów internetowych. Treść samej wiadomości powinna być przemyślana i estetyczna, nieprzeładowana zbyt ... o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Właściwy odbiorca Istotna jest jakość, a nie ilość. Dotyczy to zarówno wartości naszej bazy, jak i treści wiadomości. Nie ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... działania, należy zebrać i zestawić wszystkie dostępne informacje o klientach pochodzące ze sklepów internetowych, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, analizy strony WWW itp. Wszystko ... zacząć od komunikacji z klientem w kilku znanych przez naszych klientów kanałach. Nie ilość kanałów jest decydująca, ale to, w jaki sposób je połączymy. Zanim ...