-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... wydatkami rzędu 20,5 mln zł. Na falach eteru emisje reklamowe kosztowały instytucje finansowe 40,5 mln zł, w tym czołowych reklamodawców ponad 28,5 mln zł. W stacjach ... spełnienia. Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do ... inne instytucje finansowe niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... finansowe. Po sporych wydatkach w IV ... instytucje finansowe chcą podbić serca klientów – a mianowicie stawiając na moc przekazu telewizyjnego. Z około 300 mln złotych przeznaczonych w tym kwartale na wszystkie wydatki reklamowe, to właśnie telewizja zgarnęła lwią część – 240,7 mln złotych. Reklamy na falach eteru kosztowały ok. 38,6 mln, zaś reklama ...
-
Reklama w Internecie 2010
... Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale ... wynika z badania AdEx - pieniądze w sieci zostawiają te instytucje, które obracają nimi na co dzień. ... wydatki o 30 procent, a większe niż dotąd zaangażowanie finansowe deklaruje dwie trzecie obecnych klientów. Na ...
-
Produkty inwestycyjne niepopularne
... DGA. Jednocześnie tylko 16% dorosłych Polaków uważa, że banki i instytucje finansowe promując się, rzetelnie informują o realnych warunkach swojej oferty. Z raportu ... mieszkańcy największych miast. „Brak zaufania jest wynikiem przesady, którą często posługiwała się reklama” – komentuje Iwona Kubicz z On Board PR. – „Odbudowa wiarygodności jest ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... promocję i do dziś utrzymuje poziom są instytucje finansowe. Podobnie jak w innych sektorach, np. FMCG czy farmacji, w kategorii kanałów mediowych prym niezmiennie wiedzie telewizja, która jednak w ciągu ostatnich dwóch lat notowała drobne spadki. W czwartym kwartale 2015 roku reklama telewizyjna pochłonęła ponad 82,5 mln złotych ...
-
Polski e-konsument 2010
... kupują polscy e-konsumenci? Które instytucje finansowe wybierają? To niektóre z pytań, na które starają się odpowiedzieć badania Katedry Rynku i Konsumpcji ... internetowych (np. gazeta.pl) oraz w gazetkach sklepowych. Reklama w telewizji jest źródłem informacji średnio dla co siódmego, a reklama w prasie – średnio dla co dziesiątego e-konsumenta. ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... danych o klientach w działaniach marketingowych. Trudno się temu dziwić, ponieważ instytucje finansowe przetwarzają więcej istotnych informacji o konsumentach niż jakikolwiek sklep internetowy. ... każdej odsłony reklamy tak, aby budżet został najefektywniej wykorzystany, a sama reklama dopasowana pod konkretnego użytkownika. Po drugie – segmentacja. ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... tylko 50% badanych uważa, że rząd będzie miał w przyszłości realny wpływ na instytucje finansowe. W Niemczech ten odsetek jest najniższy, wynosi 20%, a w Rosji najwyższy 77 ... 16 punktów, do 46%) i spadkiem w Rosji (o 10 punktów, do 38%). W 20 krajach reklama zarówno korporacyjna jak i produktowa pozostaje najmniej wiarygodnym źródłem informacji, ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... reklama wykazuje objawy kryzysu, prognozy wyraźnie wskazują na cięcia budżetów reklamowych większości firm. I choć w I kwartale br. konkurencja na rynku finansowym zmusiła instytucje ... spowolnieniem gospodarczym w Europie i dalej angażują duże środki finansowe w działania marketingowe. Obserwując jednak tendencję konsolidacyjną - w ostatnim czasie ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... drugiego. Drugą pozycję pod względem wydatków mediowych zajmuje kategoria „instytucje finansowe”. Zaliczają się do niej między innymi: firmy leasingowe, pozostałe firmy ... udział kredytów z poziomu 47% do 29%. Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z 11% do 19%. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... lat. To między innymi skutek pomocy udzielanej przedsiębiorstwom przez instytucje finansowe. Cyberbezpieczeństwo coraz większym problemem. Ze Światowych Badań Bezpieczeństwa Informacji wynika, że ... podkreślają, że kliknięcia w takie banery są zwykle przypadkowe. Taka reklama nie jest więc tylko nieskuteczna, ale nawet odstraszająca potencjalnych ...
-
Spam 2013
... m.in. dane finansowe, portale społecznościowe oraz wyszukiwarki internetowe. Z komputerów i serwerów zlokalizowanych ... super krótkiej wiadomości spamowej jest reklama specyfików takich jak Viagra czy Cialis. Szkodliwe załączniki ... się czterokrotnie. Jednocześnie, odsetki ataków na instytucje finnasowe i sklepy internetowe zmniejszyły się odpowiednio ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... obligacji” wyłożyła aż o 10 mln zł mniej. Te spadki zostały zrekompensowane w kategorii „instytucje finansowe”, która zanotowała wzrost o 23 mln zł oraz „ubezpieczenia” – wzrost o ... porównaniu do okresu z poprzedniego roku). Na stabilnym poziomie udziału pozostaje reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2004
... Sylwestra. Niewielkie spadki zanotowały - FMCG (o 13 ogłoszeń mniej niż we wrześniu), media i reklama (12 ogłoszeń mniej), logistyka (10 ogłoszeń mniej) oraz finanse i bankowość (spadek o 9 ... audytorów. Głównymi ogłoszeniodawcami dla stanowisk tego typu są instytucje finansowe, firmy doradcze oraz banki. Większym zainteresowaniem rekrutujących niż ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... mogą stanowić niechciane e-maile związane z kredytami. Banki i inne instytucje kredytowe zarabiają dzisiaj na oferowaniu tanich pożyczek. ... W ten sposób mogą wyłudzić istotne dane użytkownika – w tym informacje finansowe. Nawet bez dostępu do hasła do ... , LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe ... zł (dynamika 26,6%), w tym o 1 mln zł urosła kategoria fundacje, stowarzyszenia, instytucje polityczne. W pierwszym kwartale 2022 r. oszacowaliśmy przychody reklamowe w kinach ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają ... są wykorzystywane w niewielkim zakresie i głównie przez duże firmy i instytucje, które używają różnych sposobów dotarcia do klientów ... wykorzystywanych metod, głównie ze względu na możliwości finansowe. Mówiąc o linkach sponsorowanych, nie sposób ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... reformy powinno być przyjęcie zasady, że instytucje i przedsiębiorstwa państwowe i samorządowe prowadzą wszystkie operacje finansowe w kilku jeszcze istniejących polskich bankach lub/i w spółdzielczych bankach i kasach. Tę zasadę można uzasadnić zyskiem finansowym. Śmieszy mnie ostatnio częsta reklama paru banków zagranicznych, że płacą nawet ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... euro coraz szerzej kryzys budżetowy. Finansowe trzęsienie ziemi które przetoczyło ... spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój ... wzrost liczby ofert. Jak wygląda to w liczbach? W maju instytucje zlokalizowane w woj. mazowieckim ogłosiły zapotrzebowanie na ponad 11 ...
-
Upadłości firm II 2017
... o lokalnej skali działalności, mające więc mniejsze zasoby finansowe. Dodatkowo – powszechne są obawy na rynku ... miesiącach niewypłacalności w sektorach: media i reklama, obsługa i zarządzanie nieruchomości, usługi związane ... w Polsce). Upadają zatem, zanim zostaną „namierzone” przez instytucje skarbowe. Rynek bowiem sprzyja obecnie usługom medycznym ...