-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... jednak skupić się przede wszystkim na ułatwianiu konsumentom zakupów przez Internet. W 2016 r. e-commerce będzie stanowić już bowiem jedną piątą całkowitej sprzedaży detalicznej - to najważniejsze wnioski z corocznego raportu "Global Powers of Retailing 2013. Retail Beyond" przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Ostatni rok finansowy ...
-
Cyberprzestępczość zagraża firmom
... Internet nosi znamiona działań o charakterze zorganizowanym. Tymczasem ani prawo, ani narzędzia dotychczas wykorzystywane ... organizacji działających w cyber rzeczywistości. Organizacje uczestniczące w globalnym badaniu Deloitte TMT Security Survey 2013 (2013 TMT Global Security Study: Blurring the lines) wskazały, że dostrzegają istotne zagrożenia ...
-
Netia Office Anywhere dla firm
... ) dla biznesu o nazwie Netia Office Anywhere™, oparte na rozwiązaniu firmy Microsoft – Lync 2013. Netia Office Anywhere™ (NOA), to narzędzia komunikacyjne, dostępne dla wszystkich klientów biznesowych – ... SharePoint, umożliwiający m.in., tworzenie wewnątrzfirmowych baz wiedzy, intranetów, czy współdzielenie wybranych zasobów przez Internet) ...
-
Reklamy coraz bardziej nas irytują
... rzecz internetowych. Na większą irytację badanych mogą bowiem wpływać reklamy internetowe pojawiające się podczas wypełniania ankiet. Z porównanie pierwszych kwartałów 2012 r. i 2013 r. wynika, że największy wzrost irytacji reklamami nastąpił w grupie osób w wieku 15-24 lat oraz wśród studentów i uczniów, spędzających najwięcej czasu w Internecie ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... jest dobór kontekstowy - ale nie jest to jedyna metoda. Prognozy na 2013 rok również napawają optymizmem. Marketerzy zauważają nowości wprowadzane na rynek przez sieci ... Badanie eksperckie zostało przeprowadzone metodą CAWI na przełomie kwietnia i maja 2013 roku. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - ... lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy ...
-
Fortinet - ataki APT
... pozostać przez lata niezauważone. Dla przykładu Information Week podał w maju 2013 informacje o trwającym kilka lat ataku APT na rząd Pakistanu i przedsiębiorstwa zajmujące ... mogą być również media, co z kolei umożliwia wyśledzenie dysydentów. Na przykład w styczniu 2013 roku New York Times opublikował raport, w którym padło stwierdzenie, że chińscy ...
-
Tożsamość w sieci
... Typowy zakupowicz. Ten typ osobowości charakteryzuje się tym, że traktuje internet jako podstawowe narzędzie, jeśli chodzi o zdobywanie informacji o produktach i dokonywanie ... & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard przeprowadził badanie jakościowe i ilościowe wśród konsumentów w dziewięciu krajach: ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... – pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius, która doradza klientom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. Oglądamy reklamę, coś na moment przykuwa naszą uwagę – jakiś żart ... , midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa za trzeci kwartał 2013 roku). Formaty wideo charakteryzują się wysokim zaangażowaniem użytkownika w przekaz, a ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
... lokalne firmy usługowe – fryzjera, mechanika, czy stomatologa. Właśnie dlatego hasła takie, jak fryzjerstwo / kosmetyczka, pizzeria / restauracja, a także hotele / agroturystyka były w 2013 roku wyszukiwane przez Polaków tak często. – Frazy związane z tymi branżami były wyszukiwane w google średnio ponad milion razy miesięcznie. Dla porównania ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... poziomie 0-2%, który uzależniony będzie od wielu czynników m.in. gospodarczych. Internet wzrośnie o 10 % Największe wzrosty będą zauważalne w wydatkach reklamowych w Internecie, który zanotuje 10 ... wśród tegorocznych premier, nie przysporzy kinom większej widowni niż w 2013 roku, a więc wzrost przychodów reklamowych będzie możliwy z tytułu podwyżek ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... aktywności wybranych firm pożyczkowych udzielających mikropożyczek online. W celu stworzenia raportu przetworzono 4514 wątków, które ukazały się między 1 listopada a 31 grudnia 2013 roku. W badaniu podjęto analizę 15 wiodących marek z rynku zobowiązań krótkoterminowych. Na liście znalazły się: Vivus.pl, Wonga.pl, Ekspres Kasa ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... gemiusAdMonitor, opracowanego przez firmę badawczą Gemius, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać Internet w biznesie, na takich rynkach, jak polski, słowacki i bułgarski wskaźnik średni ... , jej CTR wynosi 0,5 proc.). Dane firmy Gemius za II i III kwartał 2013 roku wskazują, iż o ile średni CTR reklamy online w Polsce wynosi 0,46 proc., na ...
-
Branża finansowa a cyberprzestępczość: jak się chronić?
... oszustwa online. Eksperci z Kaspersky Lab doradzają, jakie kryteria, aby wybrać najodpowiedniejsze z nich. Z globalnego badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab i B2B International w 2013 r. wynika, że 98% użytkowników sieci WWW zarządza swoimi kontami bankowymi za pośrednictwem internetu lub dokonuje zakupów online. Z drugiej strony – według ...
-
Czy kanonizacja Jana Pawła II przyciągnie Polaków do Rzymu?
... 24 proc. więcej niż przed rokiem), a z Gdańska 1185 PLN (zaledwie 5 proc. więcej niż w 2013 roku). Tu należy jednak zaznaczyć, że przewoźnicy regularni latają do Rzymu bezpośrednio wyłącznie ... bilet kosztował 618 PLN), z Warszawy 1011 PLN (o 40 proc. więcej niż w 2013 roku, kiedy bilet kosztował średnio 611 PLN). Mniejsze różnice w cenie biletów można ...
-
Najtańsze bilety lotnicze? Leć we środę lub czwartek
... okresie wakacyjnym w 2012 roku to: 526 PLN, od tego czasu rósł on stopniowo i tak w 2013 to 574 PLN, a w 2014 to 613 PLN . Jak widać na przestrzeni trzech lat cena ... płacono właśnie przed trzema laty, kiedy to średni koszt biletu oscylował w okolicach 1276 PLN, w 2013 roku obniżył się do 1217 PLN, natomiast w tym roku nieco się podniósł do 1257 ...
-
Strony internetowe spółek giełdowych coraz lepsze
... siódmej edycji konkursu Złota Strona Emitenta w liczbach: Przeanalizowano strony internetowe 889 spółek giełdowych, których akcje były w obrocie w dniu 27 września 2013 r. 27% spółek odpowiedziało na wszystkie trzy zapytania od fikcyjnego inwestora w ciągu 24 godzin (przeważały odpowiedzi w ciągu 3 godzin) i jest to najwyższy ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... % polskich sprzedawców sprzedawało online, a 34% z nich otrzymało zamówienia z innych krajów europejskich. “Nie powinno się lekceważyć rozmiaru możliwości. Handel zagraniczny w 2013 roku stanowił 25% całkowitej wartości płatności dokonanych za pośrednictwem PayPal – całkowitej wartości transakcji, które wyniosły w zeszłym roku 180 miliardów dolarów ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... odwiedzin, jak i zamówień składanych za pomocą smartfonów i tabletów. W 2010 klienci mobilni generowali zaledwie 0,3 proc. zamówień. Za przełomowy można uznać rok 2013, gdy łączna liczba zamówień składanych w naszym serwisie za pośrednictwem smartfonów i tabletów wyniosła 5,7 proc. W tym roku już prawie co 10 klient ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2014
... jest mak co roku wzrastają, biją poprzednie rekordy. Według oficjalnych danych w 2013 mak uprawiano na powierzchni ok. 210 tys. hektarów, a dochody z jego sprzedaży ... routerach kończąc. To sprzęt, dzięki któremu telekomy mogą świadczyć usługi komunikacyjne i dostarczać internet. Unijny atak był dotąd kierowany na dwie chińskie firmy - Huawei i ZTE. ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... zakupów w tym sklepie. Dodatkowo za chwilę zgłoszę sprawę do UOKiK. (Michał, grudzień 2013)* Przyczyną zwrotu towaru w internetowym sklepie z odzieżą lub obuwiem jest najczęściej złe dopasowanie ... 01.10.2014 r., liczbę recenzji zdobytą w ostatnich 12 miesiącach (od 01.10.2013 do 01.10.2014), punkty za każde 100 opinii, liczbę opinii zdobytą w całej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2014
... Analizy wskazują, że umowy-zlecenia i o dzieło najczęściej stosowane są w firmach ochroniarskich i sprzątających (w 2013 roku takie kontrakty miało tam ponad 400tys. osób) oraz w przemyśle ... styczeń-wrzesień 2014 r. i był o 10,35% wyższy liczącr/r. Według GUS na koniec 2013 r. polskie firmy miały aktywa w wysokości 2 bln 562,2 mld zł, a więc wyższe o ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... W 2015 roku ZenithOptimedia spodziewa się wzrostu wydatków na reklamę online o 11,8%. Internet zbudował sobie już stałe miejsce w budżetach marketerów. To dojrzałe ... Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 wzrosły o 0,6%. W przyszłym roku można się spodziewać wzrostu o 1,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... Izby Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w Internecie 2014”. W grudniu ubiegłego roku internetowe drogerie i perfumerie odwiedziło prawie trzy razy więcej internautów niż w październiku 2013 r. (1 851 402 w grudniu wobec 627 254 w październiku). Podobnie może być i w tym roku. Według Deloitte, kosmetyki i perfumy to jedne z najbardziej pożądanych ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... do sklepu, już dawno poszły w niepamięć. Obecnie przed dokonaniem zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie ... okres 15 listopada – 24 grudnia 2012, 15 listopada – 24 grudnia 2013 oraz trendów produktowych za okres 1–30 listopada 2014. Monitoring fraz, przekazanych przez ...
-
Tanie linie lotnicze najpopularniejsze w wakacje
... tanich przewoźników lotniczych odwiedza najwięcej internautów? Przeczytaj najważniejsze wnioski płynące z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius na podstawie danych z okresu listopad 2013–październik 2014 roku. Okazało się, że: Strony WWW tanich linii lotniczych odwiedza miesięcznie średnio 700 tys. internautów (3 proc. użytkowników sieci ...
-
M-commerce vs e-commerce: 1:0
... ostatnie kilka lat oba sektory charakteryzowały się stabilnym wzrostem. W przypadku rynku mobilnego od 2013 roku widoczne jest stałe zwiększanie się poziomu zaangażowania konsumentów – od prawie 1,5 miliarda złotych wydanych w 2013 roku, do prawie 3,5 miliarda w roku 2016 (według przewidywań). W samym 2014 r. zmiana wyniosła +35 ...
-
Najpopularniejsze drogerie internetowe
... postanowił sprawdzić, które e-drogerie cieszą się największym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników sieci. Analiza objęła dane z grudnia 2014 roku oraz z grudnia 2013 roku. Okazało się, że: W ciągu roku ponad dwukrotnie zwiększyło się zainteresowanie drogeriami internetowymi. W grudniu 2014 roku odwiedziło je 1,9 mln użytkowników ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... . Jest to sztandarowy projekt PBI będący źródłem wiedzy o polskich użytkownikach internetu. Konkurs ofert na wykonawcę badania trwał od 25 kwietnia 2013. Do Komisji Konkursowej, która dokonywała merytorycznej oceny ofert, zaproszono przedstawicieli polskiego rynku interaktywnego. W pracach Komisji brali też udział przedstawiciele organizacji ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... proponowane przez nie ceny. Lektura raportu nasuwa jeden kluczowy wniosek: Internet nie przyczynił się do zamknięcia aptek stacjonarnych - okazuje się, że zaledwie 6% ... najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie od 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym (w ocenie użytkowników aptek) jest e-mail ...
-
Po prezent na Walentynki udajemy się osobiście
... zaledwie 1% wybrał transakcje online. Podobnie było za granicą, chociaż tam Internet okazał się nieznacznie popularniejszy: średnio 9 na 10 klientów dokonało zakupów ... , ale…: W Polsce łączne wydatki na kwiaty i kartki odpowiadały w 2015 r. za 6% transakcji, w porównaniu z 8% w 2013 r. Na świecie również zanotowano niewielki spadek ich sprzedaży ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... Gamingowy marketplace z południa Polski, rzeszowski serwis G2A, od czasu zmiany modelu biznesowego w 2013 roku, pozyskał ponad 150 tysięcy sprzedawców i ponad 10 mln ... gier komputerowych – kupuje je 33,3% mężczyzn i 21,8% kobiet, oraz w przypadku opłacania przez Internet ogłoszeń czy wyróżnień w portalach typu OLX – robi to 24,1% kobiet oraz 15 ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... wszystkim popyt ze strony konsumentów, którzy doceniają zagraniczne zakupy przez internet ze względu na lepszą cenę, atrakcyjną politykę zwrotów oraz darmową ... ostatnich 5 lat tylko 18% konsumentów doświadczyło oszustwa związanego z kartą płatniczą. W połowie 2013 r. wskaźnik oszustw Visy (Visa fraud index) wykazał, że oszustwa w Polsce spadły do ...
-
7 kroków do uporządkowania swojego śladu cyfrowego
... się gwiazda muzyki pop, Beyonce. Po występie podczas Super Bowl w 2013 roku w sieci pojawiły się zdjęcia niekorzystnie przedstawiające artystkę. Menadżerka piosenkarki bezskutecznie ... Wyszukaj siebie w Google. Najpierw musisz wiedzieć tyle, ile wie o Tobie Internet. Wyszukaj swoje imię i nazwisko, sprawdź wyniki na pierwszych kilku stronach ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... przychodu, spośród 400,3 mld prognozowanych dla całej sprzedaży detalicznej prowadzonej przez internet. To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C ( ... pozyskiwania klienta i ogólną rentowność e-handlu. Firma wylicza, że jeszcze w 2013 r. średni koszt pozyskania pojedynczego klienta wynosił średnio 9 dolarów, obecnie ...