-
Internet a strategie marketingowe firmy
... odbiorców, którzy nie mieszczą się w określonej grupie docelowej. W tym kontekście Internet, posiadając unikatowe cechy, wyróżnia się pozytywnie na tle tradycyjnych ... Najstarszą formą reklamy internetowej jest reklama graficzna (ang. display). Działania marketingowe wykorzystujące ten rodzaj nośników mają zazwyczaj na celu budowanie świadomości ...
-
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
... markę i był skupiony na potrzebach klienta – jeśli ktoś chciał kupić książkę przez internet, to czemu nie miałby przy okazji kupić płyty? Niekiedy firmy dochodzą ... Sensor, równolegle pojawiła się linia dedykowana kobietom. W ostatnim czasie nawet większe nakłady marketingowe firmy są skierowane na produkty dla płci pięknej, co świadczy o potencjale ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... zewnętrznym i budują na podstawie uzyskanych od nich informacji swoje strategie marketingowe. Jednocześnie tylko te firmy skłonne są wydać na badania kwoty rzędu 100 ... regularnie wzrasta liczba badań przeprowadzonych przez telefon (CATI) oraz przez Internet w porównaniu z bardziej kosztownymi badaniami bezpośrednimi PAPI. B2B – terra incognito O ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... dzięki owocnej współpracy z doświadczonymi ekspertami. Partnerem głównym raportu jest firma Valueships, która ocenia i optymalizuje modele biznesowe, strategie, ceny, monetyzację, doświadczenia klientów i strategie marketingowe dla różnych branż, w tym także SaaS. Wśród partnerów merytorycznych, wspierających raport, znalazły się takie firmy jak ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... PRESS, Kraków 2002 4. Mruk H. (red.): "Strategie marketingowe", Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002 5. Windham L., Orton K.: "Dusza nowego konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 6. Adamczyk J., dodatek "Poradnik praktyczny" do czasopisma Internet, listopad 2002 7. http://www.imetria ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... polskich do uwzględniania w strategiach biznesowych działań skierowanych do internautów. Jednak, jak czytamy w raporcie, jednie 36 proc. pracowników firm wskazuje, że strategie marketingowe ich firm zakładają działania skierowane do internautów. Do jakich celów w swojej pracy zawodowej internauci nie wykorzystują internetu? Pracownicy firm nie ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... wreszcie przejrzeli na oczy i zredefiniowali swoje dotychczasowe strategie marketingowe - podaje Broker Media. W dzisiejszym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób ... zadane respondentom brzmiało: „W jaki sposób reklamujecie się Państwo w sieci Internet?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... Urzędem Statystycznym. Innymi źródłami informacji mogą być czasopisma branżowe, katalogi firm, Internet. Dopilnuj, by liczba klientów stałe rosła Podział grupy docelowej na ... rozwój produktów konkurencji, ich plany inwestycyjne, mocne i słabe strony, strategie marketingowe itd. O ile nie posiadasz pozycji monopolisty, musisz stale obserwować własną ...
-
SEO mobilne
... strategie dla mobilnego SEO. Jak być widocznym na urządzeniach mobilnych i czy wszystkie firmy muszą wdrożyć „mobilne strategie” - to najważniejsze pytania, na które stara się odpowiedzieć niniejszy artykuł. Mobilny Internet ... mobilnego. Takie dane, jak godziny otwarcia czy slogany marketingowe w wyszukiwaniu mobilnym lepiej umieścić już na ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... w sieci dokumentu w HTMLu nie idą żadne inne działania marketingowe, strona tonie w zalewie internetowych informacji. Inwestycje w ... internetowego zwiększają szanse trafiania na naszą stronę. Niestety, Internet potrafi być trudnym narzędziem, co wynika ... odbyciu takiego kursu – pracownicy zamiast tworzyć strategie obecności swojej firmy w sieci – ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z najbardziej rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% ... film po 10 sekundach, gdy nie jest on wystarczająco interesujący. Przygotowując strategie marketingową na 2018 rok, warto skupić się na poniższych trendach w ...
-
W Black Friday średnie obniżki cen na poziomie 3,6 proc.
... w piątek 26 listopada, czyli w Black Friday, miały raczej charakter symboliczny. Monitorowaliśmy strategie sprzedawców już na dwa tygodnie przed Black Friday. Pomiędzy piątkiem 12 ... ceny, który udało się nam zidentyfikować, wynosił 36 proc., podczas gdy przekazy marketingowe mówiły nawet o 70-proc. obniżkach – mówi Jakub Kot, prezes Dealavo – firmy ...
-
Największe błędy w marketingu
... których jednak należy wyciągać wnioski i unikać ich w przyszłości. Kampanie marketingowe są łatwiejsze do mierzenia, w przeciwieństwie do ... tysiąc listów marketingowych do klientów przez Internet wystarczy kilka godzin, a pierwsze informacje zwrotne ... dłuższych, efektywnych dla firmy relacji. Obecnie strategie firm są nastawione na klienta i to on ...
Tematy: -
Formy marketingu farmaceutycznego
... oni do czynienia. Następna grupa to wszystkie kanały komunikacji wykorzystujące Internet. Raport wskazuje, że 84% lekarzy słyszało o otrzymywaniu niezamówionych informacji marketingowych (spamu) ... , a w konsekwencji zwiększeniu zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... dla przedsiębiorstw zajmujących się handlem detalicznym, które muszą stworzyć odpowiednie strategie sprzedaży wielokanałowej, uwzględniające różne aspekty działań konsumentów online, także ... silną relację konsumentów z mediami społecznościowymi. Nie wystarczają działania marketingowe, związane z budowaniem specjalnych profili marek, produktów czy ...
-
Tablety napędzą ruch w Internecie
... firmy poszerzają swoje strategie cyfrowe o elementy mobilne, tablety są urządzeniami coraz częściej wybieranymi przez klientów” – powiedział Brad Rencher, wiceprezes i dyrektor generalny działu Digital Marketing Business firmy Adobe. „Dyrektorzy ds. marketingu cyfrowego najpierw optymalizują swoje treści cyfrowe i inicjatywy marketingowe pod kątem ...
-
Promocja miasta a media online
... powinny przeznaczyć więcej środków na budżet. Chętnie opisywano nowe strategie promocyjne (Poznań, Kielce) czy też ich brak (Kraków). Nowy szef biura promocji Krakowa skrytykował duże plenerowe imprezy z udziałem gwiazd jako główne narzędzie marketingowe w przypadku miast i zapowiedział nową strategię. Styczeń był również czasem ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... usługi czy produktu. Prawidłowo dobrany system CRM porządkuje oraz upraszcza procesy marketingowe i sprzedażowe firmy. Narzędzia te pozwalają bowiem na podział bazy ... transakcji. Z kolei rozwiązania klasy ERP pozwalają menedżerom i ich podwładnym modyfikować strategie działania czy też sposób pracy zespołów, w celu zwiększenia ich skuteczności. ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... Ewolucja SEO i content marketingu Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje działania SEO i content marketingowe w 2025 roku. Zaawansowane algorytmy AI umożliwią nie tylko ... istotne zmiany w e-commerce, które wpłyną zarówno na doświadczenia klientów, jak i strategie sprzedawców. Firmy będą sięgać po zaawansowane technologie i nowe rozwiązania, ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Greenwashing w polskim biznesie
... za pomocą fałszywych lub wprowadzających w błąd deklaracji ekologicznych. Są to działania marketingowe, które wykorzystują ekologiczną retorykę, ale w rzeczywistości nie przyczyniają się do ... klimatyczne, takie jak neutralność węglowa do 2050 roku, lecz ich strategie są nieprecyzyjne, nie zawierają szczegółowych planów realizacji oraz opierają się ...
-
Znane marki a SEO
... także prestiż. W praktyce spotykamy strategie SEO nastawione na zwiększenie sprzedaży oraz strategie SEO nastawione ... przedsiębiorstw, których zasadniczym kanałem sprzedaży nie jest Internet, pierwsza pozycja to głównie prestiż. Należy pamiętać, ... i niezbyt kosztowny możemy zintensyfikować działania marketingowe. Musimy klientom przypomnieć o naszym ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... spadku o 18 mln zł. Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27 ... , a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego nową ... na wygodę i efektywność z drugiej. Multitechnologiczne i multikanałowe strategie mogą okazać się strzałami w dziesiątkę w ...
-
Rynek detaliczny: kryzys uszczuplił zyski
... w kolejnym dziesięcioleciu Internet - według Deloitte - stanie się jeszcze większym wyzwaniem, ale i ogromną szansą dla branży detalicznej. Spółki będą musiały wdrożyć odpowiednie strategie sprzedaży wielokanałowej, aby zdobyć kolejnych klientów. Poza tym muszą też zastosować nowoczesne internetowe kampanie marketingowe. Serwisy internetowe ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... , wolę pisać, liczy się dla mnie internet w telefonie). Tym sposobem organizacje zadowalają szersze grono ... wspierać takie procesy biznesowe, jak: działania marketingowe, segmentacje klientów, procesy sprzedażowe i posprzedażowe. ... różne cele, kanały informacji, a także odpowiednie strategie działania, u podstaw których leży pozytywne nastawienie na ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... kampanię zintegrowaną Wszystkie duże tematy marketingowe mogą być skutecznie wsparte kampanią zintegrowaną ... prawdopodobieństwo, że najważniejszym medium komunikacji będzie internet. Mamy wtedy do czynienia z wielkim naciskiem na ... wykorzystywane zarówno w Polsce, jak i za granicą. Dobre strategie pozwalają spojrzeć na markę (lub nawet całą kategorię) ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... można było zauważyć firmy redukujące ich koszty marketingowe, co naturalnie odbiło piętno na ich agencjach ... docieranie do odbiorców to rzecz priorytetowa w czasach kryzysu. Strategie i narzędzia targetowania B2B, takie jak marketing ... w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z ...