-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku spadną o 5,2% w stosunku do poprzedniego roku, a wartość rynku reklamowego ... przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję ... będzie wyższa niż wartość reklamy w gazetach i czasopismach łącznie. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. ...
-
Telekomunikacja: usługi wiązane coraz tańsze
... Polsce korzystało około 2,4 mln użytkowników. Najczęściej wybieranymi pakietami były "TV + Internet" (45,6 proc.) oraz pakiet triple play "Telefonia stacjonarna + Internet + TV" (28,3 procent). Mniejszą popularnością w 2013 r. cieszyły się pakiety telefonia ruchoma + Internet ...
-
M-commerce 2013
... 2012 roku w Polsce, włączając w to telefony komórkowe – mówi Tomasz Karolak, country manager w zanox. Według prognoz suma ta może się zwiększyć w tym roku nawet do 0,5 miliarda złotych. Równie optymistyczne dane przedstawia Michał Rokosz z Foodpanda.pl, serwisu do zamawiania jedzenia przez internet ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... do wydarzeń gospodarczych SKURCZY SIĘ RYNEK REKLAMY. INTERNET ZANOTUJE WZROST Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. - Moim zdaniem i tak ... dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie się na minusie jest ...
-
Handel internetowy na świecie
... działu powierzchni handlowych na świecie w firmie Cushman & Wakefield, powiedział: „Internet zmienił oblicze globalnego handlu nie do poznania i obecnie znacząco zmienia ... świecie, wyprzedzając m.in. Hiszpanię i Czechy. Wartość sprzedaży internetowej w 2012 r. wyniosła w Polsce 4 mld 864 mln USD (15 miejsce na świecie). Pod względem wielkości ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... taką opcję. Podobnie jak w Polsce, drugą najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą ... sukcesywnie wzrasta, w Czechach i Finlandii nawet o 5 pp. w porównaniu z badaniami z lutego – marca 2012 r. Ceny pakietów Średnie miesięcznie koszty pakietów wahają się od 83 ...
-
Globalny ruch IP 2012-2017
... 2012 roku było to 31,6 gigabajtów miesięcznie. Prognozy Cisco pokazują również istotny wzrost znaczenia tzw. „Internetu przedmiotów” (Internet of Things) w globalnym transferze danych. Liczba połączeń typu M2M wzrośnie trzykrotnie - z 2 miliardów w 2012 ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... udział w całkowitych wydatkach reklamowych branży motoryzacyjnej w Polsce (jeden punkt niżej niż w roku ... Internet nadal popularny wśród producentów moto Internet nadal pozostaje bardzo ważnym medium dla reklamodawców. Według analizy domu mediowego Equinox Polska w to medium branża motoryzacyjna będzie inwestować od 10 do 15% swoich budżetów w 2012 ...
-
Podróże lotnicze 2011
... Internet - tym prostym wnioskiem można podsumować dane pochodzące z raportu Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.com.pl za 2011 rok. 1. Bilety lotnicze Rok 2011 upłynął w Polsce ... których klienci najczęściej rezerwowali noclegi w 2011 roku. 3. Podróże lotnicze Polaków - prognozy na 2012 rok Ceny biletów lotniczych Nowy rok niesie z sobą sporo zmian. ...
-
Służba zdrowia coraz gorzej oceniana
... problemów finansowych. W ramach Badania Health Barometer 2012 po raz szósty sprawdzono poziom ... Ameryki wynosił równe 5 pkt. Podobnie oceniane są w Polsce umiejętności techniczne, diagnostyczne oraz doświadczenie lekarzy. ... 51% Amerykanie i 37% Europejczycy). Lekarz przez Internet Internet to źródło cennych informacji, również medycznych. Prawie ...
-
Zakupy świąteczne: porównujemy online, kupujemy w galerii
... osób wybierało porównywanie w systemie dwukanałowym (2014 r. – 40 proc., 2012 r. – 57 proc.). Internet jako jedyne źródło porównywania cen i poszukiwania informacji o promocjach ... przede wszystkim w tradycyjnych sklepach. Z kolei zakup żywności przez Internet zyskał w Polsce jedynie 13 proc. zwolenników, a produktów związanych z urodą i zdrowiem ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... przedsiębiorców uważa, że Internet jest dobrym narzędziem promocji firmy i dostrzega jego potencjał w dotarciu do klientów z zagranicy. Dlatego 2012 będzie ważnym rokiem ... 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast - Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę ...
-
Źle działające firmowe strony www odstraszają
... ponad 1000 konsumentów badania wynika, że tylko niecałe 20% użytkowników sieci w Polsce nie odczuwa niedogodności związanych z wadliwym działaniem stron internetowych. Prawie połowa (49 ... badawczą Opinion Matters na zlecenie firmy 1&1 Internet. Badanie objęło swoim zasięgiem całą Polskę, a zrealizowane zostało w okresie od 18.07.2012 do 27.07.2012 ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... wyroby z bursztynu – dodaje Tomasz Wiśniewski, Partner i współautor raportów o rynku dóbr luksusowych w Polsce.* Wzrost znaczenia Internetu w kreowaniu zachowań konsumenckich Chińczyków Badanie KPMG ... 2012 roku taką chęć wyraziło 40% respondentów, o 18% więcej niż w roku poprzednim. Pamiętajmy jednak o ryzykach związanych z zakupami przez Internet ...
-
Wakacje 2013: Grecja znowu popularna
... internet. Dlatego od kilku lat rynek ten przynosi coraz większe zyski i cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Fly.pl przygotowało raport, który zawiera ogólne analizy rynku turystycznego w Polsce ... wycieczek na lato (miesiące lipiec i sierpień) wzrosła z 6429 zł w 2012 do 7272 zł w tym roku. Jest to efekt wybierania coraz częściej przez polskich ...
-
Polscy przedsiębiorcy ostrożnie optymistyczni
... , ale raczej mało prawdopodobna w 2012 r. Blisko połowa przedsiębiorców – członków BCC (48,8%) uważa, że spowolnienie gospodarcze w Polsce może przerodzić się w recesję, ale nie ... w najbliższych latach w ogóle Polsce nie grozi. Mniej więcej co piąty (21,1%) spodziewa się takiego rozwoju wydarzeń jeszcze w 2012 roku. Natomiast 4,9 proc. spodziewa się ...
-
Działy IT akceptują prywatne urządzenia mobilne
... internetowych rozwiązań biznesowych Cisco (Cisco Internet Business Solutions Group - Cisco IBSG ), w którym wzięło udział 600 szefów działów informatyki i ... techniczny Cisco „Według badań IDC 47,5% z 2,2 mln telefonów komórkowych zakupionych w Polsce w pierwszym kwartale 2012 to smartfony, do końca roku natomiast ich liczba przekroczy 50%. Podobnie ...
-
Urządzenia mobilne zdobywają Polaków
... mobilne jest Google z Androidem. Pozycję najpopularniejszego systemu uzyskał także w Polsce. Jak wynika z badania gemiusTraffic, przeprowadzanego na potrzeby raportu Internet 2K12, liczba właścicieli smartfonów i tabletów z Androidem w marcu 2012 przekroczyła 2,5 mln użytkowników. Google wyprzedził konkurentów przede wszystkim dzięki możliwości ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... - 14.5% przychodów RetailMeNot pochodziło właśnie z tej sieci (2012 r.). To tylko niektóre z czynników ryzyka biznesu kuponowego. Warto dodać, że rynek kuponów promocyjnych jest niezwykle konkurencyjny i dynamiczny. Podsumowanie Z analizy GoDealla.pl wynika, że już teraz w Polsce jest wiele podmiotów walczących o swój kawałek tortu. Patrząc ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... 2012 obrót na rynku wyniósł ponad 305 miliardów euro w samej Unii Europejskiej, w porównaniu do 254 mld euro w 2011. Wzrost e-commerce jest szczególnie wysoki w Europie Wschodniej, w samej Polsce ... korzystający dotychczas z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej sięgają po Internet jako ten dodatkowy, choć wcale nie mniej ważny, kanał ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... 10 lat. W przypadku tabletowi trwało to już tylko 2,5 roku (De Gusta, 2012). Tempo rozpowszechniania się technologii przyspiesza nie tylko w krajach rozwiniętych, lecz ... zmalały. W Polsce Ceneo.pl jest 11. najczęściej odwiedzaną stroną internetową, a według Eurostatu (2016) aż 63% respondentów w Polsce, którzy zamówili dobra lub usługi przez Internet ...
-
Polacy a rozliczanie PIT 2011
... Polsce nie ma trudności z przygotowaniem formularza PIT. Mimo tych zapewnień, według opinii ankietowanych, w 2012 roku jedynie 37% Polaków wypełni roczne ... Internet. Ponad połowa podatników skorzysta z ulgi na dziecko, zaś 5% osób z odliczenia podatku z tytułu darowizn. Tradycyjna forma złożenia zeznania podatkowego wciąż najbardziej popularna W 2012 ...
-
Świąteczne zakupy Europejczyków 2013
... Polsce 767 osób. Respondenci to osoby fizyczne powyżej 18 lat. Informacje zostały zebrane przez Internet za pomocą kontrolowanego badania panelowego przeprowadzonego na określonej próbie respondentów we wrześniu 2013.W celu dopasowania badanej próby przez Internet ...
-
Sektor TMT - prognozy 2014
... się ze spadającą sprzedażą na rynku DVD. W Polsce widać to miedzy innymi po likwidacji ... proc. dużych organizacji szkoli w ten sposób swoich pracowników. Internet i nowe technologie zyskują coraz większe znaczenie także w kontaktach ... . Będzie to oznaczać wzrost o 400 proc. w stosunku do 2012 roku. „Zainteresowanie e-wizytami będzie w 2014 roku rosło co ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... zapłacimy o około 16% mniej niż w Polsce. Wielka Brytania oferuje konkurencyjne ceny odzieży (prawie 65% taniej niż w Polsce), oraz oszczędności na kosmetykach (16%), grach ... Polska. Jak zmniejszyć koszty wysyłki? Aby maksymalnie wykorzystać potencjał zakupów przez Internet pamiętaj, aby wziąć pod uwagę poniższe kwestie: Uważnie sprawdź warunki ...
-
Większy dostęp do Internetu to mniejsze ubóstwo
... (68 proc. w Europie i 82 proc. w Ameryce Północnej). W Polsce dostęp do sieci jest nieco mniejszy, z Internetu w 2012 roku korzystało 60 proc. Polaków. Dla porównania ... odpowiednio 29 proc. i 26 proc., a w Ameryce Łacińskiej – 13 proc. Internet znacząco wpływa na wzrost gospodarczy. W Polsce udział Internetu w całym PKB w 2010 r. wynosił 5 proc. i z ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... wcześniej dokonywanych zakupów. Kontakt z taką formą rekomendacji potwierdziło jedynie 17 proc. ankietowanych. Jaki będzie w e-handlu 2012 rok? Sytuacja e-commerce w Polsce jest stabilna, a polscy internauci planują w 2012 więcej kupować w sieci. Elementami, które mogłyby trend przyspieszyć, byłoby z pewnością przykładanie przez sklepy i innych ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... miały znaczenie marginalne. Wyjątek stanowił Internet, który nie jest monitorowany pod względem wydatków reklamowych. Internet to medium o olbrzymim potencjale ... 2012. Wydaje się, że w dłuższej perspektywie sukces odniosą te marki, które zaoferują najlepszy stosunek jakości do ceny. W tym kontekście marki koreańskie rozwijające swój potencjał w Polsce ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... Enterprise. January 2012”, 60 proc. pracowników chciałoby mieć możliwość druku z urządzeń mobilnych. Tego typu trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz ... Internet wszechrzeczy Według ekspertów Gartnera Internet wszechrzeczy (Internet of Everything), czyli sieć łącząca przedmioty, dane, procesy i ludzi, zastąpi Internet ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. Internet, jako platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej Internet daje szerokie spektrum możliwości prowadzenia komunikacji ... ćwierć wieku temu w Polsce pojawiła się pierwsza niepubliczna stacja kablowa. Natomiast pod koniec 2012 roku, wg danych firmy badawczej PMR, w Polsce było już ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... Dlatego też internet mocno zwiększył swój udział w mediamiksie. W samym drugim kwartale pierwszy raz w historii wydatki na internet przewyższyły wydatki ... Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%. Najsłabszymi ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... Internet umożliwiał swoim użytkownikom korzystanie z oferty biur podróży, zakup wycieczki czy biletu, rezerwację hotelu oraz szeroki dostęp do informacji. Jak się do tego ma rodzima turystyka? Z badań wykonanych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki wynika, że „Popyt na usługi noclegowe w 2008 r. w Polsce ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
... Żakowskiego „ACTA ad acta. Co ma wspólnego Internet z biblioteką”. Artykuł zamieszczony pierwotnie na portalu wyborcza.pl zdobył ... przeciwko SOPA, wśród nich również te używane w Polsce, m.in. Reddit, Wordpress i Grooveshark. W większości przypadków ... obejmuje okres od 16 do 24 stycznia 2012 r. Badanie wykonano na podstawie 17 550 polskojęzycznych ...
-
Rośnie rynek usług turystycznych online
... raportu przewidują, że w 2013 roku sprzedaż usług turystycznych w Polsce wzrośnie do 4,6 mld USD, a usługi zakupione przez Internet będą stanowić 36 proc. Ich wartość sięgnie 1,7 ... kraju wiąże się zapewne z coraz lepszą promocją Polski w Europie przed Euro 2012 oraz w trakcie mistrzostw – przyznaje Iwona Białobrzycka. Biura podróży online skupiają ...