-
Internet w Polsce I-III 2015
... ,6 proc. Polaków posiadało dostęp do Internetu w okresie I - III 2015 r. – wśród nich 50,7 proc. to kobiety. Najliczniejszą grupę wiekową użytkowników sieci ... – poza domem, z kolei 29,1 proc. wykorzystuje rozwiązania mobilne lub publiczne sieci Wi-Fi. Internet służy Polakom głównie do sprawdzania poczty elektronicznej (84,7 proc.), robienia zakupów w ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
... w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. W analizowanym okresie z sieci korzystało 76,4 proc. Polaków, przy czym dokładnie połowę stanowiły kobiety. ... Struktura internautów Łącznie 76,4 proc. Polaków posiadało dostęp do Internetu w okresie VII - IX 2015 r. – wśród nich 50 proc. to kobiety. Najliczniejszą grupę wiekową użytkowników sieci stanowią osoby w ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... jest internet. Ma on największe znaczenie w przypadku zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
... Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
... , współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... najczęściej sprzedawanym przez Internet są: szeroko pojęta odzież, wyposażenie domu oraz kosmetyki. Dynamiczny rozwój handlu internetowego w Polsce stymulowany jest zarówno ... Consulting Group prognozuje wzrost wartości sektora gospodarki internetowej nawet do 4,9% PKB w 2015 roku. Rosnąca rola Internetu w gospodarce wiąże się ze wzrostem takich ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku będą niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Wartość rynku reklamowego ... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Kaspersky Anti-Virus 2015
... na całym świecie. Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2015 są dostępne w Polsce od 1 września 2014 r. Licencje bazowe nowych produktów oferują ochronę dwóch urządzeń w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Internet Security multi-device: 159 zł (cena licencji rocznej na ochronę dwóch urządzeń wybranych ...
-
500 zł na dziecko, PIT i inne. Co w Polsce załatwisz przez Internet?
... Polsce chociaż raz dokonał zakupu on-line, a średnie miesięczne wydatki zostały oszacowane na 75 zł. Wartość polskiego rynku e-commerce w 2015 r. to 27 mld zł. Co przede wszystkim kupujemy przez Internet ...
-
Internet Rzeczy atakuje
... przez Wspólnotę. Prawdziwy boom – także ten rynkowy – Internet Rzeczy ma zatem jeszcze przed sobą. Internet Rzeczy 2015: najważniejsze trendy według IDC Wydatki na działania IoT ... szybko rósł w obszarze IoT Co z tą Polską? Rynek Internetu Rzeczy (IoT) w Polsce rozwija się dynamicznie. Zarówno dostawcy technologii, jak i przedsiębiorstwa, zaczynają ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 2,4%. W ujęciu globalnym oczekiwane są wzrosty na poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w ... rynek. Wydatki na reklamę w Internecie wzrosną w tym roku o 12,2%. W 2015 roku ZenithOptimedia spodziewa się wzrostu wydatków na reklamę online o 11,8%. Internet zbudował sobie już stałe miejsce w budżetach marketerów. ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... internet kupować będziemy głównie elektronikę, gry oraz filmy, a w sklepach stacjonarnych - artykuły spożywcze, perfumy oraz kosmetyki. To niektóre z wniosków, jakie nasuwają się po lekturze raportu z najnowszego badania Deloitte - „Zakupy Świąteczne 2015 ...
-
Dostęp do Internetu w Polsce nie zachwyca
... By usunąć bariery w zakresie dostępności do usług telekomunikacyjnych, Unia przyznała Polsce ponad 1 mld euro na budowę sieci szerokopasmowej na lata 2007-2013. Projekty związane ... Operacyjnego (RPO). Zakładano, że do 2015 r. powstanie 3,5 tys. km światłowodów, dzięki czemu prawie 5 mln osób będzie mieć szybki Internet. Realizacja tych założeń nie ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... wartych ocalenia zgłaszano w siedzibie biblioteki, przez internet oraz telefonicznie. Na podstawie ... tak pięknych, że kowadełka, strzemiączka i młoteczki w całej Polsce omdlewają od drżącej rozkoszy ich słuchania ... współczesnej mentalności. O wielu „zacnych” sprawach wspominano w styczniu 2015 roku w czasie finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ...
-
Globalny ruch IP 2015 - 2020
... 2015). 75 proc. tego ruchu będzie stanowić wideo w jakości HD, 9 proc. w jakości ultra HD; Ruch związany z grami w Internecie wzrośnie 7-krotnie i w roku 2020 będzie odpowiadał za 4 proc. ruchu w Internecie konsumenckim. W roku 2020 będzie w Polsce 212,7 mln urządzeń podłączonych do Sieci (wzrost z 125,5 mln w roku 2015). ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... , w tym również tych finansowych. W 2015 r. czeka nas też duża zmiana dotycząca płatności online. Komisja Nadzoru Finansowego, na skutek rekomendacji wydanej przez Europejski Bank Centralny, zobliguje banki do bardziej restrykcyjnego weryfikowania transakcji dokonywanych przez internet. Po wejściu zmian w życie, w Polsce nie będzie już można ...
-
Imprezy w Polsce w 2015 r. i prognozy na 2016 r.
... organizowanych w Polsce i cieszyła się niemałym zainteresowaniem, co pokazuje liczba sprzedanych biletów. Prym wiodła Liga Światowa siatkarzy, World Grand Prix siatkarek i siatkarskie Grand Slam. W kwietniu 2015 Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie przyciągnęły komplet kibiców do krakowskiej Tauron Areny. Rekord sprzedaży 2015 odnotowała impreza ...
-
Sektor TMT - prognozy 2015
... i oferowane usługi – wyjaśnia Jakub Bojanowski, Partner, Lider Grupy TMT Deloitte w Polsce. Deloitte prognozuje, że w tym roku wartość zakupów dokonywanych za pomocą smartfonów wzrośnie ... w 2015 roku do pół miliona, co stanowi wzrost o 20 proc. w stosunku do roku ubiegłego. System ten umożliwia nabywcom odbiór towarów zakupionych przez Internet ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... się odwróci, bo reklama w internecie jest i tańsza, i efektywniejsza. Internet rządzi Dlatego najważniejsze wydaje się, kto jest dziś głównym graczem w polskich mediach internetowych. Według danych Gemius-PBI (za listopad 2015 r.) wśród 20 najpopularniejszych witryn internetowych w Polsce aż osiem to media. Najwyżej, bo na 5. miejscu uplasował ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... Polsce 2015”, deklarowany wydatek (w ciągu 6 miesięcy) na sprzęt RTV/AGD to około 101 złotych, przy czym ankietowani przyznają, że wydają średnio 98 złotych na urządzenia mobilne i akcesoria. Z kolei, zakup obuwia przez internet ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC wskazują, że na początku 2011 roku w Polsce z Internetu korzystało już 54,2 proc. Polaków, czyli ok. 16,5 miliona osób. ... mld zł i zgodnie z przewidywaniami analityków do 2015 roku ich obroty wzrosną aż o 90,6 proc. Zmiana nawyków Internet w dużym stopniu wpływa także na zmianę zachowań współczesnych ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... się odbywają, a także powiązań firm z zagranicznym kapitałem. W IV kwartale 2015 najpopularniejszymi mediami, które zamieszczały informacje na temat sieci handlowych były ... w 8 miastach w Polsce, Auchan i Kaufland utrzymały pozycję liderów cenowych, choć Kaufland coraz mocniej zbliża się do konkurenta. Carrefour rozpoczął sprzedaż przez Internet, a ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... Polaków na dobra luksusowe wyniosą w 2012 roku 10,2 mld zł, a do 2015 roku mogą wzrosnąć do blisko 13 mld zł – mówi Andrzej Marczak, Partner ... sklepach monobrandowych. Większość konsumentów robi zakupy w Polsce (82%), ale równocześnie blisko 40% wybiera się w tym celu także za granicę. Popularność zdobywa też Internet – za jego pośrednictwem zakupy ...
-
Druk 3D, Internet Rzeczy, Big Data. Gdzie zmierzają nowe technologie?
... internet rzeczy czy technologie M2M – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce ...
-
Polski Internet a zmiany w PSL
... który nie wybiera się do władzy państwowej i zajmie się do 2015 roku PSL-em, a w roku 2015 roku odda prezesurę ludziom młodszego pokolenia” - zapowiedział Piechociński na ... których na żadnym forum nie brakuje i tymi, którzy nie wierzą już w poprawę sytuacji w Polsce, a także osobami, które najwyraźniej nie znały wcześniej Piechocińskiego, internauci ...
-
Kaspersky Internet Security – multi-device 2016 oraz Anti-Virus 2016
... miliony ludzi na całym świecie. Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2016 są dostępne w Polsce od 29 września 2015 r. w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Internet Security – multi-device: 159 zł (cena bazowej licencji rocznej na ochronę dwóch urządzeń wybranych dowolnie z następującej listy: komputer ...