-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... kanału sprzedaży. Niemniej jednak telewizja i czasopisma pozostają ważne w sektorze Beauty i w Polsce wciąż stanowią znacznie większy udział w reklamach kosmetyków niż w pozostałych ... na reklamę w kategorii Beauty wzrosły między 2014 a 2018 rokiem o zaledwie 0,9% w 2016 roku, po czym w 2017 i 2018 spadły o 1,2%. Internet stymuluje wzrost wydatków ...
-
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
... Monitorowania Mediów zaobserwował w styczniu i we wrześniu 2014 roku, czyli w okresie rozpoczęcia kolejnych semestrów. ... kobiet (informacja z: „Społeczny zasięg książki w Polsce w 2012 r.”). Patronem merytorycznym badania są ... książki w formie tradycyjnej; choć, oczywiście, osobiście wolę papier. Internet towarzyszy nam dziś na każdym kroku, tak w życiu ...
-
Polskie firmy 2017: warunki prowadzenia biznesu
... wiele lepszym, niż tradycyjne, rozwiązaniem jest rejestracja spółki przez internet za pośrednictwem systemu S24, jednak poza Poznaniem zainteresowanie tą możliwością pozostaje ... jest jednak zawarte w raporcie porównanie międzynarodowe: w okresie od roku 2012 do 2014 w Polsce wprowadzono w życie 56 razy więcej regulacji niż w Szwecji i 43 razy więcej ...
-
Rozwój cyfrowy zwiększa konkurencyjność gospodarki
... TMT, Deloitte. W „Globalnym Indeksie Konkurencyjności 2013 – 2014” liczonym przez World Economic Forum, Polska ... cyfryzacji w Polsce do poziomu takiego lidera jak Norwegia może zmniejszyć liczbę bezrobotnych w Polsce o ponad ... 16 lat, drugą ankietę przeprowadzono telefonicznie i przez Internet wśród 201 menedżerów decyzyjnych w kwestiach IT w średnich ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... 2014 rok. Wydatki na reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 1,8 procenta, a nie jak przewidywano w grudniu 1,4 procenta. W bieżącym roku wartość rynku reklamowego ma ... według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014–2016 będą rosły średnio ...
-
Działy IT akceptują prywatne urządzenia mobilne
... Cisco Internet Business Solutions Group - Cisco IBSG ), w którym wzięło udział ... celu wykonywania powierzonych im zadań mieć łączność mobilną. Do 2014 r. średnia liczba urządzeń podłączonych do sieci przypadających na jednego ... Cisco „Według badań IDC 47,5% z 2,2 mln telefonów komórkowych zakupionych w Polsce w pierwszym kwartale 2012 to smartfony, do ...
-
Zakupy za granicą: gdzie najtańsze sklepy z elektroniką?
... wysokości 3853,70 zł (stan: 29.08.2014, godz. 13:45). Dyski zewnętrzne Najkorzystniejsze oferty można znaleźć w... … Polsce. Najniższą średnią cenę dysków twardych oferują polskie sklepy ... cenowej względem europejskiej ceny średniej w wysokości 324,90 zł, dyski zewnętrzne w Polsce są wciąż o 43,10 zł (13%) tańsze niż francuska cena średnia. Produkty ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... zamówienie zrealizowane szybko i sprawnie, jednak towar (odżywka do rzęs) to nie oryginał. Informacje mam potwierdzone od dystrybutora w Polsce i dystrybutora zagranicznego. (doniad1, lipiec 2014)* Drugim dylematem klientów są uszkodzone przesyłki. Pęknięty flakon, wylana zawartość, uszkodzone opakowanie — to dość powszechne przewinienia e-sklepów ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... w ciągu roku, szczególnie w USA. W 2014 roku sprzedaż z okazji Święta Dziękczynienia i Czarnego Piątku znacząco wzrosła dzięki urządzeniom mobilnym. Mobilne zakupy stanowiły w tym czasie blisko 28 proc. wydatków dotyczących sprzedaży. Od niedawna listopadowe szaleństwo zakupowe zaczyna być dostępne także Polsce, głównie za sprawą międzynarodowych ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... sklepów internetowych przepytani na potrzeby najnowszej edycji badania „M-commerce w praktyce 2014”. Problem w tym, że rozwój płatności mobilnych ciągle pozostawia wiele do ... Według najnowszych danych, smartfony stanowią prawie połowę wszystkich telefonów komórkowych w Polsce. Wraz ze wzrostem ich popularności, zwiększa się zapotrzebowanie na strony ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... polskiej prasie, radiu i TV. Dane zostały zanalizowane w okresie: sierpień 2012 – lipiec 2014. W największej skali wykorzystywane są tweety (47 procent wszystkich cytowań), a tuż za ... RDC). Badanie było przygotowane zgodnie z wytycznymi do raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” prowadzonego przez IMM od ponad dekady. Pod uwagę były brane ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... Polsce. Cyfrowa przyszłość Jak pokazuje raport KPMG, zarządzający firmami z branży dóbr konsumpcyjnych przywiązują coraz większą wagę do takich zagadnień jak analityka danych i technologie informacyjne. Firmy starają się sprostać oczekiwaniom rosnącej liczby “e-konsumentów”, dla których internet ...
-
Co zmieniły nowe prawa konsumenta?
... . Informacje o badaniu W badaniach idealo uwzględniono porównano dane dotyczące zapisów w regulaminach 50 najpopularniejszych sklepów internetowych współpracujących z porównywarką cen idealo w Polsce w czerwcu 2014 roku z zapisami w regulaminach tych samych sklepów w czerwcu 2015 roku. W tym celu spośród 100 sklepów z najwyższą liczbą kliknięć dla ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2013
... poziomie całej UE. To oznacza, że od 13 czerwca 2014 roku każdy sklep internetowy w UE będzie działał na podstawie jednolitych ... internet. A to oznacza, że zasady te różnią się w poszczególnych krajach, np. jeśli chodzi o termin zwrotu zakupionej w sieci rzeczy. – Na podstawie starej dyrektywy mamy 7 dni na odstąpienie od umowy. Natomiast w Polsce ...
-
Legalna branża bukmacherska: obroty 2013
... 30,27%. Polacy coraz chętniej obstawiają przez Internet. Zakłady online charakteryzują się silną tendencją wzrostową ... pozostaje nieopodatkowany. Gdyby jednak egzekwowano obowiązujące w Polsce prawo, to – według raportu firmy Roland Berger – ... badania przeprowadzone przez MillwardBrown w marcu 2014 roku, zdecydowana większość Polaków (75 proc.) ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... . polskich firm, z ponad 2 tysięcy przebadanych, posiada mobilną wersję strony internetowej, wynika z najnowszego raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA? Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu korzystało z Internetu za pośrednictwem smartfonu lub tabletu, a blisko 5 milionów ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... z gigantami rynku. Trudna odzież Odzież jest najczęściej zwracanym produktem podczas zakupów internetowych w Polsce. Ponad 28% zamówień wraca do sprzedawcy — wynika z analizy ... przyjrzeć produktom. Obsługa i szybkość realizacji zamówienia — bez zarzutu. (Iwona, maj 2014)* — Słuchanie swoich klientów może być dla sklepów internetowych skutecznym ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... 2014”, należy zadbać przede wszystkim o użytkowników systemu Android. Na potrzebę stworzenia aplikacji działającej na tym systemie zwrócili uwagę niemal wszyscy ankietowani. Kwestia optymalizacji wygląda zupełnie inaczej w przypadku mobilnych wersji stron e-sklepów. Warto zadbać o to, by były dostosowane do specyfiki przeglądarek. W Polsce ... Internet ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... Co działo się w reklamie radiowej? SEKTORY REKLAMOWE W 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 9,1% wobec 2023 r. Aż piętnaście sektorów zwiększyło budżety reklamowe, a ... reklam społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2014
... Polsce upadło 926 firm wobec 941 rok wcześniej. Miały one łączny znany obrót ok. 14,1 mld zł i zatrudnienie ok. 42,4 tys. osób, tak wynika z raportu firmy Euler Hermes Collections. Według prognoz liczba upadłości w 2014 ... inwestorzy indywidualni. – Istotne znaczenie w komunikacji z inwestorami ma Internet. W codziennej pracy należy dążyć do tego, by ...
-
Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci
... wynika z lipcowej edycji badania Megapanel PBI/Gemius. Zalando to największy w Europie sklep odzieżowy działający w sieci, obecny w piętnastu krajach (również w Polsce). Na początku października 2014 roku firma Zalando debiutowała na giełdzie we Frankfurcie, oferując około 10 proc. swoich udziałów. Polacy chętnie odwiedzają Zalando.pl ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... w 2014 r. Okazuje się zatem, że cyberataki w coraz większym stopniu nadwyrężają budżety firm - koszty z nimi związane wzrosły w ciągu ostatniego roku aż o 34%. A jak sytuacja wygląda w Polsce ... i wzrostu ilości danych – tego, co niesie za sobą Internet Rzeczy (ang. Internet of Things). „Obecna sieć wzajemnych powiązań w biznesie wymaga zmiany ...
-
Windows 7 najpopularniejszy, Windows 8.1 zyskuje
... Polsce zdecydowanie największą rzeszę zwolenników – w grudniu za jego pośrednictwem wykonano blisko 46 proc. odsłon ... . (grudzień 2013 roku) do 10,9 proc. (grudzień 2014 roku), a drugiego z 6,7 proc. (grudzień 2013 roku) do 12,8 proc. (grudzień 2014 roku). Największy spadek należy do Windowsa XP. W grudniu 2014 roku za jego pomocą z siecią połączyło ...
Tematy: systemy operacyjne, Windows 7, Windows 8, Windows XP, Android, Windows Phone, Linux, Windows Vista -
Jak telewizja dzieli internautów
... telewizor, a internet wykorzystuje w ograniczonym stopniu. „Telewizja i internet coraz bardziej się zazębiają. Rośnie liczba nadajników, którymi udostępniane są treści telewizyjne. W Polsce wzrasta także ... badaniu Dane pochodzą z syndykatowego badania dot. konsumpcji mediów zrealizowanego przez IRCenter w październiku i listopadzie 2014. Celem ...
-
Najpopularniejsze drogerie internetowe
... kolei 420 tys. użytkowników sieci. W pierwszej trójce znalazła się także strona Iperfumy.pl, którą w grudniu 2014 roku odwiedziło 370 tys. internautów. Skąd tak duży wzrost popularności e-drogerii? Wzrost ten jest ... są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... poprzez Internet rozwija się w błyskawicznym tempie. E-handel notuje prawie co roku wzrosty rzędu kilkunastu i więcej procent. Według szacunków opartych o raport E-commerce w Polsce 2015 r., w 2014 r. za ... że uda się ten pomysł zrealizować. - Jakiś czas temu sądziliśmy, że przez internet nie da się sprzedawać butów, że przecież każdy będzie chciał ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... się z ofertą w sklepie stacjonarnym, by następnie dokonać zakupu przez Internet, zaś w 17% przypadków proces ten jest odwrotny. ... z przykładów takiego medium jest coraz bardziej popularny w Polsce Snapchat – mimo ogromnego potencjału, w analizie idealo ... Paolo de Cesare, szef francuskiej sieci Printemps już w 2014 roku. Dlatego nie wystarczy już tylko ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino. Zmalały jedynie ... 2024 polska gospodarka urosła o 1,9 proc., co przewyższyło nieznacznie prognozy, rynek reklamy w Polsce tymczasem przyspiesza jeszcze bardziej bo aż do 11,5 proc.! Reklamodawcy przeznaczyli ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... jak i wideo online. W pierwszym półroczu 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. ... Scout) czy Allegro, gdzie na przykład poszukiwania rozpoczynają robiący zakupy w Polsce. (Źródła: GWI; Raport Consumer Journey Minds&Roses dla Allegro). W pierwszym półroczu 2024 ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... , m.in. z zakresu finansów, księgowości i IT i zatrudniającej w Polsce ponad tysiąc osób. - Trzej moi klienci ... innych rejonach świata. Władze Egiptu i Libii odłączając Internet naraziły inwestorów na spore straty finansowe. Zdaniem ... najlepszymi globalnymi lokalizacjami oferującymi usługi IT do 2014 (za: Raport IDC, “Asia/Pacific Global Sourcing ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2013
... do umożliwienia do 2014 r. użytkownikom systemu operacyjnego Windows łatwego wyboru dowolnej przeglądarki internetowej, zamiast domyślnie oferować swój produkt, czyli przeglądarkę Internet Explorer. ... odpowiedzi na kilka zasadniczych pytań np. czy potwierdzi się obecność w Polsce złóż gazu, które będzie się opłacało wydobywać, a jeśli tak, to czy ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... Gemius. – To z jednej strony szansa dla polskich e-przedsiębiorców, sprzedających żywność przez internet, ale też nie lada wyzwanie. Przewagę konkurencyjną mają szansę zyskać ... Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już niebawem ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... proc.) i problemy z dostawą (28 proc.). ─ Nadal najczęściej wymienianym powodem niekupowania przez internet jest obawa o bezpieczeństwo i choć problem w istocie jest marginalny, to ... ─ dodaje Gordon. Celem badania, które jest zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji ...
-
System Android rajem dla cyberprzestępców
... Polsce korzystało z systemu operacyjnego Android. Analitycy G DATA SecurityLabs wykryli w ubiegłym roku 2,3 mln nowych form ataków na ten system mobilny. Liczba złośliwego oprogramowania wzrosła niemal o 50% w porównaniu z rokiem 2014 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2013
... 13,5 proc. w maju. Wolumen eksportu wzrośnie o 3,3 proc. w 2013 r., zaś w 2014 r. dynamika przyspieszy do 5,9 proc. - prognozuje Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. ... Polsce jedynie 0,5 proc. gospodarstw domowych jest podłączonych do sieci światłowodowej. – Dzisiaj coraz więcej użytkowników internetu rozumie jak ważną rolę odgrywa internet ...