-
Formy obsługi klienta w e-commerce
... między popytem a podażą wciąż istnieje pewien rozdźwięk. Zaufanie budowane przez serwis Według raportu przeprowadzonego przez agencję doradztwa strategicznego Roland Berger, handel stacjonarny cieszy się ogromnym potencjałem zaufania klientów. Z badań tych wynika, że w odróżnieniu od zakupów w Internecie, znaczna część decyzji klientów w trakcie ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... chętni: platformy aukcyjne, sprzedażowe, e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość, wg agencji badawczej Nielsen, wyniesie aż 308 miliardów dolarów w 2018 roku. To powoduje, że również zagraniczne sklepy ...
-
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
... wynikające z rozprzestrzeniającej się pandemii koronawirusa. O utrudnieniach mówi również handel i logistyka, której praca w znacznej mierze perturbowana jest przerwami w łańcuchach dostaw. ... sygnały, które pozwalają z pewną dozą prawdopodobieństwa zakładać, że handel internetowy skutki pandemii odczuje w nieco mniejszym stopniu niż inni. Na ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... na wysoką optymalizację, dla wielu przedsiębiorców dobrym rozwiązaniem jest sklep internetowy B2B w modelu oprogramowania SaaS (Software as a Service), które upraszcza złożone ... , które dobrze zdają egzamin w handlu B2C, badani są przekonani, że handel B2B powinien skorzystać z Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Jedna piąta respondentów wskazała ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... na celu zrewolucjonizowanie zakupów poprzez zapewnienie spersonalizowanej, wygodnej i bardziej efektywnej obsługi. – powiedział Bartosz Malinowski, Head of Voicebot Department w APIFONICA.com. Handel konwersacyjny napędzany przez AI wpływa nie tylko na sposób, w jaki produkty są sprzedawane, ale także jak są prezentowane – reklamowane konsumentom ...
-
Polski e-commerce idzie w górę
... w dłuższej perspektywie czasowej". Obecnie 2/3 internautów kupujących on-line wirtualny koszyk zapełnia przynajmniej kilka razy w roku. Według raportu, w nadchodzących miesiącach polski handel elektroniczny ma szanse na dalszy szybki rozwój. Aż 38 proc. internautów, którzy więcej niż jeden raz dokonali zakupu przez internet ...
-
Porównywarki cen - łowcy okazji
... funtów przychodu, zaś w roku 2006 kwota ta wzrosła jeszcze o około 30 proc. Porównywarki cenowe zyskały popularność wraz z boomem na sieciowy handel. Pierwsza z nich, amerykańska , pojawiła się w 1996 roku, zaledwie kilka miesięcy po starcie Amazon - jednego z najpopularniejszych na świecie sklepów internetowych. Dzisiaj ...
-
Na czym polega atak drive-by download?
... się w nieocenioną platformę służącą do wymiany informacji, ułatwiającą globalny handel i zwiększającą produktywność pracowników. Dzisiaj wiele osób nadal uważa, ... z głośnych incydentów, którego ofiarą w 2007 roku padł znany portal internetowy. W tygodniach poprzedzających finałową rozgrywkę o mistrzostwo amerykańskiej zawodowej ligi hakerzy włamali ...
-
Sklepy online a wyprzedaże poświąteczne
... mamy przez cały rok". Tradycyjnie od kilku lat w polskich centrach handlowych cały styczeń trwają poświąteczne wyprzedaże. Nie jest tajemnicą, że handel kwitnie także w Internecie. Dla wielu osób jest to świetna okazja do zakupów w atrakcyjnych cenach. Potwierdza to raport przeprowadzony drugi rok ...
-
Zarządzanie sklepem internetowym: integracje
... Bez możliwości dokonywania bezgotówkowych transakcji drogą elektroniczną trudno wyobrazić sobie handel "na odległość". Integracja z systemem płatności online, również ... plików zawierających ofertę sklepu, które są okresowo pobierane przez porównywarkę. Jeśli sklep internetowy decyduje się na integrację z porównywarką, musi zwrócić uwagę na szczegółowy ...
-
Savoir-vivre w e-commerce
... , że internetowe sklepy szybko wyprą z rynku tradycyjne centra handlowe. Że handel offline’owy przestanie się opłacać, a klienci przestawią się na nowe ... chcą lub potrafią tę szansę wykorzystać. Bareja w sklepie internetowym Współczesny sprzedawca internetowy jest bowiem niepokorny. Nie ma też tak silnej potrzeby odpowiadania na oczekiwania ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
Handel internetowy nie istnieje w oderwaniu od logistyki. Porównywarka cen idealo postanowiła przyjrzeć się, jakie rozwiązania logistyczne wprowadzają polscy sprzedawcy. Analiza dowiodła m.in., ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... jednak nie musimy się na nie od razu decydować. Według raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”, należy zadbać przede wszystkim o użytkowników systemu Android. ... z pomocy firmy? Wybór konkretnego rozwiązania zależy od tego, w jaki sposób zbudowano sklep internetowy. Jeśli powstał on w oparciu o jedną z dostępnych na rynku platform, to wdrożenie ...
-
M-commerce vs e-commerce: 1:0
... sklepów internetowych. Zgodnie z wynikami najnowszego międzynarodowego badania PayPal i Ipsos, handel mobilny w Polsce rośnie trzykrotnie szybciej niż cały sektor e-commerce. Przewiduje się ... : w Polsce pomiędzy 7 i 31 października na próbie 787 użytkowników. Metodologia obejmowała internetowy kwestionariusz ilościowy. Dane zostały zważone pod kątem ...
-
6 rzeczy, o których muszą pamiętać e-sklepy, ruszając na podbój świata
Handel internetowy stwarza e-sklepom możliwość podbijania rynków zagranicznych. Z takim zamiarem nosi się co siódmy właściciel e-sklepu. I wprawdzie internet daje dziś ogrom możliwości, ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... zakupów w sieci? W jaki sposób za nie płacimy za e-zakupy? Autorzy raportu podkreślają, że miniony rok nie okazał się właściwie zaskakujący. Handel internetowy podążał ścieżką wzrostów, na co najlepszym dowodem może być rosnąca liczba sklepów internetowych, e-kupujących oraz branż rozwijających się w świecie e-commerce ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich miesiącach i co będzie go kształtować w 2021 roku. Oto 10 zjawisk, które będą kształtować handel internetowy w 2021 roku 1. Pandemia jako szansa dla rozwoju e-handlu Powracające zamknięcia galerii handlowych i fazy domowej izolacji sprawiają, że dla producentów, e-commerce ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... naszym kraju 18,7% użytkowników dokładniej planuje wydatki i kupuje w bardziej przemyślany sposób. Trzeba tutaj również wspomnieć o wpływie sytuacji na Ukrainie na handel internetowy i zachowania konsumentów. Wojna wywołała gwałtowny spadek zakupów w pierwszych dniach konfliktu. Spadek o 37,65% względem średniej utrzymywał się jednak przez zaledwie ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... dla wielu polskich firm nie tylko sposobem na utrzymanie płynności biznesowej, ale też szansą na dalszy rozwój – i nie chodzi wyłącznie o handel internetowy. Już 29 proc. handlowców chce otworzyć fizyczne placówki poza granicami kraju. Również ta liczba znacznie powiększyła się od 2022 roku ...
-
E-handel w Polsce 2005
... , która ma dostęp do sieci. Chociaż polski handel on-line wciąż jeszcze raczkuje, to jego obroty już sięgają miliarda złotych, zaś ... i profitów dla właścicieli e-sklepów. Przedsiębiorcy, którzy chcą się rozwijać, już teraz powinni inwestować w handel internetowy. To dziś jedyna forma handlu, która rozwija się w takim tempie. W Polsce działa ...
-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... kanałach,” – powiedział Dick Cantwell, wiceprezes działu Retail / CPG Practice w IBSG. „Handel wielokanałowy przekształcił się w sieć sprzedaży, na którą składają się sklepy, katalogi, ... 204 miliardów USD, zaś do roku 2012 sięgnie 335 miliardów USD. Handel elektroniczny stanowi w USA 6 % sprzedaży detalicznej ogółem. Zalety rozwiązań mobilnych Dobrze ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... dobrego sprzedawcę poznaje się w biedzie, kiedy to jury w osobie kupującego ocenia chęć i sprawność załatwienia reklamacji. 7 grzechów głównych polskich e-sklepów Choć handel on-line wzbija się na coraz większy poziom, sprzedawcy nadal popełniają wiele błędów. Co więcej, ten sam zestaw potknięć, powtarzany jest ...
-
E-handel okiem NIK
... uszczupleń i oscyluje w granicach 5 – 7,5% tej populacji podatników. Analiza wyników zleconych kontroli nasuwa wniosek, że wśród znacznej części osób prowadzących handel za pośrednictwem Internetu (badania w większości dotyczyły sprzedaży na aukcjach internetowych), istnieje przekonanie o dużej anonimowości. W związku z tym w znacznych rozmiarach ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... ewoluuje w inny sposób niż w Europie czy Ameryce Północnej. Ze względu na fakt, ze tradycyjna infrastruktura IT była tam raczej nieobecna, handel z wykorzystaniem kanałów cyfrowych w tych regionach zmierza prosto w kierunku platform mobilnych.” Według analityków firmy Forrester – „Zważywszy na to, że sprzedawcy detaliczni ...
-
2 filary sukcesu w nowoczesnym handlu detalicznym
... dochodową, „internetową” przyszłość. Dokładne dane o zapasach Zarządzanie zapasami to centralny element działalności każdego sprzedawcy, niezależnie od tego, czy prowadzi sklep internetowy czy tradycyjny. Odpowiednie zarządzanie stanem magazynowym ogranicza problemy w całym łańcuchu dostaw i ma wymierny wpływ na wyniki finansowe. Dotyczy to zarówno ...
-
Black Friday i Cyber Monday: jak kupić za 50% ceny
... drodze do popularyzacji zakupowego szaleństwa wiązał się z rozwojem e-commerce. Gdy handel w znacznej części przeniósł się do cyberprzestrzeni, sprzedawcy postanowili zwabić ... na Black Friday i Cyber Monday trudno przechodzić obojętnie. Tym trudniej, że internetowy handel przybliża okazje z całego świata na wyciągnięcie ręki. Na platformie ebay. ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... , aż 51% ankietowanych zmienia je z powodu globalnego ocieplenia. Zrównoważony handel nabiera znaczenia zwiększając potrzebę działań proekologicznych – w zakresie bioróżnorodności, czy ograniczania ... , w jaki konsumenci robią zakupy online i w jaki sposób wpływa to na handel detaliczny. Celem raportu „Future Shopper” jest zdefiniowanie trendów, które ...
-
E-handel: Europa wyprzedza USA
... się na szybki przyrost liczby klientów w okresie przedświątecznym. Nie sprawdzają się szacunki Gartnera z marca tego roku, które nakazywały ostrożność w inwestowaniu w handel poprzez internet. Okazuje się, że recesja nie ma większego wpływu na wzrost kupujących przed świętami.
-
Więcej ofert w polceny.pl
Od połowy lutego, komis internetowy Półceny.pl umożliwia sprzedaż artykułów w sześciu nowych działach. "Chcemy aby na kierunek rozwoju serwisu, mieli duży wpływ nasi Użytkownicy, dlatego zgodnie z ich sugestią, umożliwiliśmy handel w dodatkowych grupach tematycznych" - mówi prezes zarządu Michał Woszczerowicz. Obecnie każdy z działów zawiera ...
Tematy: półceny.pl, komisy internetowe -
60% nastolatków internautami
... ostatnich trzech lat wzrósł odsetek domowych użytkowników internetu wśród ogółu internautów. Wzrost wyniósł 5 punktów procentowych – jest to trend, który stymuluje handel w sieci. Wzrósł również odsetek zaglądających tam kobiet, z 38 procent w 2001 do 45 na koniec ubiegłego roku. Zmienił się rodzaj łącza ...
Tematy: badania internetu, badania internautów -
Lojalność e-klienta
Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe ... wykorzystywane techniki komunikacji: chat room, webforum, lista najczęściej zadawanych pytań i e-mail. Aby sklep internetowy pozbawiony był anonimowości należy skoncentrować się na propagowaniu istotnych z punktu widzenia klienta informacjach. Należą ...
Tematy: -
PayPal także i w Polsce
... między użytkownikami poczty elektronicznej, bez sięgania do tradycyjnych, "papierowych" metod, jak czeki czy przekaz pieniężny. PayPal obsługuje takie transakcje, jak handel elektroniczny czy aukcje, pobierając od nich opłatę. W roku 2000 PayPal został wykupiony przez eBay (zastępując tym samym system płatności eBay ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... Polska S.A., Bank BPH S.A. oraz następna firma z branży telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. Na liście TOP 5 produktów dwa pierwsze miejsca zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Najczęściej reklamowanym produktem typowo komercyjnym były systemy ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance. Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy czyli reklama „sieci w sieci”. Blisko 22,5% emitowanych reklam promowało ...
-
Zanim kupisz porównaj ceny
... AGD, akcesoria erotyczne czy nawet broń. Poprzez sieć można zarezerwować hotel, domek w atrakcyjnej miejscowości czy obejrzeć mieszkanie na sprzedaż. Wirtualny handel, pomimo swoich niewątpliwych wielkich zalet, nie cieszy się jednak dużą popularnością, na jaką z pewnością zasługuje. Przyczyn nadal nie najwyższej popularności ...