-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... ludziom, czym różni się sok od napoju, skomunikować, że to, co kupujemy w kartonie za 3 zł, różni się od produktu za 4 czy 5 zł i że w tym przypadku ... zaobserwować pewne cechy wspólne marek - liderów. Lider mianowicie: stara się obsłużyć jak największą część rynku, dostarczając produkty dość uniwersalne (słabością, którą może wykorzystać challenger ...
-
Jak wygląda dekoracja stołu świątecznego?
... . Ta tradycja zanika. Internauci maja do wyboru ozdoby zarówno kojarzące się z momentem narodzin Jezusa, jak i okołoświąteczne. Eksperci Okazje.info pogrupowali rodzaje ozdób według największego zainteresowania użytkowników. JAKIE OZDOBY KUPUJEMY NA ŚWIĘTA? Największą popularnościaą internautów cieszą się: Mikołaje i ich akcesoria (worki, skarpetki ...
-
Wiemy jak obniżyć rachunki za usługi telekomunikacyjne
... nowej umowy z dostawcą usług telekomunikacyjnych jest niewłaściwe określenie swoich potrzeb. Kupujemy duży pakiet kablówki, a oglądamy i tak tylko kilka ulubionych ... Dobierz pakiet internetowy do swoich potrzeb. Pomyśl, ile faktycznie korzystasz z Internetu i jak duży transfer jest Ci potrzebny. Jeśli nie przesyłasz dużych pakietów danych, ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... codzienność. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro zdecydowaną większość żywności kupujemy, a nie wytwarzamy. Podobnie jest z ubraniami, kosmetykami czy sprzętem elektronicznym. ... każda z nich rządzi w innej kategorii. W przypadku produktów modowych takich jak odzież, obuwie czy biżuteria, największą popularnością cieszą się wyprzedaże sezonowe (35 ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... 35% i 29% Polaków ( por. raport Allegro „Od serca czy z głowy. Jak Polacy obdarowują się na święta?”). Badanie „Promo Hunters. Polacy w pogoni za korzystnymi ofertami ... Narodzenia to najgorętszy okres dla sprzedawców. – Nigdy w ciągu roku tyle nie kupujemy i wydajemy, co właśnie teraz. Dlatego, żeby przyciągnąć klienta, coraz bardziej świadomego ...
-
Audiobooki i ebooki. Jak i co czytamy?
... ? A może czytnik e-booków? - Moda na ebooki: tylko chwilowy trend? Ważną rolę w korzystaniu z ebooków odgrywa wpływ otoczenia i rekomendacje innych użytkowników e-książek. Jak pokazało badanie „Zwyczaje polskich użytkowników ebooków i audiobooków”, 36% obecnych czytelników ebooków wskazało, iż impulsem do spróbowania czytania w tej formie była ...
-
Młodzi Polacy na zakupach. Jak i gdzie kupują?
... Jak kupują młodzi Polacy? Jakie są ich preferencje? Co motywuje ich do wyboru danego sklepu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej. Zakupy to dziś nieodłączny element egzystencji. Kupujemy ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... wykorzystują nieuczciwe osoby, są fikcyjne e-sklepy. Jak to działa? Oszuści tworzą stronę internetową do złudzenia przypominającą sklep online, zamieszczają na niej zdjęcia i opisy produktów, a potem dodają informację o promocji, której trudno się oprzeć. Skuszeni niską ceną kupujemy kilka rzeczy z oferty, przelewamy pieniądze i niecierpliwie ...
-
Jak pandemia zmieniła życie Polaków? Nowe zachowania konsumentów
... końca kwietnia); wrzesień br.; najbliższą przyszłość (jesień i zima 2020/2021). W pandemii kupujemy przez internet Jednym z kluczowych trendów, wynikających z ograniczeń w przemieszczaniu się ... celów związanych z pracą, 9% zwiększyła częstotliwość, 19% używała tak samo jak wcześniej, 22% planuje to w przyszłości. Jednak prawdziwy boom miał miejsce w ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... tys. mieszkańców, które po ponownym otwarciu w maju, notowały najszybszy wzrost obrotów. Okres zamknięcia nie dotknął tak istotnie obrotów, jak samej odwiedzalności obiektów handlowych. Jak wynika z naszych danych, wartość koszyka zakupowego klientów centrów handlowych wzrosła – w szczytowym momencie nawet o ponad 70% w porównaniu ze styczniem ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... zaangażowania. Oczy nie służą nam dziś jedynie do patrzenia. Jemy nimi. Kupujemy. Stanowią podstawę decyzji zakupowych. To istotny aspekt, który należy wziąć pod ... wartości postrzeganej marki, Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C. Wzrost sprzedaży. Wyciśnij maksimum z kanałów komunikacji Tworzenie strategii firmy ...
-
Jak ewoluują nawyki żywieniowe?
... robiliśmy zakupy w hipermarketach (rzadziej) i na bazarach (częściej), dziś najchętniej kupujemy w dyskontach, które łączą zalety sklepu osiedlowego i hipermarketu, oferując szeroki wybór produktów ... najchętniej jemy kanapki, a w weekend wracamy do tradycyjnych smaków takich jak rosół, pomidorowa, ziemniaki). Mimo przywiązania do tradycji niemal 60 ...
-
Co i jak marnujemy w Święta Wielkanocne?
... świąt jak sałatka jarzynowa, jajka czy baranek z cukru. Dlaczego? W tym szczególnym czasie po prostu... kupujemy i przygotowujemy za dużo. Ile i co konkretnie marnujemy postanowiło zbadać Too Good To Go we współpracy z Kantar Public. Co roku w święta w koszach ląduje ok. 2-3 razy więcej jedzenia niż w innych miesiącach1. Jak ...
-
Dlaczego kupujemy odzież używaną?
... na tworzone w ten sposób duże zanieczyszczenie środowiska (chemikalia, odpady), jak i niewłaściwe warunki pracy w fabrykach. Odpowiedzią na to zjawisko może być ograniczenie ... %). Natomiast pogląd, że kupowanie używanych ubrań jest skutkiem motywacji pozafinansowych, jak np. poszukiwanie własnego stylu, „smart shoppingu”, czy względów ekologicznych ...
-
Jak Polacy spędzą Boże Narodzenie 2012?
... chęć zostania Świętym Mikołajem w poszczególnych województwach przedstawia poniższy schemat. Podobnie jak Ebenezer, nasz polski Scrooge jest samotnikiem. Co drugi respondent tworzący ... już tylko co piąta osoba. Komu zabawki, a komu gry komputerowe? A co kupujemy na święta? Wśród najpopularniejszych prezentów niezmiennie są zabawki (36%), odzież (35%) ...
-
King, Sapkowski, Kapuściński czyli Polak pokazuje jak czyta
... tygodniu. Po książki częściej sięgają panie, osoby pozostające w związku i posiadające dzieci oraz ci, którzy legitymują się wyższym wykształceniem. Jak wynika z raportu książki kupujemy najczęściej w księgarniach internetowych (83%) – to pierwszy wybór, na który wskazują ankietowani. Stacjonarne księgarnie wybiera niespełna połowa z nich, a około ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... w tej samej chwili dobierają odpowiedni rozmiar i finalnie możemy sprawdzić jak będziemy wyglądać. Następnie kupujemy produkt. Dzięki swobodnemu transferowi danych między firmowymi chmurami, proces wysyłki ubrania z magazynu do domu klienta może być znacznie szybszy.. Jak rozwiniemy przy tym technologie autonomicznych dostaw przy użycia drona ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... okazać się nieodpowiedni, itd. Stan taki, jak udowodniono empirycznie, nasila uległość, sprawia, że stajemy się lepszymi konsumentami. Kupujemy więcej i bez zastanowienia – mówi dr ... słuszności. Kupujemy, bo wszyscy to robią. Tłumy w sklepach są dla nas niejako dowodem na zasadność takiego postępowania – tłumaczy dr Katarzyna Serafińska. Jak nie ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... kupimy i ile na nie wydamy? Podarunki świąteczne nie tylko coraz częściej kupujemy poprzez różne platformy e-commerce, ale również wydajemy na nie coraz większe ... wzorca. Konsumenci zachowują się na wiele różnych sposobów, zarówno w Internecie, jak i poza nim, i oczekują spersonalizowanego podejścia ze strony marek w trakcie wszystkich interakcji w ...
-
Zakupy świąteczne: porównujemy online, kupujemy w galerii
... zwolenników, a produktów związanych z urodą i zdrowiem 27 proc. Szukamy w Internecie ale kupujemy w sklepie stacjonarnym Tylko 15 proc. Polaków zapytanych czy zdarza się ... Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Dzielenie się swoją opinią w mediach społecznościowych Jak wynika z badania, Polacy chętnie dzielą się swoimi zakupowymi spostrzeżeniami w ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... na odzież sportową. Dlaczego kupujemy w sklepach stacjonarnych? Przemawia do nas przede wszystkim szeroki asortyment, a także możliwość dotknięcia i przymierzenia towaru. Niskie ceny to z kolei największy atut zakupów w internecie, gdzie doceniamy również wygodę w zamawianiu, dostawę do domu, a także, tak samo jak w przypadku zakupów w sklepach ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... zł. Jednak nie tylko sprzedajemy - coraz chętniej także kupujemy przedmioty z drugiej ręki. Dlaczego? Jak pokazują dane, ponieważ jest taniej. Coraz częściej ... chodzi o elektronikę, to najchętniej z drugiej ręki kupujemy smartfony. Znacząco wzrosła też sprzedaż drukarek i skanerów. Jak pokazują dane, sprzedawanie i kupowanie rzeczy używanych ...
-
Second hand po polsku: czy chętnie kupujemy rzeczy używane?
... z drugiej ręki wybiera 18 proc. kobiet i 9 proc. mężczyzn. Panowie z kolei częściej decydują się na zakup z rynku wtórnego droższych artykułów, takich jak samochód. Używane auto kupiło 68 proc. mężczyzn i 49 proc. kobiet – komentuje Tobiasz Wójcikiewicz, Starszy Specjalista ds. Zarządzania Produktem Karta Kredytowa ...
-
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... obawy te przekładają się na zachowania konsumentów. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak zmieniają się zachowania konsumenckie w związku z 2. falą pandemii? Co wyróżnia ... chodzi o tzw. trend. BOPIS (buy online, pick up in store). Najczęściej kupujemy online i odbieramy w sklepie elektronikę i ubrania. Takie odpowiedzi usłyszeliśmy od odpowiednio 12 ...
-
Jak zakupy, to w Internecie
... zamieszkania nie ma istotnego wpływu na fakt czy kupujemy bądź nie przez Internet. Najchętniej kupujemy na portalach aukcyjnych (37%) a w drugiej kolejności w sklepach internetowych ... „wirtualnie” wydawać pieniądze, a także chętnie korzystamy z nowych form zakupów, takich jak zakupy grupowe czy kluby zakupowe” – komentuje Piotr Chojnowski, szef ...
-
Czas na prace w ogrodzie: co kupujemy?
... się to z poczuciem komfortu, prostota obsługi, mocą silnika oraz dodatkowymi opcjami jak napęd na koła. Traktorki ogrodowe Właściciele większych posesji od 1 tys. ... są “Drzewka i krzewy owocowe”. Znikoma popularnością cieszy się uprawa takich owoców jak chociażby borówki, truskawki, winogrona czy kiwi. O ile zainteresowanie roślinami owocowymi spada, ...
-
Co 5 ubezpieczenie kupujemy w banku
... nie podąża wzrost poziomu wiedzy konsultantów bankowych na temat ubezpieczeń. Jak pracownicy banków sprzedają ubezpieczenia? Rynek bancassistance w Polsce ciągle się ... bankowych zarówno w zakresie oferty produktowej ale również procesu sprzedaży i komunikacji. Jak pokazuje nasze Badanie Bancassurance jest jeszcze dużo do zrobienia w tym zakresie ...
-
Downsizing i skimpflacja, czyli jak marki walczą z inflacją
... Co o zjawiskach downsizingu i skimpflacji sądzi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów? Wszystkie odmiany inflacji Jak wskazują badania GFK, dla 43% Polaków cena jest obecnie najistotniejszym ... może zostać zmniejszony o 8 listków bądź jedną warstwę. Nasze ulubione pieczywo, które kupujemy na bochenki bądź bułki mogą tracić na masie, mimo iż ...
-
E-commerce: jak kultura i rozrywka sprzedają się w sieci
... platform internetowych zbierających oferty w jednym miejscu, jak porównywarki cen produktów czy usług z danej branży. W sieci coraz częściej kupujemy też bilety oraz wejściówki na ... w takich wydarzeniach decydowało się wtedy 39,94 proc. kupujących. W internecie kupujemy również bilety na kabarety i to częściej niż do kina. – Możliwość ...
-
Jak smartfony zmieniły życie Polaków?
... ma spore znaczenie. Wyraźnie preferujemy tablety – za ich pośrednictwem chętniej kupujemy wszystkie kategorie produktów. Już co trzeci użytkownik smartfona kupił ... znaleźć najbliższy bankomat albo doładować telefon. – Nasze badanie pokazuje wyraźnie, jak duży jest potencjał bankowości na urządzenia mobilne jako pełnoprawnego kanału transakcyjnego ...
-
Sprzedaż ratalna: co kupujemy stacjonarnie?
... m.in.: Jak pandemia wpływa na ratalną sprzedaż w sklepach stacjonarnych? Co szczególnie chętnie kupujemy na raty? Czym zaskakuje sprzedaż OZE? Jak wynika z danych ... w sklepach stacjonarnych w październiku br. znalazły się także sprzęt RTV, AGD oraz meble. Jak wynika z wewnętrznych danych banku, dotyczył on sprzętu elektronicznego i medycznego ...
-
Jakie leki kupujemy
Z raportu "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowanego przez TNS OBOP wynika, że prawie połowa Polaków wybierając się do apteki po lek OTC (lek kupowany bez recepty) wie już, jaką markę leku kupi. Decyzję o wyborze marki leku OTC jeszcze przed zakupem podejmuje aż 49% badanych w wieku 15 lat i więcej. Wśród tych osób ...
-
Prezenty kupujemy w internecie
... tym roku, jak nigdy wcześniej, prezenty łowimy w sieci. Cześć internetowych sklepów z powodu tłoku już teraz ostrzega klientów przed zostawianiem sprawunków na ostatnią chwilę - ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... roku nabyło przez Internet urządzenia wyposażenia mieszkania lub domu. Niewielu badanych przyznało, że za pośrednictwem sklepów internetowych kupuje dobra luksusowe, jak biżuteria czy zegarki, oraz artykuły żywnościowe. Było to odpowiednio 11 i 6 proc. „Badanie wskazuje, że e-handel rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... ofercie szeroką gamę produktów ekologicznych stają się coraz silniejszymi konkurentami dla sklepów wyspecjalizowanych w sprzedaży zdrowej żywności. Na korzyść e-sklepów takich jak Frisco.pl przemawia fakt, że klienci oprócz oferty z segmentu BIO mogą bez konieczności wychodzenia z domu zakupić od razu towary z różnych ...