-
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
... jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta ... , tj. bezpłatnej dystrybucji starterów telefonii przedpłaconej ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... obsługi jak i samego produktu, łatwą oraz szybką weryfikowalność efektywności i osiągnięcia celów kampanii promocyjnej w sieci. Dla e-firmy ważne są też niższe koszty dystrybucji ... do oczekiwań odbiorcy i zapewnić mu jakość usług na wysokim poziomie. Dlatego ... czy też złą obsługę klienta. Trudno potem odzyskać utraconego klienta. Aby witryna nie ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... danych do postaci użytecznych i dynamicznych informacji, które wspierają jakość obsługi klienta w procesach sprzedaży, marketingu i serwisu po zakupie (dotyczy zarówno procesów ... wprowadzaniem do dystrybucji nowych produktów i wykorzystywaniem informacji ze sklepów hamują rozwój branży. Wzmocnienie relacji B2C poprzez sprzedaż online i jakość ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... jakość produktów i usług (41% firm), dzięki czemu mogą oferować lepsze produkty i usługi po porównywalnej do konkurencji cenie, wzrosła liczba klientów (29% firm), wzrosła również jakość obsługi klienta ... produktów i usług, nowatorstwa, jakości obsługi klienta, a także pod względem promocji i dystrybucji istotnie wzrosła. Wpływ inwestycji w innowacje ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... z klientami. Nie wystarczy kupić oprogramowanie klasy CRM by faktycznie zwiększyć jakość obsługi klienta i móc powiedzieć, że wdrożyło się CRM. CRM-u nie ... z tych projektów była jednak projektowana i udanie wdrażana w systemach ERP, finansowych czy dystrybucji. Niesprawdzone użycie ich w projektach CRM obarczone jest zupełnie innym ryzykiem. Zmiany ...
Tematy: -
Raport bankowość w roku 2015
... znana wysoka jakość obsługi, ... obsługi klienta, zarządzania siłą roboczą i IT, to kolejny czynnik o zasadniczym znaczeniu dla powodzenia banków w przyszłości". Konieczne będzie ciągłe wprowadzanie innowacji w obszarze zarówno produktów i usług, jak i rynków działania, procesów operacyjnych i podejścia do klienta, a także w zakresie kanałów dystrybucji ...
-
Idea zmienia się w Orange
... jakość obsługi w ogólnopolskiej sieci sprzedaży. W temacie roamingu Orange zapowiada: przejrzysty układ 4 stref (Europa, Pozostałe kraje europejskie, Reszta świata, Operatorzy satelitarni), obniżki cen nawet o ponad 20% oraz dodatkowe upusty dla klientów biznesowych. Propozycja Orange dla klienta ...
-
Firmy ubezpieczeniowe niegodne zaufania?
... EMEIA odpowiednio 70% oraz 71%). Poza tym dla klientów ważna jest jakość obsługi, a także polecenie przez agenta lub znajomych innego ubezpieczyciela. W EMEIA istotnym ... . Wraz z postępem cyfryzacji firmy ubezpieczeniowe muszą przemyśleć i zmienić swoją strategię dystrybucji produktów oraz budowania relacji z klientami. Badanie EY wyraźnie wskazuje ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... dystrybucji oraz wymaga całkowitego oddania się procesu doskonalenia podczas każdego kontaktu z klientem.” Rola oddziału musi ewoluować, aby spełniać zmieniające się potrzeby klienta Zgodnie z indeksem CEI oddział jest głównym kanałem kontaktu klienta ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... jakość obsługi - zarówno w sklepie stacjonarnym, online jak i przez urządzenia mobilne. 4. Wiedza oraz odpowiednie narzędzia sprzedażowe Wyposaż swoich pracowników nie tylko w niezbędną wiedzę o produkcie, ale także narzędzia umożliwiające skuteczną obsługę klienta ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... technologia i kanały dystrybucji wartości. ... obsługi klienta, aby wyróżnić się na rynku. Największy problem z obsługą klienta nie polega na tym, że jest ona jakoś szczególnie zła. Problem polega na tym, że ciężko się dzięki niej wyróżnić. Ile firm, których pracownikami są czytelnicy, szkoliło swoich pracowników z zakresu obsługi klienta ... jest jakość ...
-
Serwisy samochodowe 2007
... obsługi? Konkurencyjna cena to czynnik, który przekonuje większość kierowców, by powierzyć auto nieautoryzowanym stacjom. Dla 66% ceny części oraz napraw są decydujące. Poza czynnikiem ekonomicznym, istotny jest kontakt z naprawiającym (47%) - zapewne bliższy i bardziej regularny - który lepiej zna samochód klienta ... dystrybucji ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... produkcja, jakość, ... klienta również wtedy, kiedy wymaga się wiedzy na temat tego, co się dzieje z towarem w danej części kanału dystrybucji. Wiedza taka pozwala odpowiednio zaplanować i dostosować procesy w przedsiębiorstwie, uniknąć strat w postaci przezbrajania maszyn, zatrudniania dodatkowej siły roboczej. W systemie logistycznym obsługi klienta ...
-
Jaka przyszłość czeka systemy ERP? 2020 rok przyniesie zmiany
... dystrybucji ... obsługi klienta, a nawet spersonalizowana oferta, są głównym celem, jaki powinny sobie postawić przedsiębiorstwa w warunkach nasilającej się konkurencji. Lepsza obsługa klienta ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... klienta, czy wszystkie statystki w jednym miejscu Realizując wysyłkę SMS korzystając z panelu klienta marketer ... liczby odwiedzin niedługo po przeprowadzeniu dystrybucji wiadomości do klientów może być wyraźnym znakiem ... przedświąteczna gorączka zakupów. Pytaj odbiorców SMS-ów o jakość obsługi Nie zawsze SMS-y mają cele sprzedażowe. Wiadomości tekstowe ...
-
Upadłości firm 2017
... , nieustające kłopoty z transportem na wschód oraz wyniszczająca walka o klienta, która z jednej strony wymaga inwestycji w jakość obsługi, a z drugiej – obniżania marż. Rosnące w siłę sieci ... handlowe. Mniejsi handlowcy również nie zaliczą 2017 roku do udanych. W dystrybucji sieci handlowe i dyskonty przewyższyły liczbą małe sklepy, które to chcąc ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... . Decydujące znaczenie ma tu jakość i zakres dostępnych danych, wybranie ... Czy posiadamy odpowiednie zasoby do ich obsługi? 3. Przygotowanie treści Sprzeczne informacje i powtarzalność ... komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na przykład wtedy, kiedy skorzysta on ... to podstawa, zarówno w formie, jak i czasie dystrybucji. Treści, którymi dysponujemy ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... dystrybucji pomiędzy firmą (często producentem) a klientem finalnym. Baza wiedzy korporacyjnej zawiera wiele dokumentów, w tym opisów, prezentacji, specyfikacji, parametrów funkcjonalno-technicznych oferowanych dóbr i usług. Poza tym zawiera niezbędne informacje dotyczące warunków handlowych, procedur obsługi klienta ... to: Ilość i jakość publikowanych ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... dystrybucji i logistyki (33,5%). Duży potencjał rynkowy istnieje natomiast w zakresie usługi związanej z pozyskaniem odzieży roboczej (korzysta z niego obecnie 21% badanych firm) i wynajmu urządzeń higieny (18% firm). Zaskakująco niewielkie okazało się wykorzystanie outsourcingu centrów obsługi klienta ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... rynku handlowego, w tym na wartość, jakość i markę. Z tego względu naszym zdaniem ... się udostępnić klientom jak największą różnorodność kanałów dystrybucji i dokonywanie transakcji w najbardziej dogodny sposób. Centra ... platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... mobilne, wielokanałowe sposoby dystrybucji oraz wdrożenie systemów umożliwiających działania marketingowe i podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym. Z kolei za kluczowe czynniki sukcesu strategii cyfrowej respondenci uznali spójność obsługi klienta we wszystkich kanałach, jakość usług i ich personalizację. Walka z czasem i o klienta Jak pokazuje ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... jakość oferowanych usług. ... klienta indywidualnego ze specjalizacją wymaganą w obsłudze poszczególnych branż. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta ... obsługi jest celem każdego operatora logistycznego. - Firmy kurierskie przez ostatnie lata przystosowały własną infrastrukturę do obsługi ... dotychczas z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej ...
-
Rynek samochodów dostawczych zwalnia
... obsługi jednej komory, pozwalają na dostęp do całego asortymentu przewożonych lodów oraz ograniczają do minimum wymianę ciepła z otoczeniem podczas ich otwierania przy dystrybucji ... gamie podwozi, co ułatwia możliwość wyboru przez klienta dowolnej marki i wielkości samochodu, jego ... i większa niezawodność floty podnosi jakość świadczonych usług. ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... składają się takie elementy, jak cena, jakość vs cena, promocja, podejście sprzedawcy. To ... strategii na markę, na sieć dystrybucji czy w ogóle na koncepcję sprzedaży. ... bez żadnego szkolenia są zmuszone do obsługi, a ta ogranicza się do podawania towaru w ... klienta jest trzy razy wyższy niż koszt utrzymania starego - odzyskanie niezadowolonego klienta ...