-
Zainwestuj w event marketing
... by wyliczać bardzo długo. Najczęściej używane argumenty to: Są nowoczesną formą promocji marki i produktu Ułatwiają dotarcie do nowych Klientów Integrują i motywują pracowników Wzmacniają ... to dobrze przemyślane wydarzenie wspierane medialnie staje się skuteczniejsze niż kampania medialna wspierana przez event. Wydawać by się mogło, iż mimo zmian w ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... przyniosła pożądane rezultaty. Ogólnie przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, ... całość, zawsze odwołując się do DNA marki. Innym przykładem jest globalna kampania firmy Nike, a przy okazji strategiczny sojusz z iPode’em. Te dwa brandy ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... efektów ubocznych. Slogan doskonale oddał przewagę konkurencyjną nowego produktu. Z powodzeniem stosowano go przez pół wieku w kampaniach reklamowych w ... jest niezwykle pojemne. Stanowi silnie nacechowaną sugestię poprawy, zwiększenia korzyści. Kampania repozycjonująca markę pokazywała, że Telekomunikacji Polskiej jest „bliżej” swoich klientów, a ...
-
Emotional branding dla kobiet
... kodów komunikacji. Przykładem nieudanego brandingu emocjonalnego do kobiet była kampania „Konto na obcasach” sprzed kilku lat, która owszem, bazowała na emocjach ... każde pieniądze; dla Zachłannych Konsumpcjonistek istotniejsza będzie nie obiektywna jakość produktu, lecz jego popularność w grupach aspiracyjnych oraz dobra okazja do zakupu; z kolei ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... dla konsumentów, określeń specjalnie stworzonych na potrzeby danej usługi, czy produktu. Często celowy brak precyzji w opisach. Brak dowodów potwierdzających praktyki ekologiczne lub ... do globalnego ocieplenia. Tymczasem, jak twierdzą ekolodzy z organizacji Client Earth, kampania marketingowa firmy KLM próbuje przekonać konsumentów, że jest inaczej. ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... była dziesięciokrotnie wyższa od prowadzonej równolegle kampanii bannerowej. Nie można się jednak łudzić, że możliwe jest skuteczne wypromowanie produktu jedynie za pomocą wspomagających narzędzi. Kampania musi zostać wsparta emisją bannerów i wysyłką e-mailingu, dla których wskaźniki CTR i CPC w dalszym ciągu pozostają najlepszymi miernikami ...
Tematy: -
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... i próbek, a następnie efektywnej stymulacji do przeprowadzenia jak największej ilości rekomendacji. Drugim jest kampania „In the name of research”, która polega na zaproszeniu liderów opinii do rzeczywistego lub wirtualnego badania produktu lub elementów jego marketingowego otoczenia. Ten mechanizm szczególnie podkreśla wagę wypowiedzi/oceny lidera ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... dla jego realizacji, a co za tym idzie dokonać wyboru kanału dotarciu. Kampania banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media ... grupy docelowej. Konstruowanie ofert powinno być adekwatne do odbiorcy danego produktu. Coraz to nowsze rozwiązania pro klienckie, poznanie jego potrzeb i koncentracja ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... wraz z naturalnymi wynikami, po wpisaniu przez klienta określonych haseł czy fraz. Kampania AdWords jest zatem najmniej inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje ... oraz informacji dotyczących ceny i nazwy oferowanego przez wybrany sklep produktu Sugestia w przypadku wyszukiwania przez klienta ogólnej grupy produktów np. dla frazy „ ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... ) oraz Shiseido na miejscu 14., z wartością wycenianą na 2,4 mld USD. Niedawna kampania Pantene pod hasłem „Strong is Beautiful” („silne jest piękne”) koncentrowała ... przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji lidera. W rankingu brane są pod uwagę różnice ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... we wtyczki, które miały ochronić ich przed takimi widokami. Kampania promowała produkcję Netfixa, która opowiada o wpływie nowych technologii na życie ... wszystkich wydawców tematem – powiedział Paweł Kopacki, manager sprzedaży w zespole rozwoju produktu reklamowego Wirtualnej Polski. Z kolei Paweł Chwaleba, członek Zarządu Interia.pl, stwierdził ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2018
... Podłożem braku satysfakcji może być zarówno źle wykonana usługa czy otrzymanie wadliwego produktu, jak i nieodpowiedni kontakt ze sprzedawcą. Wystawiając negatywną ocenę, konsumenci ... nam osobiście sprzedawcy. Zachęcaniu Polaków do wystawania pozytywnych ocen służy kampania „Dobry głos dla firm”, zainicjowana przez ING Bank Śląski. – Dzielimy się ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... darmowe wersje programów, aby zachęcić użytkownika do zakupu pełnej wersji produktu, w którym wysyłka mailingu odbywa się już bez żadnych ograniczeń. Przetestowanie ... wcześniej usługę reklamy targetowanej, oferowanej przez większość dużych portali. Każda kampania mailingowa powinna być właściwe przeanalizowana. Wiele wskaźników pozwala w prosty ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... niesie ze sobą nieocenione korzyści. Drobna wpadka, mniej atrakcyjna kampania czy internetowe memy na temat produktu – to, co może wywołać poważny kryzys w przypadku lovebrandów ... to zrobić? Należy na przykład dokładnie przemyśleć, co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... skutek odniesie – do ilu osób trafi i jaka będzie ich reakcja. SKUTECZNA KAMPANIA WIRUSOWA Stworzenie skutecznego marketingu wirusowego wbrew pozorom wcale nie jest ... możemy zdefiniować ilość rejestracji, ilość poleceń znajomemu, wysokość zamówień produktu online, a nawet wielkość zakupów offline w bezpośrednim okresie po przeprowadzeniu kampanii. ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Marketing social media
... ̨ kampanię marketingową jest viralowa akcja przedświąteczna Sony dla produktu PSP. Blog wzbogacony Grzech 4 marketerów – zazdrość Marki są zazdrosne o to, że ... sprzed pół roku. Zaniedbania dopuszczają się politycy, którzy w okresie przed kampanią wyborczą intensyfikują obecność w social media, aby często (choć nie zawsze) ...
-
Apple - najbardziej innowacyjna marka
... w postaci wiernych makiet, zgodnych ze specyfikacją produktową, dających pełne odczucie produktu i jego używania. Dopiero potem są wybierane 3, które są rozwijane dalej ... przewaga tej marki. Robi coś, czego nie można osiągnąć żadną kampanią i komunikacją. Specjaliści nazywają to kulturą organizacji, DNA marki, czesto też misja ...
-
Product placement a idea placement
... co ciekawe, po tą broń często sięgającą przedstawiciele państwa. W odróżnienia od lokowania produktu (z ang. product placement – pokazanie danej usługi, marki lub ich znaku ... może to spotkać się z szerszym odzewem społecznym niż kolejna, nawet najbardziej kreatywna, kampania. Szacuje się, że wyemitowanie reklam w analogicznym do seriali czasie czy ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... jak najwcześniej identyfikować okoliczności, które skłaniają klienta do zakupu danego produktu” – dodaje Zbigniew Szczerbetka. „Korzystanie z usług banków jest pochodną wielu potrzeb. ... warunki, gdy media społecznościowe mają dużo większą siłę rażenia niż najmocniejsza kampania marketingowa, gdy kluczem jest walka o zaangażowanie klienta – jest ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... zamieszkania czy intencje zakupowe, nie może liczyć na to, że taka kampania przyniesie pozytywny rezultat. Spotka się raczej z masową ślepotą banerową. Nie zauważy jej ... temu reklama trafia do wybranych, najlepiej rokujących internautów, którzy będą zainteresowani kupnem produktu czy usług, ponieważ wcześniej poszukiwali go w Sieci. Do 2020 roku na ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... również starały się dostosowywać do wartości wyznawanych przez konsumentów. Kampania Strong is Beautiful marki Pantene Pro-V (+5%) z udziałem m.in. mistrzyni sztuk ... i przekazując zachętę do ponownego zakupu wtedy, kiedy kończy się zapas danego produktu”. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Skoncentrowane ...
-
BLIX AWARDS 2023. Te sklepy w Polsce oferują najlepsze promocje
... od oszczędności już na pierwszej sztuce produktu – wyjaśnia Marcin Lenkiewicz. W kolejnej grupie wyróżnione zostały Drogerie Natura za kampanię „Oszczędności mamy w Naturze”. Pozwala ona na zakup produktów wyjątkowych i niszowych polskich marek, ale też artykułów z podstawowego koszyka zakupowego. Ta kampania buduje promocyjny charakter marki ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Biedronka, Stokrotka, Kaufland, Żabka, Rossmann, Action -
SMS-y marketingowych przyjaciół
... z jego punktu widzenia. Wartość może być wyrażona poprzez specjalną formę produktu lub usługi, zniżkę, ciekawe informacje, możliwość uczestnictwa w konkursie, loterii. 4. ... , ściśle powiązanych z wizerunkiem, który chce się kreować. Przykładem może być kampania magazynu "Men's Health" w Wielkiej Brytanii, która polegała na dostarczeniu serwisu ...
Tematy: -
Promocja w segmencie B2B
... (przedmioty służące realizacji jakichś celów). Współczesny marketing z punktu widzenia przeznaczenia produktu wyodrębnił dwa segmenty B2B (biznes to biznes) i B2C (biznes to consumer ... podróże. Ciekawą akcją promocyjną skierowaną do segmentu B2B w internecie była kampania tygodnika dla kobiet „Życie na Gorąco”. Grupą docelową byli głównie ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... . Ty masz wielkich pracowników. Wybierz 10 osób, opisz ich osiągnięcia dla klientów lub produktu, filozofię swojego stanowiska, marzenia. Wielki pracownik to ktoś, kto pojawia się w ... konsumentów, a nie jej przekaz ani wartości, to dobrze. Ale jeśli każda kolejna kampania to całkiem nowy przekaz, to szybko się pogubisz czym jest twoja marka. ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... Grupy Adweb nie ma również możliwości stwierdzenia jakie efekty przyniesie taka kampania. Na jednym forum opinie mogą być pozytywne, na innym - bardziej wyrafinowanym i ... o danej marce. Pozytywne, jak i negatywne komentarze są bardzo istotne dla obiektywnej oceny produktu czy marki. Specjaliści ds. ePR tworząc kampanię, nie rejestrują się masowo na ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... rynek telefonii komórkowej. Claim firmy brzmi: „łatwiejsze kontakty z bliskimi”. Kampania reklamowa w prasie oraz przekazy emitowane w Internecie bazują na wizerunku seniora, który ... przypadku reumatyzmu, a nie bólów stawów, w większym stopniu zachęca seniorów do zakupu produktu. Co ciekawe, podkreślanie wieku w reklamie leków nie jest źle odbierane ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... prowadzone przez nie przedsięwzięcia mają najczęściej wymiar ogólnopolski. Przykładowo, Kampania Piwowarska uruchomiła narzędzie do zarządzania wydatkami marketingowymi Wallet, ... raz pierwszy na antenie regionalnej TVP-3 Białystok wyemitowano spot reklamowy tego produktu. Od tego czasu, telewizyjne reklamy piwa pojawiają się regularnie w telewizji, ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... dotknęły firmę lub ogólne problemy rynkowe. Słaby serwis, problemy z jakością produktu, nieterminowość lub niedotrzymanie obietnic może zdewaluować wizerunek. Lekarstwem na ... wizerunku. Jest tak dlatego, że zmiana identyfikacji pozostawia ślad na długo a kampania reklamowa trwa tylko tyle ile publikacje w mediach. Efektem prac nad wizerunkiem ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... ambasadora marki) składa podziękowanie i zaprasza do kolejnych zakupów. "Taka zintegrowana kampania wbrew pozorom nie jest skomplikowana, a daje zdecydowanie lepsze rezultaty, ... grupy docelowej do wysyłki komunikatu, właściwej - zatem realnie zainteresowanej zakupem produktu. Po trzecie - przyciągająca oko oprawa, rezygnacja z natłoku treści ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... porównywanie cen (głównie w przypadku elektroniki) dokładne informacje nt. produktu (np. cena, opis, dostępność, rozmiar, recenzje, opinie) rabaty, promocje, ... przebywamy. Geolokalizacja, ale rozumiana szerzej, ma kluczowe znaczenie, jeżeli chodzi o marketing mobilny. Kampania w sferze mobile okaże się najbardziej efektywna wtedy, gdy uda nam się ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... innych środków przekazu informacji (np. reklama w innych mediach, opakowanie produktu, materiały handlowe) lub przy wykorzystaniu form zaadaptowanych z tradycyjnego marketingu ... tzw. targetowanie, czyli kierowanie przekazu do celowo wybranych grup użytkowników. Kampania może być ograniczona nie tylko do użytkowników określonego systemu operacyjnego, ...
-
Shopper marketing
... A jednak ta wiedza pomaga im skutecznie, aż do samego momentu wkładania produktu do koszyka, trwać przy konsumencie, ba – trzymać go mocno za rękę, gardło ... mniej wspólnego. Odpowiedzią na współczesne potrzeby zakupowe konsumenta jest ostatnia kampania Lidla wykorzystująca postacie Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Propozycja Lidla to atrakcyjne ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... . Kampania wykorzystująca stereotypy płciowe spotkała się z głosami sprzeciwu niektórych odbiorców, sugerujących seksizm przekazów. - Czy taka akcja napędzi ludzi do kas aptecznych i innych? – zastanawiają się prof. dr hab. Dariusz Doliński i dr Jacek Wójcik. - Jeśli, to pewnie bardziej ze względu samą ekspozycję produktu i jego ...
-
Jak Google widzi banki?
... o udostępnieniu klientom aplikacji na smartfony i tablety. Często opisywana była też kampania banku z udziałem Piotra Adamczyka. Dobrym pomysłem okazało się ... dbać o przejrzystość i prostotę oferowanych produktów i nie przekombinować z atrakcyjnym opakowaniem produktu. Wiele negatywnych informacji pojawiało się w związku z niezrozumieniem przez ...