-
Klienci B2B a e-commerce
... sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” ... %). Podobne wyzwania spotykają, podczas wdrażania funkcjonalności omni-channel, sprzedawcy detaliczni, jak pokazują wyniki badania Accenture i hybris przeprowadzone wśród firm ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... demograficznych: gospodarstw domowych o niskich i wysokich dochodach oraz młodszych i starszych. Klienci o niskich dochodach są szczególnie wrażliwi nie tylko na cenę, ... chcąc poprawić ich przywiązanie do marki. W ramach tej strategii sprzedawcy detaliczni zwiększyli również różnorodność swojego asortymentu produktów poprzez dalszy rozwój marek ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... . marketingu detalicznego firmy Cisco, wykazały, że sprzedawcy detaliczni muszą zaspokajać potrzeby klientów indywidualnych o sporych umiejętnościach technicznych. ... Klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni” Wśród kupujących wyłoniły się dwie grupy o sporych umiejętnościach technicznych: tzw. „klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni”. Klienci ...
-
Na co wydają najbogatsi Polacy?
... detalicznej wydają na podróżowanie znacznie mniej – w ich przypadku wydatki te stanowią 3%, a średnia transakcja jest niemal sześciokrotnie niższa niż w przypadku milionerów. - Klienci Bankowości Prywatnej zupełnie inaczej zarządzają domowym budżetem, inna niż wśród klientów bankowości detalicznej jest także struktura wydatków oraz średnia wysokość ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... stała się nową formą marketingu i ma większe znaczenie niż cena. Sprzedawcy detaliczni rozumieją to zjawisko bardziej niż przedstawiciele innych sektorów, dlatego też ... . Firmy muszą się też dowiedzieć, co naprawdę mówią, myślą i oczekują klienci, skąd czerpią informacje oraz w których obszarach procesy nie zapewniają obsłudze klienta odpowiedniego ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... internetowych w 16 krajach zarówno rozwijających się jak i dojrzałych wskazuje, że klienci nie są lojalni wobec jednego kanału lecz oczekują ich pełnej integracji: ... mobilnych.” Według analityków firmy Forrester – „Zważywszy na to, że sprzedawcy detaliczni przetrwali wcześniej dzięki doskonałym technikom sprzedaży, czy atrakcyjnym lokalizacjom ...
-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... warto także pamiętać, że popularność chińskich platform nie wzięła się znikąd. Klienci detaliczni po prostu są zainteresowani takimi ofertami i nie chcą z nich rezygnować, ... kosztowała konsumenta 100 euro podrożeje o 17% plus ewentualne koszty obsługi logistycznej. Klienci w USA i Europie chcą kupować towary z Chin Propozycje w zakresie de minimis ...
-
Niskie ceny ropy i gazu pobudzą innowacje
... i ocenę projektu. 6. Tańsza ropa a polski rynek Niższe ceny ropy są również pozytywnym czynnikiem dla całej polskiej gospodarki i sporej grupy firm. Klienci detaliczni mogli odczuć spadek cen ropy na stacjach paliw, chociaż w dość ograniczonym stopniu z powodu mocniejszego dolara oraz sporego udziału podatków i akcyzy ...
-
Panattoni Europe buduje kolejny park logistyczny w Warszawie
... naszych klientów to salony urody, atelier fryzjerskie, gabinety kosmetyczne zlokalizowane na terenie całej Europy, zaś nasz drugi filar stanowią klienci detaliczni. Rynek e-commerce oczekuje od nas natychmiastowej reakcji realizacji zamówień, dlatego usytuowanie stanowi jeden z najważniejszych czynników determinujących strategicznie nasze miejsce ...
-
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
... następnie marka łączy z podobnymi produktami dostępnymi w ich sklepie online. Klienci korzystający z aplikacji firmy zajmującej się dostawą kwiatów, Bloom & Wild ... z nich przypomina o tym, dlaczego doświadczenie jest wszystkim. Kluczowym jest również, aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali skupiać się na danych liczbowych, takich jak liczba pobrań ...
-
Aplikacje zakupowe z Chin zorganizują nam prezenty świąteczne?
... Jednak ta zwiększona zależność od kredytu nie wynika z tego, że klienci kupują więcej. Według Salesforce Shopping Index wielkość zamówień online spada ... jest bezpłatna. Przewidujemy, że w tym sezonie świątecznym marki i sprzedawcy detaliczni wydadzą dodatkowe 197 miliardów dolarów na wydatki związane z transportem pośrednim, co stanowi wzrost ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... wiedzy o cenach, promocjach dostępnych zarówno kanale on- i offline sprawia, że klienci będą gotowi zapłacić pełna cenę tylko w sytuacji, gdy będzie w pełni ... na ich decyzje zakupowe. Dostrzegając wartość tego utrzymującego się trendu, sprzedawcy detaliczni zwracają się ku reklamie w mediach społecznościowych. Dzięki nim z ukierunkowanymi reklamami, ...
-
Nie demonizujmy sprawy frankowiczów. Wywiad z prof. Grażyną Ancyparowicz
... w momencie zaciągania zobowiązania zdawali sobie sprawę z istnienia tego ryzyka. A jeśli tak, to – jako inwestorzy nieprofesjonalni (bo do tej kategorii należą detaliczni klienci banków) – powinni byli zostać szczegółowo poinformowani, jakiego rodzaju zagrożenia niesie zadłużanie się na kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat w obcej walucie. Tak ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... i zadowolenie klientów. Równie ważny jest ich wpływ na marże. Sprzedawcy detaliczni muszą proaktywnie rozmieszczać zapasy, biorąc pod uwagę wielkość, styl i kolor ... dostarczania/odbioru, aby mieć pewność, że prezenty dotrą na czas Klienci wracają do sklepów, a sprzedawcy muszą bezustanne dbać o ich doświadczenia” – komentuje Bartosz Kubicki. ...
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
... CEE. - Co więcej, konsumenci coraz częściej poszukują doświadczeń zgodnych z ich wartościami. Klienci szczególnie przyciągani do sprzedaży doświadczalnej uważają „odkrywanie” za istotne, ... i znaczenie personalizacji środowiska zakupowego do indywidualnych potrzeb. Sprzedawcy detaliczni stosują strategie wpływające na decyzje zakupowe i zachęcające do ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... cen produktów lokalnych lub asortymentu produktów), a nawet na poziomie osobistym (klienci otrzymują spersonalizowane promocje w swoich aplikacjach mobilnych). Cel jest co najmniej ... . Na podstawie naszego głównego oszacowania, według którego sprzedawcy detaliczni przeniosą na konsumentów równowartość 75% dotychczasowego wzrostu cen pobieranych ...
-
Czy sprzedawca rozumie klientów?
... swoimi rywalami oraz z nowymi modelami biznesowymi”. Czego dokładanie chcą konsumenci? Co powinien oferować im sprzedawca? Wygodne i bezproblemowe zakupy z wykorzystaniem technologii Klienci chcą dziś kupować wygodnie i to niezależnie od tego, czy kupują w sklepach stacjonarnych czy internetowych, ponieważ nie uważają ich za oddzielne ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... klientów, muszą uważnie przyjrzeć się swojej polityce w zakresie handlu internetowego. Klienci chcą szybko i tanio Capgemini w swoim ostatnim raporcie The Last-Mile Delivery ... realizacji zamówień również może być dobrym pomysłem - sprzedawcy detaliczni muszą współpracować z konsumentami w zakresie platform dostawczych, zachęcać pracowników do ...
-
19 inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju z całej Europy
... by zostały ponownie wykorzystane lub poddane recyklingowi. Oddając stare ubrania w sklepie, klienci otrzymują kupon, który mogą zrealizować przy następnych zakupach. Chorwacja ... na śmieci, mimo że były jak nowe. W przyszłości producenci i sprzedawcy detaliczni będą ponosić większą odpowiedzialność. Będą musieli dokumentować, co robią z ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... i płatności istotnie różnią się pomiędzy krajami. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, detaliczni sprzedawcy internetowi powinni koncentrować się na potrzebach lokalnego rynku ... nabywcy nadal napędzają rynek e-commerce Osoby dokonujące częstych zakupów w sieci („duzi klienci”) reprezentują 1/3 nabywców online w Europie i dokonują 86% wszystkich zakupów ...
-
Pojazdy autonomiczne a rynek nieruchomości komercyjnych
... centrów handlowych – ze względu na szybszą i bardziej komfortową jazdę klienci chętniej będą pokonywać większe odległości. Takie rozwiązanie pomoże również ... najbliższych 5-10 lat będzie odgrywać w logistyce istotną rolę. Producenci, sprzedawcy detaliczni i firmy logistyczne już teraz szukają rozwiązań, które poprawią efektywność i obniżą koszty ...
-
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
... 25 grudnia oznacza początek Cyber Week II, okresu w ciągu roku, kiedy to klienci zalewają rynek, aby skorzystać z ofert internetowych. Z kartą podarunkową w ręku, są gotowi by dogodzić ... momentów Niezależnie od tego, co sprzedawcy detaliczni planują na sezon świąteczny, to biorąc pod uwagę, że klienci zaczną szukać ofert świątecznych już na początku ...
-
Handel detaliczny a nowe technologie
... kierowane bezpośrednio do klientów w trakcie zakupów. Tradycyjni sprzedawcy detaliczni będą również częściej wykorzystywać w swojej działalności komputery i internet ... sklepów, zaś 70% – wprowadzenia nowych formuł sprzedaży i więcej informacji o produktach. Klienci będą mogli zamawiać towar w witrynie internetowej i odbierać w sklepie, zaś mniejsze ...
-
Za działania proekologiczne firm gotowi jesteśmy zapłacić wyższą cenę
... interesuje koszt śladu węglowego poczynionego przez nich zakupu? Wobec jakich marek klienci są bardziej lojalni? W jakim stopniu konsumentom zależy na wspieraniu szczytnych ... codziennych zakupów 36 proc. badanych w Adyen Retail Report twierdzi, że sprzedawcy detaliczni przy finalizacji zakupu powinni umożliwiać przekazanie środków pieniężnych na ...