-
Zagrożenia płynące z Internetu 2008
... rodzaju usług pada łatwym łupem, a przy tym zewnętrzne oznaki złamania zabezpieczeń są słabo widoczne. 7. Zagrożenie dla systemu Windows Vista. Firmy i klienci indywidualni kupują nowe komputery, w związku z czym rośnie udział w rynku systemu Vista. Chociaż został on zaprojektowany jako najbezpieczniejszy system operacyjny firmy Microsoft ...
-
Oszustwa internetowe - tendencje w 2009
... środków bezpieczeństwa. Jednym z przykładów są pliki binarne jednorazowego użytku stanowiące stosowany przez atakujących ekwiwalent jednorazowych numerów kart kredytowych, których klienci indywidualni używają podczas dokonywania zakupów przez Internet. Pliki te pozwalają tworzyć ogromną liczbę zagrożeń, które utrudnią ofiarom opisanie napastników ...
-
Szerokopasmowy router MiFi 2352 w iPlus
... nie chcą inwestować w infrastrukturę sieciową oraz dla grup roboczych, które pracują poza firmą (konferencje, szkolenia, spotkania służbowe). Także klienci indywidualni znajdą dla tego urządzenia zastosowanie, poprzez dzielenie pomiędzy użytkowników jednego pasma transmisyjnego z wykorzystaniem technologii HSDPA/HSUPA/3G/EDGE/GPRS/GSM. Routery wraz ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... wskazywali głównie Netię (25,6%), Telefonię Dialog (5,1%) oraz Telekomunikację Polską (5,4%) - podaje raport UKE pt. "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku. Klienci indywidualni". Wyniki badania przeprowadzonego przez PBS wskazują na bardzo wysoki stopień nasycenia usługami telekomunikacyjnymi. Telefon, niezależnie od wykorzystywanej w tym ...
-
Polska energetyka słoneczna dobrze rokuje
... miałyby pomagać również nisko oprocentowane kredyty dla przedsiębiorców, pokrywające do 75% całości inwestycji, udzielane z funduszy NFOŚiGW. „Zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidualni oczekują, że propozycji wspierających takie inwestycje będzie więcej. Będą one miały znaczący wpływ na rozwój sektora energetyki słonecznej w Polsce, nawet ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku. Klienci indywidualni" przeprowadzonego przez PBS DGA Sp. z o.o. orac CBM INDICATOR sp. z o.o. Głównym celem badania było poznanie opinii Polaków w zakresie funkcjonowania rynku usług ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce II 2011
... o księgach wieczystych i hipotece. Jest to pierwsza zmiana prawa w tej dziedzinie od wielu lat i choć skorzystają na niej zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidualni, a częściowo nawet banki, to rewolucji ona nie wprowadza. Jest raczej dostosowaniem prawa do tego, jak zmienił się rynek. Zmiana likwiduje ...
-
Loterie SMS dostępne i popularne
... brali udział w plebiscycie popularności poszczególnych jego uczestników. Dziś, jak wynika z danych UKE i PBS DGA (Raport Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 r. Klienci indywidualni i instytucjonalni, opracowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej i PBS DGA), wysyłamy średnio 27 smsów tygodniowo, a skłania nas do tego coraz więcej okazji, ...
-
McAfee Mobile Security i WaveSecure Tablet Edition
... urządzenia. Ponadto niemal połowa respondentów przyznała, że używa tych samych aparatów zarówno do celów prywatnych, jak i służbowych. Oznacza to, że klienci indywidualni potrzebują nie tylko ochrony swoich danych prywatnych. Oprogramowanie McAfee Mobile Security, dostępne w wersji do smartfonów i tabletów, zapewnia kompleksową ochronę dzięki ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2011
Jak wynika z badania "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku. Klienci indywidualni" przeprowadzonego przez CBM INDICATOR Sp. z o.o. oraz PBS DGA Sp. z o.o., 27,6 % gospodarstw domowych posiada zarówno telefon stacjonarny, jak i komórkę. Nieco ponad ...
-
Mobilny Internet w Netii - nowe opcje
... dla klientów indywidualnych wynosi 61,90 zł z VAT (dla klientów biznesowych 51,90 zł netto). Przy limicie danych 20 GB klienci indywidualni zapłacą 91,90 zł z VAT, a biznesowi 74,90 zł netto. Podane ceny dotyczą opcji abonamentu z eFakturą. Ponadto, w ramach nowej oferty ...
-
Internet mobilny w Plusie: nowe taryfy
... w Plusie. To oferta "szyta na miarę" - 6 nowych taryf, które można wygodnie dopasować do intensywności korzystania z Internetu. Mogą z niej skorzystać zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi. Plus po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dzięki nowej ofercie można będzie dokładnie zaplanować wydatki na Internet ...
-
Połączenia telefoniczne: coraz taniej, stacjonarne w odwrocie
... 60 lat. Systematycznie spada odsetek osób posiadających telefon stacjonarny. W ciągu czterech lat liczba użytkowników telefonii stacjonarnej spadła o 20 punktów procentowych. Klienci indywidualni za stacjonarny dostęp do Internetu miesięcznie płacą średnio 54 zł, zaś do mobilnego 55 zł, za usługi głosowe (stacjonarne i komórkowe ...
-
Bankowy tytuł egzekucyjny będzie zlikwidowany?
... banków, są zabójcze dla polskiej gospodarki. Stąd dysproporcja w aktywach banków, gdzie polskie firmy stanowią 15 proc. aktywów, a 40 proc. to klienci indywidualni. W zdrowej gospodarce powinno być na odwrót. Banki powinny robić gros interesów z firmami – podkreśla Jerzy Bielewicz. Gdy firmy będą mogły zaciągać ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... wewnętrznej komunikacji pracowników. Małe i średnie firmy nie podchodzą jeszcze strategicznie do wyboru i zakupu rozwiązań telekomunikacyjnych, zachowując się podobnie jak klienci indywidualni. Tutaj kolejny raz pojawia się kwestia właściwie dobranej grupy docelowej. Konstruowanie ofert powinno być adekwatne do odbiorcy danego produktu. Coraz ...
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... ruch głównym graczom. Duże firmy kurierskie koncentrują się na obsłudze klientów biznesowych. Swoje usługi świadczą na podstawie umów i stałych kontraktów. Klienci indywidualni rzadko mają możliwość wyboru pomiędzy firmami kurierskimi. Przy wyborze kuriera, jako preferowanej formy dostawy zakupionego produktu, korzystają z opcji dostępnej w danym ...
-
Branża motoryzacyjna 2014: 5 najważniejszych liczb
... „kratki”. Okno z kratką wpłynęło także na strukturę kupujących nowe samochody osobowe w Polsce – 61,3% z nich to firmy, a tylko 38,7% nabywców to klienci indywidualni. 18,6 mld euro – prognozowana wartość eksportu motoryzacyjnego w 2014 r. Wydarzeniem, które miało miejsce za naszą zachodnią granicą, ale pośrednio wpływającym na ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... nabywców instytucjonalnych rosły w 2014 roku znacznie szybciej niż indywidualnych. Samochodów firmowych przybyło 201,2 tys., czyli o 19,3% więcej niż rok wcześniej. Klienci indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 22/2016
... składka jest wysoka. Możemy się spodziewać, że również ta tendencja będzie utrzymana w tym roku, a pod koniec nastąpi ustabilizowanie wzrostu stawek. Klienci indywidualni również odczuwają wzrosty, natomiast nie będą one aż tak bolesne – przekonuje ekspert Donorii. Rynek ubezpieczeń został zrewolucjonizowany przez dyrektywę Solvency ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce III kw. 2016
... , jaki odnotowują auta z alternatywnym napędem. O dobrej passie i wzrostach mówią również fabryki motoryzacyjne, które dotychczas nie mogły się pochwalić imponującymi wynikami. Klienci indywidualni coraz bardziej aktywni W III kwartale 2016 roku rejestracji doczekało się 92,2 tys. nowych samochodów osobowych, a więc o 11,8 tys. więcej niż ...
-
Koszt przewalutowania boli polski eksport
... pokaźna rzesza rodzimych przedsiębiorców ponosi w swoich bankach znaczne i niepotrzebne koszty związane z obsługą walutową i transakcji zagranicznych. Tego problemu nie mają klienci indywidualni, ponieważ w ich przypadku z pomocą przychodzą kantory internetowe, które w skuteczny sposób wypełniły lukę na rynku korzystnej wymiany walut. Pomimo jednak ...
-
Przestarzałe systemy operacyjne to niemal standard
... konsumentów (0,3%) oraz bardzo małych firm (0,2%) nadal preferuje Windowsa Vistę, który przestał być oficjalnie wspierany siedem lat temu. Co ciekawe, niektórzy klienci indywidualni (1%) oraz firmy (0,6% bardzo małych firm oraz 0,4% podmiotów z sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw) nie skorzystały z darmowej aktualizacji do wersji Windows ...
-
OZE, ceny prądu, neutralność klimatyczna. O tym mówi polska energetyka
... domowych, szpitali, czy mikrofirm. - W grudniu historia zatoczyła koło. Okazało się, że podwyżek nie da się już dłużej powstrzymywać odgórnymi przepisami. Klienci indywidualni muszą się pogodzić z wyższymi rachunkami o ok. 20 proc., natomiast samorządy nawet o 60 proc., co może boleśnie dotknąć zwłaszcza tę drugą ...
-
Hotelarze kontra pandemia. Jakie działania naprawcze podjąć?
... działania dotyczące reorientacji swojej działalności, skoncentrować się w odpowiedniej kolejności na właściwych rynkach i segmentach. W pierwszej kolejności powrócą klienci indywidualni i podróżujący służbowo pracownicy instytucji państwowych oraz organizacji pozarządowych. W dalszej kolejności rozwijać będzie się segment małych spotkań biznesowych ...
-
W Orange Flex czekają prezenty świąteczne
... GB ważnych przez 90 dni. Warto pamiętać też o specjalnej cenie dostawy za 1 zł. Oferta jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych. Klienci indywidualni mogą także skorzystać z oferty zakupów na raty 30x 0% z RRSO 0%, jeśli wartość sprzętów w koszyku wyniesie co najmniej 300 zł. Urządzenia z rabatem ...
-
Nowy Pakiet All In w Plusie
... Premium w przypadku uszkodzenia sprzętu, dostęp do aplikacji Ochrona Internetu i Tożsamości oraz do serwisu muzycznego TIDAL HiFi. Nowi oraz przedłużający umowę klienci indywidualni lub firmy przy wyborze abonamentu głosowego ze sprzętem mogą dokupić Pakiet All In w cenie – 20 zł miesięcznie, zamiast łącznie 43 ...
-
Cloud computing a bezpieczeństwo
... zależności od sposobu implementacji technologii, proces ten może również działać w drugą stronę: klienci mogą pomóc firmie antywirusowej zidentyfikować i wykryć nowe zagrożenia. ... . W przyszłości te dwa podejścia zostaną połączone i zarówno użytkownicy indywidualni jak i organizacje będą wykorzystywali komputery "w chmurze" chronione przy użyciu ...
-
Operatorzy w Polsce: ceny roamingu VI 2008
... w kraju były ok. 4-krotnie niższe niż ceny połączeń inicjowanych w roamingu. Na poziomie krajowym za inicjowanie połączeń najmniej płacili klienci abonamentowi indywidualni – 0,13 EUR/min, z kolei klienci abonamentowi biznesowi oraz usług przedpłaconych płacili o 0,03 EUR/min więcej. Ceny połączeń inicjowanych w roamingu na poziomie 0,58 EUR/min ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... sieci Rynek usług ekspresowych przeżywa obecnie wyraźne ożywienie segmentu przesyłek międzynarodowych, gdzie obsługiwane są firmy posiadające globalny łańcuch dostaw, indywidualni klienci lub mniejsze przedsiębiorstwa szukające nowych rynków zagranicą. - W porównaniu z poprzednim rokiem liczba przesyłek międzynarodowych rośnie w tempie od kilku do ...
-
Rozwiązania sieciowe: trendy 2014
... strategiami sprzedawców, o wyborze sieci klienci będą decydować za pomocą swoich portfeli. Inteligentni sprzedawcy dostosują się do tych realiów. Klienci zmuszą sprzedawców rozwiązań ... przewodowe są poważnie zagrożone. Firmy, placówki oświatowe, szpitale i użytkownicy indywidualni nie będą musieli ograniczać się jedynie do rozwiązań przewodowych. W ...
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
... lojalnościowego. Zainteresowanie takimi systemami jeszcze wzrosło pod wpływem pandemii, a potem inflacji – klienci zaczęli doceniać nawet drobne rabaty i nagrody, jako sposoby na oszczędności ... tym pamiętać, aby z programu lojalnościowego mogli korzystać nie tylko indywidualni goście, ale i firmy. Niektóre z nich często rezerwują pokoje dla swoich ...
-
Internet w Polsce IX 2004
... się z domu z Internetem. Zapytani o to, dlaczego nie wykorzystują Internetu w szerszym stopniu, indywidualni użytkownicy wskazują przede wszystkim wysoki koszt, brak czasu, obawę przed ... usługę jest dla zainteresowanych kwota 50 zł. Cenę 40 zł miesięcznie potencjalni klienci uznaliby za okazję. Przy cenie 60 zł zainteresowani postrzegaliby tę usługę ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy IX 2011
... sieci. DigiNotar zhakowany Do listy zagrożeń, których celem są indywidualni użytkownicy, dodaliśmy atak na holenderski urząd certyfikacji DigiNotar. Pomimo tego ... ZitMo-Zeus. Pliki konfiguracyjne trojana SpyEye sugerują, że jego celem byli klienci kilku hiszpańskich banków. Użytkownicy komputerów zainfekowanych szkodnikiem SpyEye otrzymują wiadomości ...
-
Ochrona danych osobowych: prywatność to świętość?
... decyzji przez mechanizmy sztucznej inteligencji (AI). Najważniejsze wnioski z badania: Użytkownicy indywidualni oczekują przejrzystości i kontroli: Prawie połowa (46%) respondentów badania ... . Buduj świadomość na temat ochrony prywatności i przepisów obowiązujących w danym kraju. Klienci, którzy je znają, rozumieją, że istnieją ograniczenia co do ...
-
REIT-y na inflację. Dlaczego nie inwestujemy w nieruchomości komercyjne?
... proc. W tych krajach lokalne fundusze inwestujące w nieruchomości komercyjne funkcjonują z powodzeniem. Inwestorzy indywidualni chętnie z nich korzystają, postrzegając inwestycje na lokalnym ... więcej, znaczący udział (oscylujący wokół 50 proc.) w transakcjach mieli klienci gotówkowi i ci z przewagą środków własnych. Inwestycję w mieszkania traktują ...