-
Pandemia: nowe zwyczaje zakupowe będą się utrwalać
... 1,7 tys. podmiotów. Szacunki wskazują, że jeszcze w tym roku wartość polskiego sektora e-commerce przewyższy 70 mld zł. Dla porównania, w minionym roku było to ... będą nadal robić zakupy online w większości kategorii produktowych po zakończeniu pandemii. Kobiety przeważają jedynie w przypadku czterech kategorii: ubrania, środki higieniczne, kosmetyki ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... konsumentom jest oszczędność ich czasu. Tę odpowiedź w odniesieniu do zalet kupowania w e-commerce zaznaczył co czwarty ankietowany. Miała ona duże znaczenie dla większości grup wiekowych ... Tę cechę zakupów online odrobinę bardziej od mężczyzn ceniły też sobie kobiety (35,2 proc. w porównaniu do 28,1 proc.). Inne zalety kupowania w sieci, ...
-
Agencje zatrudnienia i usługi HR nie odczuły pandemii?
... szukają specjalistów IT/digital, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta czy e-commerce. Dużym zainteresowaniem cieszą się też profile HR-owe. Konsekwencją Polskiego Ładu ... dużym potencjałem zatrudnieniowym. Pamiętać należy, iż zdecydowana większość uchodźców to kobiety. Wiele zakładów sektora produkcji nie ma przystosowanych linii produkcyjnych ...
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
... , których grupą docelową są kobiety, że właśnie to medium przyciąga je w dużym stopniu. Ponadto na przestrzeni trzech ostatnich lat Instagram dla 36 proc. użytkowników stał się najbardziej istotnym obszarem w poszukiwaniu porad influencerskich w kategorii przepisów i kulinariów. Rozwój e-commerce przyczynił się do przekierowania ruchu ...
-
Polacy porzucili hipermarkety, teraz liczą się dyskonty?
... produktu (lokalny/regionalny) i zawartość tłuszczu (ponad 50% respondentów). Warto zaznaczyć, że kobiety częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na prozdrowotne właściwości kupowanych artykułów (65 ... płatności (83%). Zakupy spożywcze to nasza codzienność. Okazuje się, że e-commerce w tym przypadku to nadal nisza, z której wiele osób jeszcze ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
... roku bądź rzadziej. Jak kupują młodzi? Co najczęściej kupuje Generacja Z w sklepach e-commerce i za pomocą aplikacji mobilnych? Najpopularniejsze kategorie to odzież i obuwie (70,6%), ... ciekawe, rabaty oferowane przez marki na zakupy doceniają przede wszystkim kobiety (25,1%). W przypadku mężczyzn w tej samej kategorii wiekowej zainteresowanie tym ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... . podwykonawców to mężczyźni, natomiast 46,8 proc. badanych stanowią kobiety, a 0,4 proc. respondentów wskazało inną płeć. Większość polskich freelancerów jest ... i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z branży e-commerce. Freelancerzy są również potrzebni w sektorach związanych z mediami, rozrywką, technologiami ...
-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
... wieku 16-74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu), wynika z danych GUS, e-commerce oraz faktu, że blisko 70% rodzimych internautów sprawdza opinie o lokalnych ... Jerzy Krawczyk w TRUSMATE.io. Płeć Z badań TRUSTMATE wynika, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni w większości (odpowiednio 68,9% i 68,04%) sprawdzają opinie na ...