-
Promocje cenowe przyciągają Polaków
... Kolendowski. Lista listą, a promocje kuszą Aż 60 proc. respondentów na duże zakupy wyrusza z listą. Z tej pomocy zdecydowanie częściej korzystają mężczyźni niż kobiety Jednak lista zakupowa to jedynie generalna wytyczna. Zazwyczaj faktyczne zakupy mocno różnią się od planowanych. Wyniki badania potwierdzają, że wciąż największy ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... różne. Problem ten dotyczy także badanych mieszkających w większych miastach, częściej zgłaszały go kobiety z niższym wykształceniem (76 proc.). Mniej więcej połowa badanych uważa, że ceny ... (90 proc.), co może wynikać z tego, iż częściej robią oni zakupy w supermarketach, gdzie klient w większym stopniu zdany jest na siebie, niż w małym sklepie, ...
-
Finanse i usługi bankowe według polskich internautów
... mniej niż jedna piąta respondentów wskazała płacenie rachunków w specjalnych punktach i zakupy na raty. Konto online i poczucie bezpieczeństwa 67 proc. ... założenie konta oszczędnościowego oraz uruchomienie debetu na koncie. Mężczyźni nieco częściej niż kobiety deklarowali plany założenia lokaty oraz zakupu jednostek funduszu inwestycyjnego, a także ...
-
Nowe technologie a święta w Polsce
... względem zapotrzebowania świąteczna zachcianka, podczas gdy w reszcie ankietowanych krajów kobiety bardziej niż z telefonu, czy komputera ucieszą się z pieniędzy, ubrań i biżuterii. 28% spośród naszych matek, żon, sióstr i córek najbardziej zadowolą pieniądze i vouchery na zakupy, a prawie jedną czwartą biżuteria i zegarki. Czy jesteśmy rodzinni ...
-
Prezent na Walentynki droższy niż rok temu
... usług e-sklepów w tym roku zamierza skorzystać 15% ankietowanych. W zeszłym roku przez Internet zakupy planowało zrobić 20% respondentów. Zmianie uległa struktura wydatków na ... że oczekiwania obdarowanego rozmijają się z planami kupującego. Wyniki POP pokazują, że kobiety liczą na kwiaty (48%), biżuterię (32%), perfumy (26%), książki (20%) oraz ...
-
Co warto kupić w Wielkiej Brytanii, a za co przepłacimy?
... przesyłania paczek z drobniejszymi produktami z rodzimego kraju: – Mimo że w mojej opinii zakupy w Polsce są dużo tańsze, to koszt przesyłki jest zbyt ... , w wielu krajach Europy Zachodniej panują wręcz przestarzałe poglądy na temat zdrowia kobiety. Jest ono bagatelizowane. Poród jest jednym z najniebezpieczniejszych powszechnych zabiegów ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... stacjonarnych, za to na popularności zyskują internetowe i telewizyjne kanały sprzedaży (na Wyspach zakupy online per capita są najwyższe w Europie). Social media są wpływowymi narzędziami ... . Poza tym, na bazie swoich wieloletnich doświadczeń i obserwacji wiem jedno: kobiety zawsze znajdą pieniądze na dobry krem – mówi Krystyna Rzemieniecka. Swoje ...
-
Black Friday świętem RTV i AGD
... . Po kredyt ratalny sięgamy dość często, finansując za jego pomocą zakupy z przeróżnych kategorii – od mebli, przez RTV i AGD, po instrumenty, sprzęt ... raport „Polaków Portfel Własny - kochamy okazje”. Na promocje z utęsknieniem czekają przede wszystkim kobiety (32,5 proc.) oraz konsumenci w wieku 18-29 lat (44,2 proc.). Większość respondentów ...
-
Zakaz handlu w niedziele wciąż dzieli. Nie chce go co 2. Polak
... zrobienia zakupów w ostatni dzień tygodnia. Blisko połowa badanych Polaków robi zakupy z odpowiednim wyprzedzeniem. Tylko 11% badanych poszukuje sklepów otwartych w niedziele. Do braku możliwości zrobienia zakupów w niedzielę trochę lepiej przygotowane są kobiety oraz starsi Polacy – to te grupy częściej deklarują robienie zakupów klika ...
-
Co 2. Polak chce, aby wróciły niedziele handlowe
... kobiety dostrzegają mankamenty braku niedziel handlowych – odsetek wynosi odpowiednio 53% mężczyzn vs. 48% kobiet. Jeżeli chodzi o wiek badanych, młodzi są zgodni z najstarszą grupą respondentów powyżej 55 roku życia – w obu przypadkach 52% chce robić zakupy ... dni, kiedy mogą wybrać się na zakupy. Po drugie, rozłożenie ruchu na siedem, zamiast ...
-
Wirusy, wyłudzenia i inni. Jak dbać o bezpieczeństwo w internecie?
... kartą kredytową. Wyższy poziom obaw względem wszystkich analizowanych zagrożeń cechuje kobiety, a poczucie zagrożenia rośnie wraz z wiekiem respondentów. I nic dziwnego, skoro statystyki ... wymagane jest podanie danych osobowych, numeru pesel, telefonu czy adresu. Robiąc zakupy, warto unikać pośpiechu, zadać sobie pytanie, czy podawanie tzw. ...
-
15 rzeczy, których wzrost cen w Polsce był rekordowy w UE
... . O tym, że ceny rosną nie trzeba dziś przekonywać osób, które robią zakupy, tankują samochód lub opłacają rachunki za mieszkanie. Niestety w niektórych przypadkach podwyżki ... damskie zdrożało o 11%, a męskie i dziecięce aż o 15,6%. Powód jest najpewniej prozaiczny – kobiety wydają na dbanie o swoją urodę i wygląd więcej niż dzieci czy mężczyźni. ...
-
Jak będzie wyglądać sezon grillowy 2021?
... udział w takiej imprezie w ciągu najbliższego miesiąca. Plany związane z grillem deklarują zarówno kobiety jak i mężczyźni, osoby mieszkające w mieście (bez względu na wielkość) i na wsi, ... finanse niż rok temu. Najwięcej Polaków zamierza robić zakupy w Biedronce (aż 68% spośród osób, które robią zakupy grillowe). Na drugim miejscu plasuje się sieć ...
-
Obniżki cen tracą popularność
... zadaliśmy w ramach badania. W porównaniu z rokiem poprzednim istotnie zwiększył się na przykład odsetek konsumentów robiących pod wpływem promocji zakupy na zapas – o 7 p. p. (z 41% w 2020 do 48% w 2021). Jednocześnie konsumenci rzadziej kupowali produkty, o promocji których dowiadywali się w miejscu zakupu. Badani rzadziej ...
-
Wyłudzenia w wyniku kradzieży danych boi się ponad połowa Polaków
... sprzedażowe, informacje o szybkim zysku i wygranych, a także o krótkoterminowych ofertach specjalnych na zakupy online. Wskazała na nie niemal co trzecia osoba (29 proc.). ... wyłudzeniem osobiście doświadczyło 32 proc. dorosłych, w tym częściej mężczyźni (35 proc.) niż kobiety (29 proc.). Wyłudzenia w wyniku kradzieży danych boi się ponad połowa (54 ...
-
W Black Friday i Cyber Monday polski konsument wyda około 1000 zł
... kupujemy mniej, często oszczędniej wybierając zamienniki ulubionych marek. Tradycyjnie Polacy lubią korzystać z promocji i planować zakupy – z tego powodu czekają na Black Friday, ale będą też krytycznie oceniać atrakcyjność ofert ... przedziale 35-54 lat, a 44% jest powyżej 55 roku życia. 48% ankietowanych to mężczyźni a 52% to kobiety. Badanie online ...
-
25% Polaków internautami
... Kobiety przeważają wśród osób, które zaczęły korzystać z Internetu w ciągu ostatnich 12 miesięcy (52%). Im dłuższy staż, tym bardziej zaawansowane korzystanie z Internetu i większe zaufanie do wirtualnej przestrzeni. Wśród internautów korzystających z sieci od 5 lat jest największy odsetek biorących udział w aukcjach internetowych, robiących zakupy ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2004
... pracowników służby zdrowia). Zdecydowanie częściej takich informacji poszukiwały kobiety (22%) niż mężczyźni (14%). Bardzo rzadko internauci korzystali z usług ... używające Internetu w sprawach dotyczących zdrowia w ciągu 12 miesięcy (lipiec 2004) 4.4. Zakupy przez Internet 4.4.1 Osoby indywidualne dokonujące zakupów przez Internet Spośród osób ...
-
Internet w Polsce
... ten czas dostęp do sieci w większym stopniu mieli mężczyźni (37%) niż kobiety (30%). W grupie mężczyzn jest też więcej internautów (29% vs. 21%). Odsetek ... z Internetu. Podstawa: Internauci. Dane rolowane 3-miesięcznie. Coraz popularniejsze stają się również zakupy dokonywane przez Internet. Z oferty sklepów internetowych skorzystał już co trzeci ...
-
Jaki jest polski nauczyciel
... – aż 79% osób tej profesji, które wypełniły Kwestionariusz Acxiom, to kobiety. Połowa z nich pracuje w szkołach znajdujących się w miastach do 50 tys. mieszkańców, 22% mieszka ... nauczycieli mieści się w przedziale 1000-1400 zł. Prawie połowa z badanych wydaje tygodniowo na zakupy kwoty pomiędzy 100-200 zł. Pokój nauczycielski od zawsze kojarzył się z ...
-
Jaka reklama działa na matki?
... się same zainteresowane. Wyjściem z sytuacji może być zmiana prezentowanego w reklamach portretu kobiety z dzieckiem - przewidują autorzy badania. 91 proc. matek woli kupować marki i produkty ... a 85 proc. klika na reklamy internetowe. Aż 86 proc. mam robi w internecie zakupy. To właśnie od nich pochodzi ponad połowa ogólnych wydatków online na ...
-
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
... sięga zaledwie 30%. Jeśli chodzi o zakupy materiałów budowlano-wykończeniowych w przeszłości, prawie 90% dorosłych Polaków deklaruje, że już ich dokonywało. Podobnie jak w przypadku remontowo-budowlanych planów, najaktywniejsi są w tej dziedzinie 25-39-latkowie. Istotna różnica dzieli tu natomiast mężczyzn i kobiety, które dokonują takich zakupów ...
-
Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana
... sektorze stanowią podstawowe lub jedyne źródło dochodów. W sprzedaży bezpośredniej niezmiennie dominują kobiety – najprawdopodobniej ze względu na elastyczny czas pracy. Sektor ponadto stwarza szanse ... łagodniej niż w innych krajach europejskich, może spowodować, że zakupy staną się bardziej przemyślane. Tymczasem sprzedaż bezpośrednia, odbywająca ...
-
Surfowanie w sieci: jakie są powody?
... z ludźmi, prezentowanie siebie, wyrażanie poparcia dla innych, biznes/praca, czy zakupy. Powody korzystania z sieci są nowym ważnym kryterium demograficznym. ... komentarzach i prezentuje się w sieciach społecznościowych niż przeciętny użytkownik internetu (37%). Kobiety (91%) chętniej koncentrują się na relacjach z innymi internautami niż mężczyźni ( ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... (w tym miesięczne wydatki na lekarstwa) jest jego drogą życiową, a wszystkie zakupy, które wykraczają poza codzienny standard, stanowią element „ekstrawagancji”. Stąd grupą docelową ... hasłem „Druga młodość zaczyna się po 60. roku życia” i zaprezentowano wizerunek kobiety nie-celebrytki: radosnej, która akceptuje swój wiek i czuje się piękna. Jak ...
-
Seniorzy lubią kupować
... życiem - podróżować, pić dobre wino i korzystać z nowinek technicznych. Tysiące z nich (głównie kobiety) zdobywają wiedzę i umiejętności na rozprzestrzenionych po całej Polsce Uniwersytetach Trzeciego ... też stacjonarnie we Wrocławiu i w Legnicy. Sieć Carrefour zaprasza natomiast na wtorkowe zakupy ze zniżką dla osób, które skończyły 60 lat. Zasady ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... tych sklepów ruch znacząco się zmniejszał. Klienci, nawet jeśli coś przymierzali, to i tak robili zakupy znacznie mniej chętnie niż o innej porze. Sprzedawcy nie wiedzieli, co o ... i mężczyzn przy półkach z kieliszkami do win. Mając do wyboru kilkanaście rodzajów kieliszków, kobiety nie miały problemu, żeby zapytać sprzedawcy, który jest do czego, czym ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... znacznie lepiej – jedynie w 8,3% przypadków), a w 19,8% przypadków (w Polsce 6,2%) pracownicy zapomnieli o podziękowaniu klientowi za zakupy. Zdarzało się także, że badacze otrzymywali niezapakowany produkt (14,6% ogółem, a w Polsce – 6,2%). 20 ... przeprowadzili 192 badania. Z uwagi na charakter badania 94,8% tajemniczych klientów stanowiły kobiety ...
-
Przedświąteczne e-zakupy
... chociaż raz galerię handlową w drugiej połowie grudnia, dobrze wie, że tradycyjne zakupy w tym okresie są bardzo męczące i czasochłonne. Wygodną alternatywą jest zaopatrzenie się w ... o badaniu: W badaniu udział wzięło 9090 użytkowników Ceneo, w 52% byli to mężczyźni, w 48% kobiety. Badani to w dużej mierze osoby młode, w przedziale wiekowym od 19 do ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2011
... rozwoju. Partnerem tej części raportu jest porównywarka cen Okazje.info. Zakupy online w oczach internautów Od kilku fal badania ponad 2/3 badanych internautów ... internautów na temat najważniejszych cech zakupów różnią się w zależności od płci. Kobiety częściej deklarują przywiązywanie wagi do przyjemności z zakupów i oszczędności pieniędzy. Mężczyźni ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... za darmową informację. Tuńczyki, czyli 1/3 polskiego społeczeństwa. To przede wszystkim kobiety, które w wolnym czasie lubią: spędzać czas ze znajomymi/partnerem, słuchać muzyki ... 15-29 lat, otwarte, zabiegane. W wolnym czasie lubią: podróżować, gotować i chodzić na zakupy. Mają szeroką wiedzę na temat nowinek technicznych, ale świadomie wybierają ...
-
Polacy a płatne treści w Internecie
... głównie za aplikacje i dodatki do swoich telefonów komórkowych. Dużą popularnością cieszą się również gry i treści video – najczęściej kupują je mężczyźni. Kobiety chętniej płacą za możliwość obejrzenia odcinka serialu oraz za wróżby i horoskopy. Mimo że 15 proc. respondentów deklaruje, że zapłaciło za ...
-
Polacy a prezenty świąteczne
... małych i średnich sklepach. Tyle samo rodaków (25%) planujących kupić prezenty zrobi zakupy w Internecie, w sklepach internetowych i na platformach handlowych, na przykład Allegro. ... z wyposażeniem domu i kuchni, które planuje kupić dla bliskich po 4% Polaków. Kobiety częściej niż mężczyźni kupią w prezencie zabawki (37% pań i 29% panów) oraz odzież ...
-
Pokolenie Y a zwyczaje internetowe
... gdzie 37% respondentów stwierdziło niekontrolowane sprawdzanie swoich smartfonów. W skali światowej, kobiety są o wiele bardziej skłonne do łączenia się z siecią: 85 procent ... przestrzegają polityki nie wykorzystywania urządzeń firmowych do użytku osobistego. Zakupy w sieci – globalny trend PokoleniaY Dziewięć na dziesięciu ankietowanych PokoleniaY ...
-
Utrata danych w 2012r. - TOP10
... zasłaniając dysk przed wzrokiem pozostałych domowników. Gdy w pralni pojawił się mąż kobiety, przepłoszył kota. Potem jednym płynnym ruchem wrzucił całą zawartość ... popełnienia przestępstwa. 3. Zgubne skutki perfekcjonizmu (Polska) Pewien mężczyzna wybrał się na zakupy do centrum handlowego. Gdy otworzył drzwi swojego samochodu, zorientował się, że ...