-
Najbardziej medialne kobiety w biznesie
... stycznia do końca września br. media poświęciły najwięcej uwagi Elżbiecie Bieńkowskiej, zajmującej dopiero 38. pozycję w rankingu Top 50 najlepszych menedżerek w Polsce, opublikowanym przez „Wprost”. W analizowanym okresie odnotowano 5141 materiałów na temat minister rozwoju regionalnego. Drugą pozycję zajęła, pełniąca funkcję prezes Polskiego ...
-
Ile kosztuje ciąża i poród w Polsce?
... , lekarza czy otrzymać znieczulenie zewnątrzoponowe. Jak dowodzi raport „Ile kosztuje dziecko w Polsce?” platformy MAM, na dodatkowe opcje w państwowych szpitalach decyduje się już przeszło ... się domyślić, mężczyźni wykazywali się w tym względzie większą niewiedzą (31%) niż kobiety (13,5%). Drożej znaczy mniej Jak widać, już sama ciąża i poród to ...
-
GIG economy w Polsce: czy GIGerzy to przyszłość rynku pracy?
... w zarządzaniu, konsultingu, informatyce lub finansach i rachunkowości. Warto zaznaczyć, że GIGekonomia przyciąga zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Jeden na trzech GIGerów miesięcznie prowadzi od 2 do 3 projektów dla różnych podmiotów – najczęściej firm w Polsce. Co istotne, taka współpraca może odbywać się hybrydowo lub zdalnie. Tylko co ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... mniej, natomiast 14% - że kupuje więcej. Zmniejszenie wydatków zadeklarowały szczególnie kobiety oraz badani w wieku 24-34 lat. Co ciekawe, jeśli chodzi o ... odnotowaliśmy w przypadku kobiet. Po raz pierwszy w historii badania "E-commerce w Polsce" odnotowaliśmy przewagę smartfona nad laptopem, jeśli chodzi o urządzenia najczęściej wykorzystywane ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... zwolennikami rozpoczęcia przygotowań do przyjęcia euro są w większym stopniu mężczyźni niż kobiety. Szczególnie silne zmniejszenie poparcia dla wprowadzenia euro ma miejsce wśród kobiet. W ... i tym samym na poparcie wobec przyjęcia euro. Żeby mieć euro w Polsce musimy obniżyć inflację, mieć zrównoważone finanse publiczne, pilnować limitu publicznego, ...
-
Ukraińcy w Polsce śnią american dream?
... „Plany życiowe Ukraińców 2025” zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie N=1500. W drugiej stycznia 2025 r. Respondentami byli pełnoletni Ukraińcy (kobiety i mężczyźni) mieszkający w Polsce. W ramach badania ilościowego posłużono się ankietą internetową (CAWI) oraz badaniem DAR. W informacji wykorzystano też dane amerykańskiego Biura Spisu ...
-
Bezrobocie w Polsce i UE okiem PKPP Lewiatan
... za gospodarką niemiecką, gdzie stopa bezrobocia wśród kobiet wynosiła 6,1%. Niestety ciągle to kobiety częściej tracą pracę, gdy trzeba restrukturyzować zatrudnienie”, zwraca uwagę Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Bezrobocie w Polsce W ubiegłym miesiącu, natężenie bezrobocia wzrosło we wszystkich województwach, najsilniej zaś w województwach ...
-
Dyskryminacja ze względu na wiek jest problemem w Polsce?
... Polsce dyskryminacja ze względu na wiek? Z badania przeprowadzonego przez serwis InterviewMe wynika, że nie tak dużym jak np. ... i po 56. roku życia u mężczyzn. Wygląda na to, że w Polsce ageism nie jest problemem na tak dużą skalę jak np. w Stanach Zjednoczonych, gdzie kobiety i mężczyźni zaczynają być dyskryminowani ze względu na swój wiek już ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... wynika, że z Internetu w Polsce korzystało 50,1% całej populacji. Jednocześnie, w związku z innymi publikacjami na temat zasięgu Internetu w Polsce, należy podkreślić, że ... Z danych za sierpień-październik 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... , że z Internetu w Polsce korzystało 50,2 proc. całej populacji. Jednocześnie, w związku z innymi publikacjami na temat zasięgu Internetu w Polsce, należy podkreślić, że ... . Z danych za październik-grudzień 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat ...
-
Internet mobilny w Polsce 2010
... jest Technologia Nieoswojona? Czy z internetu mobilnego częściej korzystają mężczyźni, czy kobiety, i jaka jest ich samoocena? Czy internet mobilny to poczucie ... Przeprowadzone badanie utwierdza w przekonaniu, że jesteśmy świadkami nowego zjawiska w Polsce - kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego przy dużym udziale technologii mobilnej. ...
-
Internet w Polsce XI 2012 - I 2013
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni i 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (40 proc.), a ...
-
Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. W ciągu 2012 roku liczba użytkowników Internetu w Polsce wzrosła o ok. 1%, o tyle w 2013, do października ... jest prawie równy, czyli 49 proc. z nich stanowili mężczyźni i 51 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (40 ...
-
Nastroje konsumenckie w Polsce wciąż na plusie
... An NIQ Company. Wskaźnik Barometru Nastrojów Konsumenckich w Polsce w kwietniu 2024 roku wyniósł 1,3 pkt. Od początku roku wskaźnik utrzymuje się na ... znajdowali się polscy mężczyźni (co jest regułą w tym badaniu). Gdyby o wynikach decydowały jedynie kobiety, wynik barometru byłby ujemny. Wyraźnie większe – i tu również bez odchyleń od normy – ...
-
Rynek MMS w Polsce
... zdecydowanie większą ochotę wypróbowania nowej usługi wykazują kobiety. One-2-One - integrator usług mobilnych przeprowadził badanie użytkowników telefonii GSM analizujące znajomość usług MMS (Multimedia Messaging Service) i stosunek do nich w rok od komercyjnego ich wdrożenia przez operatorów GSM w Polsce. Z badania wynika, że zaledwie 11% osób ...
Tematy: mms -
Style życia w Polsce
... starannie dobiera produkty żywnościowe i potrawy - wynika z kolejnej fali badania "Style życia w Polsce". Prawie dwie trzecie polskich konsumentów (61 proc.) woli kupować produkty ... informacji na ten temat. Wśród osób dbających o odpowiednią dietę większy odsetek stanowią kobiety (53 proc.) oraz osoby w średnim wieku, między 30 a 59 rokiem życia ...
-
Kradzież tożsamości: 7% ofiar w Polsce
... wymysłem, staje się realnym problemem w Polsce. Jak pokazują badania TNS OBOP aż 7 proc. Polaków padło ofiarami fałszowania tożsamości. To ... tej kwestii są osoby młode i dobrze wykształcone. Co ciekawe, dużo mniejszą świadomość problemu mają kobiety. One też częściej padają ofiarami oszustów tożsamości. Według badań co dziesiąta kobieta została ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... 2009 r. przez firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC wynika, że penetracja Internetu w Polsce ponownie wzrosła do 48%. Jeśli chodzi o częstość korzystania z Internetu to aż 74,4 ... za grudzień 2008 - luty 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (38 ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC wynika, że z Internetu w Polsce korzysta 49,1% całej populacji. Ponadto w nowym badaniu dołączono do listy witrynę Zumi ... ) z 3,8 proc. Z danych za maj - czerwiec 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (38 ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2010
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak ... względu na płeć jest prawie równy, czyli 49 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 51 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce I-VI 2011
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2011
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce I-XII 2011
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce I-III 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ze względu na płeć jest równy, czyli 49 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 51 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (40proc.), a tuż ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ze względu na płeć jest równy, czyli 49 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 51 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (39 proc.), a ...
-
Internet w Polsce III 2013 - V 2013
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni i 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (40 proc.), a ...
-
Zdrowie w Polsce w 2004 r.
... kobiet i blisko 33% ogółu mężczyzn), a równocześnie kobiety dużo częściej mają niedobór masy ciała (niedowagę), w tym zwłaszcza u kobiety młode (do 30 roku życia). ... 1/5 ma trudności w poruszaniu się. Profilaktyka Szczepienia przeciw grypie Szczepienia przeciw grypie w Polsce nie są jeszcze powszechne. Tylko co 6 Polak szczepił się kiedykolwiek ...
-
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... kobiety ciągle zarabiają tam wyraźnie mniej niż mężczyźni (od 7,1% do 19,6%), ale też częściej zasiadają w zarządach spółek (30–44%, w Polsce - 10,9%) i w parlamencie (39,6–47,6%, w Polsce ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy ... Lean In - zdjęć przedstawiających silne, niezależne kobiety - uzyskał 54 proc. wzrost w sprzedaży. - Nie powinno dziwić, że kobiety chętnie sięgają po produkty, które w swoich reklamach ...
-
Kobiety wciąż dyskryminowane na rynku pracy
... 35 proc. Zespół prof. Joanny Tyrowicz z GRAPE oszacował natomiast, że w Polsce i większości krajów europejskich kobiety w zarządach i radach nadzorczych nienotowanych na giełdach podmiotów gospodarczych stanowią jedynie 20 proc., a blisko 2/3 firm nie ma żadnej kobiety ani w zarządzie, ani w radzie – zauważa Łukasz Komuda, ekspert rynku ...
-
Kobiety nie chcą kobiet w zarządach
... proc. Kobiety i mężczyźni wnoszą inne wartości w życie zawodowe, co dodaje kolorytu organizacji i stanowi o sile jej zespołu. Jestem zwolennikiem takiej różnorodności i zachowania równowagi, w żaden sposób nie wartościując, kto jest lepszym pracownikiem czy menedżerem. Obserwując środowisko top managementu w Polsce, zauważam że w Polsce mamy coraz ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... polują na wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. ... Polsce liczba samotnych matek oraz liczba kobiet, które są żywicielkami rodziny. Według danych z GUS-u obecnie 4,5 mln pań odgrywa taką rolę. To prawie ćwierć miliona więcej niż przed czterema laty. Zakupy jak polowanie Kobiety ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... Polsce i Europie Nikogo nie zdziwi więc fakt, iż kobiety częściej decydują się na udział w programach lojalnościowych niż mężczyźni. W sumie 80 proc. Polek jest członkiem programu lojalnościowego, przy czym największy odsetek stanowią kobiety ... komunikacji, aby zarówno mężczyźni, jak i kobiety chętnie dokonywali zakupów w ich punktach handlowych ...