-
SMS Premium w sprawie promocji? Polki są na "tak"
... są kobiety - z raportu "Komunikacja SMS w Polsce" wynika, że 2/3 z nich wysyła smsy każdego dnia, a 16 procent robi to kilka razy ... , że zakupy w sieci robi w Polsce blisko co druga kobieta, to wiadomość SMS Premium o promocji jest szansą dla e-sklepów na zdobycie nowych klientów. Kobiety należą do grupy najbardziej lojalnych konsumentów ...
-
Wakacje wg singla
... Z analizy wynika m.in., że do samotnych podróży bardziej skore są kobiety, które najczęściej wyjeżdżają do Egiptu. W porównaniu z przeciętnymi turystami single częściej ... kobiet najatrakcyjniejsze kierunki to Chiny, Izrael i Kenia. Samotne turystki lubią wypoczywać w Polsce. Urlop w górach, nad morzem czy jeziorami wybierają dwa razy częściej niż ...
-
PIN do telefonu? Nie dla partnera!
... pań posiada takie urządzenie, a 40% deklaruje, że nie wyobraża sobie bez niego życia. Okazuje się również, że kobiety dość niechętnie dzielą się z innymi zawartością pamięci swojego telefonu - jedynie co czwarta gotowa jest zdradzić swojemu ... korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2018
... podziału. Zapowiadają się też działania obostrzające przyznawanie funduszy unijnych Kobiety w Polsce zarabiają średnio o 700 zł mniej niż mężczyźni. Analizy rządowe pokazują ... Badań i Analiz z agencji SW Research. Kobiety w polityce Przeprowadzane od trzech lat badanie „Z kim na piwo” pokazuje, że kobiety zaangażowanie w politykę są coraz bardziej ...
-
Otyłość wśród Polaków
... Polsce problem otyłości częściej dotyka mężczyzn niż kobiety. Posługując się przedziałami Indeksu Masy Ciała (BMI) określono średni statystyczny ... 66% pań w tym przedziale wiekowym utrzymuje swój ciężar ciała w normie. Kobiety częściej niż mężczyźni mają w Polsce niedowagę ( 16% do 11%). Skłonność w tym kierunku mają szczególnie nastolatki oraz ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... dalsze zwiększanie udziału zakupów on-line w wydatkach Polaków - wynika z raportu "E-commerce w Polsce w oczach internautów" (gemiusReport 2010/2011) autorstwa Gemius S.A. Jakie są zatem postawy i ... wieku, statusu materialnego internauty, a także płci. Kobiety częściej słuchają opinii innych internautów, mężczyźni wybierają porównywarki cen. A ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2010
... . Miejsce 5 – firma budowlana Budimex, realizującą swoje projekty zarówno w Polsce jak i w kilkudziesięciu krajach na trzech kontynentach. Firma uzyskała 54 głosy ... General Electric, 3. ABB, 4. 3M Poland, 5. Philips, Mostostal Warszawa oraz Procter&Gamble Operations Polska. Kobiety do 27 roku życia swoje głosy najczęściej oddawały na takie firmy ...
-
10 najpopularniejszych gier na Androida
... . Jak wynika z badania Spicy Mobile, w październiku br. My Talking Tom odtworzono w Polsce ponad 114 mln razy. Była też grą, na którą użytkownicy telefonów i tabletów poświęcili ... gra Pokémon Go, która na początku niemal w równym stopniu angażowała kobiety i mężczyzn, finalnie stałą się grą typowo męską. W październiku br. panowie stanowili aż ...
-
Skąd mamy telefony
... źródło pochodzenia telefonu częściej podawały kobiety (19%) niż mężczyźni (7%). Z kolei zakup w komisie częściej deklarowali mężczyźni (7%) niż kobiety (4%). Na różnice dotyczące ... rodzinę (16%) i znajomych (15%). Z miesiąca na miesiąc rośnie w Polsce liczba telefonów komórkowych rozliczanych w systemie pre-paid, czyli potocznie określanych jako ...
-
Ulubione produkty i usługi finansowe Polaków
... ) i inwestycyjnych (akcje, fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane). - Wbrew pozorom ta różnica nie jest spowodowana niższymi dochodami czy lukami w edukacji, bo przecież kobiety w Polsce są lepiej wykształcone – mówi prof. Remigiusz Kaszubski, dyrektor w Związku Banków Polskich. – Z moich obserwacji wynika, że dla pań bardzo ważna jest ...
-
Bierność zawodowa Polaków zbyt duża
... gdyż nie będzie miał kto na nie zapracować - podaje Work Service SA. W Polsce mamy 56,3% ludności aktywnej zawodowo. Oznacza to, że bierni zawodowo stanowią 43 ... zawodowo mają dojrzałe, słabo wykształcone kobiety, które wypełniają swoje obowiązki domowe. Bierni zawodowo – kim są? Wśród wszystkich osób biernych zawodowo kobiety stanowią 61,5%, co nie ...
-
Smart shopping po polsku
... kryzysu robią furorę na całym świecie. W Polsce już połowa kupujących deklaruje, że dokonuje zakupów w taki sposób – wynika z badania GfK ... kupuje najtańszy produkt w Internecie. Zakupy online jako sposób zakupów częściej wybierają mężczyźni niż kobiety. Pomnażamy oszczędności zakupowe Kupujący mądrze, nie dość, że oszczędzają na wydatkach, to ...
-
Motywacja do pracy spada
... trzeci badany kojarzy pracę z obowiązkiem, przy czym częściej są to mężczyźni niż kobiety. Ponad połowa badanych czuje się bardzo lub za bardzo zaangażowana ... firma im oferuje. Praktyka informowania pracowników występuje tylko w 26% firm w Polsce, częściej z kapitałem zagranicznym i zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Zaledwie co piąty badany, ...
-
Jak Polacy czytają e-booki?
... Burda Media. Jest to największe do tej pory tego typu badanie zrealizowane w Polsce, a jego wyniki pokazują, że miłośnicy e-booków stanowią czytelniczą elitę Polski. Ilu ... z 2012 r. to kobiety czytają więcej niż mężczyźni. Wygląda na to, że w przypadku e-czytelnictwa sytuacja ta wygląda inaczej - to mężczyźni częściej niż kobiety spędzają wolny czas ...
-
Gemius SA na Litwie
... witryn oraz aplikacji internetowych na Litwie. W badaniu zastosowano znaną w Polsce metodologię gemiusAudience. W litewskiej edycji badania udział wzięło ponad 50 ... wzięły udział w badaniu. 50,61% litewskich internautów w sierpniu stanowiły kobiety, a 49,36% mężczyźni. Kobiety są generalnie mniej aktywne w Internecie – przeciętnie spędzają one w ...
-
Polacy i okulary
... noszą głównie osoby starsze, kobiety oraz mieszkańcy miast - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP. Niewielką popularnością cieszą się w Polsce soczewki kontaktowe – stosuje ... okulary korekcyjne. Podobne różnice widoczne są w przypadku płci. Kobiety bowiem częściej niż mężczyźni używają szkieł korekcyjnych - okulary nosi 47% ...
-
Polskich internautów portret własny
... " - podkreśla Sylwia Szmalec z Gemius SA. Młodzi, wykształceni i aktywni… Liczba internautów w Polsce systematycznie wzrasta. W marcu br. z internetu korzystało 12,2 mln osób, ... do zaskakujących wniosków. Przykładowo, na witrynach poświęconych budownictwu i nieruchomościom kobiety spędzają przeciętnie nieco więcej czasu niż mężczyźni oraz wykonują ...
-
Podział ról w polskich domach
... podział ról przy wykonywaniu obowiązków domowych jest nadal w Polsce bardzo popularny - wynika z ostatnich badań wykonanych przez CBOS. Takie czynności, jak: pranie, prasowanie, przygotowywanie posiłków, sprzątanie oraz codzienne zakupy, w większości domów zazwyczaj wykonują kobiety. Odsetki mężczyzn, którzy zajmują się tymi zadaniami, są ...
-
Kto boi się utraty pracy?
... zbadać kto w Polsce boi się utraty swoich miejsc pracy. Kobiety, mieszkańcy małych miast i wsi oraz osoby w przedziale wiekowym 26 - 35 lat to grupy, ... które obawiają się utraty pracy, przynosi zaskakujące wyniki. Aż 72% tych osób stanowią kobiety. Wynika to z obaw pracodawców przed koniecznością zatrudniania osoby, która ze względu na obowiązki ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... z liberalizacją przestrzeni powietrznej nad naszym krajem, dzięki czemu działalność w Polsce rozpoczęli tzw. tani operatorzy, szybko zdobywając udziały w sektorze lotniczych ... Goplana i Xenna jednogłośnie przekonywały na przykład, że każdy z ich produktów „rozumie kobiety”, Itaka i PKN Orlen zachwalały „radość podróżowania”, a Kia i Chio Chips ...
-
Zakupy grupowe zyskują popularność
... grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny oferujące specjalne deale odwiedziło już 3,2 ... zainteresowanie serwisami zakupów grupowych jest nieco niższe. Nieco częściej z serwisów zakupów grupowych korzystają kobiety niż mężczyźni. Kobiety stanowią 59% użytkowników serwisów być może także dlatego, że znaczna ...
-
Gospodarstwa domowe a ochrona zdrowia 2010
... r. Wyniki badania uogólniono na całą zbiorowość ludności i gospodarstw domowych w Polsce. Wstępne wyniki wskazują, że: Badane osoby najczęściej oceniały stan swojego ... w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). Częściej pacjentami lekarzy POZ były kobiety, które stanowiły prawie 59% tej populacji. Udział osób korzystających z porad lekarskich ...
-
Kobieta menedżer zarabia mniej
... analogiczną pracę. Tymczasem wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Diners Club Polska w ramach programu Talent Club potwierdzają smutną prawdę: kobiety na stanowiskach menedżerskich w Polsce zarabiają mniej od swoich kolegów po fachu. Dzieje się tak nawet pomimo powszechnego wśród przedstawicieli polskiej kadry kierowniczej przekonania ...
-
Praca zdalna jest efektywna
... wykorzystania i popularności zdalnej pracy w Polsce. Badanie pokazało, że zarówno firmy jak i ich pracownicy dostrzegają pozytywne aspekty pracy ... kiedy obecność w biurze jest konieczna. Chodzi tutaj przede wszystkim o spotkania biznesowe. Kobiety znacznie częściej (15% w stosunku do 8 % mężczyzn) twierdziły, że są bardziej produktywne, kiedy pracują ...
-
Polski Internet a poszukiwanie pracy
... w ramach raportu Kompas Social Media opinie internautów na temat rynku pracy w Polsce. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat szukania pracy, które ... wieku emerytalnego. W mediach społecznościowych znacznie bardziej dostrzegalne są jednak kobiety planujące powrót do pracy po ciąży – zarówno w kontekście dotychczasowej ...
-
Jacy są polscy gracze komputerowi?
... wyższe niż przeciętny Kowalski. To tylko niektóre z wniosków płynących z największego w Polsce badania graczy komputerowych #jestemgraczem, które IPSOS zrealizował dla SAPPHIRE ... ). Gracze zwykle są stanu wolnego, co koresponduje ze średnią wieku. Kobiety częściej niż mężczyźni mieszkają z partnerem. Edukacja i poziom wykształcenia Polski gracz ...
-
Walentynki 2016: co planują zakochani?
... w Polsce świąt. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PAYBACK, 57% Polaków planuje na ten dzień coś specjalnego ... (29%). Panowie po prezent wybiorą się do kwiaciarni (47%), a 1/3 mężczyzn zrobi zakupy online (32%). Kobiety najczęściej będą klientkami centrów handlowych (68%) oraz małych wyspecjalizowanych sklepów (27%). A jak wygląda ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... firmę badawczą PMR na zlecenie Westwing Home & Living było znalezienie źródeł inspiracji, do których sięgają polskie kobiety, planując zakup różnych dóbr i usług. Analiza zachowań Polek dowiodła, że przy zakupie ubrań, kosmetyków oraz ... korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce ...
-
Bezpieczeństwo finansowe odczuwa tylko co 3. Polka
... . Większym niepokojem może napawać fakt, że jeśli wziąć pod uwagę wyłącznie kobiety, to odsetek głosów spokojnych o swoje finanse sięga już tylko 35%. Dla ... stabilne i wysokie pensje pozwoliły przez lata zbudować poduszkę finansową, która daje poczucie bezpieczeństwa. W Polsce taki komfort budujemy dopiero teraz, ale musimy jeszcze trochę na niego ...
-
Wyprzedaże poświąteczne w tym roku nie budzą entuzjazmu
... Polsce cieszyły się w minionych latach sporą popularnością. Rok 2020 był jednak inny z uwagi na ... na wyprzedażach. Tylko 27 proc. z nich planuje skorzystać z poświątecznych promocji. Tegorocznymi wyprzedażami najbardziej zainteresowane są kobiety (32 proc. w porównaniu do 22 proc. mężczyzn), mieszkańcy metropolii (40 proc.) oraz osoby z wyższym ...
-
Polacy ruszyli na wakacje za granicą. Urlop jak przed pandemią?
... się całkiem nieźle. W planach mamy zarówno wakacje za granicą, jak i wojaże po Polsce. Wypoczynku w najbliższych tygodniach nie planuje niespełna co 4. z nas. Oto, co jeszcze udało ... osób, które zadeklarowały, że wybiorą się na wakacje za granicą przeważają kobiety (23,2 proc. w porównaniu do 12 proc. mężczyzn). Na taki wyjazd częściej decydują się ...
-
Społeczeństwo informacyjne 2004-2006
... itp.). 2. Od 2004 r. liczba poszukujących informacji na temat zdrowia wzrosła o ponad 50%. Najczęściej poszukiwały ich kobiety, osoby z wyższym wykształceniem oraz mieszkańcy dużych miast. "Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań z lat 2004-2006" jest pierwszą publikacją GUS prezentującą w syntetycznej formie analizę wyników wielu badań ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... , Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Rumunia, Słowacja, Węgry). Łącznie klienci przeprowadzili 192 badania. Z uwagi na charakter badania 94,8% tajemniczych klientów stanowiły kobiety (w Polsce 100%).
-
Odżywianie i zdrowie Polaków
... częściej ze swego zdrowia zadowoleni są mężczyźni (54 proc.), niż kobiety (40 proc.), co się prawdopodobnie wiąże z większą troską i dbałością kobiet o swoje ... w okresie od maja do czerwca 2005 roku w Polsce, USA, Kanadzie, Argentynie, Chile, Szwecji, Hiszpanii. Badanie w Polsce w przeprowadzono w czerwcu 2005 na reprezentatywnej próbie ...
-
Odżywianie i zdrowie Polaków 2006
... kobiety (36 proc.), co się prawdopodobnie wiąże z większą troską i dbałością kobiet o swoje zdrowie i częstszymi wizytami u lekarzy. Zapytani o schorzenia, które są problemami w Polsce, ... przeprowadzone w okresie od maja do lipca 2006 roku w Polsce, Szwecji, Belgii, USA i Kanadzie. Badanie w Polsce w przeprowadzono w dniach 23.06 – 07.07 2006 na ...