-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
... , poprawa standardów obsługi), skuteczne promowanie pozytywnych opinii i wreszcie właściwa komunikacja z autorami opinii, w celu poprawy własnego wizerunku oraz budowania ... procesu zakupowego unika kontaktu z działem sprzedaży. Zamiast tego ― według SALESmanago Marketing Automation ― robi research w Internecie: gromadzi wiedzę, czyta opinie, porównuje ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, jak skuteczna jest ekspozycja, jak zadziałała komunikacja marketingowa i jak uprzejmie są obsługiwani (połączenie dwóch czynników: uprzejmy i kompetentny sprzedawca – to nawet ... i budować pozycję oraz swój wizerunek długofalowo. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... , by odbiorca zdecydował o tym, czy chce pozostać lub opuścić witrynę. Content marketing. Treści, umieszczane zarówno na Twojej domowej stronie, jak i na zewnętrznych serwisach, przyciągają ... tego, co się obecnie dzieje w designie, są jak najbardziej wskazane. Spójna komunikacja wizerunkowa na wszystkich poziomach jest kluczem do sukcesu. Wszystko ma ...
-
Monitor Sharp BIG PAD PN-70TW3 z 70-calowym ekranem
... ma odpowiedniego złącza wideo. Nasze rozwiązanie to całkowicie bezprzewodowa komunikacja, która daje firmom więcej czasu na stawianie czoła właściwym wyzwaniom, wymianę informacji i tworzenie nowych koncepcji – komentuje Michael Bailly, Product Development and Marketing Director, Visual Solutions, Sharp Europe. Monitor PN-70TW3 wykorzystuje wydajne ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... stałemu klientowi wynosi od 60 do 70 proc – wynika z danych Marketing Metrics. Z kolei w przypadku użytkownika, który odwiedza sklep po raz pierwszy wynosi ono ... , którym był wcześniej zainteresowany, a który teraz może kupić taniej. Stała komunikacja. Budowanie długotrwałej relacji z klientem wymaga zaangażowania obu stron. Sklep internetowy powinien ...
-
Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS
... się wykorzystywanie SMS-ów do przesyłania wiadomości handlowych, ofert i kuponów rabatowych. Jak komunikacja to przez SMS Polacy w wieku powyżej 15 lat uznają SMS ... z Internetu mobilnego to dla nich codzienność – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl. – Pamiętajmy również, że młodsze pokolenie zazwyczaj jest ciekawsze ...
-
User experience ma następcę
... Im jest prostsza, tym jest ono lepsze. Jednocześnie kupujący oczekują, że komunikacja z e-sklepem będzie wychodzić poza standardy i przybierać coraz to nowsze formy. Jak ... , na jakich przeprowadzane są transakcje. Czytaj także: - Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing? - Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja? W ten sposób ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... możliwości zarządzania efektywnie produktem. Kluczowym elementem dla wzrostu każdej organizacji jest lepsza koordynacja i komunikacja między menadżerem produktu a innymi obszarami w biznesie. Im sprawniejszy będzie przepływ informacji, tym wyraźniejsza ... nowe poziomy doskonałości, co dowodzi o ich dobrym zarządzaniu. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
Etyczne AI buduje zaufanie i lojalność klienta
... ; budować różnorodne zespoły, aby zapewnić wrażliwość AI na pełne spektrum problemów etycznych Dla zespołów obsługujących klientów i pracowników, takich jak HR, marketing, komunikacja i obsługa klienta: powinni upewnić się na temat etycznego wykorzystania aplikacji AI; edukować i informować użytkowników na temat budowania zaufania do systemów ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... oczywiście napędziło zakupowe szaleństwo i przełożyło się na wyniki finansowe. - Intensywna komunikacja o Black Friday pomaga sklepom, ale tworzy też mur, przez który ... Friday, czyli w tym roku 29 listopada - opowiada Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer sklepu Answear.com. 3. Psychologicznie: Zdążyć przed wielkim szaleństwem ...
-
Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
... masową wysyłkę wiadomości do klientów - tłumaczy Maja Wiśniewska PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. WhatsApp Business i WhatsApp Business API - czym się różnią? WhatsApp ... typowe zapytania klientów, zanim przejmie je firmowy konsultant. Co istotne, komunikacja z klientem odbywa się za pośrednictwem API, które można zintegrować ze swoim ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity o ... badanych - w marcu było to znacznie więcej, bo 82%. Konkretne oferty i rzeczowa komunikacja Raport "Preferowany pracodawca, czyli kto" pokazuje również, w jaki sposób kandydaci i ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... wyniki badania opinii, które Shoper i SMSAPI zrealizowały na potrzeby raportu “Komunikacja sklepów internetowych”. Grupę 1000 konsumentów zapytano o preferowany sposób zakupów, ... zakupy w sieci stał się sposobem na załatwianie zwykłych sprawunków - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Co zmieniło się w zakupach online w 2020? Raport ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... obecnie bardzo ciekawy wskaźnik postaw polskich konsumentów - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. 2. Imponujące wzrosty zakupów - zwłaszcza w kwietniu Statystyki Google ... online było niemal rewolucyjne. Ostatni raport firm Shoper i SMSAPI “Komunikacja sklepów internetowych” pokazuje, że aż co trzeci Polak w czasie pandemii przerzucił ...
-
Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?
... unikalne cele, do których powinna zostać dopasowana komunikacja oraz ambasadorzy. Zestawienie tych dwóch grup – szeroko rozpoznawalnych celebrytów i bardziej niszowych influencerów – pokazuje, że wybór mniej znanego nazwiska może nieraz stanowić efektywniejsze rozwiązanie. Influencer marketing, trafiając do wąskiej, oddanej grupy fanów, darzących ...
-
Sztuczna inteligencja na rynku pracy: obawy czy nadzieje?
... , nowoczesne technologie udostępniane przez pracodawcę. Branże, które czerpią korzyści z programów opartych o uczenie maszynowe i modele językowe to chociażby IT, marketing i komunikacja, e-commerce oraz obsługa klienta. Mamy zatem do czynienia z nałożeniem się dwóch wątków – pracownicy mają coraz bardziej specjalistyczne zestawy kompetencji ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... kupowaniem dóbr producenta, który zawiódł jego oczekiwania - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę ... i pragnień klienta, rzetelna i przyjazna obsługa, otwarta, transparentna komunikacja sprzedażowa oraz jasne, klarowne przekazy marketingowe. Wszystko to sprawia, ...
-
Jak generatywna sztuczna inteligencja może zmienić kształt bankowości?
... narzędzie do komunikowania się w czasie rzeczywistym z uczestnikami programu na temat ich oczekiwań, umożliwiając lepsze dopasowanie do potrzeb konsumenta. Marketing i komunikacja - oprócz wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia e-maili i postów w mediach społecznościowych, marketerzy mogą zyskać nowe zrozumienie reakcji ...
-
Ponad 2,4 mln Polaków pracuje na umowy cywilnoprawne
... na umowach cywilnoprawnych to obsługa rynku nieruchomości (61 159), informacja i komunikacja (50 379), rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo (25 603 ... transport, spedycja i logistyka (2 tys.), zdrowie, uroda i rekreacja (1,3 tys.) oraz marketing (1,3 tys.). W human resources i zasobach ludzkich dostępnych jest ok. 1,4 tys. takich ofert, ...