-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... jedynie adres e-mail. W formularzu warto również umieścić informacje o polityce prywatności, ponieważ wielu potencjalnych nabywców obawia się uciążliwego spamu w swojej skrzynce. 6. Konkursy Przeprowadzenie konkursu to kolejny sposób na zdobycie informacji kontaktowych od ewentualnych klientów. Mało kto potrafi przepuścić przed nosem realną szansę ...
-
Generacja Y a oferty polskich banków
... zaczynają dopiero dostrzegać możliwości młodego pokolenia. Lista kierowanych do niego ofert jest jeszcze skromna w porównaniu z tym, co oferują banki za oceanem i na ... kursów językowych, dostępu do platform edukujących w zakresie finansów osobistych oraz konkursy dla przedsiębiorczych studentów. „Większość polskich banków ma w swojej ofercie ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... się do zabawy i prezentowali na swoich tablicach krótkie i humorystyczne uzasadnienia odpowiedzi na zadane przez Tesco pytanie. Sieci handlowe organizują również konkursy na najlepszą fotografię z wakacji, ale pomimo sentymentalnych powrotów do urlopowych atrakcji nic już nie zmieni tego, że rok szkolny zbliża ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... fanpage marki może się pochwalić największą liczbą reakcji, komentarzy i udostępnień w stosunku do liczby followersów. Jaki jest pomysł na budowanie zaangażowania? Konkursy, w które włączają się setki fanek marki. W badaniu przeanalizowano ponad 14 tys. polskich portali internetowych, social media, m.in.: Facebook, Twitter, YouTube ...
-
Kultura w Polsce w 2010 r.
... często związanych z wystawami, takich jak spotkania autorskie, odczyty i prelekcje, koncerty, konkursy, warsztaty oraz seanse filmowe. Z oferty edukacyjnej galerii skorzystało w ubiegłym roku ... minipleksy – z ich ofert skorzystało odpowiednio 64,9% i 22,8% widzów ogółem. Pozostali, tj. 12,3%, to widzowie korzystający z ofert małych kin, dysponujących ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Polskie kobiety a fan page na Facebooku
... to żeby wszystko w niej było. Kobiety niezależne mają wyższe wykształcenie, korzystają z ofert restauracji i kawiarni, obserwują Fan Page marek napojów i produktów spożywczych takich ... działania komunikacyjne oparte o konkurs wzrosła zaledwie o 7,8% - działania okazjonalne – konkursy jednodniowe lub nie prowadzone w sposób ciągły – przynoszą tylko ...
-
Wakacje z dziećmi
... pl, z którym wakacje.pl nawiązały współpracę partnerską. Firmy prowadzą wspólne kampanie reklamowe, a rezerwacja wybranych ofert rodzinnych, prezentowanych na platformie wakacje.pl, jest również możliwa przez wspomniany serwis. Powstało także ... wyjazdem malucha. Na klientów portalu wakacje.pl, w zbliżającym się sezonie letnim, czekają liczne konkursy ...
-
Polski konsument lojalny w kryzysie
... instynkt konsumenta nakazuje w czasie (rzeczywistego lub rozdmuchanego) kryzysu więcej wymagać od promocyjnych ofert. Aż 31% polskich konsumentów twierdzi, że teraz (tj. w 2009 roku) jest ... od ponad 5 lat. Wyraźnie na popularności w 2009 roku straciły tradycyjne konkursy promocyjne i loterie – jeśli nie zaskakują konsumenta niczym nowym, stają się ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ofert przez Komisję Konkursową rozpoczęto negocjacje, w trakcie których doprecyzowywano ich zakres merytoryczny ... lata współpracy. W takim też cyklu PBI zamierza organizować kolejne konkursy, aby jak najlepiej dostosować badanie do potrzeb rynku i zmieniających się technologii ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
... do świąt. Przygotuj wcześniej jego strukturę: zaplanuj wszystkie zniżki, konkursy oraz vouchery, a także stwórz ciekawą oprawę graficzną. Każdy dzień może prezentować inną ofertę. Ciekawym pomysłem może być również prezentowanie w newsletterach kilku najbliższych ofert, zaplanowanych na nadchodzące dni. Dzięki temu – nawet, jeśli promocja ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... bardziej uciążliwy i irytujący, gdyż użytkownik zmuszony jest wyszukiwać wśród niepotrzebnych reklam i ofert normalne wiadomości. Taka argumentacja jednak dziwi, gdyż w przypadku ... komórkowej, nazywanego także czasami m-spamem. Oferty specjalne, promocje, konkursy. Niejednokrotnie użytkownicy otrzymują takie wiadomości nie tylko od operatora, ale ...
-
Karty debetowe - szanse i możliwości
... powinny położyć rynki wschodzące”. Potrzeba zrozumienia ekonomiki kart debetowych Wiązanie ofert kart debetowych z innymi produktami finansowymi sprawia bankom wielką trudność ... się na 20% wzrost ilości dokonywanych transakcji, co ukazuje skalę potencjału. Konkursy, nagrody, reklama i promocje w oddziałach bankowych są używane do promocji kart w ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... strategie wzrostu mogą dotyczyć zarówno aktualnie posiadanych jak i nowych marek oraz ofert. Mogą swoim zakresem obejmować rynki teraźniejsze jak i przyszłe, posiadane od dawna ... sobie pytania o zdobycie dotychczas „nie swoich” konsumentów. Wiele znanych marek organizuje konkursy na wymyślanie nowych zastosowań dla ich produktów. Kolejną taktyką jest ...
-
Kultura w Polsce w 2012 r.
... o 1,3%, placówek informacyjno-bibliotecznych – o 4,1%). Wzrosła liczba zwiedzających w muzeach (o 7,2%) oraz korzystających z ofert domów, ośrodków kultury, klubów i świetlic (uczestników ... , odczyty, prelekcje, spotkania, imprezy cykliczne, koncerty, imprezy plenerowe, konkursy oraz sesje i seminaria. W 2012 r. odnotowano łącznie 115,4 tys. tego ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Co czeka firmy szkoleniowe?
... Projekty z tego okresu rozliczane będą do 2015 roku. Z drugiej strony pierwsze konkursy i środki na rozwój kompetencji pracowników w perspektywie 2014–2020 zostaną uruchomione nie ... na rynku, klient stanie przed możliwością wybrania rozwiązania z szerokiego wachlarza ofert. Trend 3. Joy of missing out Codziennie dociera do nas ogromna ilość ...
-
Aplikacje mobilne: specjaliści na wagę złota
... rozwiązań, kreatywni i wciąż ciekawi tego, co kryje przyszłość urządzeń mobilnych. Konkursy i hackathony mobilne są dla nich naturalnym sposobem na poniesienie kwalifikacji, ... się utożsamić. Pojawiły się tak ciekawe rozwiązania, jak grywalizacja czy śledzenie ofert w najbliższej okolicy.– ocenia Piotr Orzechowski, juror konkursu na co dzień zajmujący ...
-
smartDOM z nową promocją i Paszport Korzyści
... dla klientów organizatorów, gwarantujący im dostęp do specjalnych usług, ofert, rabatów, a także rozrywki. Posiadacze Paszportów Korzyści otrzymają: Specjalne promocje na ... cel – do wskazanej przez klienta organizacji dobroczynnej współpracującej z programem Konkursy i loterie oraz wiele innych atrakcji Obecnie partnerami Paszportu Korzyści są: ...
-
Analiza danych podbija rynek
... potwierdziło też, że wykorzystują rozwiązania D&A dla przygotowania ofert lepiej adresujących potrzeby poszczególnych segmentów klientów. Wzrost ... informatyków i matematyków, a polscy studenci od wielu lat wygrywają międzynarodowe konkursy informatyczne. Kluczowym wyzwaniem jest jednak dostosowanie istniejących programów edukacyjnych do kształcenia ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 11/2016
... do Polski i ruszy lawina przetargów na projekty związane z inteligentną infrastrukturą. – Konkursy i przetargi w ramach nowej perspektywy UE, która obowiązuje w latach 2014–2020, ... przychodów w drugiej połowie roku. Spółka przede wszystkim spodziewa się ofert związanych z rozwojem projektów z zakresu smart city – zarówno inteligentnych budynków, jak i ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... klientom wartości dodanej w różnej formie. Najpopularniejsze typy promocji pozacenowych to: Loterie i konkursy – motywujące do zakupów, dzięki możliwości otrzymania nagrody, Sampling – ... Hipermarkety są mistrzami w zarządzaniu promocjami – znane z ogromnej liczby różnorodnych ofert i akcji promocyjnych, tu promocje są codziennością. Ze względu ...
-
Świąteczne zakupy online. Jak odróżnić oszustwo od dobrej oferty?
... e-maile promujące sprzedaż towarów, które okazują się podrobionymi produktami, fałszywe aplikacje, które rzekomo mają dać użytkownikom dostęp do najlepszych ofert, ankiety, prezenty, konkursy i strony internetowe lub aplikacje podszywające się pod istniejące platformy (w przypadku stron należy sprawdzić uważnie, czy użytkownik nie ma do ...