-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... marketingowe”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004 5. W. Reinartz and V. Kamar, „The Mismanagement of Customer Loyalty”, Harvard Business Review nr 1407, lipiec 2002 Dariusz Grądek specjalizuje się w mierzeniu efektywności wydatków marketingowych. kontakt: dariusz.gradek@veracomp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Nieuczciwe obiekty gastronomiczne
... nieprzestrzeganie ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095) ze względu na brak książek kontroli ... W 13 placówkach na 113 skontrolowane (11,5 %), pracownicy mający bezpośredni kontakt z żywnością, nie posiadali zaświadczeń lekarskich do celów sanitarno – epidemiologicznych. ...
-
Crowley dostępny w Łodzi
... poprzedniego i wyniosły 54 mln. Są to optymistyczne przesłanki, dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć teren naszego działania. Łódź jest dla nas miastem nr 1 wśród tych, które wpisaliśmy w plany rozwoju ten rok. Adresujemy nasze rozwiązania do sektora MSP, ale także do większych firm i korporacji ...