-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza ... kryterium wyboru miejsca zakupu kosmetyków była wygodna lokalizacja (35% wszystkich wskazań). Dogodna lokalizacja oznacza wygodę, bliskość, łatwy dojazd, miejsca parkingowe. Kolejnym kryterium wyboru była cena (22% wskazań). 20% wskazań dotyczyło szerokiego wyboru ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2017
... spożywczych produkowanych w Polsce. Patriotyzm ekonomiczny staje się coraz ważniejszym kryterium wyboru towarów znajdujących się na sklepowych półkach. Pochodzenie produktu, obok jego jakości i ceny, to jeden z najważniejszych kryteriów wyboru ... strony, polskość najrzadziej zachęca do zakupu w przypadku artykułów AGD/RTV i chemii gospodarczej. Co ...
-
Polacy porzucili hipermarkety, teraz liczą się dyskonty?
... tekstu dowiesz się m.in.: Przy jakich okazjach Polacy wybierają zakupy w dyskontach? Jak oceniana jest przez kupujących dostępna oferta artykułów spożywczych? Co dla Polaków jest podstawowym kryterium wyboru produktów? Jak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Inquiry, Polacy wyraźnie preferują dyskonty – aż 8 na 10 badanych regularnie ...
-
Polski konsument 2009
... większość ankietowanych wskazuje na cenę produktu jako główne kryterium wyboru. W przypadku artykułów żywnościowych jest to 86 proc. ankietowanych, a podczas zakupu kosmetyków ... Składamy ją u sprzedawcy – najlepiej na piśmie. W przypadku produktów spożywczych obowiązują szczególne przepisy: żywność paczkowaną można reklamować w terminie 3 dni ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... decyzji zakupowych. To kryterium jest szczególnie ważne przy wyborze produktów spożywczych. Znaczenie tradycji i pochodzenia produktów ... będących głównymi osobami pracującymi w gospodarstwach domowych, podstawowym kryterium wyboru produktu żywnościowego jest po prostu ... zmianom. Na wciąż rozwijającym się rynku artykułów i usług, Polacy coraz bardziej ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... ubranie i buty, Polacy przyjmują jeszcze jedno istotne kryterium – wygląd, a w przypadku sprzętu RTV/AGD ważne są ... większości marek na rynku jest porównywalna, dlatego przy zakupie artykułów codziennego użytku kierują się ceną. Kupują, kiedy muszą ... analizy stylu życia, upodobań dotyczących zakupów i wyboru produktów oraz usług, a także zachowań ...