-
Dystrybucja farmaceutyczna w Polsce 2011
... chce wprowadzić na rynek około 20 produktów, w tym leki na receptę i uzyskać wzrost przychodów ... leki refundowane. Spowoduje to między innymi dyskryminację aptek w różnych lokalizacjach, ponieważ będą musiały one stosować te same ceny, bez względu na niejednolite koszty operacyjne. W ocenie PMR walka konkurencyjna przesunie się w stronę produktów OTC ...
-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2014
... raz pierwszy. „Obecny polski system refundacji zakłada wysoki poziom współpłacenia za leki przez pacjenta w przypadku leków, których cena przekracza ustalony poziom finansowany przez NFZ. ... prawdopodobnie w najbliższej przyszłości wciąż wzrastał. Z drugiej jednak strony leki bez recepty (OTC) oraz suplementy są masowo kupowane przez Polaków i to ...
-
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
... — wylicza Paweł Kucharzak. Apteki internetowe mają jednak swoje zalety, a najważniejszą z nich są ceny. Kupując przez Internet dermokosmetyki lub środki OTC (czyli leki dostępne bez recepty), można sporo zaoszczędzić. Konsumenci chwalą bogaty asortyment aptek internetowych oraz możliwość zamawiania farmaceutyków bez wychodzenia z domu. Zwłaszcza ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... Potwierdzeniem tego może być chociażby zrealizowane przez Federację Konsumentów badanie „Leki bez recepty - zwyczaje i preferencje konsumentów”, które dowodzi, że tego ... Plany mogą jedynie pokrzyżować zmiany legislacyjne Ministra Zdrowia o zakazie reklamy leków OTC i suplementów diety, jeśli zostaną wprowadzone w życie. O skutkach wprowadzenia ...
-
Polski rynek internetowy
... wykorzystywały internetu jako narzędzia swojej promocji. Do nowych podmiotów i branż na rynku reklamy internetowej zaliczają się miedzy innymi firmy oferujące leki z kategorii OTC, firmy odzieżowe, a także nowi gracze na rynku transportowym (tanie linie lotnicze). Nowymi podmiotami były też firmy kosmetyczne, oraz szkoły ...
-
Jak korzystamy z recept?
... . Prawie jedna piąta pacjentów (18%) prosi jednak o recepty na tańsze leki, niż te zalecone przez lekarza. Osobami, które częściej sugerują lekarzowi przepisanie leków preferowanych ... N=1000, w % Badanie "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków" przeprowadzono w ramach badania OTC Track w okresie 26 maja – 22 czerwca 2003r. na ...
-
Internet wg IAB w 2004
... wykorzystywały Internetu jako narzędzia swojej promocji. Do nowych podmiotów i branż na rynku reklamy internetowej zaliczają się miedzy innymi firmy oferujące leki z kategorii OTC, firmy odzieżowe, a także nowi gracze na rynku transportowym (tanie linie lotnicze). Udział branży transportowej w wydatkach reklamowych utrzymał się na ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... , prawie podwajając swoje wydatki na promocję w tym medium. W trzecim kwartale br. marketerzy reklamujący produkty farmaceutyczne i leki wydali cennikowo w stacjach radiowych 154,5 mln zł. W analogicznym okresie ub.r. było to tylko 82,9 mln zł ... i przyczynią się do tego reklamodawcy z tak różnych sektorów jak handel, finanse, telekomunikacja i OTC ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... . wartości całego rynku reklamy telewizyjnej w Polsce. Największym reklamodawcami (18 proc. wartości całego rynku) są obecnie firmy z branży farmaceutycznej sprzedające leki bez recepty (OTC), których budżety reklamowe wzrosły o 32 proc. w latach 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... To niektóre z wniosków, jakie płyną z najświeższej analizy domu mediowego Codemedia. Suplementy diety i leki bez recepty to specyfiki, po które Polacy sięgają bardzo chętnie. Z badań ... na efekt sprzedażowy. Z raportu CBOS wynika, że po niemal wszystkie typy leków OTC i suplementy diety częściej sięgają kobiety niż mężczyźni, co może wpływać na ...
1 2