-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... wzrost liczby uczestników w wieku od 35 lat. Sieci społecznościowe rozwijają się w skali globalnej – liczba logowań w Europie (127 milionów) przekroczyła liczbę logowań w USA (124 milionów). Przeprowadzone przez Cisco IBSG badania sklepów internetowych wykazały, że: 17 procent zapewnia możliwość łączności z pokrewnymi tematycznie społecznościami 52 ...
-
Sektor usług w Polsce 2007
... 8,3% liczba sklepów o powierzchni sprzedażowej 400m2 i więcej. Wśród wielkopowierzchniowych obiektów handlowych największy udział stanowią supermarkety (sklepy o powierzchni sprzedażowej od 400 do 2499 m2 prowadzące sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym), których liczba na przestrzeni lat 2000-2007 systematycznie rośnie. Ogólna liczba placówek ...
-
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
... Rynku wynika, że spada liczba transakcji i wolumen sprzedaży tradycyjnych sklepów, choć nadal rośnie wartość sprzedaży tych sklepów. Najnowszy raport Centrum Monitorowania Rynku (CMR) za styczeń 2009 pokazuje pierwsze oznaki zmiany ubiegłorocznego trendu w tradycyjnym handlu detalicznym. W styczniu 2009 r. liczba transakcji zawieranych w sklepach ...
-
Specjalistyczne sieci franczyzowe w natarciu
... wśród sklepów specjalistycznych stanowią również salony z wyposażeniem wnętrz (DDD Dobre Dla Domu, Komfort, Ruck Zuck, Majster, Glazura Królewska, Eurofirany, etc). Ich łączna liczba ... Alsen, Arno Komputer, Komputronik, Open IT, Sferis czy Vobis. Łączna liczba licencyjnych sklepów w tej branży przekracza tysiąc placówek. Rośnie w zdrowiu Stosunkowo ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
... 11 milionami odsłon tygodniowo. Według najnowszych szacunków serwis ma już ponad 10,4 miliona zarejestrowanych użytkowników i liczba ta nadal rośnie. Ogromna popularność Pinterest sprawiła, że zainteresowali się nim właściciele sklepów internetowych. W sieci można znaleźć wiele poradników na temat promowania e-commerce w tym medium, a na ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... innych. W ubiegłym roku ponad dwie trzecie naszych klientów deklarowało, że samodzielnie zajmuje się marketingiem swoich sklepów. W tegorocznym badaniu odpowiedziała tak już tylko połowa respondentów, wzrosła zaś liczba właścicieli, którzy zlecają takie działania znajomemu fachowcowi lub agencji - mówi Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... liczba transakcji na koniec miesiąca była o 88 proc. większa niż rok wcześniej, a łączna sprzedaż w listopadzie zamknęła się wynikiem niemal dwukrotnie wyższym (93 proc.). Już w pierwszy weekend listopada, statystyki sprzedaży naszych sklepów ... w czarnopiątkowych zakupach dominowały dwie branże sklepów - “Zdrowie i uroda” oraz “Ubrania” wygenerowały ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
... lat utrzymuje się na zbliżonym poziomie. Jak kształtuje się natomiast liczba użytkowników, którzy przeglądają strony poświęcone e-zakupom? Na przestrzeni ... i aplikacjach zakupowych wydłużył się przeszło dziewięciokrotnie. Jeśli chodzi o liczbę samych sklepów i serwisów aukcyjnych dostępnych w badaniu, zwiększyła się ona ponad cztery razy, natomiast ...
-
Jakość obsługi klienta w marketach
... negatywnych) i nieporządek na parkingu (22,2%). Oceniając czystość i porządek wewnątrz sklepów, klienci wszystkich marketów zwracali uwagę przede wszystkim na brud ... , z racji niewielkiej wciąż (w porównaniu z hipermarketami) popularności programów lojalnościowych, liczba takich sytuacji była bliska zera. Najniższy wynik pojedynczych marketów ...
-
Carrefour zainwestuje w sklepy osiedlowe
... rozwój sieci mniejszych sklepów. Carrefour włączy się do rywalizacji o pozyskanie do sieci 5 minut najlepszych niezależnych sklepów spożywczych. Będzie konkurował na tym polu m.in. z Emperią, Eurocashem i Bomi. - W tym roku otworzyliśmy 4 hipermarkety, dzięki czemu ich liczba wzrosła do 82. Powstało też 10 sklepów osiedlowych 5 minut, dzięki ...
Tematy: Carrefour, sklepy osiedlowe, sklepy spożywcze, sieci franczyzowe, 5 minut, Bomi, Emperia, Eurocash -
Branża e-commerce a Gwiazdka 2012
... roku ubiegłego. Właściciele e-sklepów wskazują na kilka źródeł tak optymistycznych prognoz. Przede wszystkim lepsza (ciekawsza) oferta sklepów niż w roku poprzednim (blisko 55% badanych) a także zwiększona liczba osób korzystających z Internetu, którą dostrzega prawie 17% ankietowanych. Czym skusić klienta? W tegorocznym badaniu nieco mniej, bo ...
-
Franczyza w Polsce 2006
... hipotecznych i innych produktów bankowych. Pojawienie się nowych franczyzowych sieci sklepów z artykułami dla domu i ogrodu (np. Dobre Dla Domu – sklepy z podłogami, panelami ... 120 placówek partnerskich. W obu przypadkach potwierdzono zachowanie placówek partnerskich. Liczba jednostek franczyzowych Coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... 36% Polaków miało dostęp do sieci. Szacuje się, że w latach 2000-2006 liczba internautów wzrosła o 307%. Tak imponujący wynik jest przede wszystkim korzystny dla ... Oczywiście pomysł, by stworzyć narzędzie, które przeszukiwałoby bogate zbiory licznych sklepów internetowych, wyszukując dla swoich użytkowników najlepsze oferty, od razu spotkało się z ...
-
Żabka Polska tworzy sklepy Freshmarket
... jest otwarcie 50 takich sklepów. Freshmarkety to sklepy o funkcji ... sklepów i pozostaje liderem w swoim segmencie convenience. W 2009 roku liczba sklepów Żabka zwiększy się o następne 200. Wypracowane przez lata know how przeniesione zostało na rynek czeski. W Pradze powstało już 30 Żabek. W 2009 roku w Czechach zostanie otwartych kolejnych 70 sklepów ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... wzrósł o 6 pkt. proc. w porównaniu z 2008 rokiem. Zaprezentowane w raporcie wyniki badania Megapanel PBI/Gemius pokazują wyraźną różnicę w aktywności klientów sklepów i aukcji internetowych. Co prawda liczba użytkowników tych serwisów jest podobna, to jednak na aukcjach dokonywanych jest blisko 8 razy więcej odsłon niż w sklepach. Użytkownicy ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... , amerykańskie na personalizację oferty - wynika z najnowszych badań "Polski e-commerce 2009" na temat handlu elektronicznego firmy Praktycy.com. Coraz większa liczba sklepów internetowych wprowadza mechanizmy personalizujące. Niedawno były one marketingowo-technologiczną nowinką, na którą stać było tylko takich potentatów e-commerce jak Amazon.com ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... Nic dziwnego, biorąc pod uwagę, jak szybko rośnie w naszym kraju liczba posiadaczy urządzeń mobilnych, którzy życzą sobie, aby proces zakupowy przebiegał w niezakłócony ... kolejny, równie popularny może być już znacznie bardziej dotkliwy dla sklepów - to poszukiwanie marek i sklepów konkurencyjnych i dokonywanie zakupów na ich stronach. Kolejne dwa ...
-
Najlepsze sklepy motoryzacyjne online
... sklepu. Nadkole ciągle niewymienione. (Maciek, wrzesień 2014)* Kim są klienci internetowych sklepów motoryzacyjnych? Użytkownicy, którzy szukają części do samochodów w Internecie, to w głównej mierze osoby ... opracowaniu rankingu wzięte zostały pod uwagę: łączna ocena na dzień 01.09.2015 r.,liczba recenzji zdobyta w ostatnich 12 miesiącach (od 01.09. ...
-
E-commerce, czyli niewykorzystany potencjał sąsiadów
... na rynki ościenne swoje towary wysyła jedynie 7% polskich sklepów internetowych. Znacznie większą popularnością cieszą się Niemcy oraz Wielka ... Niemczech nieznacznie spadła. W Europie Środkowej i krajach bałkańskich tendencja jest zupełnie odwrotna. Stosunkowo mała liczba kupujących online przekłada się na jej skokowe roczne wzrosty: w Rumunii o 1/3 ...
-
Logistyka w sklepach internetowych 2018
... przewozu. W porównaniu do poprzednich lat, o około połowę zmalała liczba sklepów oferujących tylko jeden sposób dostawy. Wyniosła niecałe 5 proc. Jak wynika z analiz ... sprzedawca proponuje wysyłkę kurierem. Warto przy tym jednak zaznaczyć, że liczba sklepów, które tę opcję udostępniają, systematycznie rośnie w ostatnich dwóch latach. Drugim ...
-
Ulice handlowe w czasach pandemii. Co się zmienia?
... na trzecim miejscu plasuje się sektor mody. Co ciekawe, w analizowanych miastach liczba lokali gastronomicznych utrzymuje się na dość stabilnym poziomie, nastąpiła co najwyżej zmiana najemcy gastronomicznego. Wzrosła natomiast liczba sklepów z artykułami spożywczymi, lokali usługowych oraz multimediów (kioski, księgarnie itp.) – wymienia Dominika ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... ) Stabilny rozwój rynków regionalnych i duża liczba projektów w przygotowaniu i realizacji Nieruchomości handlowe: W pierwszej połowie roku galerie otwierano głównie w mniejszych ośrodkach miejskich, a zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej kraju przekroczyły 10 mln mkw. Wyraźna ekspansja sieci sklepów typu convenience (m.in. Carrefour Express ...
-
Ransomware celuje w handel detaliczny
... Liczba polskich internautów robiących zakupy online systematycznie rośnie. W latach 2021-2022 było to 77 proc., a w 2023 roku – 79 proc. Oznacza to, że do internetu trafia coraz więcej informacji o użytkownikach – imiona i nazwiska, adresy, dane kart płatniczych i numery telefonów. Są one przechowywane w systemach informatycznych sklepów ...
-
Centrum handlowe Port Łódź
... ogrodem obejmie ok. 10 tys. mkw. W Porcie Łódź znajdzie się ponad 200 sklepów i punktów usługowych o zróżnicowanej ofercie. Ponad 33 tys. mkw. powierzchni ... .000 mkw.) Całkowita powierzchnia najmu: 100.000 mkw. Ponad 200 sklepów i punktów usługowych Liczba miejsc parkingowych na parkingu zewnętrznym i w podziemnym garażu: 4500 Dojazd samochodem z ...
-
Centrum dystrybucyjne Biedronki
... danych w Kostrzynie, skąd są one rozsyłane do poszczególnych centrów dystrybucyjnych. Centra, dowożąc towar do sklepów, realizują zamówienia. Wraz z intensywnym rozwojem sieci Biedronka sukcesywnie zwiększa się liczba centrów. Po uruchomieniu w 2008 roku centrum dystrybucyjnego w Lubinie swoją działalność rozpoczyna kolejne CD - w Skarbimierzu ...
-
Nowe supermarkety Tesco
... . Ostatni hipermarket sieć otworzyła w listopadzie ubiegłego roku w Lesznie. Od tego czasu Tesco koncentruje się na oddawaniu do dyspozycji klientów mniejszych sklepów – 6 hipermarketów kompaktowych i 17 supermarketów. Sklepy Tesco powstają w coraz mniejszych miejscowościach, poniżej 10 tysięcy mieszkańców, a nawet we wsiach takich jak Gajków ...
-
Upadłości firm I-II 2012
... upadłości Statystycznie wzrost liczby publikacji o bankructwach sklepów detalicznych wyniósł 80%. Trzeba ... liczba tych znikających z rynku idzie w setki, jeśli nie tysiące. Jest to oczywiście efekt nasilającej się konkurencji ze strony dyskontów, sieci super i hipermarketów (z ich nowymi formatami typu express, fresh etc.), a także sieci sklepów ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... pełnej integracji: online, social media, sklepów mobilnych i tradycyjnych. 60 proc. respondentów uważa, że konwergencja sklepów detalicznych będzie normą do 2014 ... coraz bardziej popularne. Duże różnice pomiędzy dojrzałymi rynkami, a rozwijającymi się. Liczba kupujących w kanałach cyfrowych znacząco rośnie w krajach rozwijających się z tendencją do ...
-
Niedozwolone klauzule nadal powszechne
... z zakresu handlu internetowego. Klauzula narzucająca konsumentom właściwość miejscową sądu to niedozwolony zapis, który najczęściej pojawiał się w regulaminach sklepów - podaje Trusted Shops. Znaczny przyrost liczby sklepów i rozwój handlu w sieci, a także idąca za tym konkurencja na rynku sprawiają, że sklepom coraz trudniej nadąża pojawiającymi ...
-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
... który doradza firmom z branży e-commerce, jak ulepszać jakość obsługi e-klienta, tłumaczy popularność sklepów internetowych z odzieżą tym, że klienci chcą zobaczyć nową kolekcję ... ekspert od handlu elektronicznego firmy Gemius. Jego zdaniem, liczba użytkowników na stronach www sklepów odzieżowych może wzrosnąć m.in. za sprawą wirtualnych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2017
... pracy. Bezrobocie. Stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła 8,3% w grudniu 2016 r. W całym 2016 roku liczba osób bezrobotnych spadła o 14,7%. Stopy procentowe. Rada Polityki Pieniężnej ... PLANUJE TAKŻE OTWARCIE 40–50 SKLEPÓW STACJONARNYCH Tegoroczne plany grupy TXM zakładają powstanie 40–50 nowych sklepów stacjonarnych oraz znaczne inwestycje ...
-
Dojrzałe powierzchnie handlowe przyciągają zagraniczne marki
... bardziej przewidywalny, a strategia rozwoju łatwiejsza do zaplanowania. Łatwiej jest również przewidzieć obroty sklepów, a co najważniejsze: założenia nie będą daleko odbiegać od rzeczywistości. Duże nasycenie rynku to również ogromna liczba różnorodnych obiektów, z których najemca może wybierać – porównując ich wielkość, lokalizację, tenant mix ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... w historii obroty handlu elektronicznego osiągnęły poziom 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Liczba sklepów internetowych wzrosła do prawie 800. Główną przyczyną wzrostu przychodów jest zwiększająca się ilość i atrakcyjność oferty sklepów internetowych. Istotną rolę odgrywa także wzrost odstępności kart płatniczych, spowodowany rozwojem ...
-
Dlaczego lubimy zakupy w sieci?
... Darmowej Dostawy, w którym bierze udział ponad 1,7 tys. sklepów internetowych. Z tej okazji Gemius, dostawca badań Internetu i przez Internet, zebrał dane na temat postrzegania zakupów w sieci przez polskich internautów oraz naszych sąsiadów - Czechów, Słowaków i Ukraińców. Liczba polskich internautów dokonujących zakupów przez Internet zwiększa ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... 70 mld zł. Rośnie nie tylko liczba e-konsumentów, ale również liczba sklepów internetowych. Zainteresowanie firm sprzedażą online wzrosło już w marcu 2020 r. aż o połowę, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Według badań ankietowych w okresie ostatnich kilku miesięcy powstało ok. 2 tys. nowych sklepów internetowych. Znaczna część biznesu już na ...