-
Kaspersky DDoS Protection dla ochrony przed atakami DDoS
... typu ataków jest tanie i może dotyczyć zarówno dużych firm, jak i niewielkich sklepów internetowych, dlatego cyberprzestępcy szczególnie chętnie po nie sięgają. Celem ... jedynie 50 dolarów za jeden dzień), brak możliwości wytropienia sprawców oraz ogromna liczba komputerów i urządzeń mobilnych na całym świecie zainfekowanych botami – to czynniki, ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... produktów bezpośrednio na stronie banku. Doświadczenia SalesBee związane z wsparciem dla sklepów internetowych wskazują, że istnieje ogromny potencjał do sprzedaży produktów bankowych ... się naturalne. Trzeba jednak pamiętać o dobrym oznaczeniu nadawcy, bowiem coraz większa liczba odbiorców takich informacji wie, że nie należy wchodzić na strony ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... od dłuższego czasu nie przejawiają aktywności zakupowej. Procentowo ich liczba może się wahać od kilku do nawet kilkudziesięciu procent, w zależności ... badań Magnetic and Retail TouchPoints, sprzedawcy najczęściej personalizują e-maile – 71 proc., witryny sklepów internetowych – 61 proc., reklamy online – 61 proc, komunikaty w kanałach social media – ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego ... strategiczne działanie. Aby rozpocząć działania, należy zebrać i zestawić wszystkie dostępne informacje o klientach pochodzące ze sklepów internetowych, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, analizy strony WWW itp. Wszystko to sprowadza się do ...
-
Wearables zmienią rynek pracy?
... od merchandisingu sprawdzenie rezultatów ostatniego projektu bez konieczności wizytowania dziesiątek sklepów. A to zaledwie niewielka część tego, co tzw. wearables, czyli technologie ubieralne, ... już w tym roku będzie ich już 225 mln. W ciągu następnych trzech lat liczba tych urządzeń wzrośnie prawie dwukrotnie. Będzie ich już ponad 453 mln, a ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność na minusie, sprzedaż o 1/4 niższa
... wydali na zakupy 1,4 mld złotych. I wprawdzie od czasu odmrożenia handlu rośnie zarówno liczba odwiedzających, jak i obroty, to jednak do poziomów notowanych w minionym roku ... sytuacji. Większość najemców była z dnia na dzień zmuszona do zamknięcia swoich sklepów, a wynajmujący musieli ponosić koszty stałe zarządzanych obiektów. Staraliśmy się ten ...
-
Posiadacze kryptowalut na celowniku hakerów. Jak mogą się bronić?
... parze z rosnącą wartością kryptowalut, liczba ataków na ich użytkowników także dynamicznie rośnie. Jakie są najpopularniejsze metody ataków i ... Jak chronić się przed zagrożeniami wymierzonymi w użytkowników kryptowalut? Pobieraj aplikacje wyłącznie z oficjalnych sklepów z aplikacjami i nigdy nie pobieraj pirackiego oprogramowania. Upewnij się, że na ...
-
Czy niedziele handlowe są nam potrzebne?
... . Czy taka liczba handlowych niedziel jest wystarczająca dla polskich konsumentów? Co o handlu w niedziele myślą przedsiębiorcy? Oto wyniki ... ten argument rzeczywiście się sprawdził, bo więcej czasu z bliskimi z powodu zamkniętych w niedzielę sklepów spędza blisko 20 proc. Polaków. Wśród przeciwników ograniczania swobodnego handlu króluje natomiast ( ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... sklepów. Liczba drobnych punktów handlowych spadła z prawie 74 tysięcy do trochę ponad 50. Wg szacunków Naczelnej Rady Zrzeszeń Handlu i Usług z rynku corocznie ubywa około 3500 sklepów ...
-
Co nakręca e-commerce 2014?
... jako lepszą spadł o 7 punktów, (w 2013 wynosił 55 proc.), znacząco też wzrosła liczba właścicieli sklepów, którzy swoją sytuację oceniają, jako gorszą (w 2013 było ich tylko 16 ... jest liczba badanych, którzy nie mają na temat Content Marketingu zdania (54 proc.). Tak wysoki odsetek wynika najczęściej z niskiej świadomości właścicieli sklepów, czym w ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... miejsca w strategiach niektórych wynajmujących. Natomiast maleje znaczenie przede wszystkim sklepów z artykułami gospodarstwa domowego i supermarketów. Domy towarowe i tradycyjni główni najemcy zasadniczo utrzymują dotychczasową pozycję w składzie najemców, ale znaczna liczba respondentów uczestniczących w badaniu wskazała na spadek lub wzrost ich ...
-
Franczyza w Polsce 2014
... liczba może wzrosnąć nawet nawet 67 tys. Najliczniejsza – po raz kolejny – okazała się sieć abc, do której należy już 7000 sklepów spożywczych. Firmy handlowe należą do najliczniejszych, ponieważ wielu niezależnych właścicieli sklepów ...
-
Bitwa miast: gdzie najprężniejszy e-commerce?
... . Biedniejsze wschodnie województwa wypadają natomiast w rankingu wyraźnie gorzej. Aż 87% sklepów internetowych w mazowieckim jest ulokowanych w samej Warszawie. Co wpływa zatem na ilość sklepów internetowych i stacjonarnych w danym województwie? Czy na popyt ma wpływ liczba ludności czy produkt krajowy brutto ich mieszkańców? Na poniższym wykresie ...
-
Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?
... lojalnościowych odwiedzają sklepy dyskontowe blisko 3 razy w miesiącu (średnio 2,98). W przypadku osób używających tych aplikacji liczba odwiedzin jest dwukrotnie większa ( średnio 6,20). Również w przypadku sklepów DIY (Castorama, Leroy Merlin) większą grupę osób korzystających z aplikacji lojalnościowych stanowią mężczyźni – 58,98% w stosunku ...
-
Sklepy dyskontowe na fali popularności
... dyskontowych jest liderem pod względem liczby sklepów w regionie CEE-16? Z czego wynika ogromny potencjał rozwoju sklepów dyskontowych? Pomimo trwającej pandemii widać ... do zewnętrznego parkingu i indywidualnych wejść „z ulicy”. Kluczowe dane za rok 2021: Liczba tradycyjnych centrów handlowych w regionie CEE-16 przekroczyła 1200 obiektów. Podaż ...
-
Jak sklepy internetowe zachęcają kupujących?
... , gdzie usługa ta oferowana jest przez połowę sklepów internetowych, w niewielu przypadkach na określonych warunkach. Polscy, francuscy i włoscy klienci muszą jednak w większości przypadków liczyć się z pokryciem kosztów przesyłki zwrotnej. W Niemczech, Hiszpanii i Francji niewielka liczba sprzedawców oferuje przy tym taką możliwość na określonych ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. W ostatnim półroczu ich liczba zmalała o 90. Zdaniem analityków I-Metrii zmniejszanie się liczby sklepów internetowych jest spowodowane racjonalizacją nastrojów wokół e-biznesu. Choć tempo spadku liczby sklepów zwiększyło się w ostatnich sześciu miesiącach, analitycy uważają ...
-
Kradzież w sklepie kosztuje 1,7 mld EUR rocznie
... sklepowe to jedyny typ kradzieży zewnętrznych wykazujący tendencję wzrostową. Liczba rabunków jest raczej stabilna, a liczba włamań spada. Jeśli chodzi o odnotowane przez media przestępstwa ... . Klimat w sektorze detalicznym nie jest dziś korzystny. Właściciele sklepów tym bardziej powinni zapoznać się z wynikami badań i podjąć działania niezbędne w ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... 29 proc. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czego oczekują podróżni od sklepów duty free? Czy ceny w sklepie bezcłowym są faktycznie postrzegane jako ... sklepów duty free. Dla starszych podróżujących ważniejsze pozostają przede wszystkim kwestie cenowe. Ruch pasażerski rośnie, ale niekoniecznie konsumpcja Według raportu Kearney, globalna liczba ...
-
Jacy freelancerzy są najbardziej poszukiwani?
... tłumaczy? Webdeveloperzy poszukiwani od zaraz Projektowanie, stawianie i utrzymywanie stron i sklepów internetowych to popularna nisza wśród ambitnych freelancerów i liczna ... której w 2023 roku spadła liczba zleceń (prawie o 10 proc.). Natomiast w pokrewnej copywritingowi kategorii – tłumaczeniach - ich liczba nieznacznie wzrosła (9 proc.). Mimo ...
-
Franczyza w Polsce 2011
... zakończyło działalność. Franchising cieszy się coraz większą popularnością także wśród franczyzobiorców. W minionym roku liczba przedsiębiorstw na licencji franczyzowej wzrosła z 32.403 do 38.269 - powstało blisko 6 tysięcy nowych sklepów i punktów usługowych działających za zasadzie franczyzy. Eksperci prognozują, że również w 2011 roku można ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2011 r.
... sobie otwarcie powiedzieć, że polskie firmy płacą coraz gorzej. Liczba upadłości jest najwyższa od 2006 roku, a zatory płatnicze rosną. Jest to ... jest nadal mocno zróżnicowany i rozproszony. Obok nowoczesnych sklepów wielkoformatowych funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy sklepów małoformatowych o różnej specyfice działania. Zauważalna jest jednak ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... rabatowych w Stanach jest znacznie bardziej rozwinięty, świadczy nie tylko zdecydowanie większa liczba tego typu serwisów, ale także wspierająca je społeczność blogerów wyspecjalizowana w ... zależą od liczby współpracujących w ramach sieci afiliacyjnych sklepów. Świadomość sklepów o opłacalności dystrybucji kuponów rabatowych jest ważna i spadek ...
-
Kogo nie powinien obowiązywać zakaz handlu w niedziele?
... 2017 vs. 39 proc. listopad 2016). Zdecydowanie jednak zmniejszyła się liczba konsumentów, którzy nie mają na ten temat wyrobionego zdania (z 18 proc ... badanych zakaz nie powinien obejmować: aptek, stacji benzynowych, małych sklepów osiedlowych, sklepów rodzinnych oraz sklepów internetowych. Informacje o badaniu Badanie pt. „Handel w niedziele”, ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... choć najwięcej (57 proc.) wybiera serwis Allegro. Podobnie jest z promocją w mediach społecznościowych. Najwięcej zaangażowania sklepów skupiają Facebook i Instagram - odpowiednio 82 i 42 proc. Większość właścicieli, działając w tych sieciach, ... że wyróżnia ich wyrazista marka kojarząca się z jakością. Jestem pewien, że w kolejnych latach ta liczba ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... profil na Instagramie służy sklepom do prezentacji produktów. Sprzedawcy dzielą się ze swoimi użytkownikami zdjęciami najnowszych lub najpopularniejszych produktów – w przypadku sklepów odzieżowych są to często skompletowane przez zespół doradców gotowe stylizacje. Oprócz tego w formie graficznej prezentowane są dostępne w sklepie funkcje oraz ...
-
Upadłości firm I-VI 2012
... handlu detalicznego, mające obroty nawet na poziomie dwudziestu kilku milionów złotych, handlujące w kilku albo i więcej placówkach. Jeżeli liczba bankructw takich silniejszych w stosunku do pojedynczych sklepów podmiotów znacząco wzrosła (o 85%), to z pewnością słabsze, pojedyncze jednostki handlowe mają nie mniejsze problemy. Różnice regionalne ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2011-2012
... sklepów sieciowych wskazują na pierwszy, od czasu rozpoczęcia badań, spadek liczby placówek w sieciach w 2011 roku, o ok. 200 sklepów. Dotyczyło to zwłaszcza sklepów ... ciągu ostatnich dwunastu miesięcy najdynamiczniejszy rozwój liczby sklepów widoczny był szczególnie w segmencie dyskontów. Ich liczba w skali rocznej wzrosła o 20%, do czego przyczyniły ...
-
M-commerce 2013
... tego fakt, że już teraz 31 proc. Polaków posiada smartfony, a liczba ta stale rośnie. Co prawda, na chwilę obecną inwestycja w mobilną ... planuje je wprowadzić dopiero w ciągu najbliższych 2 lat, a 19 proc. sklepów, nie planuje w ogóle ich wdrażać. Opiniom właścicieli sklepów internetowych przeczą widoczne zmiany dotyczące ruchu generowanego przez ...
-
Centra handlowe od(nowa)
... największe marki handlowe w USA zamknęły łącznie niemal 6 000 swoich sklepów. Z roku na rok liczba takich zdarzeń rośnie i w perspektywie 7 lat prognozowana jest likwidacja ... Zachodniej, jak Niemcy czy Francja, nie doświadczyły jeszcze masowych likwidacji sklepów, głównie z powodu niższego udziału sektora e-commerce w handlu detalicznym. Nie oznacza ...
-
Sklepy stacjonarne wracają do łask. Jak zatrzymać klientów?
... supermarketów i sklepów spożywczych Jak zatem wynika z powyższego, 71% konsumentów na świecie – a 68% w samym USA – mówi, że zaczynają się czuć komfortowo powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez wadze obostrzeń. Rzeczywiście, 67% kupujących na świecie twierdzi, że powróciło do tzw. sklepów przyjemnościowych. W USA liczba ta ...
-
E-commerce w Polsce 2005
... USA - 61%. O coraz lepszej kondycji polskiego e-commerce, świadczą także obroty sklepów działających w sieci - prawie 1 mld złotych w 2004 (wartość bez obrotów z platform aukcyjnych ... podstawowych wskaźników, potwierdza tą tezę – dodaje. Wielkość rynku, wartość obrotów, liczba internautów oraz średnie wydatki na e-zakupy były przyczyną dotychczas ...
Tematy: handel elektroniczny, e-commerce -
Handel detaliczny: Rosja i Ukraina najatrakcyjniejsze
... umieszczenie Odessy, Doniecka i Charkowa tak wysoko są duża liczba mieszkańców oraz brak istotnej konkurencji na lokalnych rynkach. Zupełnie inna sytuacja panuje w wielkich rosyjskich metropoliach, Moskwie i Sankt Petersburgu, których mieszkańcy mają dostęp do szerokiej gamy sklepów różnych formatów. Niemniej jednak, w prowincjonalnych, choć dużych ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... , koszyk na zakupy, czytniki cen, duża liczba przymierzalni, możliwość wypróbowania produktu/kosmetyku, krótki czas oczekiwania czy elastyczne formy płatności. Są to osoby, które stosunkowo dużą wagę przykładają do promocji i programów lojalnościowych. Kupujący po sąsiedzku/„miłośnicy sklepów osiedlowych”. Tą trzecią pod względem wielkości grupę ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... czynów. Dlatego w 2009 r. wykryto tylko 837,6 tys. kradzieży dokonanych przez pracowników sklepów. Podobna wartość strat powodowanych przez obie grupy wynika z tego, że ... kwestii. Ponad 41% firm uznało, że w minionym roku znacznie wzrosła u nich liczba kradzieży dokonywanych przez klientów, natomiast 19,5% zauważyło większą nielojalność pracowników. ...