-
Twórcy internetowi stawiają na lifestyle i media społecznościowe
... twórców po polsku 024 przygotowanego przez Imker we współpracy z Influencers Live Wrocław przestrzeń influencerów i twórców zdominowana jest przez szeroko pojęty lifestyle i zdrowie. Prawie czterech na dziesięciu ankietowanych poruszało te zagadnienia w swoich kanałach w poprzednim roku. W internecie nie brakuje także edukatorów oraz osób ...
-
Polscy blogerzy. Z kim warto współpracować?
... ,2 mln złotych. Bardzo wysoki ekwiwalent reklamowy osiągnęły także kategorie lifestyle (38,2 mln zł), kulinaria (27,7 mln zł) i finanse (22,8 mln zł). ... a TOP 3 zamknął Macecookingeasier.pl. Dziennikarze wzmiankowali blog Zosi Cudny w 314 materiałach. W tematyce lifestyle prym wiodła strona Kasi Tusk – Makelifeeasier.pl. Na jej temat ukazało się 3,4 ...
-
Telewizja na żywo w telefonach Orange
... można oglądać program następujących stacji: • TVN24 (informacje) • TVN Meteo (pogoda) • TVN Style (kobieta, lifestyle) – semi-live • TVN Turbo (motoryzacja, lifestyle) - semi-live • TVN Gra (interaktywna) • TV Fly (muzyczna) • Fashion TV (moda, lifestyle) • 4funtv (muzyczna) Tryb semi-live oznacza, że materiał przekazywany na telefon komórkowy nie ...
-
Polskie media a mocne alkohole
... informują media branżowe, sporo miejsca w kategoriach rynkowych poświęcają im też tytuły ekonomiczne. Mocne alkohole mają również w miarę stałe miejsce w segmencie lifestyle, gdzie pojawiają się m.in. fotorelacje z imprez sponsorowanych przez marki. W prasie wódka, w social media… whisky - Na potrzeby badania podzieliliśmy alkohole na ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... , filmy i gry (24 proc.) oraz elektronika (23 proc.). Popularność tych produktów może wynikać z faktu, że to właśnie treści związane z kategoriami lifestyle są najliczniejsze zarówno na Instragramie, Facebooku, jak i TikToku. Co ciekawe, znacznie mniejsza grupa Polaków kupuje pod wpływem rekomendacji online produkty ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... lub opisywanych w nich sytuacji z życia codziennego, wśród sklepów oferujących odzież często znaleźć można powtarzającą się tendencję, jaką jest prowadzenie blogów lifestyle'owych przypominających wciąż popularne blogi modowe. Z drugiej strony są to profesjonalne platformy B2B z informacjami dla producentów i innych sprzedawców. Biorąc pod ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... ”, „Twoje Dziecko” oraz „M jak Mama” lub „Branża Dziecięca”. Dopiero za nimi znajdują się tytuły o innym profilu, z czego większość stanowią pisma lifestyle'owe i kobiecie: „Party”, „Naj”, „Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tina”. Prasa codzienna wybierana jest rzadziej i wiążą się z nią mniejsze wydatki. „Gazeta Wyborcza ...
-
Usługi assistance w 2015 roku
... uruchomiła dwa nowe portale internetowe. Serwis concierge.europ-asisstance.pl został stworzony z myślą o klientach VIP obsługiwanych w ramach programów concierge. Z kolei lifestyle.europ-assistance.pl dedykowany jest klientom aspirującym. Na obu portalach klienci znajdą unikalne, personalizowane oferty spędzenia wolnego czasu przygotowane przez ...
-
5 rad dla przyszłych blogerów
... 2014” wybór tematyki bloga zależy nie tylko od zainteresowań, lecz także od wieku. Młodsi blogerzy chętniej piszą blogi osobiste oraz lifestyle'owe, starsi natomiast wolą tematykę związaną z urodą i kulinariami. Najważniejszą rzeczą przy tworzeniu bloga jest wybór odpowiedniego tematu. Obecnie dużo jest ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2016
... na to, żeby robić to, co się lubi i to wszystko ma gwarantować bezpieczeństwo, zmniejszenie stresu i szczęśliwą starość – mówi agencji Newseria Lifestyle Michał Kowalski, dyrektor generalny Angel Care. Osoba w podeszłym wieku, która decyduje się na przeprowadzkę do domu opieki, liczy nie tylko ...
-
Czego najczęściej dotyczy fake news?
... fake news? Z odpowiedzi udzielonych przez respondentów badania PAYBACK Opinion Poll wynika, że są to najczęściej: show-biznes (73%), politykę (69%) oraz lifestyle (27%). Z kolei najrzadziej odnoszą się do technologii (5%) i sportu (6%). Jeżeli chodzi o źródła, z których pochodzą fałszywe informacje, to są to przeważnie: media ...
-
Czego Polki szukają w sieci?
Polskie internautki spędzają w sieci średnio 99 godzin miesięcznie, a 89% z nich wykorzystuje do tego smartfon. Najchętniej zaglądają na strony z kategorii kultura, lifestyle i publicystyka - wynika z analizy przygotowanej przez PBI i Gemius na bazie danych z Mediapanelu. PBI i Gemius prezentuje przekrojową analizę dotyczącą internautek w wieku ...