-
Młodzież w świecie reklamy
... , przyznając wprost, że nigdy nie weryfikuje informacji zawartych w reklamach. Z badań wynika, że młodzież często dokonuje domowych zakupów. Co piąty pytany otrzymuje od rodziców pieniądze i ... lub jest przez nich pytanych o zdanie. To sprawia, że dzieci i młodzież mają wpływ na wiele domowych zakupów. Częste zakupy, jakich dokonują nastolatki ...
-
Reklama w Internecie 2010
... przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku ... toteż firma Ad-Vice postanowiła sprawdzić, jaki drzemie w nich potencjał marketingowy i jak młodzież odbiera kierowane do nich - ale nie tylko - przekazy reklamowe. Efektem ...
-
Reklama społeczna w internecie
... reklamowych - nie tylko o charakterze komercyjnym, ale również i społecznym. Dzieci i młodzież to adresaci wielu programów edukacyjnych i profilaktycznych. To także często ... współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad 2 mln użytkowników (cookies). Spośród nich 140 235 kliknęło ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... różne rodzaje reklamy. Badanie pokazuje, że najmłodsi z ankietowanych, czyli młodzież i internauci, którzy nie przekroczyli 24 roku życia, częściej deklarują zaufanie do reklam ... do reklam powiązanych z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział ... medium, któremu poświęcają oni najwięcej czasu. Badania statystyczne wykazały, że młodzież spędza więcej czasu w tygodniu surfując w Internecie, niż oglądając ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... oczywiście było kilkanaście lat temu, kiedy pierwsze konsole do gier i komputery osobiste pojawiły się w powszechnym użyciu. Ówcześni gracze, wtedy dzieci i młodzież, już dorośli, ale bynajmniej nie zaprzestali grania. Dlatego obecnie przeciętny gracz to nie nastolatek, ale mężczyzna w wieku około 30 lat ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... do wielu różnych społeczności realnych i wirtualnych, które narzucają pewien sposób myślenia i działania. Patrząc z punktu widzenia doboru technik i narzędzi komunikacyjnych - ta młodzież to wielbiciele nowych technologii, które nie mają dla nich żadnych granic. Oni żyją intensywnie, robią wiele rzeczy naraz, bardzo szybko ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... są wolne od tego wpływu. Ponieważ reklama może być potężnym narzędziem dla firm, jej negatywny wpływ na młode umysły jest często niedoceniany i pomijany. Badania pokazują, że ze względu na rozwijające się zdolności krytycznego myślenia, dzieci i młodzież są bardziej podatni na reklamy niż ...
-
Wypić reklamowane piwo
... też młodocianych aktorów angażować do gry w spotach. Reklama nie powinna operować żargonem młodzieżowym. Zabroniona jest reklama piwa na okładkach prasowych, w prasie młodzieżowej, ... i pozytywne odczucia z tego płynące. Producenci napojów alkoholowych wiedzą, że młodzież jest grupą klientów przyszłościowych, którzy za kilka lat mogą odpłacić ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... działań podejmowanych w roku 2014 będą nieustanne innowacje, ponieważ współczesną młodzież przyciągają marki, które potrafią zmienić zasady gry, a także marki nadające ... optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... Tematyką artykułu nie jest problem spędzania wolnego czasu przez dzieci i młodzież, ale skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia stanowiska, z którego korzystają. Twórcy złośliwego ... zachęcić je do rejestracji w różnego typu portalach, pobierania programów i dodatków. Reklama dźwignią handlu Kolejnym problemem jest spam. Przyzwyczailiśmy się, że spam ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... od 14 stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma na ... bohater przedstawiał przed audytorium (w którym znalazły się zarówno osoby starsze, jak i młodzież) zalety oferty OFE, rozpoczynając swój wykład od słów „A teraz zobaczymy, jak buduje ...
-
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... także przypadkowo, dlatego że „doczepiane” są do witryn i portali odwiedzanych przez młodzież. Strony te są bardzo często oglądane przez uczniów, mających dostęp do sieci ... gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe nośniki muzyki oraz filmy, umożliwiający dotarcie ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... 23 lata, do której zalicza się uczniów starszych klas, studentów szkół wyższych i młodzież (która nie uczy się i nie pracuje lub nie uczy się, ... towary w grupie docelowej - mieszkańcy Moskwy i regionu moskiewskiego w wieku 24 - 44 lata. Reklama kontekstowa w Runecie Z analizy Bluerank wynika, że najdroższe są kliki w sferze ‘usług finansowych’ (0,58 ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... ‑latkowie, którzy korzystają z internetu, są wszędzie tam, gdzie młodsi użytkownicy. Istnieje więc niebezpieczeństwo, że reklama w potencjalnie interesującym naszą grupę serwisie może zostać „wyklikana” przez młodzież. Aby temu zapobiec, należy wykorzystać atuty prowadzenia komunikacji w środowisku online. Po pierwsze, należy wykorzystać możliwość ...