-
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
Serwis Opineo.pl, gromadzący opinie o e-sklepach, firmach, produktach oraz usługach, przyjrzał się komentarzom umieszczanym przez internautów. Biorąc pod uwagę skłonność Polaków do malkontenctwa i krytyki, można byłoby przypuszczać, że większość z nas to hejterzy. Tymczasem analiza Opineo.pl prowadzi do zgoła odmiennych wniosków. Jacy zatem ...
-
Polskie e-sklepy najlepsze?
Albo nasze sklepy internetowe należą do najlepszych albo też e-konsumenci z Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji są większymi malkontentami od Polaków. Okazuje się bowiem, że według badania Trusted Shops kupujący z Polski są najbardziej zadowoleni z zakupów online. Trusted Shops, firma specjalizująca się w certyfikacji sklepów internetowych ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
Marudzenie i narzekania. Z tego słyną Polacy. Tym bardziej zaskakujący może wydawać się fakt, że ci sami malkontenci tylko w ciągu jednego miesiąca umieścili w mediach społecznościowych aż 5,5 miliona wpisów wskazujących na zadowolenie. Co więcej autorkami 80 procent z tych wpisów były panie, które - zdaniem niektórych przedstawicieli płci ...
-
Polacy zadowoleni z życia
Polacy słyną z marudzenia i narzekań. Tym bardziej zaskakujący może wydawać się fakt, że wystarczył jeden miesiąc, aby w mediach społecznościowych pojawiło się aż 5,5 miliona pozytywnych wpisów. Polak-malkontent okazuje się być stereotypem. Jednocześnie okazuje się, że ani pieniądze ani dobra sytuacja ekonomiczna nie mają wpływu na chęć dzielenia ...
-
Jaki jest świąteczny nastrój Polaka?
Nadszedł czas prezentów, świątecznych dekoracji na ulicach miast i pachnących choinek. Okazuje się, że słynący z malkontenctwa Polacy są w większości zadowoleni, że już wkrótce przyjdzie im zasiąść do wigilijnej wieczerzy. Jakie nastroje towarzyszą nam podczas Świąt Bożego Narodzenia? Odpowiedź na to pytanie przynoszą wyniki badania, jakie PBS ...
-
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
Znamy już wyniki dziewiątej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nie wieje z niej jednak huraoptymizmem - ciągle co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi nieusatysfakcjonowany. Pozostaje zastanawiać się, czy chodzi o brak poprawy ze strony sprzedawców, czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z ...
-
Polska mistrzem Euro 2016?
Polacy często uchodzą za malkontentów. Do tej grupy nie należy jednak niemal 30% respondentów badania PAYBACK Opinion Poll, według których mistrzami tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej zostanie "jedenastka" Nawałki. Piłka nożna cieszy się w naszym kraju niezmiennym zainteresowaniem - trzech na czterech ankietowanych deklaruje obejrzenie ...
-
Rynek pracownika: pieniądze już nie wystarczą
... na transformację, jaką przechodzą dzięki nowym technologiom. - Rośnie automatyzacja placówek służby zdrowia, dynamicznie rozwija się także sektor telemedycyny - wskazuje Ewelina Malko, team leader odpowiedzialna za rekrutację w branży farmaceutycznej – Nasze informacje wskazują, że firmy są skłonne przekraczać budżety aby zawalczyć o kompetentnych ...
-
90 proc. MŚP pozytywnie ocenia 2017 rok
Mikro, małe i średnie firmy postrzegają miniony rok jako dobry okres w swojej działalności. Grupa malkontentów sięga w MŚP zaledwie 6 proc., a 90 proc. właścicieli biznesów formułuje zdecydowanie pozytywne oceny. Polscy przedsiębiorcy nie narzekają na miniony rok. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Diners Club Polska, zadowolonych z niego ...
-
Polak zadowolony z wynagrodzenia? Optymizm w Polsce większy niż średnia europejska
Wysokość wynagrodzenia to jeden z najważniejszych czynników, które warunkują wybór tego, a nie innego pracodawcy. To także jeden z elementów decydujących o poziomie satysfakcji z wykonywanej pracy. Z badania zrealizowanego przez SD Worx w 18 krajach, w tym również w Polsce, wynika, że zadowolonych ze swojego pakietu wynagrodzeń jest zaledwie 37 ...