-
Smartfon ZOJI Z6
CK MEDIATOR wprowadza do swojej oferty nową markę smartfonów - ZOJI. Pierwszym modelem jest odporny na wodę i kurz ZOJI Z6, z 4,7-calowym ekranem HD i smukłą obudową. ZOJI to marka stworzona przez chińskiego producenta smartfonów – firmę HOMTOM. Smartfon ZOJI Z6 ma smukłą obudowę o grubości 9,9 mm. Został wyposażony w 4,7-calowy ekran HD pokryty ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest prostym zadaniem, nawet przy szerokim wachlarzu ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój ...
-
Inwestycje budowlane w Polsce III-IV 2008
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała raport, w którym przeanalizowano i podsumowano szeroko pojęte inwestycje budowlane ogłoszone w Polsce, w marcu i w kwietniu 2008 r. Wynika z niego, iż codziennie w Polsce informowano o 32 planach inwestycji budowlanych. Najwięcej z nich dotyczyło branży budowlana - obiekty. W marcu i kwietniu ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
Z pozoru proste i jasne, budowanie marki wiąże się ze ściśle określonym planem, który sprawnie przeprowadzony odwdzięczy się efektywną popularyzacją i trwałą obecnością naszej marki na rynku. Jak więc skutecznie poprowadzić proces kreowania marki? Jednym ze skuteczniejszych narzędzi pomocnych w budowaniu świadomości marki jest technika ...
-
Polski branding narodowy w powijakach
Kraj to ważny element tożsamości rynkowej. Każda firma na świecie jest postrzegana właśnie w kontekście kraju, z którego pochodzi. Kraje, które chcą się liczyć i konkurować na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki ...
-
HTC Smart - nowy smartfon
HTC Corporation, międzynarodowa firma projektująca smartfony, zaprezentowała HTC Smart. Telefon pojawi się w sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich na wiosnę. HTC Smart charakteryzuje się kompaktową obudową i wykorzystaniem przyjaznego dla użytkownika interfejsu HTC Sense. “Firma HTC zawsze brała pod uwagę opinie użytkowników i wyznaczała ...
-
Przetargi - raport III 2011
Marzec, tradycyjnie jest okresem znacznego "odbicia" w sektorze budowlanym. To pierwszy miesiąc roku o zdecydowanej przewadze dodatnich temperatur, umożliwiających pełne rozpoczęcie prac remontowo-budowlanych. Jednak w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku widać w "budowlance" regres - wynika z raportu opracowanego przez serwis ...
-
Budownictwo mieszkaniowe I-VI 2011
Według wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego, w I półroczu br. oddano do użytkowania 55 403 mieszkania, tj. o 13,1% mniej niż w 2010 r. i o 27,2% mniej w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2009 r. W okresie sześciu miesięcy br. rozpoczęto budowę 80 010 mieszkań, tj. o 1,3% mniej niż w analogicznym okresie ub. roku (mimo wzrostu w ...
-
Mikroblogging dla firm
Budowanie wizerunku marki oraz działania marketingowe poprzez mikroblogging nie jest już wyłącznie domeną amerykańskich i azjatyckich korporacji. Ze względu na rosnącą liczbę użytkowników mikroblogów oraz stosunkowo dużą moc ich oddziaływania Twitter i jego polski odpowiednik Blip otworzyły przed przedsiębiorstwami zupełnie nowe możliwości. O ile ...
-
Przetargi - raport III 2012
Spada liczba postępowań przetargowych na prace budowlane. Tendencja, która miała miejsce przez cały miniony rok, utrzymuje się nadal: w marcu 2012 roku ogłoszono mniej postępowań na prace budowlane niż w analogicznych miesiącach lat ubiegłych. Budowlana "jazda w dół" trwa więc nadal i nic nie wskazuje, by miała się zatrzymać. Najpoważniej spada, ...
-
Smartfon IMPERIUS 4.3HQ MT7006
Nowy model smartfonu Media-Droid o nazwie IMPERIUS 4.3HQ MT7006 to propozycja dla osób, dla których smartfon to nie tylko telefon, dostęp do Internetu i aplikacji, ale i bardzo dobrej jakości aparat z szybkim autofocusem, który pozwoli zachować najcenniejsze wspomnienia, a następnie za pomocą wbudowanego portu micro HDMI odtworzyć je bezpośrednio ...
-
Przemysł nadal mocno spowalnia
Według wstępnych danych GUS produkcja sprzedana przemysłu w marcu 2013 r. była o 2,9 proc. niższa w porównaniu z marcem ubiegłego roku i o 9,2 proc. wyższa niż w lutym 2013 r. spadki odnotowano w 20 gałęziach przemysłu, a wzrosty w 14. W okresie styczeń-marzec produkcja sprzedana przemysłu była w tym roku o 2 proc. niższa w porównaniu z ...
-
Cat B15 – pancerny smartfon marki Caterpillar
Na polskim rynku debiutuje pierwszy smartfon marki Caterpillar, amerykańskiego producenta maszyn budowlanych – Cat B15. Według zapewnień, ma być to najbardziej wytrzymały smartfon na rynku, któremu nie zaszkodzi ani upadek z wysokości 1,8 metra, ani 30 minut w zanurzeniu. Cat B15 pracuje na systemie Android 4.1 Jelly Bean i może obsługiwać ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
Wszelkie działania marketingowe prowadzone w Internecie powinny dążyć do osiągnięcia trzech podstawowych celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce poprzez budowanie relacji (co pozwala na uzyskanie długoterminowych korzyści). Wszystkie te obszary są ze sobą ...
-
Smartfon KAZAM Thunder 340W
Co może wyniknąć ze współpracy marki KAZAM z firmą Microsoft? Pierwszy owoc tego połączenia został już zaprezentowany – to smartfon Thunder 340W, przedstawiciel nowej, zapowiedzianej dopiero serii smartfonów z systemem Windows Phone 8.1. Obudowa ze szczotkowanego metalu, 4-calowy ekran, aparat 5Mpix, 512 MB pamięci operacyjnej – to niektóre z cech ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
To prawdopodobnie jedna z najmniejszych przestrzeni reklamowych świata, a mimo to z roku na rok rozwija się w dwucyfrowym tempie. O czym mowa? O reklamie na ekranie smartfona. Wedle eMarketera globalne wydatki na reklamę mobilną w roku 2015 sięgną 68,89 mld USD, ale już w 2016 wyniosą ponad 101 mld USD. To rekordowy wzrost w historii reklamy ...
-
Premiera smartfona Wiko Ufeel Lite
Skaner linii papilarnych, 5-calowy wyświetlacz HD IPS, metalowa obudowa, procesor Quad Core 1,3 GHz, dwa aparaty – Wiko przedstawia smartfona Ufeel Lite. Smartfon pracuje pod kontrolą systemu Android Marshmallow. Za dotknięciem palca Smartfon Ufeel Lite jest wyposażony w czytnik linii papilarnych drugiej generacji, który został umieszczony pod ...
-
Smartfon Axon 7 już w Polsce
ZTE wprowadza do sprzedaży w Polsce smartfon Axon 7. Ma on 5,5 calowy ekran zamknięty w eleganckiej metalowej obudowie z zaokrąglonymi krawędziami, czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 820 i pracuje pod kontrolą Android 6.0 Marshmallow. Smartfon wyposażony jest w dwa aparaty. Ma baterię o pojemności 3250 mAh. Axon 7 jest wyposażony w 64GB ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
Jeżeli chodzi o budowanie wizerunku, to funkcjonujące na rodzimym rynku banki mają jeszcze sporo do nadrobienia. Dowodem na to są opinie samych klientów, którzy postrzegają je jako marki trzykrotnie słabsze od brandów motoryzacyjnych i dwa razy mniej wyraziste od telekomów. Zrealizowane przez Deloitte badanie "Siła marek kategorii bankowej" ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. ...
-
Smartfon Q-Smart III w Biedronce
5-calowy smartfon Q-Smart III jest już dostępny w sprzedaży w sieci sklepów Biedronka. W smukłej obudowie znajdziemy aparat fotograficzny 8 Mpx oraz system Android 7.0 Nougat. Smartfon kosztuje 249 zł. Smartfon Q-Smart III ma wyświetlacz HD, który zapewnia obraz bardzo dobrej jakości, a dzięki zastosowaniu technologii In-Plane-Switching gwarantuje ...
-
Produkcja w Polsce III 2018
Główny Urząd Statystyczny opublikował marcowe dane odnośnie produkcji w Polsce. Wynika z nich, że w porównaniu z marcem 2017 produkcja sprzedana przemysłu w naszym kraju ukształtowała się na poziomie o 1,8% wyższym, a w przypadku produkcji budowlano-montażowej odnotowano wzrost rzędu 16,2%. Wzrosty (odpowiednio 5,6% i 26,1%) dotyczą również całego ...
-
Smartfony i tablety ARCHOS Junior
ARCHOS Junior to najnowsza seria smartfonów i tabletów dla najmłodszych. ARCHOS Junior Tab ma 10.1 cali i baterię 4000 mAh. Smartfon ma 5-calowy ekran o rozdzielczości 854 x 480 pikseli. Urządzenia pracują pod kontrolą systemu Android 7.0. Cechą charakterystyczną całej linii są kolorowe obudowy z odpornego na uszkodzenia tworzywa. Smartfon i ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
„State of Marketing 2019”. Tak brzmi tytuł najnowszego raportu Salesforce na temat najświeższych i najistotniejszych zmian w tendencjach marketingowych. Autorzy badania tradycyjnie już przyglądają się nie tylko najgorętszym trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to ...
-
W branży budowlanej kontynuacja trendów z 2018 r.
Globalna branża budowlana pozostaje w tzw. sektorze cyklicznym, a wyniki reprezentujących ją firm pozostają ściśle powiązane zarówno ze wzrostem gospodarczym danego kraju, jak i nastrojami panującymi wśród inwestorów i zaufaniem do biznesu - wynika z opracowanego przez Atradius raportu z cyklu Market Monitor. W Polsce barierami działalności " ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
Jeszcze do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu wrażeń klientów, poprzez projektowanie pozytywnej architektury doświadczeń konsumenckich i budowanie dobrego połączenia na linii marka-klient, na każdym etapie ...
-
Sony w sieci
Sony Poland uruchomił nowy serwis internetowy, pozwalający na prezentowanie pełnej oferty produktów i usług. Witryna łączy funkcjonalność systemu e-commerce z budowaniem społeczności użytkowników serwisu wokół produktów i marki Sony. Do budowy portalu wykorzystana została platforma personalizacyjna i e-commerce ATG, internetowy system zarządzania ...
Tematy: sony -
Skaner i klawiatura w jednym
W trakcie marcowych targów CeBIT w Hanowerze KeyScan zaprezentuje swój najnowszy wynalazek - klawiatury ze zintegrowanymi skanerami. Firma przygotowała dwa modele swojego rozwiązania, KS810 i KS811, z których ten drugi ma wbudowany czytnik linii papilarnych oraz czytnik Smartcard. W obydwu nowych klawiaturach KeyScan znajduje się skaner o ...
-
Testy i badania w e-marketingu
Niemal każda firma wpisuje w swoją filozofię działania traktowanie klienta i jego potrzeb w sposób nadrzędny. Niestety, to słuszne założenie często nie ma przełożenia na praktykę. Aby się przekonać, że wbrew deklaracjom, to nie potrzeby klienta są brane przede wszystkim pod uwagę, wystarczy sprawdzić, ile strategii e-marketingowych czy serwisów ...
-
Nowa fabryka Solaris
Z początkiem sierpnia firma Solaris Bus & Coach S.A. rozpoczęła budowę nowej hali fabrycznej w Bolechowie. Nowy obiekt stanie na działce, która przylega do terenu, na którym obecnie odbywa się produkcja autobusów marki Solaris. Budowa nowego kompleksu fabrycznego została podzielona na kilka etapów. Po zakończeniu każdego z nich do użytku zostanie ...
-
Tekturowe głośniki
Pod marką MUJI, której nazwa wywodzi się od japońskiej frazy "Mujirushi Ryohin" - co można przetłumaczyć jako "produkty bez marki" - dostępne są nietypowe głośniki audio, zbudowane z podzespołów elektronicznych oraz ... tektury. Autorzy tego nowatorskiego sprzętu audio już od ponad 20 lat projektują różne urządzenie do domu, kierując się przede ...
-
Przetargi budowlane III 2006
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy dotyczące branży budowlanej ogłoszone w Polsce, w marcu 2006 r. W miesiącu tym ponad 51% ogłoszeń o przetargach budowlanych zamieszczono w Internecie. Najwięcej przetargów z branży budowlanej ...