-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... osoby są odpowiedzialne za zakupy. Mając taką wiedzę możemy skuteczniej kierować do nich treści poradnikowe, recenzje produktów i oferty specjalne – mówi Marcin Niemczyk, Kierownik Zespołu Analiz Marketingowych Ringier Axel Springer Polska. – Przedstawiane przez Gemius/PBI dane stanowią dużą wartość dla media plannerów. Przede ...
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
... sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje zakupowe - komentuje Marcin Purta, partner w warszawskim biurze McKinsey & Company i współautor raportu.
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne, czyli cenowy impas
... aktywa. Zespół Avison Young dysponuje kilkoma atrakcyjnymi nieruchomościami biurowymi dostępnymi na sprzedaż i aktywnie poszukuje kapitału zainteresowanego takimi aktywami – komentuje Marcin Purgal, Senior Director, Investment w Avison Young. Oceniamy, że kluczem do ożywienia sektora biurowego będzie prawdopodobnie obniżka stóp procentowych, która ...
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
2012 - taki rok na rynku tygodników opinii już się chyba nie powtórzy. Tomasz Lis rozpoczął go we Wprost, zakończył w Newsweeku. Przekrojem przez 10 miesięcy dowodził Roman Kurkiewicz, po czym przekazał stery w ręce Marcina Prokopa i Zuzanny Ziomeckiej. Uważam Rze ze stycznia 2012 roku to zupełnie inna gazeta z inną załogą niż kilka miesięcy ...
1 2