-
W Black Friday raczej nie oszczędziliśmy
... są Stany Zjednoczone, gdzie ten przypadający tuż po Święcie Dziękczynienia piątek oznacza początek przedświątecznego szaleństwa zakupowego i pokaźne obniżki cen. ... nielicznych przypadkach, zarówno w przypadku poszczególnych detalistów, jak i kategorii produktów – mówi Mariusz Chmurzyński, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. Black Friday – gratka ...
-
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
... logistycznej są coraz trudniejsze do zaoferowania. Ten temat komentuje dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Większość sieci korzysta z szumu medialnego wokół Black Friday. Sieci handlowe swoimi działaniami promocyjnymi wychodzą poza czarny piątek i samo hasło eksploatują niemalże do granic możliwości, niejako je ...
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
... w promocyjnej cenie dostępny jest tylko w określonym czasie, np. w Czarny Piątek, podczas gdy jest to niezgodne z prawdą – celem takiego działania jest nakłonienie klienta do podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie. Tym samym konsument pozbawiany jest niejako możliwości dokonania świadomego wyboru. dr Mariusz Woźniakowski, Katedra Marketingu,
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2010
... przyniósł korektę na cenie złota liczoną w dolarach amerykańskich. W piątek przed południem za uncję żółtego kruszcu trzeba ... piątek przed południem wzmocnił się do poziomu 3,308 w stosunku do dolara. Notowania polskiej waluty w dużej mierze zależą od danych ze Stanów Zjednoczonych, które wpływając na parę EUR/USD kształtują kurs złotówki. Mariusz ...
-
Black Friday. Rzeczywiste okazje zakupowe czy triki sprzedawców?
... w promocyjnej cenie dostępny jest tylko w określonym czasie, np. w czarny piątek, podczas gdy jest to niezgodne z prawdą – celem takiego działania jest nakłonienie klienta do podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie. Tym samym konsument pozbawiany jest niejako możliwości dokonania świadomego wyboru. dr Mariusz Woźniakowski z Katedry Marketingu