-
Polacy i nowe technologie
... niższą znajomość marek technologicznych niż inni mieszkańcy Europy. Kupujemy, bo marka ma wizerunek. Obojętne przy zakupach są dla nas: doświadczenie z marką, rekomendacja i ... . Kluczowe dla Polaków cechy telefonu są obecnie dostępne w większości modeli. Mieszkaniec kraju nad Wisłą choć lojalny marce - operatora lubi zmieniać. Za najważniejsze w ...
-
ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010
... wykruszyło się z sieci i zostało przejętych przez L'Oréal Professionnel Salon Express (marka dla sieci partnerskich salonów, w ramach której funkcjonuje grubo ponad 100 salonów w ... Niestety ich liczba w ostatnim czasie lekko stopniała. Na koniec 2008 r. funkcjonowało w naszym kraju 26 Instytutów, rok później tylko 23. Nie oznacza to jednak ...
-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... IKEA to tylko kilka przykładów jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w naszym kraju. W 340 centrach usług, należących do przedsiębiorstw z kapitałem zagranicznym ... ten sposób, po raz pierwszy w naszej historii, pojawi się nasza narodowa specjalizacja i marka biznesowa, oparta na wiedzy i innowacji. - Do Polski będą nadal napływać nowe ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... je wytwarzają. Zdaniem Marka Suligi już 10 proc. piwowarów w Polsce to panie. Wśród nich jest Dorota Chrapek, jedyna przedstawicielka płci pięknej w zarządzie Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych i zwyciężczyni konkursu na „Najlepsze piwo domowe” podczas festiwalu Birofilia 2010 (największa w kraju impreza skupiająca miłośników piwa ...
-
Spalony bankier. Wywiad z Peterem Voglem
... W warszawskim sądzie okręgowym trwa proces w niezwykle głośnej swego czasu sprawie Marka Dochnala. Przypomnijmy czytelnikom, że ten lobbysta oskarżany jest o sprzeniewierzenie ... odpowiedzieć w ten sposób: proces dotyczy skomplikowanej natury gospodarczo-handlowej w zupełnie innym kraju. A zdążyliśmy się przyzwyczaić w okresie ostatnich 10 lat, że ...
-
Co planuje Polski Holding Nieruchomości? Wywiad z prezesem Maciejem Jankiewiczem
... ok. 140 nieruchomości i blisko 700 ha gruntów na terenie całego kraju (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i we Wrocławiu). Reorganizacja portfela będzie polegała – mówiąc ... deweloperskim. To musimy zmienić. Intensyfikujemy politykę informacyjną. Chcemy, żeby nasza marka stała się synonimem dobrego gospodarowania, by uznawana była za solidnego ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... międzynarodowych. Z kolei sklep brytyjskiej sieci z zabawkami, Hamleys, zamknął swój jedyny w Polsce salon w warszawskiej Galerii Północnej. Marka nie wyklucza jednak ponownego otwarcia sklepów w innych lokalizacjach w kraju. Czynsze i pustostany Czynsze „prime" pozostały względnie stabilne i wynosiły średnio od 18 do 26 euro / mkw. / miesiąc ...
-
Rynek handlowy w III kw. 2023
... 000 mkw. zaplanowane jest do oddania do użytku jeszcze w tym roku. W kraju działa 610 centrów handlowych, a nasycenie powierzchnią w przeliczeniu na 1000 mieszkańców wynosi 339 ... w Złotych Tarasach w Warszawie). Do listy najemców centrum handlowego Wola Park dołączyła marka biżuteryjna Acium. W stolicy otwarto też pierwszy sklep Decathlon w koncepcie ...
-
Akcja: polskie złoto
... domu”, skierowanym do prezesa NBP prof. Marka Belki podpisał się Piotr Wojda, wiceprezes Mennicy Wrocławskiej i przedstawiciel inicjatorów akcji. Partnerami akcji są m.in. Instytut Misesa i Stowarzyszenie Koliber. – W apelu prosimy o zaudytowanie ilości i jakości polskiego złota poza granicami kraju i tego, znajdującego się w skarbcu NBP oraz ...
-
Polska Centralna w czołówce rynków logistycznych
... z branży odzieżowej, które stawiały swoje pierwsze kroki w Łodzi, jak np. marka Tatuum. Województwo łódzkie to znane zagłębie producentów międzynarodowych – na ... z funduszy unijnych. Sektor logistyczno-magazynowy w Polsce Centralnej jest jednym z najlepiej rozwiniętych w kraju, co zapewnia też dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry. Choć ...
-
Euro w Polsce: szansa na sukces czy porażka?
... w ostatnim czasie? Jakie argumenty wysuwają przeciwnicy odejścia od złotego w naszym kraju? Przez ostatnie kilkanaście lat, mimo stale wzrastającej temperatury sporu politycznego ... linia obrony, szczególnie w czasie zawirowań gospodarczych. Tymczasem ekonomiści pokroju Grabowskiego czy Marka Belki powinni zdawać sobie sprawę, że przeciwnicy odejścia ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... w Polsce przekracza rocznie 100 proc., to wielkość sprzedaży w naszym kraju stanowi nadal ułamek tego, co kupują np. Niemcy. VAT dzieli producentów Zdaniem sekretarza generalnego Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych POLBISCO Marka Przeździaka, najwięcej kłopotów przysparza firmom produkującym ciastka podatek VAT ...
-
Dania gotowe: rynek zwolnił
... problemem dla producentów dań gotowych jest bardzo niska podaż trzody chlewnej w kraju. To właśnie wysoka cena surowca szkodzi wielu spółkom. W Polsce mięsa po ... czy plastikowe kubki, ale przede wszystkim o nowe produkty. Jak zapewnia prezes Nowakowski, marka Stoczek notuje kilkuprocentowy wzrost sprzedaży dań gotowych, ale wynika to przede wszystkim ...
-
Opel nadal w rękach General Motors
... wskazuje na to, iż Opel pozostanie w rękach Amerykanów. Wywodząca się z Niemiec marka samochodów, mimo ciągłych narzekań, co do jakości produkowanych aut cieszy się ... wiarygodność spółki. Każdy kolejny kryzys na nowo wzbudzałby obawę przed wycofaniem się firmy z kraju, w którym aktualnie urzęduje. Z tego względu Niemcy raczej nie powinni obawiać ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym i ... myśleć zaskakująca prosta, a zarazem ujmująca inteligentnym humorem reklama marki Żubr. Mamy w kraju wiele bardzo ciekawych marek. Można je ubrać w naprawdę niezłe historie. Są ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... próbie gospodarstw domowych w Polsce, wśród osób w wieku 15 lat i powyżej. Badanie zrealizowano w dniach 22-30 listopad 2010 roku na terenie całego kraju. Do pobrania:
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... na temat kształtu i celów naszej prezydencji. Według historyka idei politycznych Marka Cichockiego: „Prezydencje sprawowane przez kraje założycielskie Unii mają ... o przystąpieniu do UE. W ceremonii uczestniczyli prezydent Chorwacji Ivo Josipović i premier tego kraju Jadranka Kosor. W imieniu Unii Europejskiej przemawiali m.in. przewodniczący ...
-
Polski Internet a sport
... . Nieobecni w reprezentacji, obecni w sieci „Wiadomo, że każdy facet w tym kraju (i wiele dziewczyn) jest selekcjonerem. Ale to Smudę rozliczymy z tej selekcji ... analizowanym okresie najczęściej w kontekście sportu wspominana była w internecie marka T-Mobile – sponsor piłkarskiej ekstraklasy: 6,1 tys. publikacji. Na drugim miejscu znalazła się ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Polski Internet a wody mineralne
... wzmianek. Ciekawie wygląda również sytuacja w segmencie marek Premium, który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: ... – 1080). Zupełnie inaczej jest w przypadku Vody Naturalnej. Ta młoda marka nie wydała znaczących środków na reklamę (137 tys. złotych), osiągnęła mniejsze zainteresowanie ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... W tym roku w drugiej dziesiątce reklamodawców na 15 pozycji znalazła się marka Fiat (rok wcześniej na pozycji nr 5) z udziałem 2,4%. Fiat zmniejszył inwestycje reklamowe o 32 ... gdyby nie dwa elementy, które wpływają na ogólną liczbę zarejestrowanych aut w naszym kraju. Tu już nie jest tak optymistycznie. Zjawisko rejestrowania przez dealerów aut „na ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... % na Google+ i 18% na Twitterze – trudno dziwić się temu, że serwis Marka Zuckerberga jest oczywistym wyborem sprzedawców. Wszystkie pozostałe serwisy Social Media ... Instagramie. Wciąż jest to jednak serwis społecznościowy, który plasuje się w tym kraju na przedostatnim miejscu w porównaniu z pozostałymi sieciami. Ponieważ wspomniany raport agencji ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... zauważalne są bariery innowacyjno-technologiczne (11 proc.) lub brak ludzi do współpracy w kraju (16 proc.). Są takie start-upy, które uważają, że przedsiębiorczość w ... 3D, a swoje know-how monetyzują świadcząc usługi czy pośrednicząc w sprzedaży drukarek. Marka niedawno również pozyskała inwestora, który pomoże w realizacji kolejnego projektu. - ...
-
6 pomysłów na europejski karnawał 2015
... zakorzeniła się tam na dobre. Od tego czasu, podczas karnawału, Plac Świętego Marka zapełnia się akrobatami noszącymi oryginalne, cudownie zdobione maski. Ceny noclegu ... 100 lat tradycji, najstarszy karnawał w Portugalii. To niewielkie miasteczko położone na południu kraju, na codzień wypełnione jest słońcem, jednak w połowie lutego oprócz słońca ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... Superbrands już od 20 lat wyłania ścisłą elitę światowych marek. W naszym kraju projekt jest obecny od dekady. W tegorocznej edycji badania wzięto pod ... , co w ubiegłym roku – Google, Lego i YouTube. Co ciekawe do T20 wkroczyła marka Apple, nieobecna w czołówce w 2014. Widoczna w zestawieniu przewaga zagranicznych reprezentantów została przełamana ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Wakacje 2018: sprzedaż (chwilowo?) wyhamowała
... się coraz bardziej konkurencyjna cena, na tle innych kierunków. Udział tego kraju w statystykach Wakacji.pl przekroczył już 3,5 procent i wykazuje systematyczna tendencje zwyżkową ... Podlaskim odbyła się VIII edycja Wielkiej Gali "Luksusowa Marka Roku 2017". Jedną z nagród w postaci statuetki „Luksusowa Marka Roku 2017” odebrało biuro podróży RejsClub. ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... jest liderem pod względem szerokości asortymentu, a ceny produktów zaliczają się do najniższych w kraju. Firma ma więc wszystko co najważniejsze, a jednak grozi jej zastój. Kolosalnym ... : click and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). Francuska marka jest obecna we wszystkich formatach, ale okazuje się, że jej ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... jest to prawda, to nie są to także dobre prognozy dla naszego kraju, bo Niemcy są nas największym partnerem handlowym. Podzielam pogląd, że w ... proc., 13,7 tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również w Afryce, Ameryce ...
-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
... Z raportu „Mobile i digital w 2018 roku w Polsce i na świecie" wynika, że w naszym kraju jest już 17 mln aktywnych użytkowników social media, z czego ponad 14 ... sposób patrzenia na obsługę klienta, szczególnie pod kątem nowych standardów i dobrych praktyk. Marka powinna być jak przyjaciel – pomocna i bliska. W ten sposób zyskamy wiarygodność i ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... 2017 r. o 3 p.p., to wciąż kluczowe znaczenie dla Polaków ma przeświadczenie, że dana marka jest znana, godna zaufania i traktuje swoich klientów jako równorzędnych partnerów. ... z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. W przypadku równej wartości wskaźnika CEE dla danych marek zostały one zaprezentowane ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... reklamę telewizyjną i radiową niż przeciętna marka – w 2020 roku przeznaczyły na telewizję i radio 42% swoich budżetów, podczas gdy przeciętna marka wydała 30%. Jednak ... niskim (57%), ale szybko rosnącym rozpowszechnianiem się smartfonów. W tym kraju również prognozowany jest dynamiczny wzrost wydatków na reklamę telekomunikacyjną, na poziomie 8% ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... produktów. Z drugiej strony, spożywanie alkoholu jest głęboko zakorzenione w kulturze każdego kraju i zdaje się, że szybko się to nie zmieni. Wobec tego ... przeznaczyły 49% swoich budżetów na telewizję, w porównaniu do 24%, które wydała przeciętna marka, z kolei 19% wydatków przypadło na reklamę zewnętrzną, w porównaniu do 5% dla przeciętnej ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... budynków przemysłowych i fabrycznych? W pierwszej połowie roku zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w kraju powiększyły się o ponad 155 tys. m kw., z czego dwie trzecie oddano do ... premierę nad Wisłą 30 czerwca miała biżuteryjna marka Lovisa, która otworzyła swój pierwszy sklep w Galerii Katowickiej. Marka istnieje od 2010 roku i obecna jest w 15 ...
-
Jak inflacja zmienia decyzje zakupowe Polaków?
... . Jakie? Decydując się na konkretne produkty czy usługi, dla 46% z nas na dalszy plan schodzi ich marka, a także kwestie związane z ekologią lub lokalizacją sklepu, co zadeklarowało po 28% ankietowanych. Strategia w czasach kryzysu? Mądre ... 1021 osób. Grupa badawcza w wieku 18-65 lat dobrana została tak, aby odpowiadać strukturze demograficznej kraju ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... o wartości 140 mln euro na realizację nowych parków handlowych w naszym kraju. Wspólnie planujemy wybudować 15-20 nowych Vendo Parków w przeciągu kilku najbliższych ... monobrandowy sklep Haribo pojawił się niedawno w Factory Ursus w Warszawie. Długo wyczekiwana marka Uniqlo oraz flagowy sklep Adidasa pojawiły się w Wars Sawa Junior w Warszawie ...
-
Światowy Dzień Zwierząt: czy w czasach inflacji oszczędzamy na pupilach?
... ze względu na inflację zeszły podczas zakupów konkretnych artykułów na dalszy plan, najczęściej wskazywanym była marka produktu (26%), marka sklepu (17%), jakość produktu (13%) i kwestie ekologiczne (12%). Mniejsze budżety, ale wciąż wielkie serca ... Grupa badawcza w wieku 18-65 lat dobrana została tak, aby odpowiadać strukturze demograficznej kraju ...