-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2015 i prognoza II kw. 2015
... generowaniu wyższego wolumenu sprzedaży, niż podnoszeniu konkurencyjności poprzez zakupy do firmy. Co jednak istotne, spośród wszystkich wymienianych obszarów, w które inwestować ... a nawet w marketing i reklamę) mają aktualnie odczyty niższe, niż w pierwszym kwartale tego roku. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie ...
-
Polska Ekstraklasa 2014
... biznesu”. Publikację tradycyjnie przygotowali eksperci z firmy doradczej EY i spółki Ekstraklasa S.A. ... w poszczególnych kategoriach zajmowała pozycję 5. (finanse), 4. (marketing i medialność) i 5. (sport). W 2013 roku kluby Ekstraklasy ... dzielenia punktów po 30 kolejkach) pomnożonej przez średnie wynagrodzenie za punkt. Dałoby to kwotę rzędu ok ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę na ... Ponad 40% pracodawców planujących rekrutacje daje podstawy sądzić, że firmy te pozytywnie postrzegają swoje perspektywy rozwoju. Jak wskazują konsultanci Antal International, w ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest ... Kaufland jest siecią handlową, która przez lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci ... stanie dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z ...
-
Kim jest polski freelancer?
... to branże, w których freelancerzy pracują najczęściej. Na dalszych pozycjach plasują się: marketing, tłumaczenia oraz fotografia. Polski freelancer pozyskuje zlecenie poprzez ... najczęściej są mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie firmy oraz osoby fizyczne z Polski. Znacznie rzadziej - duże firmy polskie oraz firmy zagraniczne. Czytaj także: - Wolny ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... przez to na myśli polecanie przez znajomych (marketing szeptany - 93% reklamujących się), drukowane książki teleadresowe (69%) i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już sam fakt posiadania strony internetowej ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... Jak czytamy w raporcie, kryzys finansowy przyniósł cięcia wydatków na marketing i tym samym zmniejszenie ilości zamówień na materiały reklamowe, na ... średnie i duże. Łącznie mikroprzedsiębiorstwa wygenerowały w 2009 roku 34% przychodów branży, podczas gdy małe firmy wypracowały 14% przychodów, a za pozostałą część (52%) odpowiadały średnie ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... influencer marketing. Praca na ... średnie firmy (35,3 proc. ankietowanych) oraz mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające do 10 osób, (wskazało tak 31,5 proc. niezależnych specjalistów). Trzecią pod względem liczebności grupą klientów są osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej – stanowią one 20 proc. zleceniodawców. Natomiast duże firmy ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... co zwiększa szanse na dotarcie do nowych klientów. Marketing to więcej niż jedna kampania Podobnie jak w ... , podkreśla: „każdy rynek zmienia się dynamicznie. Firmy, które nie testują nowych rozwiązań, ryzykują, że zostaną ... (Average Transaction Value), pozwalająca ocenić jakie są średnie przychody z jednej transakcji? czy czas zamknięcia sprzedaży, ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w X 2017
... programowania PHP, Java, C++), Marketing (Marketing internetowy i mobilny), Internet/e-Commerce/Nowe media oraz IT - Administracja. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search w imieniu firmy oraz przeprowadza selekcję nadesłanych ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2017. Podsumowanie
... Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, Sprzedaż, Ekonomia/Finanse oraz Marketing. Jobile to usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, w której HR Researcher wykonuje direct search w imieniu firmy oraz przeprowadza selekcję nadesłanych aplikacji. W efekcie pracodawca otrzymuje tylko profile kandydatów ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... Małopolska, a największy wzrost zapotrzebowania na pracowników zgłosiły średnie przedsiębiorstwa (od 51 do 250 pracowników). W minionym ... 12,5% wzrost liczby ogłoszeń o pracę oraz marketing, media, reklama z ponad 14% wzrostem. Mocno trzyma się także ... wpływ także na sposób rekrutacji pracowników. Firmy większą uwagę będą przykładały do przyjaznej ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, ... musi mieć związek z wysokim wynagrodzeniem. Znamy wysoko opłacane, sfrustrowane i mające średnie wyniki zespoły handlowe. Nie czują się odpowiedzialni za efekty ... zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... z nich ponad 98 tys. firm, w tym ponad 88 tys. to firmy małe i średnie. Łącznie szkoleniami zostało objętych ponad 320 tys. pracowników, z czego 2/3 ... dostarczają wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy zarządzanie) to ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na ... w poprzednim okresie. W obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest sieć Piotr i Paweł, która wyprzedza Polomarket (70,03) ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... średnie przedsiębiorstwa, a nasz kraj jest koniem pociągowym branży e-commerce w Europie Środkowej. To dla wielu przedsiębiorców prawdziwa żyła złota. Ale co będzie za 10 lub 20 lat? Zdaniem ekspertów, zwyciężą te firmy ... partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... 34 roku życia. Co więcej aż 80% użytkowników GoldenLine ma wykształcenie średnie lub wyższe, a większość z nich mieszka na terenach wiejskich. Co to oznacza? Ten ... pozwalającą zaprezentować firmę na LinkedIn jest tzw. company page, czyli wizytówka firmy. Profil firmy przede wszystkim służy do tego, aby przekazać najistotniejsze informacje na temat ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2014 i prognoza I kw. 2015
... nastrojów polskiego MSP w obecnym pomiarze nastrojów. SŁABA OCENA SYTUACJI WŁASNEJ FIRMY Słabsze oceny dotyczące własnego biznesu korespondują ze słabą oceną kondycji ... wydatki na marketing, wsparcie sprzedaży, remonty, technologie, maszyny i oprogramowanie. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... decyzji przez Emperię o samodzielnym zarządzaniu tymi supermarketami. Tworzony własny system zaopatrzenia, niezależny od Eurocashu, powinien coraz bardziej sprzyjać wzmacnianiu pozycji firmy pod względem asortymentowym i cenowym. W efekcie, sieć ma duże szanse, by pokazać, że promocyjne hasło "Nowa - jeszcze lepsza Stokrotka" nie jest ...
-
Serwisy społecznościowe a biznes
... , takich jak marketing i komunikacja, działy HR i obsługi klientów. W marketingu i komunikacji narzędzia te stały się już integralnym elementem działalności przedsiębiorstwa, ponieważ pracownicy tych działów zrozumieli konieczność przejścia w komunikacji z modelu „rozgłoszeniowego” na model „konwersacyjny” i interakcję. Małe i średnie firmy szeroko ...
-
Reklama w Internecie górą
... w zakresie promocji własnej firmy. Najbardziej aktywne są w tej kwestii małe firmy (77 proc.). Na następnej pozycji plasują się średnie firmy – 74 proc., za ... firmy reklamują się także poprzez wysłanie mailingu (13 proc.), w radio (8 proc.), na targach (6 proc.), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... swoich profilach. Owa zmiana to rewolucja w sposobie korzystania z tych serwisów. To także szansa i wyzwanie dla firm, które stawiają na mobilny marketing. Firmy i marki będą mogły jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do odbiorców z komunikatami reklamowymi. Internet – więcej widzów niż czytelników Socjologowie Internetu wskazują, że ...
-
OS3 w branży finansowej
... marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy ...
-
Kim jest polski kibic?
... - to typowy polski kibic piłki nożnej. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy MasterCard, Sponsora Narodowego UEFA EURO 2012. Kim jest polski kibic? ... kim jest polski kibic i obalić stereotypy dotyczące kibicowania” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. „Badanie pokazuje, że Polscy kibice ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... do lokalnych uwarunkowań i mocna oferta produktów świeżych dają podstawę do dalszego rozwoju tej firmy w kolejnych latach. 8. Netto – 73,47 Netto to dyskont dosyć nietypowy, gdyż posiada głównie ... stale się rozwija i dobrze radzi sobie w konkurencji z międzynarodowymi korporacjami. Głównym atutem tej firmy jest umiejętne połączenie trzech elementów: ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... zł). Umowa przewidywała dopłatę do 15% wartości transakcji, jeśli wyniki czeskiej firmy będą znacznie lepsze niż w poprzednim okresie. W pier- wszym półroczu 2005 roku Unipetrol ... , bo przecież i ja i większość z was wie, że wyborcy reagują na marketing polityczny bardziej emocjonalnie, niż racjonalnie. Tak, to prawda, ale może taka refleksja i ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... marketing (11 proc.). Z kolei, jeśli chodzi o webdeveloperów, czyli freelancerów realizujących zlecenia związane z projektowaniem, stawianiem i utrzymywaniem stron oraz sklepów internetowych, to wśród ich klientów dominują firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing ...
-
Freelancerzy: copywriting najpopularniejszy i najgorzej opłacany
... dodatkowego dochodu? Jakich freelancerów szukają duże firmy? W swoim najnowszym raporcie – portal ... średnie zarobki netto w poszczególnych profesjach, dla kogo najczęściej pracują wolni strzelcy, ile godzin w ciągu dnia przeznaczają na pracę czy ile zleceń w ciągu miesiąca realizują polscy freelancerzy – komentuje Natalia Zielińska, Head Of Marketing ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... firmy te nie są jeszcze gotowe, aby zmienić swój model zaangażowania klientów, poprzez tworzenie sieci społecznych, marketing rówieśniczy, lepsze wsparcie online, wiadomości tekstowe i prowadzenie blogów. Raport podkreślił silną potrzebę inwestowania przez firmy ... najwyższego szczebla. Pozostali wywodzili się z osób pełniących wyższe, bądź średnie ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... firmy? Prawie 40% respondentów skarżyło się na dostawców, a jedna trzecia wskazała problemy z firmami kurierskimi. Największą konkurencję dla badanych stanowią sprzedawcy działający na platformach aukcyjnych, a także małe i średnie ... obniżka marż, redukcja zapasów i zmniejszenie wydatków na marketing. Jak wynika z raportu, recesja daje się we znaki ...
-
Rynek pracy: kobieta-inżynier zarabia mniej
... marketing (15,58%). Najmniej kobiet znajduje zatrudnienie w działach informatycznych. Niewiele jest niestety kobiet reprezentujących techniczny profil wykształcenia, pracujących na stanowiskach kierowniczych oraz w nadzorze technicznym. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez „Bank Danych o Inżynierach” średnie ...
-
Satysfakcja z pracy u połowy menedżerów
... firmy doradztwa personalnego Reed. Jednym z celów cyklicznego sondażu jest określenie poziomu mobilności zawodowej kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla oraz specjalistów. Ankietę przeprowadzono wśród pracowników trzech sektorów: IT i inżynieria, finanse i bankowość, sprzedaż i marketing ... pracownicy posiadający średnie wykształcenie (45 ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... firmę. W trzecim kwartale uzyskujemy równocześnie mocny spadek wydatków na marketing i reklamę. Choć relatywnie, na tle innych obszarów marketing wypada dobrze (18,2 proc. będzie inwestować), ... firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od 10 do 49), a ok. 0,8 proc. to przedsiębiorstwa średnie (zatrudniające od 50 do 249 osób). Pozostałe to firmy ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2012 i prognoza II kw. 2012
... kwartale, kiedy gotowość inwestowania zgłaszało 45,7 proc. przedsiębiorstw. Firmy zamierzają zwiększyć wydatki na marketing i reklamę 21,5 proc. (w poprzednim kw. 18,2 proc.), na ... . Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz branżowych zestawień bazodanowych. Próba jest ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2011 i prognoza IV kw. 2011
... spadek związany z inwestowaniem. MŚP będzie ponosić wydatki w tym kwartale na marketing, reklamę, zakup technologii, remonty maszyn i urządzeń oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników. ... firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od 10 do 49), a ok. 0,8 proc. to przedsiębiorstwa średnie (zatrudniające od 50 do 249 osób). Pozostałe to firmy ...