-
Co wspólnego mają ze sobą green HR, zrównoważony rozwój i koronawirus?
... z niej kryzys przyniosą jedynie korzyści dla firm rozwijających się w nurcie zrównoważonego rozwoju. Te firmy w jego opinii okazują się być „antykruche”, co zachęci innych do ich naśladowania, a zrównoważony rozwój stanie się paradygmatem (praca zdalna, cyfryzowanie procesów wewnętrznych, digital marketing itp.). Zgadzając się z wypowiedziami ...
-
CEO wierzą, że spowolnienie gospodarcze to szansa na rozwój firmy?
... badania EY-Parthenon CEO Outlook Pulse wyraźnie dowodzą, że niektórzy prezesi firm widzą w spowolnieniu gospodarczym szansę na rozwój. Z tego tekstu dowiesz się m.in ... to najczęstsza odpowiedź w tej kategorii. Ważnym elementem utrzymania przewagi konkurencyjnej jest marketing i doświadczenia konsumentów (wskazało je 33% polskich CEO i 38% globalnych). ...
-
4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą. Gdzie przyjął się najlepiej?
... tydzień pracy testowano również w Wielkiej Brytanii w 2022 r., a 51 proc. biorących udział w pilotażu firm zdecydowało się wprowadzić takie rozwiązanie na stałe. W wyniku tego eksperymentu 82 proc. z ... czy webinarów, takich jak ClickMeeting, obecnie nie stanowi to wyzwania. Martyna Grzegorczyk, Marketing Operations Manager z *Według kursu NBP z 10 ...
-
Cyberbezpieczeństwo nieznane, czyli jak brakuje nam wiedzy o cyberatakach
... są niezbędne, ale nie wszystkie programy są sobie równe Większość firm wyraża chęć do przygotowania szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa, które bazowałyby na ich ... rozpoznawania cyfrowych zagrożeń oraz reagowania na nie. John Maddison, Chief Marketing Officer, Fortinet: Cyberprzestępcy chętnie wykorzystują nowe technologie, w tym sztuczną ...
-
5 trendów, które zawładną rekrutacją pracowników
... Wzrost zainteresowania contractingiem to jeden z najważniejszych trendów rekrutacyjnych w 2025 roku. Aż 42% firm korzysta z tego modelu, zwłaszcza w branżach takich jak IT, gdzie ... – podsumowuje Agnieszka Niebutkowska, Sector Manager & Team Leader Antal, Sales & Marketing. O raporcie Badanie „Trendy rekrutacyjne 2025” zostało przeprowadzone metodą ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... przedsiębiorstw nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM? Czy managerowie tych firm są na tyle nieodpowiedzialni aby nie wdrożyć u siebie czegoś, co ... Klienci dysponują jedynie ograniczonym budżetem, z którego zaspakajają swoje potrzeby. Następuje wyścig firm po pieniądze z tego budżetu. CRM to sztuka współpracy z klientem lub też ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... możliwość selekcji produktów, które miałyby być przedstawiane przez telefon. Preferencje respondentów dotyczące godzin, w jakich najchętniej odbieraliby telefony komercyjne od firm - w przyjętych ramach pomiędzy 9:00 a 22:00 - wydają się nie wykazywać żadnych prawidłowości. Respondenci najbardziej chcieliby drogą telefoniczną odbierać informacje ...
Tematy: -
Fundusze unijne na założenie firmy
... coś znacząco więcej niż bez nich? • I kontynuując – czy słabość niedużych firm w naszym kraju wynika z braku pieniędzy, a nie przypadkiem z fatalnej koniunktury, małego zapotrzebowania na ... jest! Takich osób tam nie ma! W odniesieniu do tzw. pomocy dla firm w naszym kraju mam opinię bardzo krytyczną. Cała ona - doradcza i szkoleniowa - to jedno ...
-
Domeny .eu w październiku
... domeny .EU mogą starać się właściciele: niezarejestrowanych znaków towarowych, nazw handlowych, nazw firm oraz tytułów prac literackich i artystycznych. Dopiero pod koniec pierwszego kwartału ... z końcówką .pl, a więc 100-150 zł. Obecnie w Polsce jest około tysiąca firm, które zajmują się rejestracją domen internetowych. Tylko około 20 z nich otrzyma ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... jego wzrostu i zdolność chińskich przedsiębiorstw do prowadzenia działalności w skali ogólnoświatowej. • Marki detaliczne nabierają znaczenia jako czynniki stymulujące zachowania konsumenckie: wiele firm działających w sektorze handlu detalicznego wykazuje duże zyski, których źródłem jest ich własna marka. Niekiedy zyski te są większe niż zyski ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... , jeśli tylko zadać im proste pytanie: "Taniej nie będzie?". Buchalter dzwoni do firm wystawiających karty kredytowe i pyta o roczne opłaty, a potem prosi o anulowanie kar za zwłokę ... małych firm nigdy nie oszczędzają na kliencie, podczas gdy dla wielkich korporacji, zwłaszcza tych notowanych na giełdzie, typowe jest cięcie wydatków na marketing i ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach korzystających z usług firm stowarzyszonych w IAB. Wierzymy, że jest to wiedza, która pozwoli wszystkim podmiotom obecnym na rynku na bardziej efektywną współpracę” – komentuje Jarosław ...
-
Serwisy społecznościowe a biznes
... się w kluczowych obszarach łańcucha tworzenia wartości, takich jak marketing i komunikacja, działy HR i obsługi klientów. W marketingu i komunikacji ... popularne serwisy społecznościowe. Według Padmasree Warrior, CTO firmy Cisco, współpraca sieciowa będzie dla firm tym, czym są sieci społecznościowe dla klientów. Najczęściej używanym narzędziem pracy ...
-
Atak hakerów na Epsilon
... konsumencki. Wraz z wyciekiem danych znacznie wzrosło ryzyko związane z atakami typu spear-phishing (phishing ze ściśle określoną grupą docelową). Dlatego klienci poszkodowanych firm powinni być wyjątkowo czujni kiedy otrzymują drogą mailową prośby o podanie danych osobowych. Phishing nie jest jedyną przestępczą działalnością ułatwioną dzięki ...
-
Polscy inżynierowie słabo znają języki obce
... mówi po angielsku” - wyjaśnia Anna Lisowska-Rakowska, Senior Consultant w zespole Sales & Marketing w warszawskim oddziale HAYS Poland. „Wśród menedżerów ten odsetek jest większy: ... wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na większość stanowisk. Wiele firm działających na rynku polskim to przedstawicielstwa międzynarodowych korporacji. Praca w nich ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi I kw. 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowych pierwszych trzech miesięcy 2011 roku. Opracowano prawie 2500 wyników zamówień publicznych. W tym samym czasie w ubiegłym roku opublikowano mniej o 250 wyników przetargów. Kiedy rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Przetargi medyczne w Polsce I-III 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy Pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowanych w pierwszym kwartale 2011 roku. Wynika z niego m.in., że przetargi o najwyższej wartości w sumie rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Najbardziej wygórowaną przeciętną ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ...
-
Sponsoring sportowy w Polsce
... siatkówkę i sporty motorowe, ale przewidują też swoje rosnące zaangażowanie w piłce ręcznej i sportach zimowych. - Współczesny sponsoring staje się elementem świadomych działań firm w zakresie polityki zewnętrznej. Kluczem do sukcesu na arenie sponsoringu sportowego jest znajomość trendów rynkowych i umiejętność ich oceny – zaznacza Maciej Witucki ...
-
ESET Secure Authentication
... dotychczasowe portfolio ESET o kolejne rozwiązanie adresowane do firm. ESET Secure Authentication pozwala przedsiębiorstwom wdrożyć dwuskładnikową autoryzacja ... w obsłudze i gwarantuje dodatkowy poziom ochrony – mówi Ignacio Sbampato, Chief Sales and Marketing Officer w firmie ESET. ESET Secure Authentication wspiera środowiska Windows Server (2003, ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... przez Capgemini we współpracy z HP. Wskazuje ono, że niemal ¼ wydatków firm z wielu przebadanych krajów, także z Polski, na IT przypada na testowanie i zapewnienie jakości ... trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają jednak, ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... zbadał opinie przedstawicieli wybranych branż (IT, analitycy finansowi, księgowi, marketing i zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta) i przygotował raport Oczekiwania profesjonalistów ... dedykowane do tzw. talentów, oferowane przez około 15% firm w Polsce. W celu podniesienia kompetencji pracowników wykorzystują również tzw. rotacje na stanowiskach, ...
-
Motywacja do pracy spada
... nie otrzymuje od pracodawcy żadnego benefitu poza wynagrodzeniem. Izabela Supeł, Marketing Manager w Edenred Polska przekonuje: Pracodawcy, którym zależy na budowaniu ... wiele firma im oferuje. Praktyka informowania pracowników występuje tylko w 26% firm w Polsce, częściej z kapitałem zagranicznym i zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Zaledwie ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... z całego kraju, reprezentujących 9 dyscyplin: Administrację, HR, Finanse i Księgowość, Inżynierię, IT, Logistykę, Prawo, Sprzedaż i Marketing oraz Wyższą Kadrę Zarządzającą. Respondenci zostali poproszeni o wskazanie firm, w których najbardziej chcieliby pracować. Ponadto wymieniali również czynniki, dzięki którym dana organizacja staje się ...
-
Call center walczy o dobre imię
... w naszym kraju w dość pokaźnym tempie sięgającym nawet 30 proc. rocznie. 135 firm, którym przyjrzeli się autorzy badania, oferuje przeszło 12 tys. miejsc prac. ... telewizji, jakie ukazały się w 2016 roku. Dodatkowa ocena dotyczyła obecności w mediach poszczególnych firm – dostawców usług call center. Na temat call center opublikowano w roku 2016 ...
-
3 trendy, które kształtować będą ochronę danych
... uzyskanych wyników okazało się, że 80% respondentów nie jest w pełni zadowolonych z aktualnego poziomu zgodności ich firm z regulacjami w sprawie ochrony danych — takimi jak RODO. Co ciekawe, 37% respondentów uważa, że konieczne jest ... budują zaufanie klientów poprzez angażowanie się w ochronę prywatności. Nigel Tozer Director, Solutions Marketing ...
-
Bezpłatny Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business
Jest już dostępna najnowsza generacja opracowanego przez Kaspersky Lab narzędzia, dzięki któremu firmy mogą stanąć do skutecznej walki z plagą dzisiejszych czasów, czyli zagrożeniami ransomware. Darmowy Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business nie tylko wykrywa zagrożenia wyłudzające okup, ale chroni również przed zagrożeniami związanymi z ...
-
Przez cyfrowy bałagan firmowe pliki mają nawet ekspracownicy
... , jakich potrzebują – powiedział Siergiej Marcinkian, szef działu odpowiedzialnego za marketing produktów biznesowych, Kaspersky Lab. Aby cyfrowy bałagan nie przysłonił firmom ... Twojej firmy: Kaspersky Endpoint Security Cloud dla małych i średnich firm lub Kaspersky Small Office Security dla firm posiadających mniej niż 25 pracowników. Produkty te ...
-
Rekrutacja pracowników z pokolenia Y i Z nie jest łatwa
... więcej, sprawdzić, czy dana osoba ma potencjał liderski. To bardzo cenione kompetencje, ważne dla firm, stąd coraz większe zainteresowanie takimi metodami rekrutacyjnymi.” – zauważa Anna Zachariasz – Łobodzińska, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Rozwoju ... to one w dużej mierze przyczyniają się do sukcesu rekrutacyjnego. Sylwia Klimek, PR & Marketing ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... że dziś wszyscy jesteśmy kandydatami - komentuje Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager, eRecruiter. Zgodnie z odpowiedziami ankietowanych, ... aplikacji. Jak można niwelować różnicę między oczekiwaniami, a rekrutacyjną rzeczywistością? Coraz więcej firm stawia na bardziej otwartą i transparentną komunikację z kandydatami, np. ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... które obecnie kształtują nową ścieżkę działań employer brandingowych firm. Wyniki badania to również doskonałe studium przypadku, odpowiadające na pytanie o zmianę postrzegania pracodawcy w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... – Südzucker Polska S.A. → jest częścią europejskiej Grupy Südzucker (Niemcy) Diamant – Pfeifer & Langen Marketing → spółka macierzysta Pfeifer & Langen GmbH & Co. KG (Niemcy) Sól marka O’sole – ... Delicje Szampańskie, które tak naprawdę nie są już w posiadaniu rodzimych firm. Zostały wykupione przez zagraniczne podmioty. Do najbardziej znanych marek z ...
-
Rozwój osobisty albo wypowiedzenie? Pracownicy chcą podnoszenia kwalifikacji zawodowych
... listę umiejętności, które mają pomóc w zdobyciu zatrudnienia. Karina Chowaniak, senior marketing specialist w GoodHabitz Poland jest zdania, że kluczowe dla rozwoju talentów będzie ... są technologie IT. W ubiegłym roku w Kodilla.com mieliśmy ze strony firm rekordową liczbę zapytań o absolwentów oraz takich, które dotyczyły bezpośredniej współpracy ...
-
CRM dla dużych i małych
... , generowanie list, automatyzacja wysyłek, badanie efektywności kampanii). Moduł ten wdrożony został przez 40 proc. firm. Specjaliści od CRM uważają, iż przedsiębiorstwa powinny skłaniać się ku wdrażaniu modułu Compaign Management, ... firmie Direct Communication. e-mail: sylwia@dir.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Nowy serwis IAB
... .iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko ... polskiego, indywidualnego charakteru. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści ...