-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... co gramy, czego słuchamy i najważniejsze: na co wydajemy pieniądze. Przez zagraniczne media influencer marketing nazywany jest: „The Next Big Thing”. Dlaczego? Powiedzenie: „Kto ma ... badaniu Dentsu Aegis Network Polska razem z ARC Rynek i Opinia stworzyły »House of Influence« – narzędzie pozwalające porównywać celebrytów ze świata offline z tymi z ...
-
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
... osób – od specjalistów SEO, przez copywriterów, aż po marketing managerów, którzy czuwają nad realizacją strategii. W związku ... marketing managerów, którzy zlecając tworzenie contentu na zewnątrz, często określają tę samą długość tekstów bez względu na ich złożoność. To błąd – tłumaczy Tomasz Biegun, CEO SEM House i Head of SEO & Content Marketing ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną ... Strategicznego Grypy Ogilvy zajmowała się takimi markami jak Morliny, Maxwell House i Nestle Kids. Jest doktorantką w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w SGH w Warszawie. Przykłady wykorzystane ...
-
Viralowy film wideo
... efekt prostej potrzeby dzielenia się informacjami. Z niej właśnie zrodził się marketing szeptany, a marketing viralowy wraz z technologizacją. Co widać gołym okiem Istnieje kilka ... temu, może być zaliczony do gatunku muzycznego Trap, czyli kombinacji hip-hopu, house’a i crunku. Tytuł utworu to również nazwa kroku tanecznego, który powstał w 1981 r. w ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... (i efektywnie) prowadzić działania omnichannelowe, płynie z brytyjskiej sieci domów towarowych House of Fraser. Sieć postanowiła uruchomić w Cambridge sklep połączony z kawiarnią. ... dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... badanie Epsilon CMO, przeprowadzone w sierpniu 2008 r. Wśród 175 członków personelu najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z października 2008 r., które wśród 600 przedsiębiorców z USA przeprowadziło MarketingProfs wykazało ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2015
... , gdyż po takim okresie banki przestają naliczać prowizję za wcześniejszą spłatę kredytu – podsumowuje Sadowski. Maria Pawlak, Account Executive Żarówka PR i Marketing
-
Trendy w programmatic A.D. 2017
... 1/4 całości budżetów reklamowych. Co przyniosą nadchodzące miesiące? Jakie kroki powinni podjąć reklamodawcy, aby w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w programmatic? RTB House przedstawia 3 kluczowe trendy na 2017 rok. #1 Rosnące zainteresowanie kampaniami wielokanałowymi Badanie Global Mobile Consumer Trend dowiodło, że każdego dnia średnio ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... mediach? A że przy okazji reklamę limitowanej serii limuzyn zobaczą zwykli śmiertelnicy? Cóż, niech zazdroszczą… Dominika Meinardi, project director, PRO Media House. dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... szum medialny wokół promocji raczej ucieszył. Niemała rola w tej właśnie kampanii przypadła internetowi, gdzie House działał poprzez stronę Virginity, która miała charakter społecznościowy, obecność w komunikatorze GG, a także klasyczne ... tylko da to możliwość dotarcia do konsumenta. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... funkcjonowanie i które swoje zarządzanie opierają na wartościach. Dawno, dawno temu, kiedy marketing nie był jeszcze najważniejszym działem w organizacji, chodziło o to, żeby ... . Badacze i stratedzy, którzy dokonują analizy – to jak zespół Dr. House’a – łączą fakty z wiedzą i doświadczeniem po to, żeby przygotować strategiczne rekomendacje dla ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... z przekazem opartym o elementy rozszerzonej rzeczywistości. Kampania promująca najnowszy horror „The Haunting of Hill House” została zrealizowana przy pomocy firmy Grand Visual. Do jej przeprowadzenia posłużyły dwie skonstruowane ... zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana Polska – Marketing ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 08/2016
... Partners (GIP) za 2 mld funtów konsorcjum kanadyjskich funduszy emerytalnych i Wren House Infrastructure Management, który należy do Kuwait Investment Authority. W ... i coraz częściej lekarze wiążą to z wirusem Zika – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Wirus jest roznoszony przez komary z gatunku Aedes ...
-
Czy warto zatrudniać freelancerów? Wiemy, co myślą firmy
... Centralny Marketing Grupy, za który odpowiadam, jest niczym Słońce, a każdy z członków zespołu oraz agencje, są planetami. Każda działa w swoim obszarze, ale w jednym układzie i symbiozie. Dziś, nie chcę pracować w innym modelu. Paweł Biliński, CTO oraz współzałożyciel Lizard Media eCommerce software house Współpracujemy z freelancerami ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... zachowań konsumenckich. Jako Strategic Executive, w dziale planowania strategicznego Grupy Ogilvy, zajmowała się takimi markami, jak Morliny, Maxwell House czy Nestle Kids. Jest doktorantką w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie, kontakt: Ewelina_sek@yahoo.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Reklama na dużym ekranie
... znalezienia alternatywy dla tej drugiej. Reklamodawcy szukają jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... . Akcje marketingowe na Facebooku przeprowadziły m.in. Netia, Samsung, Danone czy Maxwell House. Przeciętna strona fanów marki osiąga ok. 50 tysięcy użytkowników. Teraz Jan ... osób zainteresowanych np. muzyką stało się dziecinnie proste. Cyberprzestępcy delegalizują marketing? Ustawa z 2002 roku, która uregulowała zasady masowego rozsyłania e-maili, ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... ostatnimi czasy przypadków, czyli firmę LPP (właściciela marek Cropp, Reserved i House) i kwietniową katastrofę budowlaną w Bangladeszu. Przypomnijmy, 24 kwietnia zawalił się ... także raportowanie społeczne czy na przykład akcje wykorzystujące ambient marketing, czy czerpiące inspirację od innych w ramach działań crowdsourcingowych. Zanim ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... rynkowy zarządzający 5 markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay odnotował 4 796 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują nie tylko w jakość swoich produktów i marketing – kolekcje, look booki i sesje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... 150 mieszkań. Jedną z nowości w naszym port folio jest Osiedle Haven House w bezpośrednim sąsiedztwie warszawskiej Saskiej Kępy. Powstanie tam 114 lokali o ... również projekt Przy Agorze 6, położony na warszawskich Bielanach. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Poszerzamy naszą ofertę o nowe lokalizacje w Warszawie, ale również ...
-
Bezrobocie grozi nawet programistom. Kto jeszcze zatrudnia i ile płaci?
... narzędzia online (21 proc.), w tym narzędzia do komunikacji i analityczne. Druga aktywna grupa to software house’y i firmy fintech tworzące oraz utrzymujące różnego rodzaju oprogramowanie online, w tym oprogramowanie e-commerce (łącznie ... pracowników szansa na pracę zamiast jej utraty - przekonuje Marta Steiner, Head of Product & Jobs, Marketing ...
-
Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji
... 51. LPP - udana rehabilitacja Polski koncern odzieżowy, właściciel marek Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay, w pierwszych dniach marca zapowiedział zawieszenie swojej działalności w ... oraz zaledwie 35 „serduszek” - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne. Podobnie wygląda sytuacja sieci hipermarketów Auchan, należących do tej ...